Московски обеща високоскоростни влакове

Новите железопътни трасета в Южна България, които ще позволят влаковете да се движат с висока скорост, ще бъдат пуснати в експлоатация съвсем скоро.

Обратно в новината

Коментари - Московски обеща високоскоростни влакове | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Аз пък Ви обещавам влак до Марс за да Ви отърва от обещания с които Ви засипват последните 27г. Спомняте ли си колко бяха. Едва ли.

Вчера пътувах с влак от София до Ямбол. Толкова мръсен, толкова гаден и прозорците и големият салон, за тоалетните да не говорим, разбити, мръсни, не почиствано откакто е пуснат влака в експлоатация ! Типична българска черта, направи се нещо, но след това не се поддържа изобщо ! Май сме по-цигани и от циганите ! Ами сега е ерата на интернет бе, заинтерисувайте се как се грижат хората за всичко, не само за влаковете. В Америка всяка нощ се перат мокетите на летището с машини, мият листата на естествените дървета вътре в салоните, всичко се търка и се мие до блясък ! Около големите магазини Уолмарт през няколко вечери се мият тротоарите около магазина , плюс всяка вечер минава кола - прахосмукачка и обира всички боклуци по паркинга ! На 2-3 седмици се мият стените на целия Уолмарт отгоре до долу с маркучи със силна вода под налягане ! Вие какво си мислите, че като пуснете един път нещо в експлоатация и край на грижите ! Напротив, точно тогава започват грижите на това нещо - дали ще е влак, дали ще е улици и сгради, дали градинки и паркове и т.н. и т. н. Иначе това нашето си е чиста цигания и простотия !

за тировете беше експериментирано още по соц.-време и не беше губещо.Товарните жп превози са най евтини стига някой да знае как се прави.Ако обаче не се развива дейността с акъл нищо няма да излезе.Странно какво ще стане с магистралите "построени" от Премиера-Цар.Колекцията му от лентички май май ще се обезцени.Сега и студент от УНСС може да направи теоретичен маркетинг в полза на ЖП-ТРАНСПОРТА.Министъра явно не може или не иска или не му разрешават или,или..... аман от демагогии.

Свършиха магистралите сега е ред на железниците.Тук катастрофите ще бъдат с доста жертви.Нали целта на партньорите ни ,както ги наричат нашите дупелизци е да ни затрият до край.

С електрическа ограда срещу мангали?

Не мога да разбера защо режат лентата на три места, сякаш три жп линии са пуснали.

СКОРОСТНАТА ЛИНИЯ СЕ ИЗГРАЖДА ОТ МАКЕДОНСКА ФИРМА НА ЦЕНИ ПО-ВИСОКИ ОТ ГЕРМАНИЯ.ЗАЩО ЛИ?????? ЗАД МАКЕДОНСКАТА ФИРМА СТОЙ САМИЯ БОЙКО МЕТОДИЕВ БОРИСОВ

"Той обяви, че е фен на идеята тировете, преминаващи транзит през България, да пътуват на влакови платформи. По-евтино, екологично и безопасно ще е. А и ще има повече приходи за БДЖ, каза Ивайло Московски." Е тва е най смисленното предложение от векове насам!!!!!! Направите ли го ще гласувам на всички избори близките 20-30години само за вас!!!

