Борисов открива два пъти асфалтираната магистрала ”Марица”

Два пъти асфалтираната автомагистрала "Марица" ще бъде официално открита днес от премиера Бойко Борисов и министри.

Обратно в новината

Коментари - Борисов открива два пъти асфалтираната магистрала ”Марица” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ДА Е ЖИВ И ЗДРАВ ПРЕМИЕРА И ДА ДОЖИВЕЕ ДО ДЪЛБОКА СТАРОСТ :))) Рекет в болницата: Санитарки изнудват близки на пациентите с такса "памперс" Болничните служителки просят пари, бонбони и кафета ... ПОНЕ 24 ЧАСА С ЕДИН ПАМПЕРС ЩЕ ГО ДЪРЖАТ :))

Сега разбрах защо се строи некачествено . За да може ББ да открива по 2-3 пъти . Нали колекционира лентички.

DIDA

"ДВОЕН ДИКИШ ПО-ЗДРАВО ДЪРЖИ!" - народна мъдрост .............................. Двоен дикиш. Повторно извършване на някаква дейност.

пъти ще я открива ако може да прилапа 10 пъти пари от тази отсечка!

На снимката: един богат безделник.

Билийса!!!

Заглавието малко заблуждава, защото става дума, за три участъка с неравност. Не за целият лот.

ми дай да те опъна два пъти,а?

Следиш ли изпълнението на условията от вчера?

Извикай румънката Мако вей.

да се порови още малко белким открие някой еднопосочен аутобан за бързо евакуиране от тази разграбена държава

А защо бързате да се изкажете само по заглавието, не знам....

Грешка, сори!

Е,няма такава държава и никъде по света такъв некъдърник който да управлява.Ние сме най простото племе.Заслужаваме си съдбата.

след като може да се наложи отлагане въвеждането на лот 2 в експлоатация защо ще я откриваш бе чукундур

A бе той цяла държава закрива, вие ми се радвате на ВТОРА УПОТРЕБА откриването и то на 35 км. Къде са големите проекти даващи работни места и чист доход: Бургас - Александрополис (сега искат чужденци да го подновяват), Южен поток (станал наистина на юг от нас), АЕЦ Белене (сега "го забелваме" все повече с ВЕИтата и все повече ще боли)???

В договорите е записано, че ако има брак, той е за сметка на фир. изпълнител, но все пак е неприятно. И сега вместо да се радваме на новото, коментираме това.

"Север-Юг" ??? ,то май вилает Одрин-вилает- Южна Ромелия.

Имам мечта, да се ремотират улиците в Слатина и Премиера да дойде с ножичките. Изпочупихме си краката по тези изоставени квартали улици! Дупки, няма тротоари, колите паркират където намерят, навсякъде стъвчът незаконни бетонни гаражи. Това е столицата на БГ.

Браво, господин Борисов, как да не се радваме на тази прекрасна новина! Сълзи на радост избликват като фонтани от очите ми... Вие съчетавате по невероятен начин народната психология с европейския манталитет. А на снимката изглеждате толкова силен , енергичен мъж, че направо разстрепервате от вълнение нас, истинските български жени, зажаднели за добра дума, нежност и мъжка ласка. Обичаме ви!

Чудесна придобивка. да питам-защо Бай Тошо не направи тази магистрала? Защо съветския съюз не ни направи магистралите, а днес Брюксел ни ги прави. защо Станишев с излишъците не направи тази магистрала. Защо царедворците не я направиха. Защо Орешарски не я направи.

Да се свети името Му... Шмръкна още една "магистралка" и отново с "едни пари" допълни "отънялата" си банкова сметка...!!! :::)))

DIDA

Може да го пробваш на жена си; ако успееш, ще те похвали!

Симеонов, ако имаш предвид ултиматума, не ми харесва, защото не е записано най-важното: Който не си е платил данъчните задължения, ток, вода и др. Се от правото на глас.

Вчера ли си се родил или от едно време, но с кух череп?

