Коментари - Железничарите поставиха ултиматум на правителството | dnes.dir.bg
назад

Железничарите поставиха ултиматум на правителството

Железничарите са в стачна готовност и ще започнат протести този месец, ако на днешната среща в Министерски съвет (МС) не се стигне до споразумение с правителството.

Обратно в новината

Коментари - Железничарите поставиха ултиматум на правителството | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

фъфчо,тези парченца от по 200 км.докараха морето до София!Комунистите за 30 г.построиха колкото Борко за 2 г.Евала на този пич!

железничарите са зле квалифицирани, изкрадоха и предадоха метали за скрап, гориво. не са в състояние да поддържат жп композициите в изправност. не са в състояние да поддържат в изправност и жп инфраструктурата. по света отдавна се ползва сателитна навигация, а тия милите едва ли знаят абревиатурата GPS. влаковете закъсняват, а кондукторите продават някакви цветни хартийки, които не са регистрирани от МФ. на тези хартийки не е отпечатана цена (както на билетите за градски транспорт или маршрутки). кондукторите пишат някакви върколаци за цена. нямат основание за претенции

тея жеелезничарите да земат да докарат един влак цял и навереме пак тогава да протестират .като не им харесва да напускат!!!

Снощи пак няколко вагончета му се катурнаха на БДЖ! Голяма техника, големи специалисти, голямо ръководене пада!!! Там не остана читаво трасе, читав вагон, читав служител, читав директор е това е резултата!!!

Няма драма няма трагедия.Всяка дейност не носеща печалба _да се дава на концесия. Синдикатите мрънкат защото ще намалеят приходите им които след затваряне на "Кремиковци" доста изтъняха.Всичко без нужната квалефикация вън от железниците! Държавата не е дойна крава за лумпени.

А частникът, който купи БДЖ, дали ще се огради само квалифицирани работници?! И дали дейността му ще е на печалба? Защото според собственика на Лукойл, той винаги е работил на загуба :)

Железницата се източва отдавна (преди ГЕРБ), финансовите машинации трябва да я съсипят, за да падне цената и да я продадат. Сега битката между политическите кланове е, кой от тях да я продаде. ГЕРБ искат да започват с "товарни превози". Не разбирам, каква е разликата между стопанисването от частник или от държавата на едно печелившо транспортно предприятие? Какво означава оправданието "държавата е лош стопанин" и затова разпродава? Какво пречи на една държава да е добър стопанин и да захранва бюджета с печалбите от големи и важни инфраструктурни обекти?

Драма няма, а само трагедия. В цяла Европа поддържат и развиват жп системата (строят множество тунели и нови линии без комичното рязане на лентички), която намалява в дългосрочен план замърсяването от коли и товарни превози, докато наште управници се хвалят с някакви си жалки парчета от магистрали.

Всяко малко парченце магистралка е допълнително работно място за колежките!

Като ги виждам какви са гащници тези от БДж,никога няма да искам и стотинка да получат,тези потури!Все с увиснали кореми,размъкнати,потни,неизбръснати,тъпи и алчни!Никаква подкрепа за тия обирджии!

Що лъжеш ,бе?Дядо ти беше партиен-секретар,мракобес!И ти направи кариера покрай неговия партиен актив!Стига простотии!Хората не пасат трева!БГ е малка държава и кой,кой е се знае много добре!

Никой не се жени за работата си.

То истинските железничари отдавна ги уволниха, останаха само доведените от селата роднини на натрупалите дългове ръководители на железниците!!! Един специалист не остана, да им се прегледат дипломите, ако не вярваш!!!

Айде почвайте проверка на БДЖ-товарни превози" ЕООД" и да се установят всякакви нарушения от всякакви власти извършени в цялата с-мата на БДЖ!!! Много се разработили безхаберниците от НАП с циганина-убиец ще си мият оная работа, да им го напна баш !!! И какво стана с Мургина?!

Какво не харесвате на БДЖ-то, някакви си 200 милиона на година събсидия им дава Бойко, о чакайте бе, не бил Бойко а от нашите данъци се краде.

