"Бранд България" и културната дипломация във фокуса на Габриел
По думите й 40% от сектора на туризма е културен, като това е в основата на създаване на брандове
Обратно в новинатаКоментари - "Бранд България" и културната дипломация във фокуса на Габриел | Днес.dir.bg
Коментари
България : Разруха панели шкембета 20-годишни консерви на 200 000 км и не на последно място Всъщност водещо не би да става се поставя измамата. хитрината. лъжата тук морал няма здравеопазване няма африканска държава на грешния континент или по-скоро Колумбия на Европа тотална дупка Бранд България майко. Падам ми умирам
Тази където е пипнала нещо в ЕО е ставало бъркотия. Сега си отдъхват от нея в Брюксел.
А за "културната" дипломация не знам...сигурно според това недоразумение с два косъма има и некултурна дипломация...просто много объркано става с тези безмозъчни и безмислени "хора", говорещи нищо незначещи загадки , направо небивалици....да си помислиш, че са с диагнози от психодиспансера....
А какво стана с другите брандове СИК, ВИС,МВР,ДС, застрахователните компании застраховката гражданска отговорност,А? Ще вдигат ли още мизата? Принципа малко народ - много данък?Айде черта и газ по света!
Нищо неправещо създание с рядка коса, не е жена, може би е мъж, взема много пари на месец. Що е то? Отг: Жюрафа Травестиньо