Коментари - Boeing представи промените в модела 737 МАКС | dnes.dir.bg
назад

Boeing представи промените в модела 737 МАКС

От компанията гарантират, че повече няма да има проблеми и самолетни катастрофи

Обратно в новината
| Редактор : Красимир Тодоров

Коментари - Boeing представи промените в модела 737 МАКС | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Каквото ида правят, самият модел е достатъчно компрометиран. По-добре да го спират и да изработват "поправените" под друго наименование. Естествено, след необходимите подобрения.

Авиокомпаниите са будали и точно смяната на името ще ги убеди в надеждността на "новия" модел.

Това с лампичката срещу заплащане изкърти всички мивки!!!!!

Цената на тези самолети е 100млн долара, докато България се готви да плати по 130млн долара за един F16... Има нещо гнило в България, не в Дания...

Без Паника

А издържат ли на претоварване от 5-6G?

Да ама с f-16 подчиняваш държави,а с другите можеш да си внасяш мигранти и да си разклатиш държавата

Цитирам за идиотите защитници на Боинг и американските практики - "Първоначалният вариант на системата е бил подложен на стотици часове анализи и тестове и одобрен от Федералното авиационно управление на САЩ, подчертаха от компанията." Одобрен в САЩ? Потупан по рамото от Бойко Борисов? Има ли разлика? Да питаме Цацаров или Цветан Цветанов. Мали ако беше се случило с А380 как щяха да гаднеят американосите идея си нямате и Еърбъс нямаше да го има вече на картата.

Е нали един пиндос успя да счупи вертикалния стабилизатор на един А320 над Атлантика като му риташе педалите ту ляво ту дясно щото така го били учили в щатско да навлиза в турбуленциите.

Демек - ще падат на МАКС, като круши?

Във всички случаи изминаването на 1 км ще носи поне 1000 пъти по-малък риск, отколкото с транспорта, който ползваш всеки ден.

Американски нещастници които убиха толкова много хора сега "гарантират", а кой ви позволи да продавате некачествена стока? И понеже е Америка ще и се размине от съд и санкции. Америка не признава Международния съд в Хага. Сега ще търси къде да продаде развалените си боклуци в страни от 3-ия свят, като не им пука че може да убие още хора.

Последното изречение е трогателно......... просто покъртително Боинг е бил толкоз загрижен за безопасноста, че e икономисвал лампичката която да оповести пилотите за авария? И сега вече ше я слага.... БЕЗПЛАТНО!!!!!!! Те това е грижа за сигурноста. Велика компания, голема раабота.

И аз се бих по челото като го прочетох ! Все едно датчика за масло на килата да се плаща допълнително. С разликата, че колата ще запуши и спре, ама самолета...

В началото когато летях със самолети винаги пишеха какъв модел е самолета. Сега просто не съм обърнала внимание има ли я тази информация?!

Да

Има я в джобчето на седалката пред тебе

Без Паника

И в джобчето, и на фюзелажа, и в информацията за полета при пазаруването на билета.

Ако съдим логично по-вероятно е просто пилотите на падналите самолети да не са били достатъчно подготвени за този тип самолети. При 387 машини от същият модел, които са летяли етиопският пилот е имал само 200 летателни часа като цяло.

Те на война са отивали с 20 летателни часа, този има цели 200

Rumyana Grudina

Може и да е било така, но сега като влезнеш в пилотската кабина "онемяваш" от таблото пред теб! Ще ти трябват две висши образования и половин година докато го запомниш!!!

То това с летателните часове е малко пенкелер работа. Нали се сещате че пилот на далечна дистанция с един полет прави повече от десет, петнайсет летателни часа. Едно излитане, едно кацане и повечето време на автопилот. Почти като пътник. Обаче в книжката ,хоп, десет летални часа. Докато един пилот от селскостопанската авиация ще направи десет летални часа вероятно след петдесетина излитания и кацания, и полет през цялото време на ръчен режим, на малка височина където и турболенцията е по-сериозна, и възможните препятствия са безкрайно повече. Единствено при военните пилоти леталните часове са обективен критерий за опит и майсторлък.

В повечето случаи съм летял на Airbus - 319, 320, 321, 380. Добри, комфортни машини. При единствения ми полет с Boeing 777-200ER (същият модел като онзи MH-17, който украинците свалиха) преди излитането имаше някакъв странен и много силен вой, наподобяващ стържене от единия двигател. Със съседа ми по седалка - немец се спогледахме стреснато и споделихме общото мнение, че тук нещо не е наред. За мое учудване, вместо да ни преместят на друг самолет, този си набра скорост и излетя. Нямаше го повече този вой, нормален бе полета, но в началото усещането бе, че си се качил в раздрънкана таратайка и отиваш на заколение. Кратък полет от Виена до Франфурт на Austrian Airlines. Тази същата машина обаче австрийците я пускат и на свръх далечните си полети до Хонг Конг, Банкок и т.н. Та не мога да си представя да имаш полет от по 10-12 часа в машина, която така странно вие и стърже преди излитането. Трябва да е доста опъващо нервите изживяване. Предпочитам да не летя с Boeing.

