БДЖ спира 150 влака и съкращава 2000 души

Съкращаване на 2000 души, спиране на 150 влака, увеличаване на цените на билетите и ускоряване на продажбата на ненужни активи. Това са мерките, които БДЖ ще вземе за реформиране на дружеството.

Обратно в новината

Коментари - БДЖ спира 150 влака и съкращава 2000 души | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Здравейте!Пиша Ви по повод съкращението на някой влакове.Аз,както и повече от 300 човека живеем на село,но работим в града,а нашите деца учат там.Автобусният транспорт не е алтернатива за нас,тъй като не покрива нито часовете,нито пък може да извози толкова много пътници.Всеки от нас си е закупил карта за намаление,месечна,седмична,някой пътуват и с билети.По предварителни данни ставаше въпрос да се спрат т.н. работнически влакове:сутрешния и вечерния.Тук е мястото да поясня,че става въпрос за направление Чирпан-Пловдив.Молим да се преразгледа отново това съкращение,защото с това се нарушава правото ни на труд и образование,защото нито можем да отидем,нито да се приберем от работа и училище.Пуснахме подписка,която,надявам се,скоро ще бъде изпратена до изпълнителния директор на БДЖ.С уважение:г-жа Тихова

Ха така изборите минаха и вече голямото крадене и закриване настъпи.БДЖ и Държавният резерв, да се готвят Български пощи и военно-промишлените заводи.

изп.директор се държи като че ли БДЖ е на баща му! Г-не слезте на земята, а не хвърчете!

Много е загрижен човека , но никой даже не се и опитва да го чуе камо ли да го разбере .Остана на тях т.е.на това правителство , да плащат за грешките на предишните управляващи .Ако и това народа не го разбира явно сме останали тука само тъ...паци.Жалко за нас .......Ако на някой му пука какво ще стане трябва да разбере ,че ако не работи няма да се оправи.Работата не е само да ходиш някъде за много пари, работа е и това - да събереш боклука пред дома се , да направиш забележка на някой тарикат ,да се включиш към някоя инициатива за подобряване на живота ,да си подредиш двора ,да си оправиш дори стаята .

По колко човека се пада на откраднат вагон?

Сега разбрах защо комунистите/БСП/са недоволни.Ами те си имаха подготвени машинисти-Серго и Стефчо.Помните ли на миналите избори как управляваха трамвая?Поне да им дадат товарен влак да карат.

Господи, ние ли ти се криво молихме или ти ни криво разбра?

Само един детайл-''22мил.лв. икономия от 150 влака и 2000души персонал" 1.Колко от тази сума са икономия от инфраструктурни такси и колко от ФРЗ. 2.А колегите от НК"ЖИ"? P.S За да не отрежем ръката, трябва да отрежем някой и друг пръст.Как се прави реформа като нямаш крайна цел?Как ще се увеличават приходите от пътници? Икономиите от влакове са еднократни.А после какво ще правим?Мисля ,че всички ще се съгласите с мен,че Транспортът е система и в нея всички елементи трябва да са от сегашно време.....

Като изгори и последните траверси, като Ленин, ще се просълзи ,като Паси, и ще изхълца възторжено : Вече,.. вече сме,.. в Европаа !

А истинските причини са,че тези момченца-министърчетата просто не могат да се справят с управлението на тези структури.Знае, ли някой те колко подобни предприятия са изкарали от калта за да наберат опит? Имало ли е подбор при избора им? или само некомпетентостта на премиера е фактор при избирането им? И "великия" диктатор Сталин е губил в началото на войната защото е оставил лейтенанти да управляват армии. Дали и Бойко не се е оставил по течението - защото и при нас се получава нещо като правителство на "лейтенантите".

По-добре да започне с обратното - да съкрати 2000 влака и да спре 150 души от администрацията, дето са луднали и вече не знаят какво правят, а и не ги интересува ефектът на бумеранга. А и какви ти "държавни", като отдавна всичко е в частни ръце?Както правеше Андрей Ляпчев, досега беше со кротце и со благо - сега следва кютекът.За сведение на пътниците и посрещачите - носете си пожарогасители, каски и отверки за всеки случай, за да се отпуснете и пътувате приятно, наслаждавайки се на панорамата през прозореца в купето, а не да мислите за странични глупости дали или.

ДАВАЙ БОЙКО, "ПЛАНЪТ РАНЪТ" ( американския план за унищожение на българия-ранът ) Е ВЪВ ПЪЛНА СИЛА, ДАВАЙ СЪСИПИ НИИИИИИИИИИИИИИ

Преди да се изказваш неподготвен вземи прочети самият план. Планът е "Ран", не Ранът! Писан е от американски професори по макроикономика и е изискан от правителството на прехода за да може да се извърши плавен прехпд от планова към пазарна икономика без да се изгубят натрупаните пари на хората (дъравни активи) и т.н. Планът си е добър, въпроса е че после е побългарен ... и се почва голямото разграбване и разпродаване, като парите потъват ... е те това професорите няма как да предотвратят. Крадливото племе си е крадливо племе, а преклонените глави са си преклонени, къфто и план да им изготвиш ......

