Коментари - БДЖ и "Дойче бан" са във финална фаза на преговори за закупуване на до 70 вагона | dnes.dir.bg
назад

БДЖ и "Дойче бан" са във финална фаза на преговори за закупуване на до 70 вагона

Благодарение на посолството на Германия за по-малко от 3 месеца е осигурен модернизиран подвижен състав на европейско ниво, който е наличен и ще бъде доставен в кратки срокове, заяви Георги Гвоздейков

Обратно в новината
| Редактор : Калина Петрова

Коментари - БДЖ и "Дойче бан" са във финална фаза на преговори за закупуване на до 70 вагона | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Купиваме 30 годишните стари вагони на германците, за да може те да си купят нови. Е и ние ще ги таркаляме още 60 години де.

Дряновски завод се похвали: Новият ни вагон е над средното европейско ниво (СНИМКИ) Прочетете целия материал на следния линк: https://www.actualno.com/gabrovo/drjanovski-zavod-se-pohvali-novijat-ni-vagon-e-nad-srednoto-evropejsko-nivo-snimki-news_1899441.html © Actualno.com

Купуваме боклуците 2 ръка от Европа, но поне комисионните са чувствителни, а на другото-майната му !

Ох, европейска България ПРОДЪЛЖАВА да прибира СКРАПА на Европата. ПП: Всъщност, Европата трябва ДА ПЛАЩА на България, че й ПРИБИРА СКРАПА.

Това е нивото на Европейска България-таракясници по на 20 години,жп вагони по на 40-50 години-трагедия!!! Не разбирам как има ище идиоти които мислят че Бг е Европа

Защо се купуват стари втора употреба боклуци от Германия, а не се прави поръчка на НОВИ БЪЛГАРСКИ вагони - произвеждаме ги в гр. Септември, Дряново ... Отчайващо е положението в тази територия вече...

Сега ще ни продадат старите вагони на цената на нови и те така. Тоя цирк вече сме го гледали…

Слушах го гвоздейков. Абсолютен шарлатанин. Купуваме стари влакове с пари от ПВУ (да напомня - план за възстановяване и устойчивост, за възстановяване от ковид). С парите за ковид, си купуваме нови, пардон, стари влакове, някои от които след капитален ремонт. Нови трябвало да чакаме да ги произведат, а допълнителна трудност били специалните изиксвания към поръчката, които в този случай ги нямало, но пък в другия нищо не сме били губили. И най-важното - цената е тайна. Този се оплете в собствените си лъжи. Иначе, схемата е следната - ЕС (разбирай Германия) дава пари на България чрез ПВУ, с които си купуваме стари влакове от германия, за да си купи тя с тези пари чисто нови.. не се чудете.. такава е съдбата на колонията - стари коли, автобуси, влакове, дрехи втора употреба, храни второ качество и материали също.

Демек скоростно купуваме вагони изхвърлени от германските железници.

Поне не са на чертежи както обещаните ф16.

Колкото и да са стари, щом до преди месец са били ползвани за Интерсити, биват. И нови да бяхме купили, парите пак щяха да отидат в Германия, щото нямаше да гу купим от Беларус, нито сами да гу произведем. Ти качвал ли си се на влак София - Варна и знаеш ли за какъв ужас става въпрос ? Сигурно и в Индия е по-добре, та тия вагончета ще са направо лукс. Но най-вероятно ще отидат пак за южната линия, а София -Варна ще си остане както досега.

При толкова вагони поръчка си струва ние да си ги произвеждаме.

И как по-точно това ни "възстановява от ковид"? ПВУ = план за ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ (от ковид) и устойчивост. Финансова алхимия за пазаруване на западняшки боклуци. Зная разбира се, не до Варна, а до Бургас пътувам. Обичам да се возя на влак, макар все по-рядко да ми се случва. Иде реч за чиста далавера на гвоздейков и компания. Особено в частта със специфичните разтояния между седалките.. нямало време да си нагласят обществената поръчка, затуй купили евтини вагони, но пък със скъпи ремонти. Далаверка отвсякъде.

Едните се отървават от антиките, другите ги закупуват за "модернизация" на жп превоза.Чудничко. Пари нЕма за нови, те напоследък знаете къде отиват

Имаме завод за вагони в Дряново, аллоуу

Нали завода в Дряново имаха поръчка !! За 5 години нищо не направиха само завлякаха държавата с пари .

И кой ?? Завода с Дряново лъгаха и крадоха пари от БДЖ няколко години.

така комисионната се отчита по лесно и бързо. Че ако трябва да си ги произвеждаме в ншите заводи става сложно и някой дрег ще лапне нещо и за хората ще има ама капитализъм където са по лесните пари, а ползу родину да го ...

погледнете си вашите вагони в кочината че са още от 1941 . Добре че Сименс се смили над вас вати да ви даде скоростен влак от москва до петербург че щяхте и там да сте с влакове от войната. Нищо не можете сами да си произведете което да е поне малко качествено и откак европа ви би шута се молите на колене на китай да ви спасяват . Само картофи и жито произвеждате ушанки прости

Очевидно немските железници имат нужда от финанси, за да спрат стачката на железничарите, която им блокира държавата. От къде, от къде пари - ами много просто, от българските проститутки, пардон дупетати. Милиони за ръждясали вагони