Искат май да "приватизира" за наши хора най-вкусната хапка от БДЖ- товарните превози и то при все по-високите цени на горивата?

И аз не съм съгласен да се приватизират ""БДЖ-товарни превози" ЕООД" за 2лв. и 13 ст. защото имали дългове!!! Първо крадците от ЕООД-то да си върнат дълговете, а после ще гледаме ще се приватизират ли държавни ли ще останат!!! Айде де, писна ни от крадливи комунета и все с един и същи номер излизат!!!!

Онуй, неграмотното - Недев, то ще оправи работата. Не разбраха ли, че е малоумен?

Продайте и БДЖ на безценица и хората да останат без работа. Бюрата по труда едвам смогват вече..........кога ли ще прелее чашата.

Тогава хайде с парите от нашите данъци да продължават да поддържат агонията на БДЖ. Единственото спасение е приватизация. Самочастен собственик може да се грижи добре за една фирма, защото има интерес.

Я ми съобщи кой от т.нар. частници запази производството в България, че май не виждам никой освен Лукойл

Крайно време е тези железници да бъдат приватизирани. Само гълтат пари и субсидии от нашите данъци. А на всичкото отгоре ще стачкуват за запазване на статуквото. Не може така !!! Да ги преструкторират и приватизират.

в момента никаква червена шайка не управлява,а точно обратно -нейните убиици!Това че такива като тебе усърдно се мъчат да внушават,че ГЕРБ има нещо общо с комунистите не върви!Хората с глави на раменете си,знаят много добре каква е истината-на Бойко дядо му е претрепан като куче от тях,и той никога не забравя това!Смърт на комунизма,свобода на народа!"Посрано "20-във въздуха!

ГОЛЯМ ДЯДО! СВЕТОВЕН ДЯДО! ВЪРХА НА ДЯДОВЦИТЕ! А ВЪОБЩЕ ИМА ЛИ ТАКЪВ ДЯДО? МОЯ ДЯДО Е УБИТ ОТ ФАШИСТИТЕ. НИКОЙ НЕ МЕ Е ТОЛЕРИРАЛ. ДАЖЕ И ПАРТИЕН ЧЛЕН НЕ СА МИ ПРЕДЛОЖИЛИ ДА СТАНА. ТИКВАТА КАК СТАНА ЗАКЛЕТ КОМУНИСТ ВЪПРЕКИ ТОЯ ДЯДО. ИЗМАМНИК!

Мило, герберасче не е могло да се постъпи на работа в системата на:ДС, МВР и Милиция око си имал роднина репресиран от комунистите /тоест роднина враг на народа/. Също така е трябвало да представиш най-малко три препоръки от надеждни и доказани партийни членове и т.н. Попитай татко ти как е станал служител в МВР.

Във Франция и Италия въпроса с пътническите превози е решен в полза на железниците по един много прост начин - просто няма автобуси по дългите линии, например за да е така в България не би трябвало да има автобуси по линиите София-Варна/Бургас, София-Видин и т.н.

И да пътуваме в мизерните влакове пълни със цигани ли?

Които пътуват без билети???

И защо да няма автобуси по тези линии? За да пътуваме в купета с изтърбушени седалки, да ходим във вонящи мръсни тоалетни? БДЖ, като държавна фирма, винаги се е управлявала зле и винаги е била на дотации от държавата. Тоест се бърка в нашия джоб, за да може БДЖ да бъде системно реанимирано.

Магистралите ще се разбият за отрицателно време от ТИР-овете с товарите. А те и без това са доста крехки новите магистралки...

А товарите най-добре се возят на влакове,затова именно се иска приватизацията т.е унищожението на Товарни превози,те са печелившите в холдинга и след това остават пътнически социалния транспорт и после ами не може така айде и те на приватизация.....

Нали ще се правят инвестиции точно за да ги има и да се модернизират? Няма да ви се инвестира в кражбите, който си е правил дългове да си ги връща!

