Кандидат-купувачи се отказват от ”БДЖ - Товарни превози”
Фирмите, които са подали документи за приватизацията на “БДЖ - Товарни превози“, са започнали една по една да се отказват, обяви министърът на транспорта в оставка Ивайло Московски. По искане на двама от кандидатите Агенцията за приватизация удължи срока за подаване на оферти.
Обратно в новинатаКоментари - Кандидат-купувачи се отказват от ”БДЖ - Товарни превози” | Днес.dir.bg
Коментари
Чудесно е че кандидат купувачите се отказват доброзорно. В противен случай рискуваха Мултачето да ги докара до мястото, където ги очаква Илийката Павлов. А в близко бъдеще отново обединяване на НКЖИ и превозите в единна компания БДЖ с акционерно участие на всички заети в нея.
С тунела под босфора всички товари от Азия за Европа ще минават през България това за пари в бюджета ВСИЧКИ го знаят! "Катастройка" в действие! Ран-Ът в действие! Пролет е да вземем "раун-дъп" и да поръсим партийните бурени задушаващи народа ни!
ние сте национализираме всичко не ни интересува кои ще фалира *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
Спокойно, другари! Герберите продължават да ви заблуждават, че щом държавата е взема кредити, те трябва да бъдат върнати! Не се поддавайте на тези напълно неверни внушения, продължавайте да ползвате личните си автомобили, за да се придвижвате до родните места и не му берете гайлето - като дойдем на власт, пак ще вземем заеми и ще оправим нещата! Долу ГЕРБ, долу всички, които възпират желанието на народа да се докосне до безплатните кебапчета и благини, които само Партията може да гарантира!
Г-н Министърът дали е назначен, като търговец с цел да разпродава, дали да защитава интересите на търговци на скрап или поста му вменява други задължения и отговорности?! Много некадърни са му съветниците, ако само тази възможност му е представяна, но се съмнявам, а по-скоро той лобира за това. Преди да е поредния ''приватизатор", който и една дъвка не е продал преди това в живота си, нека помисли и ни отговори, както е изградил, че да продава.
Фалит означава, да не си дал стотинка и да съсипеш едно предприятие, което не е твое. После да го купиш за 1 лев.
Абсолютно никаква представа нямат , както и от "мръсни" думи като икономика , финанси , бизнес план и прочее !!! Тъпаците са прочели някъде или някой от Позитано им е казал , че Товарни превози са печеливши и айде !!! Печеливши , ама с 800 милиона дългове !!! Трябва да си изключително тъп , за да имаш такива дългове , да НЕ можеш да ги плащаш и да викаш - това е печелившо !!!!
Как няма да се откажат,когато тук всеки закон и наредба са предпоследни и не се знае до кога са в сила.
Егати Пича, банките да ни вземат БДЖ-то? Е оти не вземат цялата държава па да видим как ще се оправят. Да не им приседне на гръкляно и да се утепат?
фирмите - Бългериан Карго Експрес АД да няма нито адрес, нито телефон. Чукаш в чичко Гугъл и нищо, абсолютно нищо. Това ли е голяма фирма, която участва в търг за милиони - или е регистрирана в последния момент и ще бъде поредната фирма фантом
А този министър спал ли е 3 години, нали обществото му е дало пълномощия да се грижи за държавните активи по най-добрия начин!Или нарочно го е водил към фалит с цел евтина продажба? И защо някакви приватизатори от Австрия, Румъния, ПИБ (Цеко Минев) ще оправят БДЖ, а една цяла държава не може да справи да управлява железниците, както винаги го е правила през последните 130 г.? И друго, дали след приватизацията няма да стане както с авиокомпания Балкан и още хиляди предприятия, преминали в частни ръце - разпродажба на активи, терени, сгради и ФАЛИТ???
Аз съм за бърза приватизация на БДЖ. Държавата т.е. ние данъкоплатците ще се отърве от огромно губещо предприятие. Частника да му мисли как ще спира кражбите на нафта и рез. части (извършвани от служители на БДЖ), как да се бори с кондукторите които не дават билети а слагат таксата в джоба си. На който не му харесват услугите на БДЖ (мръсни вагони и тоалетни, огромни закъснения) има достатъчно алтернативи.
Да бе, да! Ами тези кандидат "купувачи" от къде ще вземат тези милиони за да купят "БДЖ"? Отговорът сигурно е: Щяхя да ги вземат под масата от касата на "БДЖ" на тъмно и да ги внесат в банките - кредитори на светло. После да продадат всичко на скраб. Печалба ................ млн. EUR. Това щеше да се случи ако правителството не беше паднало. Сега ще чакат по-добри времена. Ще чакат.
изтърка се вече, ама много. По полека, че от теб от далече мирише на нещо гнило, ама много гнило.
когато купиш кола или имот на кредит и спреш вноските...тогава идва съдебен изпълнител и банката си взема дължимото...колкото и да ривете за бсп-то си....
