Борисов заведе 7 министри в Катар, обсъдиха газови връзки
Премиерът Бойко Борисов и 7 от министрите са на официално посещение в Катар. Договорено е сътрудничество между газовите компании на двете държави.
Обратно в новинатаКоментари - Борисов заведе 7 министри в Катар, обсъдиха газови връзки | Днес.dir.bg
Коментари
Те агнета по магистрали не ходят особено по такива дето Лилилто ги прави.А и терминали .....?Къде като през босфора е забранено такова чудо да минава а Гърция и Турция не ги вълнуват такива терминали щото си имат бая тръби които и сега стигат до тях а и нови идват.
Катар е готов да внася прясно агнешко месо - първите седем агнета и една тиква вече пристигнаха!
И преди се заиграваше с тази карта за да обещава светло и недостижимо бъдеще и някакъв икономичски просперитет явно и сега има нужда от такава заигравка.И преди и сега резултата е ясен още преди това -много приказки и нищо реално!
"Катар е готов да внася прясно агнешко месо от България в количества, каквито към момента българският бизнес не може да постигне." Ама до 89-та година България не беше ли най-големия износител за арабския свят на агнешко месо и какво ли още не? Аз си спомням разни селца, където имаше по 15 хиляди овце, а такова беше положението на много места. В момента в България агнешко се внася май от Нова Зеландия. А за празниците се появяват малки количества, ама не е ясно с какъв произход е. И отново се връщаме на въпроса, защо беше подарена и разрушена българската икономика?
А ще ходят ли пак на плажа? Ще има ли отново организирана среща с бизнесмени, на която никой няма да присъства? Ще има ли и уволнени министри като изкупителна жертва?
Тъй,тъй и предния път когато ББ се изцепи че преминаването на газовози през Босфора е забранено писах че трябва да погледне колко газовоза са минали само през месеца в който каза че преминаването на газовози през Босфора е забранено( ако го е домързяло 67 бройки). Според конвенцията от Монтрьо Турция има ограничен суверенитет върхе проливите и не може да ограничава свободното корабоплаване през тях, освен по медицински причини, затова турците имат карантинни инспектори които проверяват за инфекциозно болни транзитно преминаващите през проливите кораби. През минали век след пожар на голям танкер в Босфора Турция успя да се сбори и въведе зони за разделно движение и сформирането на тъй наречените кервани, както и правила за движение през проливите и Мраморно море, като газовозите трябва да се съобразяват с правилата въведени към останалите типове танкери и тези превозващи опасни товари. И предния път намекнах че е хубаво да се консултират с Българската Морска администрация към Министерството на транспорта, ама ако ББ иска американси специалисти то мога да му препоръчам американската правна кантора Бейкър Ботс, изготвила правната обосновка за планирания още през 2012 година терминал за втечнен газ край украинския град Одеса. Е, може и да си търси оправдание затова че у нас такъв терминал няма да бъде построен-)