я по-полекичка!Вместо това ,което предлагаш,аз ще направя нещо друго-червен картон на червените престъпници,източвали бюджета на БДЖ!От ГЕРБ трябва да се изиска друго-да иска максимални присъди за червените престъпници!Никога повече червената шайка до държавното кормило!

В момента най-червената шайка /тая на бившите фуражки с червената петолъчка/ управлява.

"В меморандума е написано, че тези пари се дават за инвестиции, а не за погасяване на стари задължения. Парите за погасяване на стари задължения трябва да дойдат от държавата. Не приемам тези изказвания, че железничарите крадат и т.н. Всеобща тайна е, че при минали правителства от железницата са източвани пари за кампании, каза още Росен Зарков." И с какво не си съгласен, Роско!? От къде на къде искате Държавата да ви връща дълговете?! Над 20 години разни крадливи директори, бордове, съвети разграбват безнаказано БДЖ, преминавайки от едно дружество в друго, сменяйки уж крадливите некадърници с още по-крадливи. Нищо не остана ни завод, ни база, ни вагон, ни гара, пердетата изкрадоха, разпродадоха, разрушиха!!! Айде де, Сульо от БДЖ давал пари на партиеца Пульо, а сега си ги иска обратно с помощта на Подкрепата на крадците плашеща със стачки! Ама подкрепата, не иска парите от Пульо, защото той си ги е вече приватизирал и не ги дава, ами от Държавата т.е. от всички нас с замръзените пенсии, заплати и увеличените данъци, бълха ни ухапала ще се паднат по 100-200 лв. на човек !!!

Държавата е трябвало,когато трябва да окаже контрол,тъй като БДЖ е изцяло държавна саобственост то държавата трябва да се грижи за него,ти не се ли грижиш за домът си или викаш да се оправя сам....

А сега Държавата ТРЯБВА да си вземе дълговете от крадливците в БДЖ! Както сам казваш "когато трябва да окаже контрол"! Инак пак ще е по старият начин, ЖПйците и държавата не се грижат за дома си, а искат пак някой друг да им го оправя!

Има грешка в заглавието,то трябва да е "Синдикатите поставиха ултиматум",не железничарите.Ще видите,че ще се договорят за всичко и след това правителството ще продължи по старому,с няколко думи "кучето си лае керванът си върви".Да се договориш с мошеници каквито са в момента правителството е все едно да се договориш с вълка в кошарата,че ще ти пази овцете.Естествено вълка,тоест правителството ще приеме всички условия след което ще изяде овцете,тоест БДЖ.Правителството води БДЖ към тотален фалит след което следва приватизация за 1 лев.Това е жалката истина.

Като не искат реформа - да се закриват и всички на трудовата борса да си намерят по-угодна тям работа - да ги видим къде ще си клатят краката. Стига сме ги спонсорирали - който иска да ползва услугите им ще си купува билетче, не с моите данъци да им запълват бездънните каци.

най- добре е БДЖ да се приватизира. Тогава няма да има стачки /Кремиковци/ и всичко ще бъде модернизирано. Това е единствения път за да се оправи ж.п. транспорта.

Да бе, да го унищожат като Кремиковци. Или като ЕРПтата и Софийска вода или Нефтохим да ни крадат като аборигени. Приватизация на монополни структури като БДЖ правят само банановите републики, но даже и те (поне Латинска Америка) излизат от хватката иа кръвожадните международни монополи и вече бележат икономически успехи. Затова тези същите монополи се пренасят в такива държави като България с малоумни корумпирани управници.

Ти па откъде си сигурен, че не сме бананова република?

Единственният лек против разрухата на БДЖ е незабавното отстраняване от власт на лумпенското шайка наГЕРБ. Това котило на словестни иезуити, некомпетентни, латентни и неуки, продължава 22 годишната агония на България. Ако ги слушате по медиите, чувате еднообразните тъпи доводи за свидетели и доказателства при престъпленията на подземието - предварително писвменно уведомяване от мафията на престъплението, покана до органите, присъствие на прокурор и полиция на мястото, стерео записи на видео, и въпреки това - пак няма нито задържани, нито осъдени, нито узаптени криминални типове. Защото гарван гарвану око не вади.Това политическо недоносче, - лошо възпитано, продажно и страхливо, няма място в нашия живот. Време е всеки да си отиде на мястото.

