БДЖ се готви да вдигне цените на жп билетите

Причината е в двойното поскъпване на електричеството, казаха от компанията

Обратно в новината

Коментари - БДЖ се готви да вдигне цените на жп билетите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Честита промяна! Продължавайте все така.

Да спрат кондукторите и контрольорита да заобикалят т.н роми гратисчии и работата ще стане. То колкото и да вдигат билета като не си купуват им е все една цената.

Някой от шефовете на бдж да каже нещо за смрадта във вагоните?!?

Гарантирано от Мунчо и новата му партия нечело с двамата измамници.

БДЖ = Боже, Докарай ме Жив.

БДЖ се готви да вдигне цените… Разбирай БДЖ вдига цените…

Големите успехи в икономиката на Кирчо и Кокорчо..

Това означава по-малко миризливци.

И НЕ ПАЗИ ЧИСТО

продължава...

за 3 месеца все някой друг е виновен, освен тиквона от предходните 13 години. А в КЕВР кой е шефа и на кой гледа интереса ? На народа може би ?

това води "зелената енергия". А колко е зелена само един Господ знае! От първа енергийна сила на Балканите се превърнахме в джудже. Русия по договор иска от Германия за около 200 евро. Говори се и за азерски газ, но за всеки зимен сезон, количеството на азерите не им стига за тях и искат от Русия. А американския газ е още по-скъп. Някой яко си играе умишлено, за да разпалва негативи. Видя се, че зелената енергия е твърде скъпа и при екстремни условия е не ефективна и цените на токака в такива случаи се качват стократно и май единствената ефективна енергия е атомната! Един едн някой може да бъде съден за това, че не построихме Белене. Ако беше построена преди 20 години сега щяхме да имаме независима енергетика.

При баце оцеляха, даже и нови локомотиви взеха. Е сега, вече че фалират, а при промяната тотал догодина.

продължителния ти личен опит в УГЗ! Бъди здрав.

Случващото се днес е пряко следствие от политиката в последните години

Наскоро пътувах Варна-Ямбол-Варна. Пътят е 3 часа, пътуването в 1ва класа що-годе бива. Цената е 30 лева. Може би по-малко, ако си бях взел двупосочен билет. С кола ми е пак около 3 часа, цената е двойна - 60 лева за бензин. Като се включат разходи за градски транспорт или такси и времето да стигна до гарата и обратно, разликата се стопява много и не знам дали изобщо си заслужава да се пътува с влак, ако човек има кола. Мръсно е, вижда се как са чистили прозорците, ама не са ги дочистили. Няма възможност човек да носи повече багаж, не е особено удобно, особено в жегите лятото. Сега като вдигнат цените, още повече няма да си заслужава. Единствено ако човек има карта за намаление и няма възможност да пътува по друг начин. Ако искат да привлекат клиенти, които имат алтернативи, трябва доста повече неща да предложат.

Абе да вдигат. Това щшаткане нагоре надолу трябва да спре и наемите в големите градове да се качат.

Само така! Продължавайте с увеличаването на миризливите, гадни, вечно закъсняващи, мръсни и бълхливи влакове.

Крайно време беше. Влак София - Перник 2,30 редовна тарифа. Бирата, дето я пият перничаните, докато си пътуват е по-скъпа от пътя. А, ако са и с карта и пътуват по 2 пъти на ден, им излиза по 1,60. После как няма да идват на тълпи.

случващото се днес с цените на тока е пряко свързано с простотията наречена свободен пазар на тока. в момента няколко човека с много пари контролират тоя пазар и цените растат главоломно. дори при повишаване на производството - пак само определени хора печелят. те изкупуват на "зелено" тока и го препродават на цени определени от тях. с 200-300% печалба... каквото им е излишно - продава се навън, ако ще и на безценица - надутите цени у нас им гарантират далаверата.

От много години там стават огромни кражби. Още преди "баце" Тулупа. Влагат се милиарди за ремонт на гарите, а няма лоомотиви и вагони. Поради което се съкращават непрекъснато влакове. Поради което пътниците намаляват, но се влагат още и още пари за неща, които няма да повишат приходите. Точно както строежът на магистрали е много тежка инвестиция с ниска възвращаемост. Не че не трябват магистрали или по-хубави гари. Когато си беден, по-добре да правиш инвестиция, която да ти донесе печалба, а после от печалбата - кеф ти магистрали, кеф ти гари и влакове. Обаче от строеж на пътища най-хубаво се краде...

Не знам кой се е объркал, обаче тези 150 000 гигават часа годишно означават, че на час БДЖ харчат към 17 гигавата, а цялата ни енергийна система произвежда 7-8 гигавата.

идват "на тълпи" не защото билета им е евтин т.е. за удоволствие, а за да работят. Очевидно в Перник и Пернишка област няма достатъчно работни места.

