Коментари - БДЖ и частни фирми ще се борят да превозват пътниците по 3 отделни лота | dnes.dir.bg
назад

БДЖ и частни фирми ще се борят да превозват пътниците по 3 отделни лота

Според президента на КНСБ обаче плановете за разделяне на железопътните линии могат да доведат до неефективност на държавната железница

Обратно в новината
| Редактор : Елза Тодорова

Коментари - БДЖ и частни фирми ще се борят да превозват пътниците по 3 отделни лота | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

За да ползва услугите на БДЖ, нормалните хора трябва да си направят ваксинация, като за посещения на държави от третия свят! Риска да хванеш всякакви болести от там е гарантиран, жълтеницата е неизбежна.

Частния превозвач ще се казва ПИМК. Не се затормозявайте излишно.

Години целенасочена разруха на БДЖ, за да има после основание да я подарят в частни ръце. Какво държавно остана вече?

Защо трябва да е на лотове? За да грабне ПИМК най-доходното? Откьде накъде частникът трябва да е облагодетелстван? Министерството за ПИМК ли работи???

Стоянова, ти нормална ли си? Точно разделяне на печеливши и губещи линии е това райониране. С малко рушветче единият частник ще вземе варненската, пимк ще вземе бургаската. Цените ще са до небето, качеството бджейско. Ама конкуренция няма да има щото линията е взета А 8 години...

Във Великобритания този номер с железниците го направиха по времето на Маргарет Тачер - раздържавяване и до момента сега са пред катастрофа и отнова вървят към одържавяване. Май подкупите заслепяват и мозъка спира да мисли.

Да дойде частен превозвач, ама да дойде с нови вагони и локомотиви, а не старите съветски и не старите 40 годишни немски.

Те пимк вече си купуват стари немски барутници...

Три града по-добре и ще има що годе приемливи закъснения... Септември, Червен бряг и Синдел

След дълга агония причинена от плиткоумни управници и алчни индивиди БДЖ умря...Някой ще се нагуши от релси,вагони котнактна мрежа за вторични суровини,някое софийче ще кара ново БМВ а България окончателно ще отиде в семейството на африканските страни...

То и в швабско е същият хой. Всеки втори влак е закъснял или отпаднал - и това според официалната статистика.

бая субсидирано... кой ще маже и кой ще облаже

В цяла Европа железницата е държавна , защото изпълнява и социална функция.

Познайте, печелившите ще бъдат за частните, губещите за БДЖ

Ще му ЕПМ на бе де жето..Очаквайте влаковете да поскъпнат двойно , тройно поне.

Че тя БДЖ и сега е на загуба и е неефективна, какво точно искаш да кажеш.

Даа. Червената, свободна конкуренция е дала видим резултат в цялата страна.

Ами нормално да поскъпнат, как иначе да се оправи тази мизерия, която цари там? Бруто заплата на вишист, служител в БДЖ 1700, тва подигравка ли е.

Докато мутрите и крадците като Пеевски , Петков и Борисов са живи ще става от зле на по-злр Въпрос на време е просто.Ще ви вземат и скъсаните гащи, ще ви затрият като хора.

Тогава няма да ги ползват бе. А целта е друга, конкуренция и по-ниски цени

КОЛИЧЕСТВЕНИТЕ НАТРУПВАНИЯ ВОДЯТ ДО СКОКООБРАЗНО ИЗМЕНЕНИЯ ... ЦЯЛАТА ВСЕЛЕНА СЕ ВЪРТИ ОКОЛО ТОВА:))

Ами като спре да се краде на първо време. Това е като с новите бе ем вета на мвр , но пари за линейки няма. Малоумнико прост

Но това не значи че са без пари

Както съсипахте здравеопазването така и с БДЖ. Скъпоструващите пътеки в частните болници. Всичко което е на загуба в държавните. Та така и с влаковете. А железопътните пътища ще се оправят с парите на данъкоплатците и готово.

Навсякъде се краде, бе, цървул. Аргумента ти е невалиден.

