Хорският гняв принуди БДЖ да промени новото разписание

След гневните протести на стотици пътници, БДЖ обяви, че ще внесе промени в новите разписания на някои влакове, за да се подобри транспортното обслужване.

Обратно в новината

Коментари - Хорският гняв принуди БДЖ да промени новото разписание | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ТАКАВА ГАВРА С ПЪТНИЦИТЕ РАБОТЕЩИ И ПЪТУВАЩИ ОТ БУРГАС С ВЛАКА В 17.05 ЧАСА-ВРЕМЕ НЕУДОБНО ЗА НИКОГО-ЯВНО НА НЯКОЙ МУ Е НЕИЗГОДНО ДА ИМА ПЪТУВАЩИ С БДЖ

С тези спирания пътуванията от Благоевград стават прекалено дълги. Бърз влак който спира на всяка керемидка и пътуване на 100 км за над 2часа и 30 минути и плащане за бърз влак е прекомерно. До Перник има толкова много влакове и мотриси. Въпроса с пътуване с влак от Благоевград до София пак не се реши. Няма кой да пътува на висока цена , с бързината на костенурка.

ето как се кляка

"С него бе увеличена скоростта на бързите влакове за сметка на отпадането на междинни спирки по маршрута им".... Ами вчера ми се наложи да пътувам от Бургас до Сливен ( с т.нар. "бърз влак") - наистина влака не спря на гарите Стралджа и Зимница и въпреки това взе разстоянието от 110 км точно за 2 часа. Преди години, когато по-често пътувах по същия този маршрут, влакът спираше на тези две гари, които сега пропусна и взимаше разстоянието за 1,30 часа.

Само погледнете в сайта на БДЖ как се пътува от Варна до Хасково...... Сменят се 4 влака и отнема 18 часа пътуването!!!! Весела Коледа България!!!!!

pompai

нали се сещаш защо БДЖ е такава днес? а Автобусите убави, дето не можеш да пикаеш, а иначи имат тоалетни.Те са на бизнеса който е в парламента и кове закони:))))

Варна - Стара Загора. Скъп влак - със задължителни запазени места. Минава за по-направо през Сливен, щото имало ремонт, който трябваше да приключи на 10 декември. Още не е приключил. След приключването по новото разписание влакът ще чака 5 минути на гара Търнак, в обратна посока - 5 минути на гара Аспарухово... Щото е много бърз

Каква ли ще е тази "малка, стрегната, модерна железница", която вместо да се радва на търсенето на нейните услуги, ще пропуска гари, спирки, ще се отказва от маршрути, ще намалява приходите си?! Защо не усъвършенствате ценообразуването и не се откажете от привилегиите за да не работите на загуба? Защо не направите необходимото за подобряване връзките с останалите видове транспорт? Защо бързате да се откажете от икономическите си функции? Защо, защо, защо....?

kgb777kgb

Пълна тъпотия !!! Сега пак от нашите данъци ще дотират разни влакове на загуба !!! Защо бе хора не почнете да мислите??? Или вие сте тия дето винаги са гратис ?! Да спрат всички влакове по-добре и да почнем от начало на чисто !!! Не искам моите данъци да отиват за цигани и гратисчии !!! Предлагам - пътуване на кратки разстояния САМО с електронни карти и да върнат по влаковете транспортна полиция !!!

ако данъците ни отиваха само за железницата би било супер! от тези пари се краде- минситерски синчета точат ддс без срам с милиони , разни гриша ганцовци и т.н .също. ловят ги само за да им поискат половината !!! така че не роптаи срещу железницата - навсякъде по света това е наи- модернизиращят се транспорт , само в българая винету я закрива !

Кой още твърди, че хората в България са заспали, неактивни, смачкани?! Сега остава да със същия гняв да питаме, къде са вагоните и локомотивите на БДЖ? След като държавата излови наркотрафикантите и данъчните нарушители, трябва да види и каже, какво става в управата на собствената й фирма БДЖ. Не да я закрива, а да бъде добър стопанин! Нали, пътниците са клиенти, а клиентът винаги има право!

