В Япония спряха полетите на ”Боинг 787” заради дефекти
Японската авиокомпания "Ол нипон еъруейз" ("All Nippon Airways") обяви, че спира полетите на 17-те самолета "Боинг 787 Дриймлайнър", които притежава. "Джапан еърлайнс" също обяви, че спира временно използването на тези самолети.
Обратно в новинатаКоментари - В Япония спряха полетите на ”Боинг 787” заради дефекти | Днес.dir.bg
Коментари
От Боинг бяха притеснени, че забавили с две години програмата. Аз се чудя, как този самолет изобщо лети. Това е първия самолет на Боинг, който за да излезе по-евтин на Боинг го аутсорснаха на 70 подизпълнителя. 20 американски и 50 презокеански. Буквално всеки елемент е правен от отделна фирма едната дюза, другата дюза, крилата... абе всичко. Отделно има още стотици по-подизпълнители, които участват в изработката на по-малките детаили. Абе каша голяма. Не се качвам на такъв самолет. Това не е Боинг, какъвто го знаем. Програмата 787 е пълен провал.
Надали, като му гледам "снимката", ама тебе са те кърмели повреме на ТопГън и други Хамерикански бози, с превод на леличката и чичкото на VHS касетка мисля :) Освен ако не си на 14г.
Сещам се за едно предаване за програмата "Аполо", където един астронавт сподели следното: - Трябва да сме били луди да се качим в ракета с два милиона детайла, изработена от предложилия най-ниска цена, та и тук така:)
Абе за американците не знам дали или не могат да правят самолети,но ако се поинтересуваш какъв е самолетният парк в света ще си промениш мнението.Ербуса също се прави на няколко места,но си лети.А дали програмата е провал ще покаже времето.Но със сигурност ние сме си направили собственият провал на държавата.Защото вместо да работим както трябва седим и драскаме по форумите.
Това са резултатите от замяната на научните и инженерните решения с "мениджерски" в угода на капитала! Много народ ще мре докато водещи критерии са бързата печалба и просперитета на "честните частници"!
Вижте сега, това е първи самолет от ново поколение. Нормално е да има дефекти, само дето според мен не е нормално да се пуска в експлоатация преди да е тестван напълно и изцяло. След време всички граждански самолети ще се строят по начина и нововъведенията които са приложение в него. Да не забравяме че и с Еърбъсчето имаше проблеми в началото. PS. не съм фен на Боинг, напротив.
Еърбуса се прави изцяло от европейските държава. Всяка държава от производителите произвежда различни детайли. Тъй че не сравнявай с аутсорсинга на американците!
Защо не беше руски, какво чудо щеше да бъде?! Пияни руснаци, блядове... Тия пък тръгнали самолети да правят... Жалко.
Е да не забравяме, че това са Японци! Те милиони коли от най-надеждните марки изтеглят за незначителни дефекти, та самолети няма да спрат...
Леле колко много разбирачи. Та то и едно коклело не се пуска на пазара без обстойни тестове а камо ли самолет. А и преди да се предаде на купувача също има задължителни тестове както на земята, така и в полет , лицензиране.... и още много други.
В голяма грешка си - дори на А-380 (най големия в ствета) двигателите са американски - на Прат енд Уитни и Дженерал електрик
Така се раждат легендите :) В действителност, репликата е от филм, но е близка до реалността.
Спират полети на Боинг 787 поради дефекти. Цели 17 парчета ... Време е вече Русия да пуска джета.
Ами, Дискавъри какво ще прави? Правиха филми, колко пъти се проверяват компонентите, а се оказа , че дефектите са много!