Boeing представи промените в модела 737 МАКС

От компанията гарантират, че повече няма да има проблеми и самолетни катастрофи

Обратно в новината

Коментари - Boeing представи промените в модела 737 МАКС | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Те да платят обезщетенията на невинно загиналите заради техните простотии и алчност! Алчността ще погуби САЩ!

Гаранция-Франция! Най-добре е от Боинг да правят безплатни застраховки живот на пътниците! :))

Софтуерни пачове за конструкторски недомислици. И по-точно разпореждане към конструкторите да направят нещата евтино, а не надеждно, за да има пари за бонуси. Те шефовете с 737 макс не летят - имат прайвт джетове

А да добавя - има и хардуер - лампичка, която ще светва. Ще се слага безплатно. До сега са искали стотици хиляди за нея.

нищо не са направили. Двата самолета се разбиха заради ЕДИН повреден сензор. Дори нямат намерение да сложат още един. И като светне лампата какво? Ако този сензор бъде ударен от птица, какво? Пилотите ще трябва сами да внимават да не "изтърват" един оказва се изначално аеродинамично нестабилен самолет, който трябва да бъде подпомаган от компютър? Който най-вероятно ще е натоварен на макс, дори и претоварен, защото полета трябва да е на печалба? Ама пусти пари... Финансистите и счетоводителите започнаха да правят самолети и стана една...

А какво за загиналите или тях ги третират като жертви необходими за развитието на Boeing?

Късно е... Китай анулира 300 бройки за 30 милиарда долара. Вчера подписаха с Еърбъс за 290 бр. за средни разстояния и 10 бр. трансатлантически. Най-големия удар обаче ще е, ако сделката се оформи през евро/юан. Тогава Тръмпета ще трябва да целуне жезъла на Император Си за да се ползва долара. Имам предвид - каквито санкции срещу Китай е въвел, моменталически да се анулират.

Човешките животи струват едно софтуерно обновяване и една лампичка. А кога арогантността ще бъде наказана? Най-тъжното е, че това го правят само и единствено, защото им отказаха вече стотици самолети от този тип и ще генерират загуба. Ако самолетите не бяха свалени на земята, а поръчките спрени, щяха да се обърнат и да кажат - амиии ... оправяйте се! Капитализъм в най-чистия му вид, в който място за човеците няма!

Така е в американския капитализъм където поставяш парите пред живота на хората.

Шефовете на боинг като за начало дори когато отиват до тоалетната, да летят с този самолет, щото пътниците не са опитни зайчета, нито играчи на руска рулетка.

Противно мазни са когато сгафят и бързат пак алчно да лапат.

Преди няколко дена си говорих с един авиоинжинер за тези катастрофи. Та той спомена няколко ... интересни факта за тези самолети. Боингите, като цяло са самолети с нисък профил. В същото време, новите двигатели за да бъдат по-икономични, са с по-голям диаметър на турбините, което е наложило специално на тези машини да скъсат стойките, за да повдигнат двигателите от Земята, но пък това пък влошава оптичането на крилото. Заради всичко това въпросната система предотвратяваща срив на потока е настоена прекалено агресивно и много малко смущение е достатъчно да я извади от строя. Лошото в случая, е че това система, кояо да предотвратява пилотски грешки, поради което пилота няма как да коригира грешка в системата и накрая ....туп...

Първо - съжалявам за жертвите в двете каатстрофи. После - не се ли повтаря случващото се с Ф35 - започваме полетите заедно с рекламната кампания и после отстраняваме косурите, ей така, от ход. И накрая - Федералното управление за беозпасност на полетите ще сподели ли вината на Боинг?

Чудесно заглавие на статия. Жалко само, че "Работническо дело" вече не се издава.

Там се разиграва не зелена, а червена карта. Милиарди мечтаят за северно кор. Гражданство, като те гледам там ще си най щастлив по две причини: първо си турбо прост, а това е важна предпоставка, и второ обичаш социализма и возенето на москвич, каруца и за по голям лукс, на ан 24.

митото на китайски стоки беше увеличено само 10% . в момента се водят преговори които ако се провалят ще вдигнат митата на 25% и ще направят много китайски стоки трудно продаваеми. Китай трябва да балансира търговския баланс със САЩ за да избегне митата

Китай ще извърши собствени тестове преди да даде зелена светлина на призимените самолети BOING 737 MAX. Така ще процедира ЕС и Канада. Така че доста време ще е нужно да се върне доверието на пътниците и тази нова серия самолети да се докажат отново като БЕЗОПАСНИ и НАДЕЖДНИ.

За умствения капацитет може да се съди по рейтинга на коментарите. Ако излезете с довода, че дир е комунистически сайт веднага изниква въпроса какво прави толкова просветена и умствено извисена личност като ваше височество тук. Я си ни оставете нас, троловете, да си бленуваме за Северна Корея и се занимавайте с вашите величайши дела? А, да ... май няма такива! Та ... когато става въпрос за очевадна несправедливост да изскачаш с въпрос ама защо вие си биете негрите е ... меко казано ... смешно! Бойнг трябваше да реагират веднага, сега вече е късно и ще берат ядове! А конкуренцията не спи! Нищо де ... важното е да имаме такива блюстители на ... и аз не знам какво ... като вас, че да сме спокойни и да вярваме, че на нас няма да ни се случи!

