Борис Бонев: Развитието на метрото трябва да спре, за да се инвестира в трамваи

Кандидатът за кмет на София смята да премахне надписа от Паметника на Съветската армия, "защото исторически не е вярно, че тя ни е освободила"

Обратно в новината

Коментари - Борис Бонев: Развитието на метрото трябва да спре, за да се инвестира в трамваи | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Поне е от София този

Мазно педалче, щял да спира метрото вместо да си гледа животът с партньорът си от мъжки пол

Не, не само надписа, всичко трябва да се махне, защото този истукан е символ на една огромна, нагла лъжа, набивана в главите на българите непрекъснато, от раждането им! Как е възможно да ти обявят война и... да те освободят?! От какво те освобождават? БиТиВи-то е пуснало от известно време една инициатива, наричана от тях "Да ИЗЧИСТИМ България!". Сега откривам, че грубата грешка, допусната в изписването на лозунга, може да е вярна :) Именно ДА ИЗЧИСТИМ България от символите на лъжата, лицемерието, робството и лъжливата идеология! Да я ИЗЧИСТИМ ТОТАЛНО! Със замах! Нека започнем с МОЧА, в неговата цялост, а не само с надписа върху него.

да направим допитване до софиянци! виенчани например не си бутат техния,макар че е бая по голям! И изобщо - това ли е главния проблем на СОФИЯ - аман от политизиране и замитане под килима на тежките пробеми наслоявани с десетилетия! В определени части на града вече не може да се живее нормално! А хората от провинцията се трупат ли трупат прогонени от безработица и бедност. Колко голяма да стане София - 4 млн ли или по голяма от останалата част на страната ? Това е ПРИМЕР за един фундаментален въпрос и процес ,КОЙТО ТРЯБВА ДА ПОЧНЕ ДА СЕ УПРАВЛЯВА!

Аман от сресани на една страна джендъри и техните абсурдни идеи. Сериозно, тези откъде падат и с какво се хранят? Щял да спре метрото и да се фокусира върху трамвайте. Идиот! Идеята на метрото е именно това - масовия обществен транспорт да бъде физически отделен от автомобилния. По този начин се намаляват задръстванията, а оттам и времето за достигане от една точка да друга. Ако си представим (в момент на лудост), че зачестим трамвайте първо ще смесим отново двата пътникопотока - на пътното платно и на кръстовищата ще се появят още цял един род превозни средства, второ - всяка наземна спирка причинява забавяне в останалия трафик и забавя движението. На Запад архитектите се стремят да вкарат колите и масовия транспорт под земята (метро и подлези) или във въздуха (виадукти и естакади). А нашия решил да сложи всичко на земята и по улиците пък кой както ще да се оправя, то нали има знаци. Другата глупост беше това за паметника. Явно многото аспержи влияят неблагоприятно на паметта, което в комбинация с прекалено многото цъкане на телефона в час по история води до неприятни резултати. Проблемът не е дали съветската (тогава) армия е освободила България. Проблемът е в причините поради които са го направили. А това на паметника май не го пише. Разбирам, че иска да е модерен, актуален и... (как беше новата модерна дума) иновативен. Обаче дотук чух реални, действителни и доста глупави предложения.

Да ни каже колко големи са били Лондон и другите градове, когато са започнали да строят метро.

Ще ме търсите, но няма да ме намерите

Дали парниковият ефект не се дължи на това струпване на хора в ограничено пространстви и на застрояването на блокове едни върху други без оглед как ще минават ветровете. (Най-грубо казано)

Попитай ме и може да ти отговоря

предлагам да се инвестира във файтоно. Сигурно подобни протестират и в Москва. Важното е джумбиш да става.

Аз пък имам предложение метророт да работи само през седмицата а през почивните дни да се изпозват само трамваи. Познайте защо?

Нова е вероятно първият кандидат, който не ръси обещания наляво и надясно, а в действителност дава доводи и факти, с които да подкрепи своите тези, ама кой да чете. Статията съвсем не е пълна и доста от нещата са извадени от контекст спрямо други медии. Естествено, че метрото е важно, но е абсолютно прав, че след третата линия за София би било нерентабилно да изгражда още и още. При добре направена инфраструктура, трамваят може и да е бърз, и да е тих. Пример за това дават много западни градове. И какво като е млад, аз досега от старите не видях нещо смислено да е свършено. Бих го подкрепил със сигурност.

