Пуснаха високоскоростна ЖП линия Берлин-Мюнхен

Започна редовното обслужване по новата високоскоростна железопътна линия, свързваща Берлин с Мюнхен, след над две десетилетия на строителство.

Обратно в новината

Коментари - Пуснаха високоскоростна ЖП линия Берлин-Мюнхен | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Пътуване за четири часа и половина струва 30 евро 60 лв за 650км за 4 часа и половина; ей няма да ни подбивате цените че ви пратим Боко с Бухалката!!!!!!!!!!!

По-добре отвори сайта на немските железници и виж цените, не се връзвай на всяка глупост прочетена тук

30 евро може да е само е зарибяваща онлайн цена. Влаковете в Германия са безсрамно скъпи, 15 евро е обикновена регио електричка до 50-60 км, на 100 км отиваш за 30 евро.

150 евро струва

Извинявам се - 30 евро е с 3 прекачвания и пристигане 12 часа след тръгването, вЕрно са мн тпи тия журналя Иначе е към 70 евро най-евтиния

Транспорта в Германия , Италия ,Швейцария е скъп ! А това ,че " след над две десетилетия на строителство." това е показателно ,че железопътните трасета се строят трудно и дълго не само у нас !

Браво на немците -ЖЕЛЕЗНИ !!! Само че имат конкурент. Путя ще открие нова линия Масква - Петербуг с познатия на всички превоз в расия - Сабака Експрес. Само че тоя ще е по бърз тъй като ще ползват хрътки за впряг

Днес слушах журналист от Берлин по радио,който разказва,че тази линия я строили 26 години, а не 20 и при откриване се е счупил първия влак,който чакали 4 часа преди той да тръгне. Тъй че не беше толкова безоблачно.

Билетите са като самолетни, ве образ. Ако купуваш от сега за след малко, ти отрязват главата. Ако купуваш за след 3 месеца, може и за 30 евро с ICE ...

Tu bist eine Scheiße!!!

Сега се разгаря скандал във връзка с аргентинска подводница. От Аргентина изпратен официален документ до Германия, където има искане за разследване на трагедията.Подозират корупционна следа във случилото се. Била поканена германска фирма, за ремонт на акумулатори в подводницата.Акумулаторите са били сменени и при експлоатация те са направили на късо, възникнал пожар и взрив. Това е немското качество, което ние без съмнение приемаме.

Бе на теб от 100 км. ти личи, че си рускоговорящ, и като такъв всяка твоя дума трябва да се приема, като неистина.

Ти си бил голям аргентинец бе!

Абе , тоя Путин направо ти е сбръчкал мозъка. нощем спиш ли или поглеждаш под леглото да не се крие Путин там.

Немските технологии и открития са в основата за напредъка на СВЕТА,но ако не бяха крадени от Руснаците и САЩ,сега ,пак Германия щеше да е ЮБЕР АЛЕС,а ТЯ И сега е ЮБЕР !

Ей колко си прост не е истина. 2009 г. го откри Путя. И не се казва Сабака Експрес, a Сапсан.Влакът е разработка на Сименс. Досега пътуваше с 250 км/ч , а новите влакове са с 350 км/ч. Взима дистанцията Москва - Ст. Петерсбург за 3 1/2 ч. (635 км). Демек по-бързо от влакът Берлин Мюнхен. И демек руснаците са с 10 г. преди немците. Супер по-точни и 3 пъти по-евтини. Закъсненията на влаковете в Германия са просто трагедия. Какъв смешник си само :)

По Дойче Вели ли го слуша, бе Мурзилко тъпоъгълна?

Дяволът кара влака. Не дяволът , а германецът.

Голямо сравнение със самолетния полет няма що. Може да се окаже, че реално с влака е по-бързо, поради простата причина, че имаме два трансфера от/до летището + чакането за тези трансфери + чекиране и проверки. Да не говорим, че закъснения на полетите до един час даже не се брои за закъснение.