Щом до БДЖ опряха , значи злокачествените са на път да уморят организЪма фатално.

Това е начин как най бързо да съсипем държавното да прокарат честни интереси.

БДЖ и в момента, макар и без конкуренция е губеща, неефективна и с много лоша услуга. За сметка на това в държавните НКЖИ, БДЖ ПП, ПТП пълно с пенсионери, синдикалисти на заплата без ясни задължения, мръсни и неотоплени гари и накакво качество дори минимално на еврепйското в железопътния транспорт.

Пеевски и Бойко им дърпат конците на тия служебните марионетки..Фемек мафията има апетити и към железниците, това транзитни превози , товари....Ей ги новите луксозни квартали в полите на Витоша , ей го Поршетата и Ламборгинитата...А вие събирайте капачки в панелките , хайахай

Как точно можеш да съсипеш нещо, което го няма. Каква точно добавена стойност има БДЖ. Отрицателна, ето каква. Смучат се пари от всякъде без по никакъв начин да се осигури качествена услуга. И бързат да намърдат парите от ПВУ за БДЖ, защото така си мислят, че ще го направят конкурентно.

Тъпак , кой частник ще има апетит към нещо губещо ? Я пак се замисли ?

Невалиден синти , бе примат

Да, добре е да има редовно правителство, но от редовни хора, не от редовни боклуци! Сегашните са дежурни от десетилетия! И е видно, че не стават!!! Да, ама простия народец ходи на избори и пак такива некадърници избира! Е??

Целта е да се даде готов бизнес на наши хора.Шиши ще участва ли в разпределянето на баницата.

Разрухата е още преди да има частник. Тотално неадекватен аргумент. Никога там не се е работело като хората. Винаги се е крало на поразия, винаги тия дето трябва да работят, седят някъде и пият.

Коя държаван фирма е добре?? Българите считат държавното не за свое, а за друго, чуждо. И нехаят за него! Резултатът е виден! Вижте стадиона в Пловдив, как е съсипан!? Направи се нещо и ирдите го строшават. После те порастват и нехаят за всичко държавно! Резултатът го доказва!

Транспорт като е частен какво?Автогарите също са мръсни,неотоплени ,а даже някъде ги и закриха.

Ами пак идете на избори и пак подкрепете избрните катрили, после пак ревете и се оплаквайте! Пак, и пак, и пак ...

Пълни глупости са това. Видяхме за 35 години как държавни бизнеси за милиони се раздадоха в ръцете на мафията по една и съща схема. Фалира се умишлено и се продава за без пари. Толкова за бизнеса в територията.

Ти не разбра ли , че изборите са купени и манипулирани. Някви селянки си съчиняват брой бюлетини според колко им е платено. После никой не касира нищо ..Кой нпрмален ще избере Пеевски или Бойко , или Киро Тъпото ?

Тия частни фирми жп релси ли ще поставят, гари ли ще построят, нови локомотиви и вагони ли ще купят, имат ремонтна база да ги поддържат ли… ?

Като се знае, че тази министърка е човек на дебелия, ясно е към кого ще отиде поне една от двете апетитни линии - пимк.

Крадене до дупка !!!

Итало в Италия какви са, някакви нелегални?

Приватизацияяяяя, прива-прива-приват-изацийо...Държавата е лош стопанин, сиренето е с пари...Няма безплатен обяд, безплатен е само мръсният въздух!

На какво ще товарят нарязаните за скрап релси? Тежички са.

може да откраднат

Това не е конкуренция, а разпределяне на порциите межфу частници, както стана с енергийните дружества

Ми добре, аз имам 7 локомотива, 250 вагона и мога да поема линията софия перник. ще таксувам 1 стотинка по-ефтино и ще подбивам цената

Браво. От десетилетия България се нуждае от качествен и надежден железопътен транспорт. Надявам се конкуренцията да подобри качеството, а не просто да прехвърли собствеността в частни ръце - които както се видя от примери като къщата с ягодите - не винаги са най-добрия стопанин.