Борисов откри метрото до летището: 30 км за 10 г. от ГЕРБ

Когато цифрите говорят и тези, които преди управляваха т. нар. "синя" София, ще замълчат. За 23 г. - 9 км метро, откакто ГЕРБ управлява - 30 км метро за 10 г.

Обратно в новината

Коментари - Борисов откри метрото до летището: 30 км за 10 г. от ГЕРБ | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Радвам се че най-накрая пуснаха метро до летището. Сега наистина няма бакшишите да ми извиват ръцете, а и е съвсем нормално летището да има връзка с централна гара. Обаче: "Той изтъкна, че ГЕРБ е вкарал милиарди в инфраструктура" - ма къде от личната си каса ли, защото аз си мисля че парите са от мен и всички, които плащат данъци. "Ние от ГЕРБ строим." - Мда така е стоите си вие вили, къщи, я по банкя, я по Бояна...

Метрото си е хубава работа, спестява много време и нерви.Самохвалството обаче не е голяма добродетел, а кражбите са си чисто престъпление.Внасяме огромни пари в ЕС,трябва и да видим някаква полза от това.Някак си не е много добре да твърдиш " аз ви направих това и онова", не е много мъжкарски.

Сетих се да попитам един простичък въпрос: Някой да го е виждал Бойко Борисов (или Цветан Цветанов) някога да се е возил на метро? Имам предвид, освен официалните откриваници? Не нали? Мутробойковците отдавна се возят на луксозни джипове. Метрото е за простолюдието, за "материала" както би се изразил самият Бойко. Пък и кога ще ви се наложи да летите на самолет и няма да си вземете такси или да ви закарат с луксозна лимузина до летището, ами ще се возите на метро? Нали? Това имах предвид! Аз лично откакто ГЕРБ е на власт на самолет не съм се качвал нито един път. Последния път като летях на самолет беше до Будапеща, точно преди обмяната на парите.

Kalin

Борисов най сетне ряза лентичка:-)Истината е че едно е до строиш под земя друго е над земя.така че сравненията му куцат яко.Другото нещо за да може да не копае толкова промениха маршрута на Метрото да минава през криви паланки а не така като беше по първоначалния проект който беше и най разумен.А ако той беше направен от летището до университета или ЦУМ щеше да се стига не за 20 а за 10 минути.така че аман от приказни на килограм.Хубаво е че има все пак Метро но да спре да си преписва заслуги и да сравнява неща които не подлежат на сравнение.

а догодина кавалерът на ръждивата ножица ще открие ремонта герберска им работа-калпава и крадлива!

jingiby

София била 23 години синя? Това май е поредната изцепка на Вожда и Учителя на лошия човешки матрЯл! От 1989 година досега са изминали 25 години! Ако ГЕРБ управляват от 10 години, както се хвали Борисов, то значи, ако върнем с още 23 години назад, излиза, че София е била синя до 1979 година - тоест по времето на др. Тодор Живков. А, това ми се струва леко преувеличено....

Което е добре, добре е . НО какво на практика се случва. Пренаселените части Дружба-3,-4,-5 - на практика остават далеч от тази придобивка и единственият автобус 204 ще продължи да се препълва без облекчение на обществения транспорт за стотиците измъчени от тези квартали. Но затова пък Метро и Експо центъра си имат връзка до летището - уникален замисъл.

БATKO

За метрото се харчат милиарди държавни пари, които няма как да се върнат с билетче по един лев. С една дума - това са социални харчове - субсидии, без да имат възвращаемост. Но защо тогава за железницата на София има милиарди субсидии, а за железницата на България - БДЖ, няма милиарди. Тя трябвало да се издържа от билетчета, но и те са сериозно намалени по вина на държавата, която задължава БДЖ да вози почти без пари пенсионери, студенти и т.н. и т.н. Защо държавата спонсорира частния автобусен транспорт, като строи магистрали, а не спонсорира държавната БДЖ? И после иска БДЖ да конкурира автобусния транспорт. Да не би хората в провинцията да са животни и не им се полага транспорт?