Боинг разработва нов софтуер за самолетите 737 МАКС

Работим за качеството и сигурността на самолетите, които проектираме и се стремим да запазим доверието, което са ни оказали хората, категорични са от американския самолетопроизводител

Обратно в новината

Коментари - Боинг разработва нов софтуер за самолетите 737 МАКС | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

боинг разработва... боинг е разработил, боинг монтира софтуера... ужас!!!! обърка се всичко китайско в мен.

го няма Асен Йорданов (Assen "Jerry" Jordanoff) да им оправи бакиите.

жмичи. Боинг възлага, другите разработват и монтират. Другите са най-вече жмички.

кикикикикикикиккииии хахахахахххахаха

zeddd

Този самолет изобщо не е трябвало да се допуска да съществува. От алчност, вместо да разработят нов самолет за новите си двигатели, те ги слагат на конструкция, която не е предвидена за тях. При 737 МАХ центъра на тежестта не е там, където са крилете, самолета непрекъснато иска да вдига носа нагоре. Решението - ще направим софтуер, който да го кара непрекъснато да навежда носа напред... Този софтуер е силно зависим от куп датчици и такъв самолет, който по принцип никога не е в баланс при полет, най-вероятно произшествия пак ще има...

Аз не бих разчитал на софтуерен ПАЧ, писан за един месец... Поне година трябва да лети в реални условия за да му имам доверие...

Акционерите настояват за beta v.2.00 на софтуера

Важното е да харчи добре и да иска скъпа поддръжка за да са доволни акционерите

Да поискат помощ от програмистите на Фолксваген! Така Боинг ще имат най-екологичните самолети!

'центъра на тежестта не е там, където са крилете' :О Тъпите конструктори на Боинг е трябвало първо да питат Сулю от Долно Уйно ама на...

Всички самолети се нуждаят от скъпа поддръжка...освен руските.

Това да не ти е планова икономика, че да купуваш каквото ти кажат?

Индийските програмисти са на далавера, ама оставят и бъгове. Нема а се пуашите.

При плановата икономика Буран кацна напълно автоматично.

Не автоматика и софтуери... Манивели, ръчки и педали му требват.

Българските животновъди са къде-къде по компетентни в авиацията и писането на код. Хеле пък в геополитиката..

Харесва ли ти или не - автоматиката е бъдещето. Самолетите първо ще останат само с един пилот, после въобще без-. Новите технологии винаги предизвикват сътресения, а не грешат само дървените философи които всичко знаят на теория (и бръмчат на рояци в ДИРа), а на практика не могат нищо.

zeddd

А ти, гледам, си се изходил по въпроса хаха