Какво от това , че запазваме линии като по някои от тях досега се движеха по един два влака дневно, а сега ще се движат по 0.5 влака.Хората в тези участъци ще се движат пеша ,като преди 70 години . За каква европа ми говорите господа неуспели реформатори .

Защо не съкратиха 2000 души от БДЖ преди изборите след като толкова много се налага ?

ЩЕ НИ СПРЪТ И ВЪЗДУХА ТЕЗИ ПРИЯТНИ ГОСПОДА ОТ ГЕРБ, ТАКОВА ПРОСТО ПЛЕМЕ КАТО БЪЛГАРСКОТО НЯМА. АКО ВИ КАЖЕ РАПОНА СУТРИН ПРЕДИ РАБОТА ДА МИНАВАТЕ ПРЕД НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ ДА ВИ УДРЯТ ПО ЕДИН Х..Й , ЩЕ СЕ РЕДИТЕ МЪЛЧЕШКОМ И ДАЖЕ ЩЕ СЕ БУТАТЕ ДА МИНЕТЕ ПО ОТПРЕД. АМА НЕКА ВИЕ , ПРОСТ НАРОД СЛАБА ДЪРЖАВА

ЕТО ЗА ТОВА ГЛАСУВАХТЕ МАЛОУМНИЦИ !!!! СЕГА НЕ РЕВЕТЕ ПО ФОРУМИТЕ. РЕВАХТЕ И ПРЕДИ, А ОТИДОХТЕ ТА ГИ ИЗБРАХТЕ.

Всяка година цената на билетите се увеличава и резултат никакъв.Това не е решение, а пладнешки обир.

Единственото спасение за БДЖ е да бъдат уволнени всички и на тяхно място да се назначат само активисти от ГЕРБ. Само така може да се гарантира успешна реформа в БДЖ защото те са носители на прогреса.

Да това е единствения начин съгласен съм

и КОЙ ще кара влака , има ли поне един гербер или герберка да е изкарал пежеито ? То е в Слатина, не в Симеоново! И задочник не става, и въобще от всяка свирка машинист не става ! Това не е стругариус,, нито нотариус!

Хубава идея, но като разбраха, че съм член на ГЕРБ и съм участвала в комисия на избори ме дебнат като престъпник в службата.

Квот са засили, това момче ще продаде и релсите? И жиците трябва, преди да са ги докопали агентите на "Вторични суровини"

Тези мили момченца може ли да наричат "ХРАНТУТНИЦИ" тези, които метяха стрелките от сняг, за да могат влаковете да вървят през зимата, преди още да са били заченати!? Хрантутниците са на "Вазов" 3, начело с г-н Владимиров. Основните заплати на редовите железничари са между 550 и 700 лева от 5 години, а техните са по 2000-2500 лева. От къде им се повишиха разходите за заплати и осигуровки? Ние да не сме робите на пристанището, току що докарани с някой кораб, та ще си избират по 4-5 човека от звено, а другите - на улицата? Защо закриват печелившите звена? Ще ги видим от къде ще взимат тогава парите, които толкова много искат. Защо товарните превози, които започнаха да увеличават обемите си и да се получават приходи, да покриват задълженията за пътническите мотриси и за вагоните, закупени по времето на г-н Мутафчиев, които се оказаха, че са годни единствено за скрап? Нека хирургът Борисов да реже от горе на долу, за да не се окаже, че е изрязал здравата част от тялото, а туморът си е останал.

В Европа този вид транспорт е в подем.И погледнато от икономически причини и екология.Какво развитие има тук ъа последните години.Допотопни методи ъа управление тотално източване на средства или по точно кражба.Огромна администрация без да прави нищо.Липса на елементарна стратегия по отношение на този транспорт.Не може с бездействие да искаш успех.Имам чуството , че в момента функцийте на Държавата са унищожаване на всичко и единствено събиране на данаци.

И ВЪЗДУХА ЩЕ ВИ СПРЪТ МИЛИ ГЛАСОПОДАВАТЕЛИ. И ДЪРЖАВАТА НИ ЕАЗПРОДАДОХА И УКРАДОХА. ЩЕ ГО Л..ТЕ С....ИВ ТЪПАНАРИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ

Честито на всички които не искаха социално правителство,а гласуваха за ГЕРБ!Да ви е хак сега,да ги търпите още поне 2 години,а се канят и за по-вече!

