Без нощен градски транспорт в София до края на годината, закриват линия 306
Бюджетът на общината е намалял с близо 20 млн. лева заради коронакризата
Обратно в новинатаКоментари - Без нощен градски транспорт в София до края на годината, закриват линия 306 | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ОсТаВкА (нерегистриран)
Спират нощния транспорт, за да може по-малко хора да ходят на протестите и да им е по-скъпо и по-трудно прибирането обратно по домовете им
ВСЪЩНОСТ , (нерегистриран)
ЗА ЕДНА МАЛКА ДРУЖИНКА ОТ ПИЯНИЦИ, ЛГБТИ И ПРЕСТЪПНИ ИНДИВИДИ, ДАНЪКОПЛАТЕЦЪТ НА СОФИЯ ПЛАЩА МАСРАФИТЕ ИМ С ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ ! ИМА ТАКСИТА ЗА ОКЪСНЕЛИТЕ . АКО СЕ ПРЕГЛЕДАТ ЗАПИСИТЕ ОТ ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА ЩЕ СЕ ВИДИ , ЧЕ НОЩНИТЕ ПЪТНИЦИ СА МАРГИНАЛНИ ИНДИВИДИ !
Ели (нерегистриран)
Не виждам тролейбус номер 3 на ЦГМ. В същото време неговият маршрут покрива частично маршрута на тролей номер 5, който пътува от надлез Надежда - болница "Св. Анна" и стига до Младост 2. Отново пренебрегвате кв. Младост 2. Освен това, тези 2 тролея ще стигат до надлез Надежда, а за самия квартал трябва да се вземе трамвай, защото в Надежда няма тролейбусна мрежа. Защо не пуснете автобус с маршрут Ломско шосе - Христо Силянов - бул. Рожен - Лъвов мост - бул. Ситняково - УМБАЛ Св. Анна и по бул. Йерусалим до РУМ на Младост 2? А тролей номер 5 да си остане с оригиналното разписание от надлез Надежда до Младост 2.
Чоко (нерегистриран)
Много ясно, че ГЕРБ ще обслужват своите хора и ще дадат 600 000 лева за тяхна линия. А за какво им е на протестиращите да се прибират с нощния транспорт ? Трябва да им е гадно - гарантирано от ГЕРБ.
Ако някой въобще чете нашите коментари !? (нерегистриран)
А и да ги чете, има ли някакъв резултат? Ако общината мисли за хората, тя трябва да преразгледа цяостната схема и РАЗПИСАНИЕТО на градския транспорт! Има автобуси, за които се чака десетки минути, а други минават на всеки 3- 4 минути- виж например автобусите 94, 102, 67. Тази част на София и особено Симеоновско шосе има вече хиляди нови блокове и жители, които разчитат само на автобусния транспорт. Поне досегашният кмет на Студентски град, който не може да не знае за този проблем, сега като шеф на Градски транспорт, трябва да вземе мерки !!!!!!!
М да (нерегистриран)
Изобщо в общината и ОС някой мисли ли?
Търсачът_на_Истината
Докато беше Карат С в младост автобусите бяха малки и в тях нямаше места, махнаха тази фирма и сложиха огромни стари и раздрънкани автобуси с много недобросъвестни шофьори, пълно отбиване на номера и сега казва - то няма достатъчно пътници за тях. Вижте страницата на Бонев във Facebook. Има лобизъм в полза на фирмата на ВИС МТК с автобус 21, оказва се че новите автобуси и табелите за новата линия за купени и програмирани още преди решението за новата линия да е внесено в общинския съвет. Започвам подписка за връщане на 306, ще ги гоним до дупка, да разправят на сламената ми шапка че няма лобизъм.
Ели (нерегистриран)
Къде ще пуснете подписката, за да участваме?
Калин (нерегистриран)
Живея в Прага, на всеки 30 мин има нощен транспорт за цяла Прага, автобуси и трамвай, билетче за час и половина струва лев и петдесет, без значение колко прикачвания имаш, метрото затваря от 12.00 до 04.00,през Вълтава през деня има корабчета градски транспорт, месечна карта за всички видове транспорт струва около 50 лева, в рамките на Прага може да се ползват всички влакове с билетчето или картата за градския транспорт
Васил (нерегистриран)
Правилно!
65 (нерегистриран)
Тъпа ци.Зноету ли колко хора не искат, страх ги е от метрото.Как една баба ще я накараш да слиза по стълбите,да сменява нива. Вие сте луди. А 280 на всеки 7минути.За бедните студенти, дето имат коли и дрехи колкото струва един рейс.
Гарантирано от ГРОП (нерегистриран)
Той и дневният транспорт натам е тръгнал ...