Ще струва 1 км траде на трамвай. 1 км магистрала е над 1 милион. Релсите от къде ще ги внасяме. То не е като да махаш с вълшебна пръчица.

Бил съм в много западни градове и тих трамвай не съм видял. Най-тихия вдига шум колкото метрото, но го вдига НАД земята. В Париж примерно трамвайните линии обслужват периферията на града. В Бордо, където няма метро минават през центъра, но там няма висящи жици, а втората захванваща линия е прокарана като трета релса. Не знам дали и колко по-евтино е да се направи така... При всички положения аз не съм фен големи ламаринени кутии да минават през центъра на града, ако ме разбираш... като сложим в сметката и, че батманите не пускат климатика дори там, където го има, ай мерси за надземните метални фурни...

:))))) Цитирам: В стремежа си да информира възможно най-добре своите читатели Dir.bg публикува широк спектър от гледни точки, които включват разнообразни мнения за развитието на населените места в България. Всички мнения, които не съвпадат с мнението на собствениците и платилите за подкрепата ни, ще бъдат изтривани като политически нетолерантни, фейк нюз, реч на омразата, проява на ксенофобия, расизъм, фашизъм, ислямофобия, хомофобия и други отвратително недемократични идеологии.

НЕЗНАЙНО ОТКЪДЕ. Дайте му биографията първо да видим, може ли да си върже обувките, може ли две тухли една върху друга да сложи. Така като го гледам още има млеко около устата, тръгнал водач на столица да става.

Не е млеко, бе, не е млеко...

жк. Люлин е 250 хил. човека без преминаващите перничани, банчани и други от околните градчета и селца. от целокупния народ, метрото извозва поне 150 хил. човека всеки ден из София. Ако един трамвай събира 150 човека, то помежду 7 и 9;30 часа трябва от Люлин да минат 1000 трамвая или по 5 трамвая на всяка минута. Ако един трамвай се товари за 1.5 минути, то ще им трябват поне 10 различни линии тръгващи един след друг .... бате бате, верно ли ?

Не го познавам младежа колко е способен но изглежда амбициозен и се вслушва в проблемите на града, не като Фандък ханъм само да симулира дейност а забатачването на града си върви! А и със сигурност ще крадат по-малко от герберастите които са окупирали всички общини !Та може би е добре да им се даде шанс.

Изгелжда, защото не сте му слушали изявленията и не му виждате малоумните действия като активист на Спаси София. тоя е толкова зле, че ще се кръстите и молите да не управлява София.

Спаси София имат около 10-20% смислени идеи. Останалите са съмнителни или тъпотии.

Спирането на строителството на метрото ще ни удави в автомобилното замърсяване и задръстване.Какъв трамваен транспорт бе ? Бавен,муден и в конфликт с автомобили,рейсове и пешеходци.Докато метрото е подземно, на никого не пречи и е бърз транспорт.И този бил кандидат за кмет !?

Първо голямата грешка е да се привлича населението от цялата страна да се заселва в София и на това да се разчита за развитието на града, а останалите райони дгд? И това ГЕРБ го направиха преди да развият инфраструктирата на града и да я подготвят за разширяване - визирам и инфраструктура за жилища и за транспорт! Изсипаха се десетки хиляди какалци и си докараха кенефите с провинциалните номера и кеф ти задръстване - кеф ти прах. Не става така! Сега пост фактум могат да задължат всеки които живее повече от месец в Сф да си регистрира колата със Сф номера и номерата да станат по 1000лв примерно. Така е в един мегаполис като Шанхай, там Шанхайски регистрационни табели струват колко мислите 6000 ама долара :) И наплива на кпли се регулира. И общината печели... и т.н. има и други начини разбира се но смешното е когато се фокусираме да решаваме градския транспорт за да се облекчи хипотетично трафика на коли, еми без такива мерки няама как да стане!

Пардон излъгах ви - в Шанхай номера за кола струват $12000 а за мотор са$ 6000 :)

Този е от хомо-групата на прокопиев, не го ли познавате? Ако не дай си боже стане кмет, ще организира гей паради всяка седмица и ще лапа пишки на бежанци(по техни думи) :)

Според мен трасета и разнообразие на градския транспорт има достатъчно. Трябва да се модернизира, да се вдигне честотата на превозните средства, да са климатизирани и удобни, спирките да са изчистени, осветени и отопляеми през зимата и да се направят различни стимули и удобства за гражданите да го ползват. Например много евтини годишни карти за редовните пътници както е по света. Нека еднократния билет да стане и 2лв ако трябва, но годишната карта да е не повече от 100-150лв. Не пречи и в този град най-накрая да започнат да инвестират в тротоари за да се стимулира и пешеходството, което е най-икономичния и полезен начин на придвижване, просто не е удобно към момента, особено зимата. Общо взето според мен трябва да се модернизира настоящата инфраструктура, да се освободят улиците и булевардите от неправилно паркирали автомобили и това ще даде бърз и не толкова скъп ефект.

