Пуснаха високоскоростна ЖП линия Берлин-Мюнхен
Започна редовното обслужване по новата високоскоростна железопътна линия, свързваща Берлин с Мюнхен, след над две десетилетия на строителство.
Обратно в новинатаКоментари - Пуснаха високоскоростна ЖП линия Берлин-Мюнхен | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ДървенФилософ
Ама с TGV било по бързо, моля ви се ... И къде остана удоволствието от пътуването?
Брях брях (нерегистриран)
Локомотивът на Европа разбийш ли се върнал във Франция от 70-те години на миналия век...даже с една минута се забързал...брях брях...
Я па тия (нерегистриран)
Да не видят нещо от Боци. И той ни обеща,даже с китайски средства.Кво знае Берлин,бе. Да се учи от банкялията.
Най-после (нерегистриран)
Най-после, вече спя спокойно.
maloryx@usa.com
Къде е това Берлин, че нещо не мога да го намеря на картата?
a (нерегистриран)
Там където е и Лондон - на гъза на географията.
над 20г (нерегистриран)
Над 2 десетилетия строителство...да не са строили с български подизпълнители...за това време в китай са построили над 10000км жп линии и скоростни и на по-трудни терени, европа спи дълбок зимен сън значи
Е (нерегистриран)
Интересна работа. Над 600 км. високоскоростен влак излязло 10 милиарда евро, у нас линия 2 на метрото - 2 милиарда. Вярно, че малко по-сложно, но се движи със скорост около 60 км/ч и е доста по-късичка. Явно трудът в България е по-скъп от немския!
забравяш и мерките (нерегистриран)
един наш метър е равен на неколко (зависи от млогу нища, колко) немски метра, шъ знайш! Тъ, тъй.
TGV или ICE ? (нерегистриран)
Германия: Мюнхен-Берлин 623км за 4 часа Франция: Париж-Марсилия 750км за....3 часа -:))))
Da (нерегистриран)
париж-монтпелие 850 км за 3. 30.за сега никои не може да стигне френското TGV
Къде? (нерегистриран)
Да не е през Банкя?
Азъ (нерегистриран)
Време е за скоростен влак София- Виена.
П.К. (нерегистриран)
И най-силните и здрави икономически държави в света поддържат и усъвършенстват своите железопътни мрежи. А България, със своите некадърни и продажни "управленци" зарязаха и разрушиха инфраструктура, трасета, подвижен състав-всичко. И тези некадърници продължават да стоят в министерските си и директорски кресла и продължават да разрушават всичко. ...Защото ние, българите, прекалено дълго, умопомрачително дълго ги траем.
Дрого (нерегистриран)
Те китайците май са се объркали.Бойко говореше че този скоростен влак ще е на Балканите и България и ще го строят китайските инвеститори.Те пък решили да го правят в Германия.Станала е грешка
хахаха (нерегистриран)
Скоро и у нас...
пфу (нерегистриран)
Те такава сака и баце тука на балканите и ножицата е приготвил апропо на тия кои им реже лентичките, ако трЕбва ще им пратим специалист нали сме ортаци вече.
Бае Ганя
А в Московията, казват, щели да правят паровоз с 550 км./ч. средна скорост, тц, тц...
сашо (нерегистриран)
А , в краваристан няма нито 1 км. скоростни влакове.
Самолета ми се издига (нерегистриран)
Голямо сравнение със самолетния полет няма що. Може да се окаже, че реално с влака е по-бързо, поради простата причина, че имаме два трансфера от/до летището + чакането за тези трансфери + чекиране и проверки. Да не говорим, че закъснения на полетите до един час даже не се брои за закъснение.
Патка (нерегистриран)
Също така влакът може да се движи и в бури, дъждове и виелици, а самолетът не може.
Читател на Лев Толстой (нерегистриран)
Дяволът кара влака. Не дяволът , а германецът.
и куРск са само с руски акумолат (нерегистриран)
Немските технологии и открития са в основата за напредъка на СВЕТА,но ако не бяха крадени от Руснаците и САЩ,сега ,пак Германия щеше да е ЮБЕР АЛЕС,а ТЯ И сега е ЮБЕР !
Немско качество. (нерегистриран)
Сега се разгаря скандал във връзка с аргентинска подводница. От Аргентина изпратен официален документ до Германия, където има искане за разследване на трагедията.Подозират корупционна следа във случилото се. Била поканена германска фирма, за ремонт на акумулатори в подводницата.Акумулаторите са били сменени и при експлоатация те са направили на късо, възникнал пожар и взрив. Това е немското качество, което ние без съмнение приемаме.