Някой от вас да се е качвал на влак скоро? Щом искате БДЖ правете си АД , залагайте си апратаментите теглете кредит и купувайте акции. АЗ НЕ ИСКАМ ДЪРЖАВАТА ДА ТЕГЛИ 800 000 МИЛИОНА ЛЕВА ЗАЕМ , КОЙТО ДА ВРЪЩАМЕ 50 ГОДИНИ.
Ако държавата иска , може да направи нова БДЖ и да построи нова ЖП линия по нов коридор. От Турцоя например, до Европа.
Нескъпи Московски,когато през 1998 г. ние протестирахме, ти беше в МУЛТИГРУП под топлото крило на ИЛИЯ ПАВЛОВ!!! Бойко Борисов в ИПОН. Цветан Цветанов в ДС. Плевнелиев спеше по паркинЗите. Цачева стругарка. Какъв е вашият принос???
бдж да си търси парите от супсидията на бсп като партия която получава годишно от държавата тя не е никак малка и за 11 год назад ще покрие всички дългове на бдж даже ще останат и за заплати ,СКЪПИ ЖЕЛЕЗНИЧАРИ ОРИЕНТИРАЙТЕ СЕ КЪМ ПОЗИТАНО 20 СЕРГЕЙЧО ВИ ОЧАКВА
800 000 000 лева на които текът лихви. Вагони на 50 години. Абе какво БДЖ ви гони. Незабавна приватизация и да целуваеме ръцете на който купи железницата.
Какво общо има с БДЖ Теглил съм го за да си спася бизнеса защото герб положи доста грижи да смаже дребния бизнес
Обяснява ти, че три години се борят да не фарира БДЖ!!! Държавата няма пари за инвестиции, има дългове. Уж сте интелигентни хора, работите на компютър, пишете коментари, а елементарни познания по икономика нямате...
Искаш да кажеш ''търговийка на едро или дребно''. Бизнес в България не е имало. Имаше имотен балон и кредитен бум. После БУУУУМ....Всички сме в кюпа , спокойно. Ще си плащаме за ''мерака'' с лихвата. Само, че аз не искам някой да заробва децата ми с нов кредит и лихва по едно фалирало предприятеие като БДЖ.
Има частни товарни превози.В началото те са вземали вагони под наем,но от дейноста си са спечелили и са си купили свои.Те работят ,защото има печалба.А как все така се случва ,че всичко държавно е на загуба?Г-н Московски нямате добър мениджмънт.Съкратете 1/2 от администрацията и работете стига сте пяли една и съща песен.Много сте далече от истината или така ви отърва.Ще стане така ,че след една година пак ще се окаже ,че сме сгрешили с тази приватизация.Дерзайте!
Да бе - да се дават нови вагони за скрап и да се купуват стари на цената на нови. Колко много пандиз за колко много далаверист-демоклрати има в БДЖ - един Господ знае, ама не са за по малко от 1000 г пандиза....
Ей, Московски, вие си отивате бе! Какви приватизации, концесии и не знам си какво? Кой ви е дал право? След като кабинета си подаде оставка вече нямате право да се разпореждате с нищо държавно!
Да, така правеха по времето на Виденов, Костов, царя и тройната коалиция! Несъмнено! Въпросът е приложим ли е в случая този системен подход? И още един въпрос - КОЙ ЗАДЪЛЖИ БДЖ с 800 млн.? Това изобщо има ли някакво значение за вас?
Те си отиват до 12.05... А дали няма да се върнат? Аз не виждам в тази нетърпяща КРАЖБИ среда кой друг може да управлява. Вече се иска да се работи, а не само да се КРАДЕ! А политическата класа допреди ГЕРБ друго, освен да КРАДЕ, не знае! Това е ФАКТ! НЯМА през тези 20 години и едно управленско решение, което ДА НЕ Е ОЩЕТИЛО България!
По смотано правителство от герб тази държава не е имала Ако си забравил да ти припомня че ги изгониха с камъни съвсем скоро
ГОЛЯМАТА ИЗМАМА СЕ КРИЕ В АГЕНЦИЯТА ЗА ПРИВАТИЗАЦИЯ И СЛЕДПРИВАТИЗАЦИОНЕН КОНТРОЛ !! Най големият ДЛЪЖНИК НА БДЖ се нарича КРЕМИКОВЦИ !! На 18.10.2010 година Трайчо Трайков обявява, че загубите И пропуските за хазната от завода за стомана възлизат на около 400 млн. лв !!!! Тези 400 млн. лв. трябваше да постъпят по сметката на БДЖ !!!! Защо това не се случиобяснение ще даде Борисов, който "продаде" Кремиковци на някакъв световно неизвестен юноша бледен !!
Ти явно не знаеш какво е по държавните структури. То е дива анархия и пилеене на пари! Всяка седмица семинар или командировки. Бонуси на разни наши хора по стотици хиляди левове. Такова крадене надали е имало от толкова много хора! После няма пари за пенсии и заплати. Еми няма и да има!
''А как все така се случва ,че всичко държавно е на загуба?'' Доказано е ,че държавата е най-лошия стопанин.
