БДЖ удължи срока на скандалната ОП

Удължаваме срока за получаване на оферти в процедурата за ремонт на локомотиви, за да дадем възможност на повече фирми, които имат интерес да участват в нея.

Обратно в новината

Коментари - БДЖ удължи срока на скандалната ОП | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ли не вярваме на Бдж,,вечни кражби,,

Другарю Пешаров, Първо: Неразбираш от железници, доказателство-образованиетоти не отговаря на заеманата длъжност. -Резултатите от твоето управление са отчайващи, справка НСИ и баланса на БДЖ-ПП. От кога започна да разбираш и от локомотиви? Казваш че външната фирма ще ремонтира само електрониката и софтуера, но според тръжната документация това не е така. Явно ще заработи старата схема, ремонтите ще извърши БДЖ а парите ще отидат във външната фирма. Иначе тоя дето ви раздава пликчетата какво ще сложи в тях?

Крадът тия по върховете на БДЖ като Владимиров!с подписани договори за милиони! един шлосер не подписва договори,кво ще открадне два болта от 6мм!!!

Ще доживеем ли да ползуваме БДЖ транспорта, както на времето - беше най-масовия, евтин и удобен ? С тия темпове и с тия управници, едва ли....

В БДЖ е необходима чистка на ръководните кадри, и това е по-важно от закупуването на влакове дори. Това нещастно трио Владимиров-Пешаров-Илиев съсипа, и това което можеше да се спаси. А колко кадърни хора си отидоха заради тях.... В системата зари хаос.

Московски ги закриля, но къде гледа Бойко...

Няма по-крадливо и по-некомпетентно управление на БДЖ откакто Владимиров и Занчев ги насадиха/спуснаха/уредиха/набедиха за управляващи. От тогава в БДЖ цари всеобща корупция и разруха. Не че преди беше по-малка, но сега е безпардонна. Дори са въведени вътрешни правила за да се знае кой на кого ще палаща и кой ще получава само.

Шейната

1. Спешно да се извършат капитални ремонти от производителя - в Чехия, Румъния и Германия. 2. в България има условия и персонал само за Тенически прегледи и най-много за периодични ремонти - МПР, ПР и ГПР - всичко друго е лъжа и измама и т.нар. усвояване на средства. 3. Което трябва да е т.1., висшето ръководство на железниците да се подмени от технически грамотен инженерен персонал - не може управленските решения, които засягат безопасност и надеждност на подвижния състав, както и на инфраструктурата да се взимат от технически неграмотни управленци, които отгоре на всичко са арогантни и безотговорни към всякакви предложения, засягащи безопасност и надеждност.

Бихте ли позволили да Сме ТоталноОткровени, Колеги ?! А. Локомотивите-Ни са Мъртви !...т.е. Ни трябва Чудо за да Вървят ВоистинеНареф Б. Наличните локомотиви са Немски, Чешки, Румънски и Руски/СССР...като - Немският Проузводител - НЕ съществува вече - Чешкият е Изцяло Пренасочен - Руският - НЕ пипа Тези/нашите - Румънският - просто Върви СилноНапред ....откъдето (за да НЕ Ни ...откраднат Пак палатката, Уптсън ;-) - Следва : а. за Незабавно Краткосрочно попостягане - Да се Сформира Съответен Наш Екип ! ...и б. Да се Осигури Производство&Пиддръжка&РазвойнаДейност на Румънските у Нас ! - което Ако комбинираме И с Румънската АвиоТехнология (реф.изтребителите) - Е Върхът ! ...за или ЗА ?

Специалистите са в чужбина - в корабостроителниците дето сега ни правят корабите !

Задължен ! ...по Морските неща - Имам една-там хрумка отн.Тулон виа Макрон .. - а Лабораторията (голямата, дето е оттатък Порта) - Е ли типтоп ?