Хорският гняв принуди БДЖ да промени новото разписание
След гневните протести на стотици пътници, БДЖ обяви, че ще внесе промени в новите разписания на някои влакове, за да се подобри транспортното обслужване.
Обратно в новинатаКоментари - Хорският гняв принуди БДЖ да промени новото разписание | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
1111 (нерегистриран)
Как може да се спират влакове, с които хората ходят и се прибират от работа и училище? Това не е ли малоумие?
BG (нерегистриран)
А някой (в БДЖ) замислял ли се е, че хората измислящи разписанието, които едва ли са много - може да бъдат стимулирани (подкупени) от заинтересувани лица да направят лошо разписание в ущърб на БДЖ. Така ще спечелят примерно регионални автобусни фирми, ще се намали печалбата и занижи стойността за евентуална приватизация и т.н. Ако на някого му звучи параноично е добре да си махне розовите очила, защото такива неща са реалност.
Тато (нерегистриран)
Според бившия транспортен министър Петър Мутафчиев обаче хаосът в превозите на БДЖ идва от факта, че компанията разполага едва с 90 вагона, част от които са в заводи за ремонт.Кой продаде другите вагони,а майтапчиев??Май беше крадливата коалиция.500вагона купени за 500 МИЛИОНА.
Васил (нерегистриран)
Ами може! 90% от въпросните хора НЕ СИ ПЛАЩАТ билета ... или бутват 2 лева на кондуктура или се правят на луди. От БДЖ го казаха - по тези линии няма пътници т.е. не са необходими. А те правят статистика на база на купените билети и се оказва, че с дадения влак пътуват 10 души на ден. После реват и правят протести, щото виждаш ли били ощетени и нямали друг транспорт. Ами няма да имат. На мен пък ми писна като данъкиплатец да плащам за циганията на разни андрешковци!
BG (нерегистриран)
Я си представи, че правят статистиката от продадени билети, а повечето са с карти? Излиза, че правещият статистика е идиот и също така не е направено допитване до местните служители да кажат кой влак е важен. Някой глупак в София е гледал и драскал на хартия.
Биричка (нерегистриран)
След Кардам, БДЖ трябваше да бъде закрита, а релсите, вагоните и локомотивите на скрап. Само ДДС и социалната политика са по-неефективни от БДЖ!
бб (нерегистриран)
БДЖ ако ще се водят от търговска политика а не от нуждите на населението - да им спират субсидиите директно и да изкарват пари само от търговската си политика.
... (нерегистриран)
Отговори,като знаеш: 1. Колко вагона са спрени тези 3.5 години и защо? 2.Защо не пътуват ЧИСТО НОВИТЕ 30бр. закупени спални вагона от Турция за 63 млн. лева?
477 (нерегистриран)
стига с това 'я си представи' или 'ами ако е така'. 75% от хората гледат да икономисат. 100% от циганите не плащат за влак.
BG (нерегистриран)
След Кардам какво? Колко автобуса се обръщаха, палиха и падаха от мостове. Защо те не ходят на скрап, а? Без ЖП много села остават откъснати от света - и недей да обясняваш как всяка сряда и неделя ще има автобус или такси като алтернатива.
BG (нерегистриран)
Хайде като много знаеш да обясниш, защо по определени линии (които закриват) никой не плаща билети, а по София-Варна всички изглежда плащат?
дсфа (нерегистриран)
Щот' София-Варна не се пътува всеки ден по два пъти че да си вземеш карта, за разлика от София-съседното село. Точно един такъв като теб е спрял влаковете.
... (нерегистриран)
Въпросните хора не си плащат и сметките към топлофикация и ВиК,масово се краде и ток! Това означава ли,че и тези услуги трябва да се премахнат, или пък водата да се пуска за един час,а токът за два часа!
ХХХ (нерегистриран)
както и да го погледнеш е много хубаво да се качиш от софия на влака и след три часа да си на морето. и така по-малки композиции от софия до варна или бургас от ихтиман до варна или бургас от костенец белово пловдив и така до си джиткат. ем ще има повече работа за машинисти и кондуктори хем ще е по-привлекателно за клиентите. днес и сега бързия влак който се движи като патнически е най-изгоден от ямбал нататък
22222 (нерегистриран)
Кондуктурите като са далавераджии какво да се прави!
газирана вода (нерегистриран)
само, че вече има магистрали, колите в кризата струват жълти стотинки, шофьорските книжки се раздават срещу 210 лв. и... хората вече не ползват нито жп, нито автобусен транспорт
дЕдо Мраз (нерегистриран)
Ами точно това значи! Да им спират на въпросните хора (хм някой беше казал нещо, че човек звучало било гордо, дали и за тези е така) каквото не си плащат. --- Иначе какво? Някой друг ли да им го плаща? Или ме чакат мен, да им го подаря?
827 (нерегистриран)
А така!!! Кучето скача според тоягата!!! Братя, нека не го забравяме и да се борим за потъпканите си права! Нека го правим не заради нас даже, а заради децата си!!!
хххх (нерегистриран)
Незабавно връщане на старото разписание!Съществуващото е правено от хора-лобисти и слагачи!Ако не министър,шеф на БДЖ и упр. съвет да си ходят от 1.1.1012г.
... (нерегистриран)
дЕдовото,ама ти си писател,а не читател!!! Питам? Аз не си плащам водата,която консумирам! Трябва ли за това на теб да ти пускат вода за един час или пък на целия квартал в който живееш да я спрат!
