ЕК одобри държавна помощ за БДЖ
Европейската комисия стигна до заключението, че мерките на България в помощ на БДЖ спазват правилата на ЕС за държавните помощи.
Обратно в новинатаКоментари - ЕК одобри държавна помощ за БДЖ | Днес.dir.bg
Коментари
В нормалните държави товарните превози (които са печеливши) дотират пътническите превози (които са губещи). В България почти всички товарни превози са взети от частни фирми (има над 20 частни жп. превозвачи), а за пътническите превози плаща държавата.
НЕЩО КОЕТО ПО ПРИНЦИП Е ПЕЧЕЛИВШО ПО СВЕТА,У НАС Е ГУБЕЩО!!!БДЖ СЕ ИЗПОЛЗВА КАТО СРЕДСТВО ЗА ИЗТОЧВАНЕ НА ДЪРЖАВАТА!!!
Маргарет Тачър, "желязната лейди" пое властта във Великобритания. Национализира губещите железници, финансира ги и ги преструктурира. Направи ги за 3 години печливши и след това отново ги продаде. Как мислите дали е питала Европейската Комисия? (една причина за брекзита)
За ВСИЧКО ли се допитваме до ЕК? Ние СУВЕРЕННА държава ли сме или не?!?
Суверенна с много тарикати и мошеници на ключови държавни постове.Нормално от ЕК да ни нямат доверие и да гледат под лупа какво се случва като има движение на пари в милиони.Ако не си част от тази група дето ще се облажи би трябвало да си щастлив..
Мери, още ли не знаеш, че от 2007г. НЕ сме суверенна държава?! Де юре и де факто. Официалната формулировка, т.е. де юре, е "ограничен суверинитет", а де факто сме без никакъв суверинитет! Просто територия, автономна все още, даже не и васална. Така е във всеки "съюз", т.е. империя. Така сме били във Византия с набиваното ни в главата чувство за малоценност от 167г. "византийско робство", както и първите 200 години османско робство! Отначало робството не се усеща, първите поколения са залъгвани в демократични ценности, колкото и да пъшкат те от икономическо иго и им се внушава колко им е хубаво в новата чужда за тях държава! Но затова пък следващите поколения забравят напълно за своето минало и ги превръщат в роби, в рая. Та и сега така.
ЕК одобри държавна помощ за БДЖ От ЕК са били или пияни, или дрогирани.В казата без "дъно" наречено БДЖ, управлявано от Синдикатите каквото и да наливаш изчезва, като в черна дупка.
Ами ще я разрешат естествено, то на Сименс за влакчетата дължим доста пари, не на филанкишията.
Само дето не ми става ясно как мерки за подобряване през 2011 година се разглеждат толкова време и сега подир ШЕСТ години одобряват нещо дето вече е коернно различно към този момент???Далавера, далавера......Няма как къщата ми да се срутва и подир вест години когато се е полусрутила вече да ми разрешат да правя нещо което би следвало да се направи ПРЕДИ полусрутването?????