Украинците били свалили. Виел двигател. Боклуците сте бая.

А бе я си карай с каручката и въобще не се напъвай!!!

Аве гюбрясалия гурбетчирак, ти за къв се мислиш ве, за европеец ли? Голем си европеец, с кюмюркюмбето и каруцата несред цетъра у европейска София!мбухахаха много си тъп добитък ве!

Бе много голям опит имаш бе, що не вземеш да напишеш един пътепис, може да изкараш повече от рублите, които ти плащат сега.

Хубава компания беше, но стана индийска гаражна конфекция. Важно в количеството продадени кошници и процентите икономии от камъш, а умрелите, те вече са си умрели. Кво да им пука. Ьа се качват следващите.

След година никой няма да помни за катастрофата освен близките на загиналите. Всяко чудо за три дни .

Пък те обещаха,че повече няма да правят така, другарко учителке. Ба си смешниците. А да де всикото шорош веднага на амбразурите, че кинти йок.

използвайте само руски самальоти

Кутевчетата почивка нямат ли?

"Когато ти излезе име, че сестра ти е к*а, ти върви разправяй че нямаш сестра". Така гласеше погиворката...

Камила?

отдавна знаем че сащ произвеждат скапани коли, не произвеждат компютри и техника много отдавна, от скоро и оръжията им не струват, шистака също е по зле, храни знаем що за химия са, елетричките им се палят или убиват собственика, вече и самолетите им са бул шед, а да могст да печатат пари

Отдавна знаем, че който работи и прави нещо греши. Който не прави нищо и лала, не греши.

отдавна знаем че копелето на курнела яде ГМО но му харесва а и на селянката

Видял си САЩ през крив макарон. Нямаш пари за Made in USA. Драскай в нета глупости. От и до ваше село Боинг няма, споко.

Е па ти кат си одил , видели улиците в Лос Анджелис как са гъчкани с изпокъсани палатки с клошари ве? Тва не съм го виждал в други бели държави!ХАХАХАХА Те тва представлява твойта любима Америка, едно големо гето!хахаха

всички знаят каква е.

Ами да вземе да представи живи и загиналите в двете катастрофи! Или поне да компенсира роднините им с по 1 милион на гроб, тънко, защото застраховката на един самолет едва ли е под 500 милиона...

$100-120 милиона, не можеш да го застраховаш за 500 милиона.

Ами тя и таратайката ти едва ли струва повече от няколко хиляди ама гражданската е за стотици хиляди / някой застрахователи твърдят че по Европата се налагало да плащат и милиони /. Човеко говори за застраховката на пътниците / местата в самолета / , а не на самия самолет.

Е браво един светодиод да добавите и хоп допълнително заплащане !

.

Китай ще извърши собствени тестове преди да даде зелена светлина на призимените самолети BOING 737 MAX. Така ще процедира ЕС и Канада. Така че доста време ще е нужно да се върне доверието на пътниците и тази нова серия самолети да се докажат отново като БЕЗОПАСНИ и НАДЕЖДНИ.

Първо - съжалявам за жертвите в двете каатстрофи. После - не се ли повтаря случващото се с Ф35 - започваме полетите заедно с рекламната кампания и после отстраняваме косурите, ей така, от ход. И накрая - Федералното управление за беозпасност на полетите ще сподели ли вината на Боинг?

Преди няколко дена си говорих с един авиоинжинер за тези катастрофи. Та той спомена няколко ... интересни факта за тези самолети. Боингите, като цяло са самолети с нисък профил. В същото време, новите двигатели за да бъдат по-икономични, са с по-голям диаметър на турбините, което е наложило специално на тези машини да скъсат стойките, за да повдигнат двигателите от Земята, но пък това пък влошава оптичането на крилото. Заради всичко това въпросната система предотвратяваща срив на потока е настоена прекалено агресивно и много малко смущение е достатъчно да я извади от строя. Лошото в случая, е че това система, кояо да предотвратява пилотски грешки, поради което пилота няма как да коригира грешка в системата и накрая ....туп...

Алооо, добро утро! Ами това го пише навсякъде вече 2 седмици, ако се интересува някой и чете на английски. Точно това е и проблема!

Евала, читави приятели имаш. Сложете си ги, за друго не ставате. Партенки миризливи.

Противно мазни са когато сгафят и бързат пак алчно да лапат.