Как успя толкова неверни твърдения да събереш на едно място? - Голяма част от "руския" газ идва точно от бившите републики, които сега са уж независими. Но са по-силно зависими дори и от нас. Поради което Газпром им взема газа и го продава. Специално на нас- на двойно по-висока цена, отколкото на другите. Щото ние сме "русофили". Американският газ е по-евтин, обаче ние не го искаме по политически причини. Защото трябва да мразим всеки, който пречи на Русия. Нашият интерес не е важен. - Зелената енергия посточнно поевтинява и вече се изравнява с цената на изкопаемите горива. При последното им повишение сигурно вече е по-евтина. Това пак важи за "нормалния" свят, но не и за нас. Тук наистина има влиятелни хора, които са сключили дългосрочни договори за високи цени и поне още известно време ще ни продават така. Новите мощности вече могат да предлагат и конкурентни цени! Само че проводниците на руското влияние не искат това да се случва. Искат ние вечно да сме зависими от Русия и да им плащаме енергоизточниците на по-високи от световните цени, за да сме бедни и слаби. - Ако построим Белене, това ще ни струва 10 милиарда евро. Ще се изплащат поне едно пооление, след което евентуално може да имаме евтин ток от там. Обаче и това е силно неясно. Залежите на уран се изчерпват и е трудно да се направи прогноза какво ще стане след 20 -30 години. Но за Русия ползите са гарантирани - вземят едни 10 милиарда евро, още 30 години сме напълно зависими енергийно от тях. Ако сме на загуба - това не е техен проблем. Отново това е руски интерес, не наш. Правенето на толкова огромна инвестиция е голям риск за малка и бедна страна като нас. Тенденцията по света е да се правят много по-малки централи, чак до слънчеви панели на покрива на къщата ти. Ако един или няколко закъсат, другите омпенсират. Но ако имаш една огромна централа и тя спре, изведнъж имаш голям недостиг на ток. Случвало ни се е при спирането на гигаватовите ресктори в Козлодуй. - При добро управление на енергетиката би могло всичко да е много по-добре за потребителите. Само че това не е плана на хората, които ни управляват. Те искат да може да се краде, а населението да е бедно и от грижи да няма сили да надигне глава. Тази схема работи от много години, но все някой ден ще се счупи. В противен случай ще изчезнем като държава.

Вагоните са стари и амортизирани . Вече няма и пердета по прозорците та да се скриеш от слънцето, да не говорим за такъв "лукс" като климатици. Редовно някой прозорец не се отваря (през лятото) или не се затваря (през зимата). За спазване на разписание - да не говорим. Бях свидетел как един влак тръгна от начална гара София с 55 (!) минути закъснение и нямаше никакво обяснение. При тези обстоятелства направо звучи като издевателство пожеланието "Уважеми пътници! Благодарим Ви, че избрахте услугите на БДЖ!" :(

А истината е... Австрия е купила железници на доста държави, включае и Румънската наскоро. Създава се идеален момент да купи и загиващата БДЖ

промяната готви подмяната ... остава да видим кой е печелившия .

Както и да увеличи времето за пътуване София-Бургас от 8 на 10 часа, така пътниците ще имат повече време за сън и отдих в купето :)))

И най-важното невярно твърдение - последното поскъпване на тока не е заради зелената енергия, а защото рязко се вдигнаха цените на газа и нефта. Уж поради корона кризата. Честно казано, вижда ми се нелогично как цените ще се вдигат при ограниченията за пътуване, при недопускането на хора на културни и спортни събития, затварянето на ресторанти и т.н. Би трябвало потреблението да намалява, търсенето и цените да спадат. Но около тази корона нищо не е нормално...

ЕС все повече разчита на газа и искат да заменят въглищата с газ. Това е недалновидна политика защото той ще свърши до 9 години в Русия от находищата в момента които се разработват. Следователно трябва да се повиши цената за да може да се намират нови находища.

Такива влакове няма никъде в Европа! Как не ви е срам! Влаковете са на повече от 50 г, вратите им не се отварят и затварят, пълна амортизация, както и държавата!

не се връзват сметките на http://www.eso.bg/ се вижда, че изнасяме над гигават към всички съседи!!!

БДЖ ако не иска да фалира трябва да вдига цените на всички услуги, включително и на пътническите превози. БДЖ трябваше отдавна да престане да бъде социален транспорт за пенсионери и социално слаби безработни и други. Само вдигането на цените разбира се не е достатъчно условие компанията да не фалира. Но не може да предлага билети за 5 лева и същевременно да е на нивото на френските TGV или на Deutsche Bahn в Германия!

Ти пък! Бойко Борисов нали обеща влак-стрела до Бургас! Между другото казано, в Турция вече имат свръхскоростни влакове, ние не. Гласувайте пак за ГЕРБ. И талибаните няма да искат да идват тука. Дюнерите ще ни пазят от тях, но не само дюнерите, а мизерията ще ни пази още повече!

Всичко е свързано, при заплата 650 лв е нормално билета да е 10 лв, ок?!

В последните 25 години всички директори на БДЖ накрая свършват на подсъдимат скамейка (но никой осъден). Ако не се строяха, строяха, строяха толкова магистрали, за които ти трябва автомобил с всичките разходи (застраховка, техн. преглед, два пъти годишно смяна на гуми, теническа поддръжка, шофьор да го кара, бензин с акциз да му сипваш, винетки да му купуваш) а се насочеха усилия за реабилитиране на железниците ни, сега можеше и да са на западното ниво и без да вдигат цените. Ама то само с крадене и после вдигане на цени в държава със средна заплата 400 евро не става.

Китайци пристигнали в София и запитали посрещачите. - Колко време се пътува с влак от Столицата Ви до морето? Домакините отговорили: - 9 часа и 30 минути. Китайците: - Не знаехме, че България е толкова голяма.