Да (нерегистриран)
Всичко е добре.. Обаче , какво прави тоя Карлос Контрера в Общинскяи СЪвет в София ?????? Да ходи да си търси правата в Испания или Южна Америка.. Чужденец НЕ може да е патриот... САМО може да стане чужд шпионин.
аха (нерегистриран)
няма такива престъпници като гроб. ОСТАВКА!!!
ТАТО (нерегистриран)
Защо не се помисли за крайните квартали дето метро няма да има до 2550 год , а градският транспорт минава на високосна година.
*** (нерегистриран)
Питате ли ни нас в Пловдив? Половин милионен град и след 22 часа няма НИКАКЪВ друг транспорт освен таксита.!!!
Они (нерегистриран)
Не се излагай! Пловдив е пешеходен град и такситата са 2-3 пъти по-евтини.
М да (нерегистриран)
Пешеходен е в центъра. Ама до Тракия едва ли? Когато го посещавам, обичам да обикалям в центъра и Капана, но до кварталите не бих се втурнал пеша.
Софиянец (нерегистриран)
Преди време и жителите на Люлин протестираха срещу спирането на няколко автобусни линии. Сега нямат спомен, че са съществували и си се возят с метрото. Въпрос на навик. Като ще закриват линии, да спрат автобус 75. Дали има човек, който да разчита на градски автобус, минаващ на 50 минути?
Бети (нерегистриран)
Метростанциите не са много близо до РУМ-а на Младост 2, например. Но 306 спира точно там и до доста нови кооперации, които се построиха между Младост 2 и Дървеница.
Ели (нерегистриран)
Напълно ви подкрепям.
Самуил (нерегистриран)
Да, заради короната цяла България е бомбардирана кочина.
ясно (нерегистриран)
Целта е да принудят хората да ползват метрото. Същото стана и с други удобни линии, които бяха премахнати.
Павел (нерегистриран)
И какво му е лошото на метрото , особено сравнено с вмирисаните автобуси пърпорещи в задръстване , че чак някой трябва да те принуждава да го ползваш ? Понякога се чудя , наистина ли има толкова глюпави хора , но за съжаление , има .....
девяряе (нерегистриран)
Не съм останала с впечатлението, 306 да е бил "смрадлив" някога. На мен ще ми липсва.
R (нерегистриран)
Много е добро метрото. Но започва да става препълнено. Започва да наподобява автобусите по време на соца. А те не бяха никак приятни, вервайте ми. Спират се линии заради метрото, а мотрисите са си все толкова . И правостоящите са си все повече, което си е направо отвратително. И хората в метрото, пътуващи с работни дрехи, омазани с вар или масло, също стават все повече и повече . С други думи, голямото село си остава голямото село....
Taka e (нерегистриран)
Не е приятно пътуването в метрото. Все едно си къртица. Метрото е измислено за бедните работници да ходят по-бързо на работа.
Бети (нерегистриран)
Метрото е удобно до Ал. Малинов, но на доста нови кооперации в Младост 2 им е на майната си. Бул. Йерусалим остава само с тролей 5 и то, ако не му разредят колите, както предлагаше оня Контрата, Контрера или пичка му ВМРО-та. Ако ще вървиш 20 минути до метростанция, по добре да почакаш 10 минути 306. Защо не спрат 213,76 и още някои подобни, чийто маршрути се припокриват доста с Метрото?
Търсачът_на_Истината
Метрото е удобно, но е препълнено, в седем часа сутрин на втората спирка от Бизнес парка, има само по едно-две места, а по линията за летището е дори по-зле, В младост избора ит е автобус четворка дето е на тридесет и пет четиридесет минути или да катериш стълбите на метрото за една две спирки, има и 111 но чак с ходене. Майка ми е инвалид с опериран гръбнак така както е направено не удобно и има лобизъм.
НАЙ
Дъждът не попречи на магията в първата вечер на LUNAR 2024
Шест патрулки и жандармерия преследваха кандидат-депутат в центъра на София
"Маркет Линкс" при избори днес: ГЕРБ и ДПС със 121 депутати
Забраняват вноса на коли с еко стандарт по-нисък от "Евро 4"
Нов фронт: Руските сили започнаха сухопътна атака в Харковска област
Нов фронт: Руските сили започнаха сухопътна атака в Харковска област
"Маркет Линкс" при избори днес: ГЕРБ и ДПС със 121 депутати
Забраняват вноса на коли с еко стандарт по-нисък от "Евро 4"
Галъп: Разликата между ГЕРБ-СДС и ПП-ДБ достига 10%
Мицкоски отвърна на Главчев: Ще чакаме да дойде някой разумен, с когото да можем да разговаряме