Неправилно паркиралите автомобили се отстраняват с многоетажни паркинги, което хич не е евтино.

Не че имаше опасност да гласувам за някой, който има нещо общо със наглеците от Спаси София. Това безкрайно малоумно изказване само ме амбицира още повече да гласувам за някой друг. Кой ще спаси СОфия от Спаси София?

говори за застрояване, сега пък на северните райони. Тя половин България се пресели в София, остава да дойде и другата половина и да гасим лампите на останалата територия .

Метрото трабвя да се рзвива в зависимост от развитието на града. След завършването на трите линии селд съответни олосновка това трябва да става и в други направления. Това обаче, не означава, че трябва да не се извършва строителство на трамвай по бул. Т.Каблешков. Напротив. В момента освен отчуждаването от общината се извършват и съответни проектни проучвания за този трамвай ,като той ще играе ролята и на мощен довеждащ транспорт, като прави връзка на 4 места с линиите на метрото. Така, че през следващите трябва да има и един мощен ринвгов трамвий от бул. К.Велчков, през бул. Т.Каблешков, и бул. Г.М.Димитров до зала Арена Армеец до ж.к.Дружба.

Сега се изпълняват Итапи 1 и 2 от кв.Хаджи Димитър на бул.Вл.Вазов през ЦГЧ до Красно село- Овча Кепул и Околовръстното шосе до кв.Горна Баня . дължина 12 км и 12 станции. Така през 2020г метрото ще има 52км с 47метростанции, което кореспонсдира с дължината на линте предвиждана през далечнат 1974г при прогноза за развитие на града 1 млн.жители. Сега жителите са около 1,5млн. / по официална статистика без временно пребиваващите и нерегистрирани -1,3 млн./ До 2025г трябва да станат следващите два етапа от Линия 3 - етап 3 и 4 съотнветно по бул. Вл.Вазов от ж.к.Хаджи Димитър до ж.к.Левски Г с дължина 3 км и 3 метростанции и кв.Геа Милев- ж.к.Слатина- Цариградско шосе с дължина 9 км и 9 станции. В средносрочен план до 2030г се предвиждат разширения на съществуващите линии. Разбира се, че след като са зевърши цялата Линия 3 темпото на разширение може би ще намали, но това не значи спиране. Няма метро в света, което окончателно да е построено и да е спряно за дълъг период неговото разшинение. То се извършва в съответствие с потребностите при развитие.то на съответния град.

Предлагам за ккметове на София да могат да се кандидатират само хора с 10 годишна уседналост минимум. Иначе не. как така всеки сельо ще ми идва и веднага за кмет. Той не знае София къде се намира, кмет ще ми се прави.

10 години са малко

Тоя се опитва с по една-две думи да угоди на всички и не вдява, че не може всички да са доволни. По-скоро никой няма да е доволен. Хайде малко да поузрее момченцето, да Му попросветне в главицата какво точно ще прави, освен че ще управлява, о да дойде пак.

Кв.Витоша има един такъв кмет,с жълто по устата и за 4 год. абсолютно нищо не свърши а какви локуми разтягаше в началото не е истина-задръстен квартал с малко излази към главните улици,без тротоари и майките с колички се движат по платното но е "елитен" квартал и дори едни улици не може да регулира като еднопосочни за да не си късат нервите шофьорите та тия памперси трябва първо да се сблъскат с всички проблеми и тогава да се правят на умни

ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ. Метрото си е най-добре. Трамваите пречат на движението и вдигат шум. Под прозорците ми минават трамваи и знам.

