Коментари - В Япония спряха полетите на ”Боинг 787” заради дефекти | dnes.dir.bg
назад

В Япония спряха полетите на ”Боинг 787” заради дефекти

Японската авиокомпания "Ол нипон еъруейз" ("All Nippon Airways") обяви, че спира полетите на 17-те самолета "Боинг 787 Дриймлайнър", които притежава. "Джапан еърлайнс" също обяви, че спира временно използването на тези самолети.

Обратно в новината

Коментари - В Япония спряха полетите на ”Боинг 787” заради дефекти | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4

Коментари

деер

Ами, Дискавъри какво ще прави? Правиха филми, колко пъти се проверяват компонентите, а се оказа , че дефектите са много!

Спират полети на Боинг 787 поради дефекти. Цели 17 парчета ... Време е вече Русия да пуска джета.

Е да не забравяме, че това са Японци! Те милиони коли от най-надеждните марки изтеглят за незначителни дефекти, та самолети няма да спрат...

Японския мит за безупречност май почина по време на Фукушима.

Защо не беше руски, какво чудо щеше да бъде?! Пияни руснаци, блядове... Тия пък тръгнали самолети да правят... Жалко.

Вижте сега, това е първи самолет от ново поколение. Нормално е да има дефекти, само дето според мен не е нормално да се пуска в експлоатация преди да е тестван напълно и изцяло. След време всички граждански самолети ще се строят по начина и нововъведенията които са приложение в него. Да не забравяме че и с Еърбъсчето имаше проблеми в началото. PS. не съм фен на Боинг, напротив.

Леле колко много разбирачи. Та то и едно коклело не се пуска на пазара без обстойни тестове а камо ли самолет. А и преди да се предаде на купувача също има задължителни тестове както на земята, така и в полет , лицензиране.... и още много други.

Както всичко хамериканско и Боинг сдава багажа ...

Това са резултатите от замяната на научните и инженерните решения с "мениджерски" в угода на капитала! Много народ ще мре докато водещи критерии са бързата печалба и просперитета на "честните частници"!

Сещам се за едно предаване за програмата "Аполо", където един астронавт сподели следното: - Трябва да сме били луди да се качим в ракета с два милиона детайла, изработена от предложилия най-ниска цена, та и тук така:)

това е реплика наСтив Бушеми в филма Армагедон

Така се раждат легендите :) В действителност, репликата е от филм, но е близка до реалността.

Ти да не си незаконен син на някой пиян руснак?

Надали, като му гледам "снимката", ама тебе са те кърмели повреме на ТопГън и други Хамерикански бози, с превод на леличката и чичкото на VHS касетка мисля :) Освен ако не си на 14г.

Прехвалените американски летящи каруци сдават багажа.

От Боинг бяха притеснени, че забавили с две години програмата. Аз се чудя, как този самолет изобщо лети. Това е първия самолет на Боинг, който за да излезе по-евтин на Боинг го аутсорснаха на 70 подизпълнителя. 20 американски и 50 презокеански. Буквално всеки елемент е правен от отделна фирма едната дюза, другата дюза, крилата... абе всичко. Отделно има още стотици по-подизпълнители, които участват в изработката на по-малките детаили. Абе каша голяма. Не се качвам на такъв самолет. Това не е Боинг, какъвто го знаем. Програмата 787 е пълен провал.

Абе за американците не знам дали или не могат да правят самолети,но ако се поинтересуваш какъв е самолетният парк в света ще си промениш мнението.Ербуса също се прави на няколко места,но си лети.А дали програмата е провал ще покаже времето.Но със сигурност ние сме си направили собственият провал на държавата.Защото вместо да работим както трябва седим и драскаме по форумите.

Еърбуса се прави изцяло от европейските държава. Всяка държава от производителите произвежда различни детайли. Тъй че не сравнявай с аутсорсинга на американците!