Ивайло Московски очаква споразумение за БДЖ до края на деня
Очаквам на днешната среща между синдикатите и БДЖ да се постигне споразумение, което може да доведе до край на стачката в железниците.
Обратно в новинатаКоментари - Ивайло Московски очаква споразумение за БДЖ до края на деня | Днес.dir.bg
Коментари
не мога д а разбера за какво се дявкате тук в този форум... изборите отминаха...отнинаха... и ..готово.. следвщите са чак след 2 години.... запазете си енергията за тогава... обаче като ви слушам изявленията...пак бате боико ще ги спечели...... *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
А Синдикатите ще платят ли разходите на служителите на БДЖ, които вкупом са се насочили към трудовата борса, а не само 2 хиляди? Въобще какво ще платят Синдикатите от нанесените щети?! Или за тях са само плюсовете, а ние, данъкоплатците, ще отнесем всички минуси...
Красимире,ти констатираш,че водата е мокра.Трябва това,трябва онова,трябва интернет,по-висока скорост и т.н. и т.н.И накрая стигаш до заключението ,заем от световната банка.Да, но кога евентуално ще го отпусне този заем банката?Колко ще отпусне? Сегашните управляващи не казват,каква е политиката в ЖП сектора.Ти да не си мислиш,че подвижният жп състав се купува,като домати и хляб, ето паратА и готово. Този подвижен състав ще дойде в България миним една година след поръчането му.Този подвижен състав трябва да се експлоатира и ремонтира от грамотни хора,а такива няма да има докато дойде този състав.Та въпросът ми Красимире е:Какво ще правим до светлото бъдеще(ако изобщо се случи).И накрая не забравяй,че и този заем трябва да се връща....И някой да ни пита:Къде бяхте когато се вземаше заемът?
Дойде ред на БДЖ, помним как чиновниците унищожиха БГА, как съсипаха БТК и т.н. На входа и изхода на всички държавни фирми стоят часните фирми на шефовете на държавните и точат ли точат.
този бил такъв,а онзи -инакъв!Всички те са гиганти на мисълта и делото в сравнение с безскрупулните крадци на БСп,които ошушкаха държавата и сега се подхилкват доволно:"Сега хем сме милионери,хем тези нещастници се чудят как да скърпят двата края"!За червените престъпници искаме поне присъди и затвор,от съда!Защото ако народът тръгне да им търси сметка,ще се радват да са в затвора!
експертиза ( нерегистриран ) 07.12.2011 11:10 Щом държавата е длъжна, та единствено тогава си определя как трябва да се оправи БДЖ.Но хората заблудени от покупни синдикалисти, с тази стачка, го излагат на фалит и наистина приватизиране.
Съгласен съм и аз! Влаковете София-Кюстендил пътуват от 2 часа и 46 часа до 3:33 часа. Разтоянието е 80 километра, което е за около час с кола и 1:30 с автобус. Кой ка би пътувал? До Видин и Благоевград положението е подобно.
Добре,фалит нова компамия и колко от сегашните "управляващи сектора" ще продължат да управляват.Всички, тогава защо е този цирк,за пари и влияние. Когато си нямаме далновидни икономисти,финансисти ще определят параметрите на икономическите субекти.До като не се намеси политическия интерес.
Дъпжавата е длъжна да спаси ж.п. траспорта, който трябва да бъде държавен. Властта докара ж.п.то до това състояние.Никаква приватизация. Има някави подмолни действия.
Да,държавата е длъжна да спаси това предприятие от истинският фалит.Само че,къде беше онази ВЛАСТ на НДСВ,на БСП ,която за толкова години разруха не направи нищо?Защото и те са лапали от баницата,а сега Борисов да се оправя.Синдикатите са виждали края ама са седели на топло и са папкали послушно.И когато вече няма как да се краде хоп:стачка.И след стачката няма вече да има пътници,защото няма доверие към БДЖ.И сигурност.
Сега се видя вече съвсем ясно че с тазуи стачка няма как да с епостигне нещо. Поне за работниците. Виж, ръководството ан БДЖ и Министерство на транспорта сега си развързаха ръцете да птрравят така, както са го решили. И си имат перфектно оправдание - стачката доведе БДЖ до фалит. Поради стачката се съкращават не 2000 а 5000 души. Поради стачката се намаляват заплати и бонуси. И т.н, и т.н. След 15 дена стачка в БДЖ се видя че в България спокойно може да се миине без пътнически превози по БДЖ. И жепейците си направиха много лоша услуга, когато показаха в работен режим че липсата на пътнически превози в бДЖ е лесно решим проблем. Сега вече никой няма да се върне на първоначалните оферти - който се е съгласил да напусне доброволно ще си получи 6-те заплати. Който не - ще духа супата - ще го "работят" по кодекса. И колкото по-нататък отиват нещата толкова по-зле сатва. За работещите в БДЖ. Защото ББ не е склонен на никакви отстъпки. А след 15 дена стачка - хич.
стачка до край - докато се смени ръководството на БДЖ с по-кадърно, и на министри. Какво още прави Тототооо на своя пост? Ядкофф-фискалчето ще си замине заедно с цялата групичка Лъжци, които ни представят пред света, че добре живеем и по-добре НЕ БИ могло да бъде. БЕЗЧЕТ глупаци от бгре...
Последно само Товарни превозили ще си приватизирате или цялата БДЖ? Изядохте ли вече рушветите от Булгартабак и на кой я харизахте?
Всички знаем кой пуска партенките,за някакви продажби !Това са "другарите",които винаги са готови да извъртят някоя мушенгия за да напълнят гушата!