Изгнил салкъм,на който само гаргите серат,да не забравя,какъв голям батак беше в транспорта изцяло по времето,когато беше Министър!

Това да опъваш магистрали и столично метро не означава, че обезпечаваш за хората от страната правото на свободно придвижване в рамките на ЕС. Отчитам, че отнемането на това право започна от предишните правителства. Което е знак, че политиките на управляващи и опозиция са еднакви.

Незабавно връщане на старото разписание!Съществуващото е правено от хора-лобисти и слагачи!Ако не министър,шеф на БДЖ и упр. съвет да си ходят от 1.1.1012г.

А така!!! Кучето скача според тоягата!!! Братя, нека не го забравяме и да се борим за потъпканите си права! Нека го правим не заради нас даже, а заради децата си!!!

както и да го погледнеш е много хубаво да се качиш от софия на влака и след три часа да си на морето. и така по-малки композиции от софия до варна или бургас от ихтиман до варна или бургас от костенец белово пловдив и така до си джиткат. ем ще има повече работа за машинисти и кондуктори хем ще е по-привлекателно за клиентите. днес и сега бързия влак който се движи като патнически е най-изгоден от ямбал нататък

БДЖ ако ще се водят от търговска политика а не от нуждите на населението - да им спират субсидиите директно и да изкарват пари само от търговската си политика.

След Кардам, БДЖ трябваше да бъде закрита, а релсите, вагоните и локомотивите на скрап. Само ДДС и социалната политика са по-неефективни от БДЖ!

След Кардам какво? Колко автобуса се обръщаха, палиха и падаха от мостове. Защо те не ходят на скрап, а? Без ЖП много села остават откъснати от света - и недей да обясняваш как всяка сряда и неделя ще има автобус или такси като алтернатива.

само, че вече има магистрали, колите в кризата струват жълти стотинки, шофьорските книжки се раздават срещу 210 лв. и... хората вече не ползват нито жп, нито автобусен транспорт

Според бившия транспортен министър Петър Мутафчиев обаче хаосът в превозите на БДЖ идва от факта, че компанията разполага едва с 90 вагона, част от които са в заводи за ремонт.Кой продаде другите вагони,а майтапчиев??Май беше крадливата коалиция.500вагона купени за 500 МИЛИОНА.

Отговори,като знаеш: 1. Колко вагона са спрени тези 3.5 години и защо? 2.Защо не пътуват ЧИСТО НОВИТЕ 30бр. закупени спални вагона от Турция за 63 млн. лева?

А някой (в БДЖ) замислял ли се е, че хората измислящи разписанието, които едва ли са много - може да бъдат стимулирани (подкупени) от заинтересувани лица да направят лошо разписание в ущърб на БДЖ. Така ще спечелят примерно регионални автобусни фирми, ще се намали печалбата и занижи стойността за евентуална приватизация и т.н. Ако на някого му звучи параноично е добре да си махне розовите очила, защото такива неща са реалност.

Как може да се спират влакове, с които хората ходят и се прибират от работа и училище? Това не е ли малоумие?

Ами може! 90% от въпросните хора НЕ СИ ПЛАЩАТ билета ... или бутват 2 лева на кондуктура или се правят на луди. От БДЖ го казаха - по тези линии няма пътници т.е. не са необходими. А те правят статистика на база на купените билети и се оказва, че с дадения влак пътуват 10 души на ден. После реват и правят протести, щото виждаш ли били ощетени и нямали друг транспорт. Ами няма да имат. На мен пък ми писна като данъкиплатец да плащам за циганията на разни андрешковци!

Я си представи, че правят статистиката от продадени билети, а повечето са с карти? Излиза, че правещият статистика е идиот и също така не е направено допитване до местните служители да кажат кой влак е важен. Някой глупак в София е гледал и драскал на хартия.

Въпросните хора не си плащат и сметките към топлофикация и ВиК,масово се краде и ток! Това означава ли,че и тези услуги трябва да се премахнат, или пък водата да се пуска за един час,а токът за два часа!

Кондуктурите като са далавераджии какво да се прави!