Минаха изборите - сега е време да се тупа брашняния чувал! Най-важното обаче е да не се притесняват и закачат изредилите се бивши шефове на БДЖ и министри на транспорта.

въпросът ми е - вярно ли е това, което чух завчера във влака - метрото в София се строи с парите на железниците, за това те загиват

Във всички страни бързите железници са начело на иновациите в Транспората и в борбата за екологична среда. Само у на мафията от бандидид вкаква стари автубуси, които не биха се движили и в АФРИКА. ТОВА Е "либерализацията на пазарите" и разрушаването на държавата. Иначе нашите мини-мотриски имини-влакчета за метро (с по 3 вагона по-къси от нормалното) са по скъпи и от най съвремени влагове на Япония, КИтай и Франция.

що не осъдят всички виновни за кражбите по върховете!?

браво на правителството мотото трябва да им е ,,рушим балгаря''

Ти първо се научи да пишеш и тогава оценявай... Срамно е да се пише България с малка буква, а за А - то да не говорим. Срамота...

Стига с тези уроци по български,ужасно е дразнещо.Понякога се случват грешки.Аз знам какво е по цял ден да пишеш на латиница,да говориш на чужд език и когато ти се наложи от твоя компютър да пишеш на кирилица да допуснеш някоя и друга правописна грешка-може човека да не е в България,не си ли се замислял.Темата е толкова сериозна,2000 човека остават без препитание-той уроци по български дава...Прав е пишещия...мотото на Бойковото правителство е "Рушим и съсипваме България"

20 години съкрщават и няма полза.махнете крадците, сиреч началниците дето имат фирми.махнете охранителната фирма дето точи парите на железницата.частната железница обра печелвшите влакове, на БДЖ останаха трохите. и сега ще съкращават сиромасите. видяха че фаида няма накрая нищо няма да остане това е целта .

ей тая финансистка набедена Джоана /димитричка по рождение/ еЛЛа мамата на жп-то за 2 години, директорите и тя лапат по 3-4 хиляди заплата , а онези дето си скъсват гъзовете на линията вземат смешни заплати

Най- точно казано.

Ей, по тея форуми понякога като вземе думата някой , на всяко гърне мерудия / респ. на всеки пост - ре - пост/ , ама нищо .. интересно да е .. Жив и здрав, Влад Дракула.../ поне не постваш граматическо - лексикални недоразумения../ :)

Предупреждаваха ви да не гласувате за некомпетентни хора,чиито единствен интерес е личния.А сега ще разпердушинат всичко,без да се интересуват от работниците за да си напълнят джобовете.Има лакоми късове като активи в БДЖ!

защо не се изрепчихте преди изборите с тази новина, а? И сега какво ще "измъдри" оня псевдоикономист Дянков, който досега една ефективна идея за развитие на икономиката не даде? Мисля, че сега този "титан" ще тръгне да приватизира БДЖ т.е. герберастите и те вървят по схемата "скапи нещо от национално знание" и го продай на частник за доскапване срещу жълти стотинки и тлъста комисионна с най-малко 7 цифри...

Проверени ли са шефовете на БДЖ централно и по места за конфликт на интереси? Много от тях имат конкурентни автобусни линии и имат сметки от закриването на влакове вот БДЖ

Подкрепям

Що не земат да съкратят финансовото министерство?И без тва няма полза от него.Там под реформи разбират съкращения,вместо политика за нови работни места.Като че ли съществуват да си начешат егото колко хора и семейства могат да унищожат.Тоя филм сме го гледали вече.По времеъо на Костов.Вън Дянков от България!

Глупости БДЖ си работят нормално,само че има частна железопътна компания...Първите дърпат по 2- 3 вагона,а частника БЖК 27...тука са си ебали фара направо....точат,точат точат...,а протежетата лапат,лапат лапат...

При положение, че народа е дал властта на комуноидно-глобалистка секта с фашистки привкус какво друго може да очаква ? Бой и гърч, нищо друго ! И никакъв дребен и независим бизнес, естествено. Само монополи и скубане. Вероятно народа е изключително тъп, за 22 години не можа да излъчи нищо свястно, което да защитава интересите му.

Мисля, че си абсолютно прав, за съжаление ...

Е, и как народът да излъчи нещо свястно през последните 22 години, като свестните хора бяха държани в страх и подчинение цели 45 год. преди това? Смачкаха ги до 9-то коляно, за съжаление. В елит бяха превърнати хора без морал и ценностна система и техните семейства и наследници. Това е положението.

Последното ти изречение показва, че най-после просветлението те е озарило, нещата са ясни като бял ден, свястното си е било отдавна камшика и няма въобще намерение да се пъне заради тъпия народ !!!