Така де! (нерегистриран)
Това да опъваш магистрали и столично метро не означава, че обезпечаваш за хората от страната правото на свободно придвижване в рамките на ЕС. Отчитам, че отнемането на това право започна от предишните правителства. Което е знак, че политиките на управляващи и опозиция са еднакви.
този (нерегистриран)
Изгнил салкъм,на който само гаргите серат,да не забравя,какъв голям батак беше в транспорта изцяло по времето,когато беше Министър!
охоо (нерегистриран)
Кой още твърди, че хората в България са заспали, неактивни, смачкани?! Сега остава да със същия гняв да питаме, къде са вагоните и локомотивите на БДЖ? След като държавата излови наркотрафикантите и данъчните нарушители, трябва да види и каже, какво става в управата на собствената й фирма БДЖ. Не да я закрива, а да бъде добър стопанин! Нали, пътниците са клиенти, а клиентът винаги има право!
kgb777kgb
Пълна тъпотия !!! Сега пак от нашите данъци ще дотират разни влакове на загуба !!! Защо бе хора не почнете да мислите??? Или вие сте тия дето винаги са гратис ?! Да спрат всички влакове по-добре и да почнем от начало на чисто !!! Не искам моите данъци да отиват за цигани и гратисчии !!! Предлагам - пътуване на кратки разстояния САМО с електронни карти и да върнат по влаковете транспортна полиция !!!
D.eui (нерегистриран)
Каква ли ще е тази "малка, стрегната, модерна железница", която вместо да се радва на търсенето на нейните услуги, ще пропуска гари, спирки, ще се отказва от маршрути, ще намалява приходите си?! Защо не усъвършенствате ценообразуването и не се откажете от привилегиите за да не работите на загуба? Защо не направите необходимото за подобряване връзките с останалите видове транспорт? Защо бързате да се откажете от икономическите си функции? Защо, защо, защо....?
do plachko (нерегистриран)
ако данъците ни отиваха само за железницата би било супер! от тези пари се краде- минситерски синчета точат ддс без срам с милиони , разни гриша ганцовци и т.н .също. ловят ги само за да им поискат половината !!! така че не роптаи срещу железницата - навсякъде по света това е наи- модернизиращят се транспорт , само в българая винету я закрива !
Варненец (нерегистриран)
Варна - Стара Загора. Скъп влак - със задължителни запазени места. Минава за по-направо през Сливен, щото имало ремонт, който трябваше да приключи на 10 декември. Още не е приключил. След приключването по новото разписание влакът ще чака 5 минути на гара Търнак, в обратна посока - 5 минути на гара Аспарухово... Щото е много бърз
БДЖ за Хасково (нерегистриран)
Само погледнете в сайта на БДЖ как се пътува от Варна до Хасково...... Сменят се 4 влака и отнема 18 часа пътуването!!!! Весела Коледа България!!!!!
ббб (нерегистриран)
"С него бе увеличена скоростта на бързите влакове за сметка на отпадането на междинни спирки по маршрута им".... Ами вчера ми се наложи да пътувам от Бургас до Сливен ( с т.нар. "бърз влак") - наистина влака не спря на гарите Стралджа и Зимница и въпреки това взе разстоянието от 110 км точно за 2 часа. Преди години, когато по-често пътувах по същия този маршрут, влакът спираше на тези две гари, които сега пропусна и взимаше разстоянието за 1,30 часа.
страх (нерегистриран)
ето как се кляка
Десислава Георгиева
С тези спирания пътуванията от Благоевград стават прекалено дълги. Бърз влак който спира на всяка керемидка и пътуване на 100 км за над 2часа и 30 минути и плащане за бърз влак е прекомерно. До Перник има толкова много влакове и мотриси. Въпроса с пътуване с влак от Благоевград до София пак не се реши. Няма кой да пътува на висока цена , с бързината на костенурка.
pompai
нали се сещаш защо БДЖ е такава днес? а Автобусите убави, дето не можеш да пикаеш, а иначи имат тоалетни.Те са на бизнеса който е в парламента и кове закони:))))
TITI (нерегистриран)
ТАКАВА ГАВРА С ПЪТНИЦИТЕ РАБОТЕЩИ И ПЪТУВАЩИ ОТ БУРГАС С ВЛАКА В 17.05 ЧАСА-ВРЕМЕ НЕУДОБНО ЗА НИКОГО-ЯВНО НА НЯКОЙ МУ Е НЕИЗГОДНО ДА ИМА ПЪТУВАЩИ С БДЖ
НАЙ
Кирил Петков: Видях как си отиде един човешки живот, с охрана съм заради заплаха
"Медиана": ГЕРБ води сериозно, "Възраждане" вече са втори, ПП-ДБ четвърти след ДПС
Сашко от Перник се изгуби пак, но вече отново е в прегръдките на баща си
Културна дипломация: Новият президент на РСМ отиде на спектакъл на Софийската опера в Скопие
Румен Радев определи като невъзможна военната победа над Русия
Кирил Петков: Видях как си отиде един човешки живот, с охрана съм заради заплаха
Румен Радев определи като невъзможна военната победа над Русия
"Медиана": ГЕРБ води сериозно, "Възраждане" вече са втори, ПП-ДБ четвърти след ДПС
Захарова: Посещението на Путин в Китай е съдбоносно за бъдещето на цялата планета
Сашко от Перник се изгуби пак, но вече отново е в прегръдките на баща си