Борис Бонев: Зеленият билет в София трябва да бъде безплатен
Информацията, че с подмяната на градските автобуси се цели екологичен ефект е фалшива, заяви общинският съветник
Обратно в новинатаКоментари - Борис Бонев: Зеленият билет в София трябва да бъде безплатен | Днес.dir.bg
Коментари
само авант агледате ей.. 5 лева да ви направят билета и да забранят по стари от 10 г. коли да се карат в БГ .. е тогава ще се реши проблема. стискайте се и мрете в пушилка !
Симпатяга, нали и 1.60 бе незаконна цена, пък я плащаме, а ти го отмина и искаш безплатен билет. Дали пък не трябва да си филтрираш позивите, не че не си прав.
Билета е 1 лв. вместо 4 лв. и е равностоен на еднодневна карта, а не на еднократен такъв от 1.60, но това го знаят само хората, които ползват градски транспорт, а господина явно не е от тях. А всеки знае, че безплатен обяд няма!
Популист си беше преди изборите такъв си остана и след като се настани при герберите.....
Много мило предложение! Ама като се предлага намаляване на приходи, дай алтернатива, кое да се повиши, че да се компенсира това. Иначе, на популизъм, нямаме равни.
И къде и на кой ще му трябва такава карта знаете ли?????Поредната глупост фандъкова която аванта никога няма да изпусне ама и плямпанията и лъжливи няма да спрат..
Тоя откъде се пръкна !? Аман от мамини синчета и дъщери , дето още от детските градини са гласени за високи обществени постове , и се назначават и само правят поразии !
Сега ще гонят дивото.Беше билета 50 ст ,а др.Фандъкова докато не изгони хората от градския транспорт не миряса .ПРИ 1,60 ЛВ.БИЛЕТА не може да ме накара да слеза от колата.А сега при новата система по часово таксуване да тичам аз от спирка на спирка и да ги чакам по половин час ,просто не може да ме свали от колата.Та да питам от както е кмет защо не слезе с хората да се вози в градския транспорт и да не замърсява въздуха ЗАЩО?
И какво, хората с карти като мен няма да могат да се качат в превозно средство от безплатно пътуващите? Ще се удължава ли срока на картите с броя на дните със зелен билет, а?
Абе муньо - кажи от къде да дойдат парите- гласувах за тебе сега съжалявам . Абе ти надминаваш Корнелия Нинова и Румен Радев взети заедно по пополизъм
В момента почти няма коли из София,по цариградско е празно примерно,но се вижда,че има замърсяване,това означава,че замърсяването идва от отоплението с твърдо гориво! Циганите и възрастните хора по селата и покрайнините на града замърсяват София ,като се отопляват на дърва,въглища,гуми,нафта,кой каквото намери.
Поредния многознайко, който открива топлата вода .... Като дадат трибуна на някои хора и те започват да мислят, че всичко което изрекат, е прозрение :) )))
Дори не само в покрайнините и селата се отопляват така,в самата столица много хора се отопляват на твърдо гориво! Това е напълно нормално,нямат хората пари и се отопляват,кой ,с каквото може! Парното е брутално скъпо,буквално хората не може да си позволят такова нещо да плащат,правителството не прави нищо за да накара хората да сменят печките си,няма никаква социална политика в тази посока,а само се мисли,как да се вдигат данъци и да се дере народа,ами като нямат хората пари,така ще е и за напред!
Не безплатен,а "Провинцията" да плаща на всеки "Римлянин" по един лев,ако същия се качи в ППС от градския транспорт.Даже още по-добре на "конче"да ви носим до спирката на която ще слизате. Хрантутници!
Има, ама не са в Кочината. Учат и работят в чужбина... И дано никога не се прибират тук!
Г-н Бонев, като че ли има и по-прости средства за решаване на проблемите... Какво ли би станало ако се оправят големите улици, за да улеснят транзитния трафик от едни до други части на града. И да се "завършат" най-сетне входно-изходните трасета на града. За пример - разгледайте какво става по бул. Царица Йоанна, в края/началото му, до околовръсния път - изненздващо стесняване /особено за непознаващите действителността ни чужденци/, и пазарче за зарзават има, та чакащите в единствената лента за движение да напазаруват набързо. И така - навсякъде почти.
Борисе това няма никакво значение ! Каруцарите винаги са с техните каруци ! Само като се въведат глоби в тези на замърсителите тогава ще има ефект ! В Барсалено вече всичко що е Дизел е произведено преди 2005 и що е бензин произведено преди 2000 не се допуска в града ! И всеки го грози глоба 100-500 евро ! Искаш да влезеш с таралясник питаш и си плащаш или влизат без да питаш те глобяват сериозно !
