Коментари - БДЖ удължи срока на скандалната ОП | dnes.dir.bg
назад

БДЖ удължи срока на скандалната ОП

Удължаваме срока за получаване на оферти в процедурата за ремонт на локомотиви, за да дадем възможност на повече фирми, които имат интерес да участват в нея.

Обратно в новината

Коментари - БДЖ удължи срока на скандалната ОП | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Задължен ! ...по Морските неща - Имам една-там хрумка отн.Тулон виа Макрон .. - а Лабораторията (голямата, дето е оттатък Порта) - Е ли типтоп ?

Специалистите са в чужбина - в корабостроителниците дето сега ни правят корабите !

Бихте ли позволили да Сме ТоталноОткровени, Колеги ?! А. Локомотивите-Ни са Мъртви !...т.е. Ни трябва Чудо за да Вървят ВоистинеНареф Б. Наличните локомотиви са Немски, Чешки, Румънски и Руски/СССР...като - Немският Проузводител - НЕ съществува вече - Чешкият е Изцяло Пренасочен - Руският - НЕ пипа Тези/нашите - Румънският - просто Върви СилноНапред ....откъдето (за да НЕ Ни ...откраднат Пак палатката, Уптсън ;-) - Следва : а. за Незабавно Краткосрочно попостягане - Да се Сформира Съответен Наш Екип ! ...и б. Да се Осигури Производство&Пиддръжка&РазвойнаДейност на Румънските у Нас ! - което Ако комбинираме И с Румънската АвиоТехнология (реф.изтребителите) - Е Върхът ! ...за или ЗА ?

Шейната

Няма по-крадливо и по-некомпетентно управление на БДЖ откакто Владимиров и Занчев ги насадиха/спуснаха/уредиха/набедиха за управляващи. От тогава в БДЖ цари всеобща корупция и разруха. Не че преди беше по-малка, но сега е безпардонна. Дори са въведени вътрешни правила за да се знае кой на кого ще палаща и кой ще получава само.

Ще доживеем ли да ползуваме БДЖ транспорта, както на времето - беше най-масовия, евтин и удобен ? С тия темпове и с тия управници, едва ли....

Другарю Пешаров, Първо: Неразбираш от железници, доказателство-образованиетоти не отговаря на заеманата длъжност. -Резултатите от твоето управление са отчайващи, справка НСИ и баланса на БДЖ-ПП. От кога започна да разбираш и от локомотиви? Казваш че външната фирма ще ремонтира само електрониката и софтуера, но според тръжната документация това не е така. Явно ще заработи старата схема, ремонтите ще извърши БДЖ а парите ще отидат във външната фирма. Иначе тоя дето ви раздава пликчетата какво ще сложи в тях?

В БДЖ е необходима чистка на ръководните кадри, и това е по-важно от закупуването на влакове дори. Това нещастно трио Владимиров-Пешаров-Илиев съсипа, и това което можеше да се спаси. А колко кадърни хора си отидоха заради тях.... В системата зари хаос.

Московски ги закриля, но къде гледа Бойко...

1. Спешно да се извършат капитални ремонти от производителя - в Чехия, Румъния и Германия. 2. в България има условия и персонал само за Тенически прегледи и най-много за периодични ремонти - МПР, ПР и ГПР - всичко друго е лъжа и измама и т.нар. усвояване на средства. 3. Което трябва да е т.1., висшето ръководство на железниците да се подмени от технически грамотен инженерен персонал - не може управленските решения, които засягат безопасност и надеждност на подвижния състав, както и на инфраструктурата да се взимат от технически неграмотни управленци, които отгоре на всичко са арогантни и безотговорни към всякакви предложения, засягащи безопасност и надеждност.

Ли не вярваме на Бдж,,вечни кражби,,

Крадът тия по върховете на БДЖ като Владимиров!с подписани договори за милиони! един шлосер не подписва договори,кво ще открадне два болта от 6мм!!!