Е браво един светодиод да добавите и хоп допълнително заплащане !

Ами да вземе да представи живи и загиналите в двете катастрофи! Или поне да компенсира роднините им с по 1 милион на гроб, тънко, защото застраховката на един самолет едва ли е под 500 милиона...

Алооо, добро утро! Ами това го пише навсякъде вече 2 седмици, ако се интересува някой и чете на английски. Точно това е и проблема!

А как е в руския капитализъм? Сигурно там е точно обратното!

всички знаят каква е.

Че изядоха лайната, спор няма. Но в интерес на истината, модификацията вклщчва сигнал от двата сензора и само едно автоматично навеждане на носа на самолета, на което ако се противодейства от пилотите няма повторение. Както и да е, въпросът е защо трябваше да загинат веднъж 189 и след това 157 души, цял свят да спре полетите на 737 МАХ и чак тогава да направят тези подобрения? Отговорът е: от лакомия и честолюбие. Е, яжте си продукта тогава!

.

отдавна знаем че сащ произвеждат скапани коли, не произвеждат компютри и техника много отдавна, от скоро и оръжията им не струват, шистака също е по зле, храни знаем що за химия са, елетричките им се палят или убиват собственика, вече и самолетите им са бул шед, а да могст да печатат пари

$100-120 милиона, не можеш да го застраховаш за 500 милиона.

"Когато ти излезе име, че сестра ти е к*а, ти върви разправяй че нямаш сестра". Така гласеше погиворката...

Отдавна знаем, че който работи и прави нещо греши. Който не прави нищо и лала, не греши.

Камила?

Кутевчетата почивка нямат ли?

отдавна знаем че копелето на курнела яде ГМО но му харесва а и на селянката

използвайте само руски самальоти

Пък те обещаха,че повече няма да правят така, другарко учителке. Ба си смешниците. А да де всикото шорош веднага на амбразурите, че кинти йок.

След година никой няма да помни за катастрофата освен близките на загиналите. Всяко чудо за три дни .

Хубава компания беше, но стана индийска гаражна конфекция. Важно в количеството продадени кошници и процентите икономии от камъш, а умрелите, те вече са си умрели. Кво да им пука. Ьа се качват следващите.

В повечето случаи съм летял на Airbus - 319, 320, 321, 380. Добри, комфортни машини. При единствения ми полет с Boeing 777-200ER (същият модел като онзи MH-17, който украинците свалиха) преди излитането имаше някакъв странен и много силен вой, наподобяващ стържене от единия двигател. Със съседа ми по седалка - немец се спогледахме стреснато и споделихме общото мнение, че тук нещо не е наред. За мое учудване, вместо да ни преместят на друг самолет, този си набра скорост и излетя. Нямаше го повече този вой, нормален бе полета, но в началото усещането бе, че си се качил в раздрънкана таратайка и отиваш на заколение. Кратък полет от Виена до Франфурт на Austrian Airlines. Тази същата машина обаче австрийците я пускат и на свръх далечните си полети до Хонг Конг, Банкок и т.н. Та не мога да си представя да имаш полет от по 10-12 часа в машина, която така странно вие и стърже преди излитането. Трябва да е доста опъващо нервите изживяване. Предпочитам да не летя с Boeing.

Украинците били свалили. Виел двигател. Боклуците сте бая.

Видял си САЩ през крив макарон. Нямаш пари за Made in USA. Драскай в нета глупости. От и до ваше село Боинг няма, споко.

Евала, читави приятели имаш. Сложете си ги, за друго не ставате. Партенки миризливи.

А бе я си карай с каручката и въобще не се напъвай!!!

Ако съдим логично по-вероятно е просто пилотите на падналите самолети да не са били достатъчно подготвени за този тип самолети. При 387 машини от същият модел, които са летяли етиопският пилот е имал само 200 летателни часа като цяло.

В началото когато летях със самолети винаги пишеха какъв модел е самолета. Сега просто не съм обърнала внимание има ли я тази информация?!

Е па ти кат си одил , видели улиците в Лос Анджелис как са гъчкани с изпокъсани палатки с клошари ве? Тва не съм го виждал в други бели държави!ХАХАХАХА Те тва представлява твойта любима Америка, едно големо гето!хахаха

Аве гюбрясалия гурбетчирак, ти за къв се мислиш ве, за европеец ли? Голем си европеец, с кюмюркюмбето и каруцата несред цетъра у европейска София!мбухахаха много си тъп добитък ве!

Последното изречение е трогателно......... просто покъртително Боинг е бил толкоз загрижен за безопасноста, че e икономисвал лампичката която да оповести пилотите за авария? И сега вече ше я слага.... БЕЗПЛАТНО!!!!!!! Те това е грижа за сигурноста. Велика компания, голема раабота.

Да

И аз се бих по челото като го прочетох ! Все едно датчика за масло на килата да се плаща допълнително. С разликата, че колата ще запуши и спре, ама самолета...

Има я в джобчето на седалката пред тебе

Те на война са отивали с 20 летателни часа, този има цели 200