Коментари - Без нощен градски транспорт в София до края на годината, закриват линия 306 | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Целта е да принудят хората да ползват метрото. Същото стана и с други удобни линии, които бяха премахнати.

Да, заради короната цяла България е бомбардирана кочина.

И какво му е лошото на метрото , особено сравнено с вмирисаните автобуси пърпорещи в задръстване , че чак някой трябва да те принуждава да го ползваш ? Понякога се чудя , наистина ли има толкова глюпави хора , но за съжаление , има .....

Преди време и жителите на Люлин протестираха срещу спирането на няколко автобусни линии. Сега нямат спомен, че са съществували и си се возят с метрото. Въпрос на навик. Като ще закриват линии, да спрат автобус 75. Дали има човек, който да разчита на градски автобус, минаващ на 50 минути?

Не съм останала с впечатлението, 306 да е бил "смрадлив" някога. На мен ще ми липсва.

Много е добро метрото. Но започва да става препълнено. Започва да наподобява автобусите по време на соца. А те не бяха никак приятни, вервайте ми. Спират се линии заради метрото, а мотрисите са си все толкова . И правостоящите са си все повече, което си е направо отвратително. И хората в метрото, пътуващи с работни дрехи, омазани с вар или масло, също стават все повече и повече . С други думи, голямото село си остава голямото село....

Питате ли ни нас в Пловдив? Половин милионен град и след 22 часа няма НИКАКЪВ друг транспорт освен таксита.!!!

Защо не се помисли за крайните квартали дето метро няма да има до 2550 год , а градският транспорт минава на високосна година.

няма такива престъпници като гроб. ОСТАВКА!!!

Всичко е добре.. Обаче , какво прави тоя Карлос Контрера в Общинскяи СЪвет в София ?????? Да ходи да си търси правата в Испания или Южна Америка.. Чужденец НЕ може да е патриот... САМО може да стане чужд шпионин.

И в кой голям град аристокрацията се вози с метро? Като не ви харесва София, свят широк. Големи претенции.

Той и дневният транспорт натам е тръгнал ...

Не се излагай! Пловдив е пешеходен град и такситата са 2-3 пъти по-евтини.

Тъпа ци.Зноету ли колко хора не искат, страх ги е от метрото.Как една баба ще я накараш да слиза по стълбите,да сменява нива. Вие сте луди. А 280 на всеки 7минути.За бедните студенти, дето имат коли и дрехи колкото струва един рейс.

Правилно!

Живея в Прага, на всеки 30 мин има нощен транспорт за цяла Прага, автобуси и трамвай, билетче за час и половина струва лев и петдесет, без значение колко прикачвания имаш, метрото затваря от 12.00 до 04.00,през Вълтава през деня има корабчета градски транспорт, месечна карта за всички видове транспорт струва около 50 лева, в рамките на Прага може да се ползват всички влакове с билетчето или картата за градския транспорт

Докато беше Карат С в младост автобусите бяха малки и в тях нямаше места, махнаха тази фирма и сложиха огромни стари и раздрънкани автобуси с много недобросъвестни шофьори, пълно отбиване на номера и сега казва - то няма достатъчно пътници за тях. Вижте страницата на Бонев във Facebook. Има лобизъм в полза на фирмата на ВИС МТК с автобус 21, оказва се че новите автобуси и табелите за новата линия за купени и програмирани още преди решението за новата линия да е внесено в общинския съвет. Започвам подписка за връщане на 306, ще ги гоним до дупка, да разправят на сламената ми шапка че няма лобизъм.

А и да ги чете, има ли някакъв резултат? Ако общината мисли за хората, тя трябва да преразгледа цяостната схема и РАЗПИСАНИЕТО на градския транспорт! Има автобуси, за които се чака десетки минути, а други минават на всеки 3- 4 минути- виж например автобусите 94, 102, 67. Тази част на София и особено Симеоновско шосе има вече хиляди нови блокове и жители, които разчитат само на автобусния транспорт. Поне досегашният кмет на Студентски град, който не може да не знае за този проблем, сега като шеф на Градски транспорт, трябва да вземе мерки !!!!!!!

Метрото е удобно, но е препълнено, в седем часа сутрин на втората спирка от Бизнес парка, има само по едно-две места, а по линията за летището е дори по-зле, В младост избора ит е автобус четворка дето е на тридесет и пет четиридесет минути или да катериш стълбите на метрото за една две спирки, има и 111 но чак с ходене. Майка ми е инвалид с опериран гръбнак така както е направено не удобно и има лобизъм.

Не е приятно пътуването в метрото. Все едно си къртица. Метрото е измислено за бедните работници да ходят по-бързо на работа.

Изобщо в общината и ОС някой мисли ли?

Пешеходен е в центъра. Ама до Тракия едва ли? Когато го посещавам, обичам да обикалям в центъра и Капана, но до кварталите не бих се втурнал пеша.

Метростанциите не са много близо до РУМ-а на Младост 2, например. Но 306 спира точно там и до доста нови кооперации, които се построиха между Младост 2 и Дървеница.

Метрото е удобно до Ал. Малинов, но на доста нови кооперации в Младост 2 им е на майната си. Бул. Йерусалим остава само с тролей 5 и то, ако не му разредят колите, както предлагаше оня Контрата, Контрера или пичка му ВМРО-та. Ако ще вървиш 20 минути до метростанция, по добре да почакаш 10 минути 306. Защо не спрат 213,76 и още някои подобни, чийто маршрути се припокриват доста с Метрото?

Много ясно, че ГЕРБ ще обслужват своите хора и ще дадат 600 000 лева за тяхна линия. А за какво им е на протестиращите да се прибират с нощния транспорт ? Трябва да им е гадно - гарантирано от ГЕРБ.

Напълно ви подкрепям.

Къде ще пуснете подписката, за да участваме?

Не виждам тролейбус номер 3 на ЦГМ. В същото време неговият маршрут покрива частично маршрута на тролей номер 5, който пътува от надлез Надежда - болница "Св. Анна" и стига до Младост 2. Отново пренебрегвате кв. Младост 2. Освен това, тези 2 тролея ще стигат до надлез Надежда, а за самия квартал трябва да се вземе трамвай, защото в Надежда няма тролейбусна мрежа. Защо не пуснете автобус с маршрут Ломско шосе - Христо Силянов - бул. Рожен - Лъвов мост - бул. Ситняково - УМБАЛ Св. Анна и по бул. Йерусалим до РУМ на Младост 2? А тролей номер 5 да си остане с оригиналното разписание от надлез Надежда до Младост 2.

ЗА ЕДНА МАЛКА ДРУЖИНКА ОТ ПИЯНИЦИ, ЛГБТИ И ПРЕСТЪПНИ ИНДИВИДИ, ДАНЪКОПЛАТЕЦЪТ НА СОФИЯ ПЛАЩА МАСРАФИТЕ ИМ С ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ ! ИМА ТАКСИТА ЗА ОКЪСНЕЛИТЕ . АКО СЕ ПРЕГЛЕДАТ ЗАПИСИТЕ ОТ ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА ЩЕ СЕ ВИДИ , ЧЕ НОЩНИТЕ ПЪТНИЦИ СА МАРГИНАЛНИ ИНДИВИДИ !

Спират нощния транспорт, за да може по-малко хора да ходят на протестите и да им е по-скъпо и по-трудно прибирането обратно по домовете им