ЗА ВРЕМЕТО ОТ 2007 ДО 2013г.БЪЛГАРИЯ Е ПОЛУЧИЛА ОКОЛО 15 МИЛИАРДА ПО ЕВРОФОНДОВЕ ОТ КОЙТО НАД 10 МИЛИАРДА СА ОТКРАДНАТИ КАТО ПАРИТЕ СА СЕ РАЗПРЕДЕЛЯЛИ НАГОРЕ ПО ВЕРИГАТА ДО ПРЕМИЕРА,КРАЛО СЕ Е С ТОТАЛНО ЗАВИШАВАНЕ НА ПРОЕКТИ КАТО НА ПРИМЕР СТАДИОН В СЕЛО С 200 ЖИТЕЛИ СЕ СТРОЙ ЗА 5,5 МИЛИОНА ПРИ РЕАЛНА ЦЕНА ПОД 1 МИЛИОН.ТАКА ЧЕ ЕВРОПА АКО НИ ЗАЯДЕ ЩЕ ВРЪЩАМЕ НАД 10 МИЛИАРДА. СЪЩОТО Е И С ВСИЧКИ ЕВРО ПРОЕКТИ,МАГИСТРАЛИТЕ СА ПО-СКЪПИ ОТ ГЕРМАНСКИТЕ А КАЧЕСТВО НЯМА,ПО СКОРОСТНАТА ЛИНИЯ ВЛАКОВЕТЕ ТРЯБВА ДА СЕ ДВИЖАТ С 200КМ/Ч НО НЕ СТАВА И ЗА 120КМ,ТРУДОВА ЗАЕТОСТ ФИРМАТА СИ НАЗНАЧАВА ХОРА НА РАБОТА НО САМО ПО ДОКУМЕНТИ ПЛАЩА ИМ ОСИГУРОВКИ НО ЗАПЛАТАТА ОСТАВА ВЪВ ФИРМАТА,КУРСОВЕ ЗА ОБУЧЕНИЕ И Т.Н.ЗА ВСИЧКО Е ТАКА И МНОГО НАРОД Е ЗА ЗАТВОР

Бла бла бла. На таквиз кат теб и златно да ви го направят пак ще намерите косури и ще ревете като изоглавени говеда. И то щото само туй си можете!!!

Бяха изхарчени огромни средства /най-малко десетки милиони евро, а може би и повече/ за реконструкция на линията София - Свиленград. Направете справка за броя на влаковете и продължителността на пътуванията и ще установите следното - първо, огромно намаление на броя на влаковете в сравнение с периода до 1989 г. и второ, незначително съкращаване на времето за пътуване. Да не говорим, че трябва да смените няколко влака. Преди няколко години бяха писали, че Бойко "летял" с влак по линията Крумово - Първомай. Никой журналист не се сети да го пита защо не е летял преди Крумово и след Първомай. Отговорът е, че ако беше продължил със същата скорост, със сигурност след Първомай щеше да полети.

МИЛИАРДИ ПИЧ ,МИЛИАРДИ

Румен Порожанов, в пристъп на откровение на чашка blue label, обяснява, че държи с документи богът за шлифера и затова е недосегаем, и е приел не особено охотно разпитващите го прокурори само от добро възпитание, иначе щели да се гърчат заедно със селските кметове зад порталаЗащото той има подкрепата на правилнитe хора. И познайте къде отиват нашите европейски пари????? За спонсорство на ДОСТ и ресто на Ердоган за подкрепата.Заради своята абсолютна изпълнителност и защитата на икономическите интереси на Местан и Турция, Порожанов е абсолютно спокоен за поста си и още дълго време ще държи земеделието и Бойко Борисов в цунг-цванг. Оказа се че нашият премиер е наистина независим от него НЕ ЗАВИСИ нищо в сферата на земеделието и без да има среднощно обаждане от посолството на Васил Левски или от неговият приятел (дост) Местан, той е с вързани ръце дори когато става дума за собственото си политическо оцеляване. Жалко но е факт!

До границата със високоскоростни влакове, а след това с БДЖ - каквото и да значи това. Поне ще им демонстрират РЕТРО, като ориент експрес-а, еее едно време,де!

Серж и той "искаше" да оправи железниците, амаа нещоо...кво стана та не ядохме че не разбрах??

От кога бре бай ман*ал, от КОГА?

Българските автопревозвачи да си плащат еко такса, която да се внася директно по сметка на БДЖ !!!!!

Откъде в тая малка страна се пръкнаха толкова много идиоти...

Ние тези линии за Турция ли ги правим. Защо не направите вътрешни скоростни линии за БЪЛГАРИТЕ.

БУДА ДА ВЪРНЕ ОТКРАДНАТОТО И НАТЪПКАНО ПО ОФШОРКИ-ТЪКМО ЩЕ ПЛАТИ БОРЧА НА БДЖ!!