И Кремиковци и БДЖ са държавни. Явно държавата е ''добър'' стопанин. Само, че държавата не е абстрактно понятие . Държавата в Кремиковци беше Александър Томов. В БДЖ през годините е бил някой подобен ''държавник''.
Само че до 2009г. товарни превози бяха на печалба! На загуба бяха пътнически превози и то е ясно защо - заради лобито на автобусните превозвачи! Второ държавата това е правителството което управлява към този момент, т.е. държавата не е имагинерно понятие! Трето - къде бяхте 4г. та не орпавихте нещата, а чакахте 4г. ни лук яли, ни лук мирисали? Явно пак не знаете, явно пак сте намерили едни документи на някой таван и пак сте невинни! СТИГА ВЕЧЕ С ТИЯ ЛЪЖИ! Като прегледах едни видео материали на буда през 2008-2009г. и какви обещания какво чудо се лее от устата му - НИЩО ОТ ТОВА НЕ СТЕ ИЗПЪЛНИЛИ! Само лъжи и празни приказки! Ама добре че хората не помнят, та ви минава номера тук-там.
ГЕРБ-ери, гнусни! Хората не ви избраха, за да ги пращате сега при Станишев! А, за да поискате от Станишев (БСП и коалиция) да плати от собствената си сметка заемите и договорите, които е правило правителството им! Нооо, ГЕРБ се сприятели "предишните"! Не сме закъсняли, "драги"! Опитахме чрез демокрация - не разбрахте! Подигравате се на протестите ни! Така ли?!
Държавата в България е най-лошия стопанин. За разлика от държавата Чехия, напр. Въпрос на желание!
Този министър , като всички досега ни мислят за глупаци. Ако товарни превози нямат работа и бъдеще , защо ще се натискат частни фирми да го купуват и да му изплащат заема от 800 000 000 милиона а , или просто имат излишни пари и им трябва старо желязо.
ОТ ПРОДАЖБАТА НА БДЖ И БТК ??? Криминалната "продажба" на БДЖ мина не без участието на един от сегашните и купувачи - ПИБ !!! КАКВО СТАНА С ПРИТЕЖАВАНИТЕ ОТ КРЕМИКОВЦИ - 250 км железен път, 36 дизелови локомотива, 2 електровоза, 200 вагона за вътрешно-технологични превози и 490вагона за превози на товари по националната жп мрежа ??!!!!! СЛЕД КРЕМИКОВЦИ МАФИЯТА ПОДГОТВЯ ПОРЕДНОТО ОБЕЗКЪРВЯВАНЕ НА БЪЛГАРИЯ "ПОДАРЯВАЙКИ " НА БЕЗЦЕНИЦА НЕГОВИЯ КРЕДИТОР - БДЖ !!! СЛЕД БДЖ ИДВА РЕД И НА ДРУГИТЕ КРЕДИТОРИ НА КРЕМИКОВЦИ - НЕК и БУЛГАРГАЗ !! МАФИЯТА НЕ СПИ , МАФИЯТА ПРОДАВА БЪЛГАРИЯ ЗА СТОТИНКИ !!! Време е да ги видим увиснали смърдящи и изплезили грозно езици. ИЛИ ТЕ ИЛИ НИЕ !!!
Да допълня само - то друго за продаване не остана и затова посегнахте на БДЖ . А ,остава само ВИК но никой не ги иска засега.Това, ако са реформи аз съм самолет.
ТОВА МУРГАВО ЕШКЕНАЗИ ОТ СНИМКАТА Е ВРЕМЕ ДА РАЗБЕРЕ, ЧЕ НЕЩАТА В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ НЕ СЕ РЕШАВАТ ОТ МАЙКОПРОДАВЦИ КАТО НЕГО И ПРЕЖДЕУПРАВЛЯВАЩИТЕ !!! Да не забравяме, че ГОЛЕМИТЕ ИЗМАМИ СЕ КРИЯТ ТОЧНО В ТАЗИ АГЕНЦИЯ ЗА ПРИВАТИЗАЦИЯ И СЛЕДПРИВАТИЗАЦИОНЕН КОНТРОЛ !!! Направи ли му на някого впечатление как по времето на БОЙКОВИЯ ЦАР с любезното мълчание на АПСК беше скрит скандала свързан с продажбата на БТК !!!!!! ОКАЗА СЕ, ЧЕ СДЕЛКА С ВИВАВЕНЧАРС НЯМА , А ИЗМАМНИКА ТОР (бизнеспартньора на мутресата Бориславова) Е ЛИСТВАЛ И ПРОДАЛ ИЗДАДЕНИ ОТ НЕГО АКЦИИ НА БТК. Загробените инвеститори вместо към Тор предявиха претенцията си към българската страна , която в лицето на МУТРАТА Борисов удовлетвори вземанията им за 1,5 милиарда евро !!! ВМЕСТО ДА СПЕЧЕЛИ БЪЛГАРИЯ ЗАГУБИ МИЛИАРДИ ОТ ПОВТОРНАТА ПРОДАЖБА НА БТК. На тези гадове разстрела е малко !!!