Всички гледам, че много знаете! ПП ГЕРБ купува на килограм с популистките си твърдения за метрото и понеже баба Меркел му дава пари на нашия да строи всички озглежда наред. Още по времето на социализма когато са направени детайлните анализи и проучване как да се продължи развитието на транспортната инфраструктура на София метрото е било най-накрая в списъка. Неподходящ вариант за мащабите и организацията на София. Тежка и скъпа инфраструктура, малки разстояния на които то не развива достатъчно скорост, нерентабилно. Дори на един от главните експерти, който е правил плана са му казали да мълчи от високите етажи на Партията, защото те вече са решили да правят метро - Москва има и ние трябва да имаме! За тук е било по-оптимално да се направи скоростна надземна железница тип S-Ban (бърз железен път, Schnell-Ban) с по-малки влакчета, които могат да ползват наличната инфраструктура както и тя да се разшири. (пример ринга на пионер до Искър - бившата транспортна линия) Това може да го видите в някои големи градове на Германия и Австрия. Това не са трамваи!!! Трамваите са за по-гъсто населени части и те не развиват толкова високи скорости. Напр. в Швейцария където е по-малко урбанизирано. Иначе за шума - трамваите в нормалните държави отдавна не шумят, не се чуват даже. Отидете и вижте като не вярвате. Това не означава че защитавам Бонев или симпатизирам. Той подхожда емоционално прекалено настървено, нещо което повечето хора не разбират и шансовете му са минимални. Да залагаш едва ли не цялата си кампания на едни трамваи е грешно. Мерките, които предлага са непопулярни и няма да се възприемат, ако и да има и добри предложения. Моля коментиращите, които не са на заплата при ГЕРБ да помислят малко преди да плюят.

Колко коли и жители е имало в София тогава, колко са сега? И аз преди София да се пренасели стигах до центъра с автобус за 10 минути, но по едно време (беше преди да пуснат метрото в квартала) час и половина не ми мърдаше.

София - площ 414.6 km² / население 1,3 мил (според уикипедия) Виена - площ 414.6 km² / население 1.86 мил (според уикипения) Карна на Софийското метро - ние си я знаем Карна на Виенското метро: https://bg.maps-vienna.com/%D0%92%D0%B8%D0%B5%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BE- някак има разлика, нали? И само за справка има точно един скоростен влак межди центъра и летището им CAT (City Airport train) цената на билета е 14 eur в посока на пътник... ако щеш. Та за почече от 10 визити във виена не ми се е налагало да ползвам друго освен метро. А пък в Барселона като въобще няма трамваи (айде там по друга причина) та трябва да са умрели вероятно....?

поправка площта на София е 492 km²

Добре си ги дал тези карти. Забелязваш ли как различните линии дадени с различен цвят някак си вървят по начин, който улеснява придвижването. Би трябвало и да си го разбрал на място щом си ходил толкова пъти. Като гледам дали защото се пресичат на повече места, дали защото са помислени как максимално ефективно да обслужват целия град някак си усещането е доста по-добро там на място. Някак така е удобно да го ползваш, лесно се ориентираш къде си, къде трябва да слезеш, лесно си купуваш билет - от автоматичната каса, въобще едно такова добро усещане ти създава тамошното метро. Нашето метро е доста интересно измислено, как трябва да отида до центъра за да сменя линията.... Защото просто е на едно ниво! В час пик се задръства супер много, а още е на 20 години. Значи не е предвидено как да се разраства. Още много забележки имам. Не ви казвам да го спрете. Нали всички се вързахте на тоя келеш че ще Ви го спре!

Ейй, селянин ти добре ли си? Как ще спираш метрото? Идвате в София и започвате с глупостите, моля върни се там където си роден, всичко има граници

Некомпетентно мнение. Развитието на градската инфраструктура е непозната тема за господина, а очаква да му се гласува доверие за управление на града. По-чисто, екологично и щадящо градската част няма от метрото. Изгражда се по Оперативна програма и само малка част се финансира от нас. Има поколения, вероятно и господина, които са израсли с метро и не могат да си представят какво е да го няма.

вярно е само " да оставим по умни хора да го решават" !! бонев, остави по умните хора да работят!

От "излиянията" на тоя младЕж разбрах, че НЯМА да стане кмет. Нека да ходи да учи, преди да почне да дава акъл. И на тия дето ни го пробутват - приберете си карикатурата.

Те, другарите, толкова си могат. Едно протеже като хората не могат да изкарат...

Абе тоя палячо защо не хване да се метне от някъде ? ще ми затваря булеварди, ще ограничава движението за да създава още повече задръствания. щял да прави трамвайни трасета ... на главата ми ли ще ги прави тези трасета ? Индиянец ! Като затапи тунела в люлин с ограничители какво стана ? 4 пъти по голямо задръстване, в тунела пеш не можеш да минеш и за какво ? за един трамвай в който се возят 20 човека в мутриса. Бахти дебила, всяка сутрин гледам как трамвая е празен, а колите да минат тунела се задръстват 3 светофара по на долу. В метрото от люлин пътуват по над 50-60 хил. човека .... я да ми сметне колко трамвая ще му трябват да ги извози до центъра ...