Шефовете на боинг като за начало дори когато отиват до тоалетната, да летят с този самолет, щото пътниците не са опитни зайчета, нито играчи на руска рулетка.

Така е в американския капитализъм където поставяш парите пред живота на хората.

Чудесно заглавие на статия. Жалко само, че "Работническо дело" вече не се издава.

А как е в руския капитализъм? Сигурно там е точно обратното!

И какво - ся като не стават руснаците да смятаме че американците не са боклуци които произвеждта още по големи боклуци така ли? Много заблудени хора има на този свят - жалко за загиналите и дано да няма повече такива. А на теб ти пожелавам много полети на 737 MAX... :)

Човешките животи струват едно софтуерно обновяване и една лампичка. А кога арогантността ще бъде наказана? Най-тъжното е, че това го правят само и единствено, защото им отказаха вече стотици самолети от този тип и ще генерират загуба. Ако самолетите не бяха свалени на земята, а поръчките спрени, щяха да се обърнат и да кажат - амиии ... оправяйте се! Капитализъм в най-чистия му вид, в който място за човеците няма!

Там се разиграва не зелена, а червена карта. Милиарди мечтаят за северно кор. Гражданство, като те гледам там ще си най щастлив по две причини: първо си турбо прост, а това е важна предпоставка, и второ обичаш социализма и возенето на москвич, каруца и за по голям лукс, на ан 24.

Инженерче

За умствения капацитет може да се съди по рейтинга на коментарите. Ако излезете с довода, че дир е комунистически сайт веднага изниква въпроса какво прави толкова просветена и умствено извисена личност като ваше височество тук. Я си ни оставете нас, троловете, да си бленуваме за Северна Корея и се занимавайте с вашите величайши дела? А, да ... май няма такива! Та ... когато става въпрос за очевадна несправедливост да изскачаш с въпрос ама защо вие си биете негрите е ... меко казано ... смешно! Бойнг трябваше да реагират веднага, сега вече е късно и ще берат ядове! А конкуренцията не спи! Нищо де ... важното е да имаме такива блюстители на ... и аз не знам какво ... като вас, че да сме спокойни и да вярваме, че на нас няма да ни се случи!

Хмм ти изобщо усещаш ли се колко колко ти е умствения багаж.. Сори - ще го кажа така че да ме разбереш - Усещаш ли се колко си т*п?

Късно е... Китай анулира 300 бройки за 30 милиарда долара. Вчера подписаха с Еърбъс за 290 бр. за средни разстояния и 10 бр. трансатлантически. Най-големия удар обаче ще е, ако сделката се оформи през евро/юан. Тогава Тръмпета ще трябва да целуне жезъла на Император Си за да се ползва долара. Имам предвид - каквито санкции срещу Китай е въвел, моменталически да се анулират.

митото на китайски стоки беше увеличено само 10% . в момента се водят преговори които ако се провалят ще вдигнат митата на 25% и ще направят много китайски стоки трудно продаваеми. Китай трябва да балансира търговския баланс със САЩ за да избегне митата

А какво за загиналите или тях ги третират като жертви необходими за развитието на Boeing?

нищо не са направили. Двата самолета се разбиха заради ЕДИН повреден сензор. Дори нямат намерение да сложат още един. И като светне лампата какво? Ако този сензор бъде ударен от птица, какво? Пилотите ще трябва сами да внимават да не "изтърват" един оказва се изначално аеродинамично нестабилен самолет, който трябва да бъде подпомаган от компютър? Който най-вероятно ще е натоварен на макс, дори и претоварен, защото полета трябва да е на печалба? Ама пусти пари... Финансистите и счетоводителите започнаха да правят самолети и стана една...

Че изядоха лайната, спор няма. Но в интерес на истината, модификацията вклщчва сигнал от двата сензора и само едно автоматично навеждане на носа на самолета, на което ако се противодейства от пилотите няма повторение. Както и да е, въпросът е защо трябваше да загинат веднъж 189 и след това 157 души, цял свят да спре полетите на 737 МАХ и чак тогава да направят тези подобрения? Отговорът е: от лакомия и честолюбие. Е, яжте си продукта тогава!

А да добавя - има и хардуер - лампичка, която ще светва. Ще се слага безплатно. До сега са искали стотици хиляди за нея.

Софтуерни пачове за конструкторски недомислици. И по-точно разпореждане към конструкторите да направят нещата евтино, а не надеждно, за да има пари за бонуси. Те шефовете с 737 макс не летят - имат прайвт джетове

Гаранция-Франция! Най-добре е от Боинг да правят безплатни застраховки живот на пътниците! :))

Те да платят обезщетенията на невинно загиналите заради техните простотии и алчност! Алчността ще погуби САЩ!