Без шофьор зад волана: кола лети със 130 км/ч по "Тракия" на автопилот
Колко е опасно да се шофира така у нас?
Обратно в новинатаКоментари - Без шофьор зад волана: кола лети със 130 км/ч по "Тракия" на автопилот | Днес.dir.bg
Коментари
Е,какъв е проблемът,или само си чешите езиците?Човекът показва за няколко секунди какви екстри има колата му.И май колата ще се окаже по-умна от половината български народ!
По магистрлата лети лек автомобил на автопилот, а до него лети оня трансджендър с тротинетката. Става за реклама.
Най-вероятно освен, че нарушава правилата за движение по пътищата, нарушава и условията за използване на автопилот, защото той изисква да има човек, който да поеме управлението във всеки един момент, дори го изисква на няколко минути, трябва сензорът за тегло на седялката, сензорът за поставен колан и сензон за докосване на волана поне да са активирани, за да работи продължително.
Това е автономен автомобил. Може да шофира напълно самостоятелно. В САЩ и някои други държави, има таксита (тип Uber), които можеш да си ги поръчаш през APP и те взимат от точка А и те закарват до точка Б без наличие на шофьор. В България е доста вероятно да не е позволено, поради изтъкнатите причини. Иначе това за седалката, сензора, теглото и т.н.т са пълни глупости. То ако беше така във въпросния случай автомобила нямаше да кара със 130.
Няма такива автомобили на Юбър, коитода те возят на автопилот из градовете. От Лонг Бийч до Сан Бернандино на Лос Анджелис, от югозапад до североизток, се пътува 6 часа и половина броня до броня в режим спри-тръгни. Такъв кошмар е във всеки милионен град на КАЩ. Отваряш Google maps между 15:00 до 20:00 американски часови пояси и гледаш кървавочервен трафик на стотици километри около всеки мегаполис. Автопилоти се използват в закрити квартали на кампуси и технологични паркове.
Да напомня круизконтрола или така нареченият автопилот не са сложени само да работят с маркировка .а да почиват краката на шофьора и той да контролира тази опция ...колко км минахте ,че станахте експерти защо не питате хора който са минали по 10000000 милиона км какво ,ще ви кажат ...
Изобщо не става въпрос за круизконтрол, а за истински автопилот. Аз лично използвам много круизконтрола, особено на Тракия. Колата ми е с компютърно управление, круизконтролът поддържа скоростта перфектно. Но пък системата за подържане ма лентата за движение понякога се обърква от маркировки, останали от ремонти. И това е най-големият проблем на истинския автопилот у нас.
Като истински автопилот. Докато се очаква от теб да се включиш във всеки момент - не е истински. Ако можеш да спиш отзад - тогава е истински.
Не сме дорасли още за такова движение на МПС. Само крадците ще са още по доволни.Защо ли?
Как ,ще кара със 130км и да не е на шофьорското място ,та дори да е на автопилот .После клипът бил изтрит ...Много анимация гледате ...Да не казвам ,че по БГ пътищата са толкова хубави ,че като палиш цигара може да литнеш някъде...
Аз предлагам, да бъде издирен глупецът и да му бъде отнета книжката, та да може спокойно и безопасно да се вози на пасажерското място.
Лети в най-лява без да се пребира в дясна лента с тази скорост ще направи тапа и още повече ПТПта.
Тоя филип лазаров е за затвор за тази лъжлива информация. На цялото безумие по нашите пътища безмозъчните ще повярват на тоя самопровъзглссил се за експерт и ще почнат без да мислят да го прилагат
Според автомобилния експерт от Bri4ka.com Филип Лазаров абсолютно е възможно да се шофира на автопилот, но е опасно, защото по нашите пътища липсват маркировки, по които се ориентира автопилотът. -------- Аа.. маркировката била проблема в цялата работа. Не това че шофьорът не седял там където му е мястото.
ама ти разбра ли, че не е москвич или ладичка. много малък, но много прост народ :)
Зада не се заблуди някой от приказките ти! Пич, не знам дали знаеш, но тъй като доста от бившият Джонстън Контролс и Сони аутомотив в няколкото фирми за самостойни системи сме българкачета от години. Макар и рядко концептуалисти, като дивелопери и QA, обаче доста може да ти кажат: че каквато и да е колата - самоконтролно управление може да има само в идеални - крайни условия - и никога не трябва да е без човек пред волана! Еджкейсове има неорекъснато и освен бърза реакция на системата всипко останало е далече от добро реление( поне в близките 10г.). Освен морални и чисто свързани с възприятията ни реакции.. има и комплексна работа на мозъка на човек, не базиран само на опита.. както е в ML или AI моделите. Освен това и сензорите и визуалния 3D меш са мноого далече от гарантирано добри за да се вземе прецизно решение от системТа за единица време. Та глупости на търкалета казваш - да може да се кара на авто пилот и е Да лудост и престъпно. Особенно без водач.
Може да се кара на автопилот, но трябва да си готов да поемеш контрола по всяко време - това няма как да стане от задната седалка! Най-вероятно и някой разбирач е пипнал колата да си върви на автопилот без да има някой на шоф. седалка или пък в идиалния случай ръцете да са му на волана...