Поредния популист

Господин Бонев,не трябва да се спира строителството на метрото ,а строителството на нови квартали.

Отива русенец при А. Буров. Има намерение да тегли заем, за да търгува с трактори и земеделска техника. Буров му казва да дойде след десетина дни. През което време негови служители се интересуват от материалното, семейно и финансово състояние... Отива човека пре него и Буров му казва. Ти си свестен човек. Не започвай този бизнес. Купи автобуси и организирай градски транспорт. Така се реализира "Русенският трамвай" с градски и между селищен превоз.... Русчуклии и в доста по -късни години казваха на автобусите "трамваи", дори Т. Козарев имаше скеч в който с Фери Смъртта окачваше на въже бастуна си и казваше че това е Русенският трамвай. До времето на първите автобуси и автобусен транспорт гражданите се обслужвани с огромни фургони таглени от коне, по подобие на Москва -т.н. КОНСКИ ТРАМВАИ. Та от тука и мисълта за новите трамваи -дали да бъдат електрически,или с ДВГ, или пък екологичните конски трамвай -те въпрос за отговор от другаря Борис Бонев

тояиска да спре метрото, но да направи нова метростанция Важдебна....мисля че е пропуснал да си пие хапчетата!

Е това е "Спаси София"!!!! Изводите си ги правете сами.

Нека върнем файтоните. Цигани - бол. Ще ни возят безплатно следващите 30 г., както ние тях през последните 30 г. А и ще е екологично чисто. Ура!!!!

Аз няма да съм жив, докато се завърши метрото 1972 година започнати проучвания -това са 45 години, а крайният срок -неизвестен. По това време Софийската централна гара е все още на трап. Питам този велик ум, софиянци протестират за шума от трамваите, за вибрациите които се усещат в къщите, за натовареността на улиците -този пич иска да се спре метрото и да се закупят трамваи. Добре де, а какво точно ще обслужват тези тремваи и как ще решат проблеме с разрастващата се столица -по старите трасета ли, ще продължат ли до новите квартали. Нещо не ми връзва зара да проумея икономическото обосноваване ...

Това между другото, е голяма глупост, как може да се твърди това? Като официален брой на населението София е колкото Прага, Виена, че даже и Барселона (1,6 мил.) но всички знаем че София си гони 2 мил. Как може да се твърди че метрото е ненужно...? Нека само за справка погледнем метро-мрежите на изброените по-горе градове....? Абе защо като влязат в някакъв политически проект всички им става нещо ????

Нека бъдем точни, всички изброени градове имат приходящи и реално са с по-голямо население.

София също има доста приходящи, основно от Перник, но си има от Дупница, че даже и от Кюстендил. Въпросът е друг, трамвайте, дори ида предположим че ще се подменят всички трасета, които в момента са в предаварийно състояние, и спомагад в голяма степен за повредите по мотрисите, та дали една спирка НАВЪН, на пек,дъжд, сняг, вятър, може да осигури същият комфорт за гражданите както една метростанция? Дали на една спирка в един момент могат да се поберат под козирката и толкова хора колкото в една метро-станция? Дори и да приемеме, че МВР/КАТ и всичките там трибуквия, успеят да се справят с наглеците, каращи, спиращи, че и паркиращи на трамвайните релси, та дали може една мотриса да се движи със същата скорост както един метро влак? Да предположим че зимата релсите се почистват идеално, въпреки всичко по тах ще има влага, сняг, вероятно и лед, дали тогава ватманите ще рискуват да се движат със същата скорост както при идеални условия? Нека не бъдем наивни...

Тоя е много зле.-да се спре да се строи метрото.По цял свят продължават да се изгражда метро.

най- важно е да се премахне паметника на съветските окупатори.

Това е поредния Н. Василев (спасителя на Царя... ) - Възнал се не от Лондонското Сити, а от Парижкия Елисеев дворец - че в БГ ще изкарва по-малка заплата .....но той не е за заплатата тука..... а за да спази София... )

в политиката няма място за лаици. Да се се спре метрото заради трамваи? Меко казано - несъстоятелно. Трябва да се инвестира и в двата вида транспорт. Ако се спре развитието на метрото, София ще се запуши още повече. А има много друго, което може да се направи - например единен почасов билет ( поне 2 часа) за целия обществен транспорт. Безплатен софтуер за градския транспорт, с който гражданите лесно да се ориентират и да достигат от точка А до точка Б.

