Пуснаха високоскоростна ЖП линия Берлин-Мюнхен

Започна редовното обслужване по новата високоскоростна железопътна линия, свързваща Берлин с Мюнхен, след над две десетилетия на строителство.

Обратно в новината

Коментари - Пуснаха високоскоростна ЖП линия Берлин-Мюнхен | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ама с TGV било по бързо, моля ви се ... И къде остана удоволствието от пътуването?

Локомотивът на Европа разбийш ли се върнал във Франция от 70-те години на миналия век...даже с една минута се забързал...брях брях...

Да не видят нещо от Боци. И той ни обеща,даже с китайски средства.Кво знае Берлин,бе. Да се учи от банкялията.

Най-после, вече спя спокойно.

Къде е това Берлин, че нещо не мога да го намеря на картата?

Там където е и Лондон - на гъза на географията.

Над 2 десетилетия строителство...да не са строили с български подизпълнители...за това време в китай са построили над 10000км жп линии и скоростни и на по-трудни терени, европа спи дълбок зимен сън значи

Интересна работа. Над 600 км. високоскоростен влак излязло 10 милиарда евро, у нас линия 2 на метрото - 2 милиарда. Вярно, че малко по-сложно, но се движи със скорост около 60 км/ч и е доста по-късичка. Явно трудът в България е по-скъп от немския!

един наш метър е равен на неколко (зависи от млогу нища, колко) немски метра, шъ знайш! Тъ, тъй.

Германия: Мюнхен-Берлин 623км за 4 часа Франция: Париж-Марсилия 750км за....3 часа -:))))

париж-монтпелие 850 км за 3. 30.за сега никои не може да стигне френското TGV

Да не е през Банкя?

Време е за скоростен влак София- Виена.

И най-силните и здрави икономически държави в света поддържат и усъвършенстват своите железопътни мрежи. А България, със своите некадърни и продажни "управленци" зарязаха и разрушиха инфраструктура, трасета, подвижен състав-всичко. И тези некадърници продължават да стоят в министерските си и директорски кресла и продължават да разрушават всичко. ...Защото ние, българите, прекалено дълго, умопомрачително дълго ги траем.

Те китайците май са се объркали.Бойко говореше че този скоростен влак ще е на Балканите и България и ще го строят китайските инвеститори.Те пък решили да го правят в Германия.Станала е грешка

Скоро и у нас...

Те такава сака и баце тука на балканите и ножицата е приготвил апропо на тия кои им реже лентичките, ако трЕбва ще им пратим специалист нали сме ортаци вече.

А в Московията, казват, щели да правят паровоз с 550 км./ч. средна скорост, тц, тц...

А , в краваристан няма нито 1 км. скоростни влакове.

Голямо сравнение със самолетния полет няма що. Може да се окаже, че реално с влака е по-бързо, поради простата причина, че имаме два трансфера от/до летището + чакането за тези трансфери + чекиране и проверки. Да не говорим, че закъснения на полетите до един час даже не се брои за закъснение.

Също така влакът може да се движи и в бури, дъждове и виелици, а самолетът не може.

Дяволът кара влака. Не дяволът , а германецът.

Немските технологии и открития са в основата за напредъка на СВЕТА,но ако не бяха крадени от Руснаците и САЩ,сега ,пак Германия щеше да е ЮБЕР АЛЕС,а ТЯ И сега е ЮБЕР !

Сега се разгаря скандал във връзка с аргентинска подводница. От Аргентина изпратен официален документ до Германия, където има искане за разследване на трагедията.Подозират корупционна следа във случилото се. Била поканена германска фирма, за ремонт на акумулатори в подводницата.Акумулаторите са били сменени и при експлоатация те са направили на късо, възникнал пожар и взрив. Това е немското качество, което ние без съмнение приемаме.

Бе на теб от 100 км. ти личи, че си рускоговорящ, и като такъв всяка твоя дума трябва да се приема, като неистина.

Ти си бил голям аргентинец бе!

Днес слушах журналист от Берлин по радио,който разказва,че тази линия я строили 26 години, а не 20 и при откриване се е счупил първия влак,който чакали 4 часа преди той да тръгне. Тъй че не беше толкова безоблачно.

По Дойче Вели ли го слуша, бе Мурзилко тъпоъгълна?

А новото летище в Берлин - колко пъти (не проценти - пъти!) превишиха бюджета и колко пъти отлагаха откриването заради ужасяващи грешки и пропуски?!

Браво на немците -ЖЕЛЕЗНИ !!! Само че имат конкурент. Путя ще открие нова линия Масква - Петербуг с познатия на всички превоз в расия - Сабака Експрес. Само че тоя ще е по бърз тъй като ще ползват хрътки за впряг

Tu bist eine Scheiße!!!

Абе , тоя Путин направо ти е сбръчкал мозъка. нощем спиш ли или поглеждаш под леглото да не се крие Путин там.

Ей колко си прост не е истина. 2009 г. го откри Путя. И не се казва Сабака Експрес, a Сапсан.Влакът е разработка на Сименс. Досега пътуваше с 250 км/ч , а новите влакове са с 350 км/ч. Взима дистанцията Москва - Ст. Петерсбург за 3 1/2 ч. (635 км). Демек по-бързо от влакът Берлин Мюнхен. И демек руснаците са с 10 г. преди немците. Супер по-точни и 3 пъти по-евтини. Закъсненията на влаковете в Германия са просто трагедия. Какъв смешник си само :)

Бае Ганя

Това къде го чете бе, манаф, в "комсомолска истина" ли? :)

Тъп, че вдлъбнат. Кое им е по-напред като са го им го направили Сименс, демек немците..

Транспорта в Германия , Италия ,Швейцария е скъп ! А това ,че " след над две десетилетия на строителство." това е показателно ,че железопътните трасета се строят трудно и дълго не само у нас !

30 евро може да е само е зарибяваща онлайн цена. Влаковете в Германия са безсрамно скъпи, 15 евро е обикновена регио електричка до 50-60 км, на 100 км отиваш за 30 евро.

Билетите са като самолетни, ве образ. Ако купуваш от сега за след малко, ти отрязват главата. Ако купуваш за след 3 месеца, може и за 30 евро с ICE ...

Пътуване за четири часа и половина струва 30 евро 60 лв за 650км за 4 часа и половина; ей няма да ни подбивате цените че ви пратим Боко с Бухалката!!!!!!!!!!!

По-добре отвори сайта на немските железници и виж цените, не се връзвай на всяка глупост прочетена тук

150 евро струва

Извинявам се - 30 евро е с 3 прекачвания и пристигане 12 часа след тръгването, вЕрно са мн тпи тия журналя Иначе е към 70 евро най-евтиния