Коментари - Ивайло Московски очаква споразумение за БДЖ до края на деня | dnes.dir.bg
назад

Ивайло Московски очаква споразумение за БДЖ до края на деня

Очаквам на днешната среща между синдикатите и БДЖ да се постигне споразумение, което може да доведе до край на стачката в железниците.

Обратно в новината

Коментари - Ивайло Московски очаква споразумение за БДЖ до края на деня | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

не мога д а разбера за какво се дявкате тук в този форум... изборите отминаха...отнинаха... и ..готово.. следвщите са чак след 2 години.... запазете си енергията за тогава... обаче като ви слушам изявленията...пак бате боико ще ги спечели...... *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Е кат не е за жълти стотинки, за колко левчета от по 1 лев ?

А Синдикатите ще платят ли разходите на служителите на БДЖ, които вкупом са се насочили към трудовата борса, а не само 2 хиляди? Въобще какво ще платят Синдикатите от нанесените щети?! Или за тях са само плюсовете, а ние, данъкоплатците, ще отнесем всички минуси...

Красимире,ти констатираш,че водата е мокра.Трябва това,трябва онова,трябва интернет,по-висока скорост и т.н. и т.н.И накрая стигаш до заключението ,заем от световната банка.Да, но кога евентуално ще го отпусне този заем банката?Колко ще отпусне? Сегашните управляващи не казват,каква е политиката в ЖП сектора.Ти да не си мислиш,че подвижният жп състав се купува,като домати и хляб, ето паратА и готово. Този подвижен състав ще дойде в България миним една година след поръчането му.Този подвижен състав трябва да се експлоатира и ремонтира от грамотни хора,а такива няма да има докато дойде този състав.Та въпросът ми Красимире е:Какво ще правим до светлото бъдеще(ако изобщо се случи).И накрая не забравяй,че и този заем трябва да се връща....И някой да ни пита:Къде бяхте когато се вземаше заемът?

Ура! Бунев, изпълнителен директор на новата фирма, приватизирала товарните превози!

Дойде ред на БДЖ, помним как чиновниците унищожиха БГА, как съсипаха БТК и т.н. На входа и изхода на всички държавни фирми стоят часните фирми на шефовете на държавните и точат ли точат.

този бил такъв,а онзи -инакъв!Всички те са гиганти на мисълта и делото в сравнение с безскрупулните крадци на БСп,които ошушкаха държавата и сега се подхилкват доволно:"Сега хем сме милионери,хем тези нещастници се чудят как да скърпят двата края"!За червените престъпници искаме поне присъди и затвор,от съда!Защото ако народът тръгне да им търси сметка,ще се радват да са в затвора!

експертиза ( нерегистриран ) 07.12.2011 11:10 Щом държавата е длъжна, та единствено тогава си определя как трябва да се оправи БДЖ.Но хората заблудени от покупни синдикалисти, с тази стачка, го излагат на фалит и наистина приватизиране.

50 ( нерегистриран ) 07.12.2011 11:39 "Щом държавата е длъжна, та единствено тогава си определя как трябва да се оправи БДЖ" По принцип си прав, обаче едни хора на длъжност министър и управители на БДЖ от името на държавата всъщност работят против държава и се оправдават със стачката.

Едно предприятие, което работи на загуба, колкото повече не работи, толкова по-добре.

Съгласен съм и аз! Влаковете София-Кюстендил пътуват от 2 часа и 46 часа до 3:33 часа. Разтоянието е 80 километра, което е за около час с кола и 1:30 с автобус. Кой ка би пътувал? До Видин и Благоевград положението е подобно.

...да не говорим за експрес "чаика": когато са го пуснали е вземал разстоянието софия-бургас за 4 часа , последно пътувах 9 часа! Bече предпочитам автобуси...

Добре,фалит нова компамия и колко от сегашните "управляващи сектора" ще продължат да управляват.Всички, тогава защо е този цирк,за пари и влияние. Когато си нямаме далновидни икономисти,финансисти ще определят параметрите на икономическите субекти.До като не се намеси политическия интерес.

Blake

Така е, ама платените червени плювачи си мелят тяхното и си вземат паричките :)

Дъпжавата е длъжна да спаси ж.п. траспорта, който трябва да бъде държавен. Властта докара ж.п.то до това състояние.Никаква приватизация. Има някави подмолни действия.

Да,държавата е длъжна да спаси това предприятие от истинският фалит.Само че,къде беше онази ВЛАСТ на НДСВ,на БСП ,която за толкова години разруха не направи нищо?Защото и те са лапали от баницата,а сега Борисов да се оправя.Синдикатите са виждали края ама са седели на топло и са папкали послушно.И когато вече няма как да се краде хоп:стачка.И след стачката няма вече да има пътници,защото няма доверие към БДЖ.И сигурност.

А ти от къде си сигурен че сегашните управляващи сектора ЖП транспоорт не са същите като предишните. Публична тайна е че са БСМ ( Българска социалистическа младеж) накратко комсомолците на Станишев

Сега се видя вече съвсем ясно че с тазуи стачка няма как да с епостигне нещо. Поне за работниците. Виж, ръководството ан БДЖ и Министерство на транспорта сега си развързаха ръцете да птрравят така, както са го решили. И си имат перфектно оправдание - стачката доведе БДЖ до фалит. Поради стачката се съкращават не 2000 а 5000 души. Поради стачката се намаляват заплати и бонуси. И т.н, и т.н. След 15 дена стачка в БДЖ се видя че в България спокойно може да се миине без пътнически превози по БДЖ. И жепейците си направиха много лоша услуга, когато показаха в работен режим че липсата на пътнически превози в бДЖ е лесно решим проблем. Сега вече никой няма да се върне на първоначалните оферти - който се е съгласил да напусне доброволно ще си получи 6-те заплати. Който не - ще духа супата - ще го "работят" по кодекса. И колкото по-нататък отиват нещата толкова по-зле сатва. За работещите в БДЖ. Защото ББ не е склонен на никакви отстъпки. А след 15 дена стачка - хич.

стачка до край - докато се смени ръководството на БДЖ с по-кадърно, и на министри. Какво още прави Тототооо на своя пост? Ядкофф-фискалчето ще си замине заедно с цялата групичка Лъжци, които ни представят пред света, че добре живеем и по-добре НЕ БИ могло да бъде. БЕЗЧЕТ глупаци от бгре...

Стачката стигна до тук благодарение на безкрайни тъпаци,като теб!

Последно само Товарни превозили ще си приватизирате или цялата БДЖ? Изядохте ли вече рушветите от Булгартабак и на кой я харизахте?

Всички знаем кой пуска партенките,за някакви продажби !Това са "другарите",които винаги са готови да извъртят някоя мушенгия за да напълнят гушата!

СИНДИКАТИТЕ ТРЯБВА ТВЪРДО ДА ОТСТОЯВАТ ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ВСИЧКИ 138 ВЛАКА!!!!!!!!!!!!

Ама недей така се втвърдява,бе другарю.Нали знаеш,че твърдите материали са крехки и се чупят лесно...