Това къде го чете бе, манаф, в "комсомолска истина" ли? :)

А в Московията, казват, щели да правят паровоз с 550 км./ч. средна скорост, тц, тц...

Те такава сака и баце тука на балканите и ножицата е приготвил апропо на тия кои им реже лентичките, ако трЕбва ще им пратим специалист нали сме ортаци вече.

Бай Ганьо - ше се задавиш в собствен сос. Отвори гугл, уикипедия или каквото искаш. Напиши Сапсан или Sapsan (ако можеш да четеш на чужди езици) и виж какво се е случвало по света, докато ти си се депресирал дълги години в панелката. Ракийката и салатката не помагат. Светът си върви напред и без теб, и слюнката ти.

А , в краваристан няма нито 1 км. скоростни влакове.

Скоро и у нас...

Тоя олигофрен и чужди езици? Страшен оптимист си!

Те китайците май са се объркали.Бойко говореше че този скоростен влак ще е на Балканите и България и ще го строят китайските инвеститори.Те пък решили да го правят в Германия.Станала е грешка

И най-силните и здрави икономически държави в света поддържат и усъвършенстват своите железопътни мрежи. А България, със своите некадърни и продажни "управленци" зарязаха и разрушиха инфраструктура, трасета, подвижен състав-всичко. И тези некадърници продължават да стоят в министерските си и директорски кресла и продължават да разрушават всичко. ...Защото ние, българите, прекалено дълго, умопомрачително дълго ги траем.

Време е за скоростен влак София- Виена.

Да не е през Банкя?

Германия: Мюнхен-Берлин 623км за 4 часа Франция: Париж-Марсилия 750км за....3 часа -:))))

А новото летище в Берлин - колко пъти (не проценти - пъти!) превишиха бюджета и колко пъти отлагаха откриването заради ужасяващи грешки и пропуски?!

Тъп, че вдлъбнат. Кое им е по-напред като са го им го направили Сименс, демек немците..

Интересна работа. Над 600 км. високоскоростен влак излязло 10 милиарда евро, у нас линия 2 на метрото - 2 милиарда. Вярно, че малко по-сложно, но се движи със скорост около 60 км/ч и е доста по-късичка. Явно трудът в България е по-скъп от немския!

Верно си като ника ти ... обеснявам като за тъп и вдлъбнат: По-напред: почти 10 години преди немците го имат (на немците им го откриха тая седмица, руснаците го имат от 2009 г.). В Русия е 3 пъти по-евтино. Руското метро в Москва, както и влаковете Москва- Санкт Петерсбург почти нямат закъснения. Влаковете в Германия са трагедия - закъсненията са ежедневие, а най-приятно е като отидеш на гарата и ти кажат - еми поради еди какви си причини - отменихме влака. Чакайте следващия ... и в следващия стоиш прав от Мюнхен до Берлин 6 часа, щот няма места. Разбираш ли сега ?

Над 2 десетилетия строителство...да не са строили с български подизпълнители...за това време в китай са построили над 10000км жп линии и скоростни и на по-трудни терени, европа спи дълбок зимен сън значи

Къде е това Берлин, че нещо не мога да го намеря на картата?

Също така влакът може да се движи и в бури, дъждове и виелици, а самолетът не може.

Напиши му го по-бавно .

париж-монтпелие 850 км за 3. 30.за сега никои не може да стигне френското TGV

един наш метър е равен на неколко (зависи от млогу нища, колко) немски метра, шъ знайш! Тъ, тъй.

Най-после, вече спя спокойно.

Да не видят нещо от Боци. И той ни обеща,даже с китайски средства.Кво знае Берлин,бе. Да се учи от банкялията.

Там където е и Лондон - на гъза на географията.

Локомотивът на Европа разбийш ли се върнал във Франция от 70-те години на миналия век...даже с една минута се забързал...брях брях...

Ама с TGV било по бързо, моля ви се ... И къде остана удоволствието от пътуването?