Пътническият влак София-Бургас се запали

Два вагона от пътнически влак се запалиха на на гара Коньово между Нова Загора и Ямбол тази вечер. Хората са евакуирани, няма загинали и пострадали.

Обратно в новината

Коментари - Пътническият влак София-Бургас се запали | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Боже Дано стигна Жив важи с пълна сила, повече от всякога!

Миналата година пътувах с влака Пловдив-Шумен,през лятото.На места ми се струваше,че излиза пушек от коловозите.Когато попитах представителя на БДЖ, той отговори- ами нормално е,сега е топло.

Новата промоция на БДЖ: "Повече минути на същата цена!"

... че не останаха!

интересен ще е резултата от разследването. надявам се,че този път машинистите няма да са виновни?

Като дете пътувах с тези вагони и Лили още пее.

Пушат вътре и не им пука дали е забранено или е неудобно за другите. И никой не им се кара..

Аз пък съм все още само на 65 и Лили винаги ще пее. Колкото до вагоните ..... да ви имам евросубсидиите.....

Пак ли бе, за тия десет години колко влака изгореха даже имаше и жертви. Имам чуството, че тая изтърбушена държава всеки момент ще рухне.

.... си тук?

Това е намек към г-н Хъбов, за решението му да не гони руски дипломати!

намериха ли руска следа по случая ?

Смее ли? Веднага налитат на бой, а останалите гледат като мишки и никой не се намесва

Цялата държава изгоря, сега за един влак ще правим въпрос

Държава? За коя държава говориш? Бълхаристан одавна замина....

с тези забрани за пушене - някои е пушил в тоалетната и си е хварлил фаса в кошчето - 90%

Ако някой събере всички задължения на БДЖ които са покрити от държавата сигурно ще минат 1 милиард лева. Във момента са към 400 милиона . И какво имаш насреща - двупотопни локомотиви вагони и инфраструктура.Всеки краде колкото може , и изобщо не говорим за инвестиции. За толкова пари през годините сигурно нова железница може да се по строи.Никой не цени парите на данъкоплатците. Не че нещо ама държавата се кани да купи и ЧЕЗ

Причината е ясна.100 годишни вагони,най-вероятно руско производство.От много кражби БДЖ остана в 19 век.На запад влакът се движи с 200 км/ч.София - Бургас - 2 часа,по-бързо отколкото с кола.

Това е нормално за колониалната окупирана територия българия.28 години новините са следните наводнение земетресение производствена авария птп с много жертви кражби престъпления от всички видове корупция на всички нива наркотици болести геноцид срещу населението . Какво да говорим повече. Тотален крах и погром над България изпълнен от продажни предателски правителства под диктовка на тъмни чужди финансово политически субекти.

Релсите са железни, траверсите са бетон. Какъв пушек може да излиза? А и как можеш да видиш коловоза от влака? Някой да не е издрискал топло говно и то да е димяло?

О, да, много си прав...Трябва да сии много як:) Но както са вече нещата в България, особено в провинцията, трябва да си с широки рамене за да не те пререждат като чакаш на опашка:)

Някой е пушил цигари в тоалетната и я е запалил

Е как да няма руска следа - та вагоните са руски!!!

И сега да видим обяснения на вси1ки гъбки червенушки: как става така, че се палят само стари и руски вагони, а новите влакове на запад не? М? Айде де, не е трудно да си признаете колко е качествено руското производство! Ама... малко не ви отърва, а?

зависи кои ги ,,пали,, избирателно...??? днес един ,,двоен,, агент заяви че сме ,,обявили воина на великобритания,,...!!! хибридната воина на ,,ислямозападните,, спящи клетки тук започна...!!! очакваите и други ...,,случаини,, събития...!!!

"възникнало запалване"! Боже Господи, няма ли край това скудоумие?

Проблемът е системен - проблем на системата и са необходими следните незабавни мерки: 1. Спешно да се извършат капитални ремонти от производителя - в Чехия, Румъния и Германия. 2. в България има условия и персонал само за Тенически прегледи и най-много за периодични ремонти - МПР, ПР и ГПР - всичко друго е лъжа и измама и т.нар. усвояване на средства. 3. Което трябва да е т.1., висшето ръководство на железниците да се подмени от технически грамотен инженерен персонал - не може управленските решения, които засягат безопасност и надеждност на подвижния състав, както и на инфраструктурата да се взимат от технически неграмотни управленци, които отгоре на всичко са арогантни и безотговорни към всякакви предложения, засягащи безопасност и надеждност.

Влакът е платен от комунизмът от преди 40 лета и експлоатиран от джендърите. Тия примитиви няма ли да купят нещо ново.

Кога ЗАПАДналите наркомани ще стигнат комунистите. От летището до Пекин 35 км за 7 минути-400км в час.

Великден иде, и хайде да не си разваляме настроението с някакъв изгорял влак! Управлението е стабилно, тройната коалиция - непоклатима, ПреЦедателството - О'КЕЙ, оградата - може и да е отнесла реката, ама мигрантите не знаят български и инфото ще остане конфиденциално....

Iivanov84

само да ви кажа че влак 8613 вагоните са 43-45та серия и са немски произведени 1983г производство

гонете руски дипломати и краи

... нов живот без доплащане!

Ай Стига с тези пожари бе!

Кемерово 3, другари свободни клошари. Ослепително светлата демокрация идва с бързи темпове както я пожелахте другари свободни просяци дето вече излязохте по кръстовищата.

Не четеш май ,тролче....НЕ ЧЕТЕШ... НЕ са руско производство, а....ГЕРМАНСКО... Вярно,купувани са НОВИ през 1983-та при....СОЦИАЛИЗМА ! А в ,,ДЕМОКРАЦИЯТА"....,само се приватизира,краде и....руши !

Гаранция - умишлено запалване. Във вагоните от последните години няма нищо горимо. Случката е част от негативен маркетинг, целящ да прехвърли пътници към автолиниите. Цялостната политика към БДЖ е насочена към ликвидирането му. За съжаление у нас нещата са тотално прогнили от десетилетия.

Ще си даде ли най-после некадърния министър оставката и да иде където му е мястото /както други, виновни за смъртни случаи/?

ти май нещо се обърка !да не би да говориш за локомотиви?!?!

Iivanov84

еи малоумник на тия вагони работя през ден

Iivanov84

"първоначалната версия причината за огъня е късо съединение в електрическата инсталация, съобщиха от Министерство на транспорта" ПЪЛНИ ИДИОТИ! от кого крият очевадната истина ел инсталацията на вагона е 24 волта НЕ Е ВЪЗМОЖНО ДА СЕ ЗАПАЛИ ОТ КЪСО СЪЕДИНЕНИЕ...Ето така преди 10 години запалиха хората във влака за Кардам,връзваха всички врати със синджири на спалните вагони само и само някой да не се качи без билет във спалния..в жепепето всички са абсолютни ИДИОТИ като се започне от мургавите чистачки и шлосери та чак и до Владимиров....НЕКАДЪРНИЦИ