Защо Росен зарков не каже кои от минали правителства са източвали пари от БДЖ към фирми!Ясно е ,че комунистите,които са майстори в този вид далавери са вършели това престъпление,а сега това правителство пак ще трябва да търси възможности пред иглени уши да оправи и железниците!Искам Станишев и шайката му да бъдат съдени и да се конфискува имуществото на тези престъпници!

ДС, МВР и Милиция не са ли най-твърдата част от бившата БКП. Та там са се приемали най-верните и доказани партийни членове. Същите хора сега са в ГЕРБ какво може да се очаква от репресивния апарат на БКП? Кой да Ви се варва?

По-добре да каже, защо Уикенд експрес пътува от София до Бургас за шест часа и половина, като спира само на две места и защо вагоните са мръсни. Сигурно, защото ако пътува пет часа и вагоните са чисти, включително тоалетните, влакът ще е пълен не на 15, а на сто процента. Да, ама тогава автобусите ще са празни. Нещо, което ако стане, на Зарков ще му издърпат освен ушите и директорския стол.

Аман от навлеци...тия от БДЖ са още в комунизма и искат там да си останат.Без съкращения няма реформа...да излязат на пазара на труда и да се научат на капитализъм

Предлагам младежката организация на ГЕРБ да навлезе масово в БДЖ. Така кадровите проблеми в железопътния транспорт ще бъдат решени а и ще навлязат иновационни методи за управление и експлоатация.

Никой ли не разбра, че ГЕРБ не се интересува от БДЖ, защото е поело ангажименти към транспортни фирми, които са спонсорирали кампанията?!

Защо телевизия БТВ екшън - Предаването "Хрътките" в събота не излъчи материала с бившия главен конструктор от вагонния завод в Дряново? От много време човека излиза с какви ли не публикации за злоупотреби. А той със сигурност има достоверна информация за това какво е ставало в БДЖ.

Много хора стояхме пред телевизорите в очакване. Това е човека създал вагоните серия 63 - движеще се в момента в съставите на експресните влакове на БДЖ. За съжаление тези вагони са само 30-40 броя. А човека отдавна го изгониха от БДЖ! Защо ли ???!!!

Ами правим магистрали ... за какво са ни железници. Така че докато е това правителство - щесе режат лентички по магистралите. За БДЖ - нищо!

А предишните освен да го източват,какво хубаво направиха???Я дай някой пример!!!

България ще се оправи в момента, в който директорите крали безобразно, както тоя закупил вагони на цена 55 пъти над цената, която е дадена преди това за тях са осъдени на дълъг затвор и конфискация на имуществото, а не когато оздравявавето на държавна фирма се изразява в съкращаване на склададжията Пешо и касиерката Цонка. Оздравителната програма на БДЖ следва да започне от 'несигнализираната' прокуратура, за това къде са и с какво се занимават бившите БДЖ директори и министри на транспорта. Иначе вече и Пешо и Цонка не са същите - нито ще гласуват, но току виж излезли с децата пред палатите на бивши директори.

Хайде де, този Дянков няма ли да си ходи? Строим магистрали! За какво? За да могат турските танкове да дойдат по-бързо до София? Вече няма нито една съседна на Турция страна, която да е стабилна. Тези си възстановяват империята, а железниците са от жизненоважно значение за националната сигурност!

.. Ти.. в кой век живееш?

Живее в 21 век и не иска да се връща в 14 век.....железопътния транспорт е екологичен транспорт и се развива в целия ЕС преоритетно,кат се инвестира в него от държавите в инфраструктура,обучение на персонала,материална база в РБ нищо такова не се прави само се унищожава

В следващия.