безплатен софтуер има и се казва Google maps....

Какъв точно е този , след като : ''Смятал'', ''щял да маха '' , ''щял да слага ..'' - Много уверено и смело го раздава , че и почна да се разпорежда по БКП-ейски , а още не е станал никакъв - Чие ПРОТЕЖЕ е ?! Да не се окаже в последствие , че някой от сегашните другари на ''Столетницата '' гледа да се скрие от хоризонта и да управлява чрез синчето си , защото вече идва време и за този филм ?! Като кандидат за Столица - макар и на бананова държава , не смятате ли че е редно да се каже нещо за самия него , след като сте му отделили специална статия , а даже образованието и възрастта му не споменавате !!!! НАГЛЕДАХМЕ СЕ НА ПРАШУТИСТИ И КАЛИНКИ ЗА 30г. !!!!! Да не извади сега страшните дипломи от всички възможни престижни университети , че да кажае кой и как му ги е плащал - Хората са го казали : ''Парен каша духа '' !!!

Този май е поредния ПИКЛЬО , на който не му се работи , и с глупостите си е решил да се цани на държавната хранилка ?! Кога се изучи , кога натрупа опит ,кога изгради нещо в този живот та си се наредил кмет на столица да цтаваш бе БРОЙЛЕР ???!!!!

Тоз господин изразява позиция или позиции чрез които да се хареса на избирателите от всички партии! Първо иска да спре строителството на метрото под предлог,че е много скъпо.Това е и целта на БСП-то.Мащабното строителство на инфраструктура която милиони българи ползват всеки ден е като бич Божи за червената портия която се стреми да пречи,да ограничава и да саботира такова строителство както например спряха санирането защото много се крадяло. Дали трамвайният транспорт ще бъде по ефективен не се знае.Но е път към спиране на удобният и екологичен Метрополитен.И за да не се демаскира като човек на Червените внася друго популистко намерение свързано с ,,Моча”! Популист и комунист! Фандъкова ще го победи макар,че се очакват компромати и изскуствени скандали като дъжд за да я омаскарят от БСП-то

Би трябвало ако НЕ сме способни да оценим нещо , то по-добре е да си замълчим !!!! Вярно , е в че този период на нашата история , както и преди поемаме някакъв ''нов'' курс , с нови ''ценности'' , нови '' приятели'' , които оставят някаква следа в нашата история , НО е доста грозно да отричаме историческите факти само защото или не можем да ги осъзнаем или някой ни е ''наредил'' , защото и това ще остане в историята ни !!!!! Ние попадаме под Руско влияние в края на ВСВ поради факта че така решават Великите сили !!! Не си съгласен с освобождението ни , хайде тогава изправи се и ни обясни каква е истината ?! Вярно е че си млад човек , но дано НЕ си от тези които отрича Турското Робство , и ''вярва '' в теорията за ''Османското ПРИСЪСТВИЕ '' , защото тогава трябва да премахнете и паметника на ШИПКА ?!

Прочетох статията , и мога да кажа , че донякъде момчето има право ,що се отнася до метрото и трамваите . София не е някакъв Мегаполис , така че е по -разумно да се помисли и за други инфраструктури , но НЕ мога да се съглася с това , че иска да пипа историята и паметниците - Това НЕ Е редно - За това е ИСТОРИЯ !!!! Гледай напред момче , недейте така лекомисленно да махате плочи и паметници - НЕ петнете историята на България - Хубава или лоша е без значение - Тя си е наша и идните поколения са длъжни да я знаят такава каквато е !!!! И Вие сегашните политици ''пишете '' бърху историята с вашите постъпки , дали са добри или лоши Бъдещето ще покаже , и следващите поколения ще ги оценяват - НЕ ВЗЕМАЙ пример от някой други ........ да се изживяваш като Господ , защото вече прекалявате , и вярно ПРЕСОЛЯВАТЕ манджата !!!!!!!! Още не си станал ''кмет'' и почна да махаш плочи и паметници - НЕ ти ли е малко рано КЕЛЕШ ??!!

Бах ти тъпака!

Buahahahaha, нова звезда на небосклона.Ама от тъпите.