Да я беше направил тодор живков.При бай тошо беше разруха. Днес се изгражда. Магистрали, скоростни линии, язовири,метро, мостове. ЗАЩО ТАЗИ МАГИСТРАЛА НЕ Я НАПРАВИ БАЙ ТОШО-строителни войски безплатно му работеха, нямаше разхои за отчуждаване-защото всичко беше дъържавно.

Защото Москва не дава.

Абе вие май не сте с всичкия си. Откриват се нови магистрали, градовете големите вървят напред- вижте Варна, Бургас, София какво се случва. Това при комунизма го нямаше. Явно БКП не са спряли с троленето. По-добре си затваряйте устите, като не разбирате. Не познавам читава държава, в която да има ПЧИ без нормалнипътища и инфраструктура... Бойко много добре го знае. Дори и да е начин да се краде, то при БКП се крадеше без да се прави нищо, а сега поне се прави. Наистина сте прост народ и наистина заслужавате да ВИ управляват хора като "англичанина" Бареков, Сидеров, Местан и в най-тежкия случай Станишев и кликата му... Нещастници ...

Атанасова! Голяма закъсвация я гони тази женица!

Боце, откриваме, преасфалтираме - пак откриваме . Важни са лентичките и показването по "телевизора". Кой плаща обаче никой не казва. Това не е за пред телевизията. Разбирам защо не си довел там цялото правителство - другите за пеоткриването :) А на строителите сега им се "молим". Някога обаче се клехте как ще им разгоните "таковата" за лоша работа. Няма как - плащат си хората за възлагане на поръчката и после за "такса спокойствие", нали ? Избори идват - мисли народе с главата си, ама горната !

Ти аргументи имаш ли. нямаш защото си тъп и комплексиран хейтър. Факт-тази магистрала можеше СССР да ни я направи. Но ни я направи Брюксел.

Такива сланини българската жена не обича! Вие да не сте от турския етнос, та си падата по мазното?

Хайде пак да не припомняме, ЧЕ БОКо НЕ МОЖЕ САМО ДА БОЯДИСА ТОВА, КОЕТО БЕШЕ ПОСТРОЕНО ТОГАВА...!!! :::))) НО УСПЯ ДА ГО УНИЩОЖИ И ТО ЗА ОТРИЦАТЕЛЕН СРОК...!!!

интерес със СИНЧЕТО НА ЕРДОГАН да цицат ЕВРОПАРИ..... Забрави ли за скандала в Турция? Второ - НЕ СИ БЯХА ПОСТАВИЛИ ЗА ЦЕЛ ДА СА ГРИЖАТ ЗА ПРИЕМАНЕТО НА ТУРЦИЯ В ЕС.. ТРЕТО - НЕ ВОДЕХА КАБИНЕТА СИ ДА ЗАСЕДАВА В ТУРЦИЯ! И ВЕЖДИТО ДА Е ГОРД, ЧЕ БЪЛГАРСКИЯ КАБИНЕТ ВОДИ ЗАСЕДАНИЕ НА МАЙЧИНИЯ МУ ЕЗИК...

Ще откриваме. При бай тошо нищо не сееп откриваше. Една магистрала нямаше. ЖП линията до Бургас днес става ВИСОКОСКОРОСТНА, а защо бай Тошо не я направи високоскоростна? Линията до Бургас е правена преди 120 години, а не от бай Тошо-както лъжат комунистите. тази линия е от края на 19в. Защо бай Тошо не направи мост при видин?

Аз пък не съм виждал нито една държва по света с по лоши пътища. Има предвид и държави в Африка, Азия и Латинска Америка!

Че имаме пътища с кратери можем да го обясним с бедна държава, парите не стигат и т.н. Добре. Но защо където има шахта за канализацията на пътя, то капакът и трябва да е поне 5 см под или над нивото на пътя? Освен че се кривят джанти и гуми, разбиват се амортисьори, тампон лагери, кормилни рейки, раздлънква се колата, но така също и се разбиват и бъбреците, а и някоя пломба може да изпадне. Из Европа тези капаци са съвсем точно изравнени с пътя и по нищо не се усеща че се минава върху тях. Защо и у нас не е така? И защо у нас е правило никога да не са равни с пътя? Балкански манталитет, или нещо друго е това?