Няма нищо необичайно. Автомобилът има такава опция, водачът я използва и това е. Трябва да си много глупав да не възприемаш съвременните постижения на науката и практиката. В България се продават такива автомобили, търговците, а и практическото им използване за сега не показват недостатъци и опасности от използването на възможностите им. По принцип ДАЙ трябва да регламентира да се карат или не на автопилот, но когато автомобилът има такава възможност никой не може да ограничи използването им. Това е положението. А ако катаджия спре автомобил на автопилот по някакъв начин може само да му духне под опашката. Или да пише докладна до шефовете си за тъпотията си. По принцип не трябва да се спира автомобил ако не е извършил нарушение. Нашите катаджии обаче спират всеки, който им се струва подозрителен та не знак ка
Самопровъзгласилия се експерт от БРИЧКА,,, Малееееееееееееее. Е затова сме на това дередже!
ВСички , които карат с 130 км по т.н. магистрали ( в България) са без глави, така че кое е сензацията тук? Е верно не се вижда глава на шофьор , но ама май няма разлика и когато има шофьор!
Производителя на колата е виновен
След десетките смъртни случаи глобално с "автопилоти" бяха вкарани забрани на много места, а на други е задължително шофьорът да е с ръце на волана и да е готов да поеме контрола във всеки един момент. Но по мои наблюдения не малка част от собствениците на електрички са неадекватни. На Алабин 3 случая на ударени електрички от трамвай. Паркирали на релсите. Вижте сами. Карат като изоглавени, малки двуместни въшки летят като ракети между трафика. Разбира се не важи за всички, виждал съм и много примерни и принципни шофьори с електрически коли. Но определено прави впечатление процентът от тях, които правят тъпотии. Този го намерете и го съдете за тероризъм. Както са писали и хората долу, "автопилотът" изисква маркировка, добра настилка, липса на дупки и неравности, липса на джигити летящи с 200. Нито едно от горепосочените не отговаря.
Аз предпочитам сам да си карам джипа или си наемам шофьор, а аз да си пия питието на задната седалка със секретарката!
Като няма парламент, нито съдебната система , нито полицията , а пък КАТ най-малко си мърдат пръста да си заработят заплатите...
Да оставиш колата на автопилот в България е самоубийство и/или убийство. Дори в нормалните държави нямат разрешение са оставят без надзор и реакция автопилот.
В България всичко е възможно.Преди години един шуменски полицай си беше "имплантирал" вкючен вибратор с желязно-литиеви фосфатни батерии дебелото черво. Едвам намерихме лекар, който да не се тресе от смях и да го отърве от "удоволствията".
Филип Лазаров е далеч от автомобилен експерт, обикновен горубленски джамбазин е. Не го правете известен и тоя чалгаджия.
"Според автомобилния експерт от Bri4ka.com Филип Лазаров" :D :D :D -- дир.бг дъното :D
Като знам някои шофьори как карат и колко познават правилника - по добре автопилота да кара
ЛЕТИ с 130 км/ч при ограничение 140?
направо да се чудиш, как не е излетял в Космоса... :-D Друг е въпроса, че собственикът явно е малоумен, за да си пусне колата в режим на автопилот по нашите пътища, та и да седне на другата седалка!
Ето това вече е постижение.Като направи произшествие, на автопилота и изкуствения интелект не могат да открият алкохол и наркотици.Тогава ко праим
В САЩ имаше подобен прецедент: Някакъв се натряска, качил се в ТЕСЛА-та, пуснал автопилота да го прибере, и заспал. Полицаите се опитали да го спрат - никаква реакция. Минали пред него, започнали да намалят и ТЕСЛА-та си спряла. Извадили пияния, арестували го, дават го на съд после и... чудо: Адвоката изкарал нещата така, че "моят клиент не е шофирал, защото колата е била на автопилот. Най-доброто доказателство за това е, че полицаите са създали предпоставка за ПТП, но колата е спряла сама". И... т.нар. "жури" гласува "невинвн"....
И какъв точно експерт е този, който са питали??? Аз нямам нерви дори 1 клипче да му изгледам заради лиготиите му, които не са присъщи дори за 12 годишно дете.
И кой отговорен при произшествие?
Как точно се ориентират по маркировката. За да следи маркировката пак има камери. Да ви...... и експерти. Само идиот може да остави живота си и на околните на машина на автопилот. Лошото е че обикновено някой друг го отнася.
Като гледам какви са ни шофьорите и несъвършена версия на автопилота би била по-безопасна от тях.
гръмва един кондензатор и филма свърши...
Едно време какви коли имаше - с тел, тесла и вълшебните думички всичко им се оправяше!
Кретените стават все по-изобретателни, бързо навлизат в новите технологии и успяват да ги подчинят на идиотщината си.
Накрая хората ще се превърнат в един голям гъз на който само ще седят и серат.
Ми то и Жигулката влиза в режим на автопилот, га се връщам от купоня у село Каводер, накръкан до козирката!