Ако беше частна компания дали щеше да хрантути такъв голям персонал и да работи на загуба от години ? Живеем при пазарни условия и е нормално да се оптимизира или да фалира (кремиковци) Някой ако си мисли че една фирма съществува само за да дава заплати да заминава в Северна Корея.

А според теб за какво човек ходи на работа?За да чеше егото на разни самозвани бизнесмени частници,които да се бъзикат с него ли?Нали все пак трябва да можеш да живееш нормално от труда си?Това е целта,а не да увеличаваш парите на няколко човека,които се изживяват като робовладелци

човек ходи на работа за да варши работа и да му платят за това. когато няма работа както е в случая с бдз човек го сакращават и си тарси друга работа, а не ходи на работа без да вархси работа и да му плащат пари.

браво, Мите, това не го схваща шарлатанина от световната банка Дянков. Всъщност аз не мисля, че бройката работещи хора в БДЖ е голяма, имайки предвид поддържането на една национална жп-структура тя е напълно нормална. Обаче броят на полицаите, а? ами на 140 000-ната държавна администрация,а?

ГЕРБ в атака срещу българите:) Ха да видим кой ще победи:) Аз се изнасям:)

Ако си на подходяща възраст, изнасяй се ! Това съветвам и децата си ... Аз трябваше да се изнеса в началото на 90-те. И с квалификация, английски и т.н. За мен е късно вече . Вие БЯГАЙТЕ, за да не се мъчите като нас, родителите Ви ... !

изнасяй се..боли ме оная работа...един продажник по-малко...

ще те боли оная работа, ама отзад

Журналистите в близките дни имате да зададете много въпроси ,като например какви са заплатите на директорите на БДЖ РЪКОВОДЕЩИ КОМПАНИЯ ВЪВ ФАЛИТ ?Защо не слизат от скъпите си служебни автомобили и не пестят от горива и служебни телефони ???Защо след големите приказки за съкращаване на администрация се оказва оптимизиране едно към пет спрямо работници ??? Защо.....

Защото са с ДС - произход, Кико ! Затова !

"Градим България":)))) Ха да са ни честити! Все пак ние си ги избрахме:))

ПРАГМАТИЧНО.

Браво, Борисов, казваш магистрали строиш, а? А що не кажеш колко неща в същото време рушиш, а? Или тогава устата не ти е толкова голяма?

Има ли още глупаци, които се возят на влак? Цените стигнаха автобусните, а бързината и комфорта са далеч от автобусните. Да се возят само тъпите гербери!

...да си прав, ама пиши като хората, бе човеко.

Когато вас ви води не икиномист, не учена глава, а прост милиционер с бицепси и кухо пипе, и цула шайка престъпници, изгонени от работа за векадърност, ще сте жертви на невероятни идиотщини и пропилян живот. За това благодарете на малумниците от ГЕРБ и техните поддържници - ненормалници и изроди.

Права сте, Буба ! А Вие с тая украинска фамилия ? Жена ми е украинка, споко ! Мисълта ми беше, по-добре ли е у Вас, било Украйна, Било Беларусь ? Вашите управници по-добри ли са ?! Как е Тимошенко ? :) А предателят Ющенко ? Има ли тая същата Тимошенко Интернет в затвора ? Видяла жабата, че подковават вола, та и тя си вдигнала крака ... :)

знае, че живее в България:)))))

А лудият Лукашенко ?

знае, че Лукашенко е в Беларус:)) Как сте се наредили трагичните те:)

Щели да съкращават от работниците по поддържанетои обслужването?То и сега влаковете се клатят като пияни,а после да те е страх да се качиш.В неделя пътувах от Ст.Загора до София и през цялото време в купето вентилаторът духаше студен въздух.Казах на кондукторката,че не е юли и август,за да се охлаждаме и нищо не направи.Бригадата от Пловдив до София само веднъж мина на проверка и си лафиха сладко в служебното купе през цялото време.Такива трябва да съкращават.

Тия, дето се надявате да съкратят, няма да ги съкратят ... Ще съкратят нашего брата, работника. По-точно тия с най-малко ВРЪЗКИ , казано на български ... Няма да ядеш ! Дянков не разрешава ... :)

Уважаеми приятели тия неща които се случват сега тук отдавна са станали в другите държави.Така е при техническият прогрес.След като леките коли се увеличават пътуващите с влак би трябвало да намалеят.Когато човек ползва нещо което работи на загуба значи някои друг трябва да доплаща загубата

Да, Караиванов. И ние ще сме ПЪРВАТА ДЪРЖАВА В ЕВРОПА БЕЗ железопътен транспорт. Страхотен успех ! А кой/кои доведе/оха умишлено БДЖ до това състояние ? По принцип и в световен план най-евтин е водният транспорт, първо морският. След това - речният. След това - железопътният. И чак след него - автомобилният ...