В Барселона са си оправили пътищата , но вече и разкараха и таралясниците ! Проблема не е да увеличим трафика , а да го намалим , кифло заспала !
Айде, още един популист! Още една Грета, нашенска...Що не вземе той да плаща билетите за градския транспорт? И той се взе насериозно!
Я вдигнете нормалния билет на 2.50, а зеления го направете 2 лева.. И данъка на колите ако може да бъде с тройно увеличение, парно, вода /ако я има/ също, ток и т.н. Свикнали сме.
Точно! Няма нищо безплатно. Правилно е да каже от къде ще се финансира този "безплатен" билет....
Какво ще кажеш да ти намлят парното , водата , тока но да то вдигат десеторно данъка на таралясника ;)
Здравейте, слаби софийски мениджъри и кметове. Зеления билет е емоционален билет-безплатен или не резултатите са равни на нула. Този билет гали егото на неграмотността в управлението на столицата. Тази мярка е повече от жалка в смешната Ви стратегия за управление на мръсния въздух. Не мога да повярвам какви неграмотници са общината. Така: При толкова голямо замърсяване, крутите мерки са задължителни. 1. Задължителна зелена винетка зона център и зона планина Витоша за всички дизели под EURO4 2. Високи данъци за дизели под EURO4 включително и за тежката техника. 3. Засилен контрол, ама наистина истински контрол на ГТП-пунктове. Тм има големи пробойни. Освен пушещи автомобили се пускат с преглед и автомобли без спирачки или пъс тотално изгнили. Това е истинска работа. Тежка е нали. Ама дава резултати. Успех невежи общинари
Не е ли по-добре този данък да е по-висок и да има РЕАЛЕН ефект с праха, а не някакви абстракции от рода на зелени билети и разни други фантазии?
да се ловят маймуни с трици! Това си е нищоправене а с такова проблем анпяма да се реши! Трябват много конкретни действия, които струват и съответните пари! На този етап няма да има решение.
София е падина! Затова навеки ще е мръсен въздуха! И в Пловдив се огряват на твърди горива и има голям трафик със задръствания,но въздухът е в пъти по чист от софийския,защото там си има постоянно течения,не е падина,така е и във Варна,така е и в Бургас... Така е и в големите градове в чужбина,там където е падина проблемът е голям,там където не е падина не е толкова замърсено... Най големият град в България за съжаление е построен точно в тази падина,от всякъде планини и течение зимата почти няма. Хората по селата и крайните квартали се огряват на твърди горива,отделно автомобилите в работните дни отделят доста вреди частици и при съответните климатични условия в софийската котловина се получава голямо замърсяване...
Герберското мюре е аватар на Фандъкова. Брилянтен ПР ход, с който му изградиха имидж и осигуриха победата на даскалицата, като отклониха десетки хиляди гласове на недоволни от нея хора, с които беше избран само той! Не е интересен на никого вече.
Борисчо не разбра ли, че вече си изконсумиран, край на представлението. Ще се наложи да го доиграеш, преди да слезеш от сцената с наранено сърце.
Дано най-накрая СО реши да се съобрази с мнението на г-н Бонев и да върне автобусите с марка Икарус.
Не сме готови за Евро5. Нямаме толкова пари. Но една такава зелена винетка има много ползи за цялото общество. Освен че ще намали вредните емисии, ще има повече приходи в общината. Гражданите ще реват една година, но после ще се замислят за по читав автомобил. Вносителите ще се замислят преди да внасят гробноци от Италия. Много мога да напиша още.„ Не разбирам как в общината не мислят. Иначе млади добре изглеждащи.
Това са популистки изказвания. Придвижването в софия с коли е породено от: 1. необходимост - липса на удобен градски транспорт - мизерен градски транспорт - претъпкан градски транспорт - неудобен градски транспорт 2. удобство - от вход до вход на работа в къщи - ангажименти с деца, училища и детски градини 3. цена - от нас до детската градина или училището после от там до работа после по обратния път в билетчета са 7,20, с колата 3-4 лева. решение: - по редовен и удобен градски транспорт - в пиковите часове на 2 мин.макс - винетка за преминаване през центъра на София съобразена с еко категорията на автомобила. - огромни буферни паркинги по метростанциите и другите възлови спирки на градския транспорт. - изграждане на мнооого детски градини около буферните паркинги.