Изобилие от простащина, простотия и предизборен, искрен (от душа) популизъм.....Интересно ми е, как се чувстват тези (Дончев, Павлова и т.н.) дето Борисов води на ,,поредното откриване,, на една и съща магистрала....? Аз бих се чувствал като идиот, но явно на тях това им харесва....Особенно на Томислава Дончев, който от началото на мандата не върши нишо, но ,,реже леничка,,....

Ами колекцията му от лентички му се струва малка, нали иска в книгата на Гинес да го впишат. Възможни са и потретвания на откривания. Нема се сърдите, човека толко си може!

ЛЕНТОРЕЗКО в деиствие (защото друго не може).

Ми то не може за софиянци и метро, и дъги, и музеи, и парно без пари и не знам какви още глезотии! Имате си районни кметове - оправяйте се с тях! Ако не ви харесва - елате на село!

БОКо НЕ МОЖЕ САМО ДА БОЯДИСА ТОВА, КОЕТО БЕШЕ ПОСТРОЕНО ТОГАВА...!!! :::)))

Новост за България е да се довършва започнатото до постигане на заявените качества по проект. Само мога да приветствам, че доживяхме политик да се ангажира с подобно нещо. През комунизма сме свикнали да вярваме на решения и плакати, но не и на това, което виждат очите ни. Този дефект се е затвърдил до такава степен, че и 25 години след т.нар. промяна има доста хора, които продължават да си затварят очите и да надават ухо какво ще им подшушнат в партийната централа да говорят вместо истината. В българския има една много вярна дума за това - непрокопсан. Ще рече човек, който бърка нещата и не може да се справи поради това с живота си. Това бе и продължава да е комунизмът. И доколкото една държава се рпави от хора, а не от конституция, в България комунизмът продължава да е на дневен ред с непрокопсаност, имено защото тя е възпитана в главите на фатално много хора. Това се променя най-често за две поколения, но при комунизма последствията са по-тежки в сравнение с други явления, които историята познава. Фашизмът например в това отношение е по-лек проблем. Комунизмът трови съзнанието и обществата в дълбочина, лъжата, която се крие в него е много по-комплексна и много по-коварна. Именно за това 43 комунистически и посткомунистически държави живеят в бедност и няма изключения, при все че голяма част от тях са в региони на просперитет. И с десетилетия няма оправия.

ти го каза - ПРИ РИЗОВАТА: "Една стотна от това, което е построил той - Т.Ж. за България и което е направено за тези години да направим, да достигнем икономическия ръст на тогавашната държава, би било огромен успех за всяко едно правителство." Ето ти много ТОЧЕН И СИЛЕН АРГУМЕНТ... И ЦЕЛТА МУ... ЕДНА СТОТНА...

Каде ги видя тез сланини? закусвала ли си днеска. Боико е планина от мускули и ум, явно нямаж мъж и затуй убиждаш по умните от теп/

снимки от откриване на магистрали /отсечки/ от някоя друга европейска страна. Може и от Албания - обаче НЯМА. Само ние се радваме като видим лентореза.

колко години си ти, та си така уверен ? Живял ли си тогава - не . Дори не си питал, но говориш за тролове ! Да, има тролове, като теб - това тогава го нямаше...:)))

Подкрепям, това е един от най-гъсто населените квартали с хиляди коли, а на места е трудно да се различи дупките шахти ли са, или шахтите - дупки.

"Оттук нататък трябва да се мисли върху две неща, защото явно инфраструктурата им харесва на хората, но не достатъчно. Трябва да се мисли как да се раздвижи икономиката, да се повишат доходите, да се намали безработицата. Оттук насетне това трябва да ни бъде ВЪВ ВСЯКО ЕДНО ГОВОРЕНЕ." Това е заявил премиерът в оставка Бойко Борисов на днешното правителствено заседание (1,03,2013), стана ясно от стенограмата, публикувана на интернет страницата на Министерски съвет.