нАк-47 (нерегистриран)
Бе на теб от 100 км. ти личи, че си рускоговорящ, и като такъв всяка твоя дума трябва да се приема, като неистина.
Кочо (нерегистриран)
Ти си бил голям аргентинец бе!
Не толкова тържествено. (нерегистриран)
Днес слушах журналист от Берлин по радио,който разказва,че тази линия я строили 26 години, а не 20 и при откриване се е счупил първия влак,който чакали 4 часа преди той да тръгне. Тъй че не беше толкова безоблачно.
ъхъ (нерегистриран)
По Дойче Вели ли го слуша, бе Мурзилко тъпоъгълна?
Бай Иван (нерегистриран)
А новото летище в Берлин - колко пъти (не проценти - пъти!) превишиха бюджета и колко пъти отлагаха откриването заради ужасяващи грешки и пропуски?!
thecanadian@sharklasers.com
Браво на немците -ЖЕЛЕЗНИ !!! Само че имат конкурент. Путя ще открие нова линия Масква - Петербуг с познатия на всички превоз в расия - Сабака Експрес. Само че тоя ще е по бърз тъй като ще ползват хрътки за впряг
DB (нерегистриран)
Tu bist eine Scheiße!!!
Бае Ганя
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
сашо (нерегистриран)
Абе , тоя Путин направо ти е сбръчкал мозъка. нощем спиш ли или поглеждаш под леглото да не се крие Путин там.
Тоше (нерегистриран)
Ей колко си прост не е истина. 2009 г. го откри Путя. И не се казва Сабака Експрес, a Сапсан.Влакът е разработка на Сименс. Досега пътуваше с 250 км/ч , а новите влакове са с 350 км/ч. Взима дистанцията Москва - Ст. Петерсбург за 3 1/2 ч. (635 км). Демек по-бързо от влакът Берлин Мюнхен. И демек руснаците са с 10 г. преди немците. Супер по-точни и 3 пъти по-евтини. Закъсненията на влаковете в Германия са просто трагедия. Какъв смешник си само :)
Бае Ганя
Това къде го чете бе, манаф, в "комсомолска истина" ли? :)
1515 (нерегистриран)
Тъп, че вдлъбнат. Кое им е по-напред като са го им го направили Сименс, демек немците..
незнайко (нерегистриран)
Транспорта в Германия , Италия ,Швейцария е скъп ! А това ,че " след над две десетилетия на строителство." това е показателно ,че железопътните трасета се строят трудно и дълго не само у нас !
Хм (нерегистриран)
30 евро може да е само е зарибяваща онлайн цена. Влаковете в Германия са безсрамно скъпи, 15 евро е обикновена регио електричка до 50-60 км, на 100 км отиваш за 30 евро.
Ebeneezer (нерегистриран)
Билетите са като самолетни, ве образ. Ако купуваш от сега за след малко, ти отрязват главата. Ако купуваш за след 3 месеца, може и за 30 евро с ICE ...
БДЖ-БГ (нерегистриран)
Пътуване за четири часа и половина струва 30 евро 60 лв за 650км за 4 часа и половина; ей няма да ни подбивате цените че ви пратим Боко с Бухалката!!!!!!!!!!!
Шщ (нерегистриран)
По-добре отвори сайта на немските железници и виж цените, не се връзвай на всяка глупост прочетена тук
Шщ (нерегистриран)
150 евро струва
БДЖ-БГ (нерегистриран)
Извинявам се - 30 евро е с 3 прекачвания и пристигане 12 часа след тръгването, вЕрно са мн тпи тия журналя Иначе е към 70 евро най-евтиния
НАЙ
Такси блъсна дете на електрическа тротинетка на бул. "Витоша" в София (снимки)
Семейство от София откри батерия в козунак, БАБХ влезе в цеха на производителя
Зеленски: Бог има на рамото си украинското знаме, с такъв съюзник животът ще победи смъртта
Христос Воскресе!
Полицай с над 2 промила алкохол в кръвта катастрофира в билборд във Велико Търново
Зеленски: Бог има на рамото си украинското знаме, с такъв съюзник животът ще победи смъртта
Путин отиде на празничната литургия в Москва, прекръсти се, заедно с десетки миряни и кмета
Христос Воскресе!
Доклад: Светът е свидетел на най-тежкия изблик на антисемитизъм от Втората световна война
Семейство от София откри батерия в козунак, БАБХ влезе в цеха на производителя