Коментари - Директорът: Спасяваме БДЖ с кански усилия | dnes.dir.bg
назад

Директорът: Спасяваме БДЖ с кански усилия

БДЖ е жизнеспособна компания и държавата вече може да се намеси на тази финална права в реформите, за да бъде спасено окончателно дружеството.

Обратно в новината

Коментари - Директорът: Спасяваме БДЖ с кански усилия | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

за 7 години сте стопили половината задължения.Чакате още "инжекции",но и те няма да ви оправят. Много сте зле.Трябва по-добър мениджмънт.Сегашният не става,сори.

Незнаех че да крадеш на воля изисквало кански ''усилия''....

Кво спасяване, кви 5 лв, бре клоун? Чи то не останаха релси, гари и кантони, да не говорим за подвижния състав. Кой сиромах шъ ти пътува с влакове, дет вали сняг или горят хора, още повече, че дори махленските наместници имат служебни коли. И ко шъ возите с товарните таралясници, захарно цикло, памук, тирове или натовски гаубици?

Аз го чета: крадат със сетни сили!

"Директорът"г-н Владимиров беше уличаван не знам колко си пъти вече в безстопанственост,липса на умения,конфликт на интереси....и още много.Не помня колко пъти му беше искана оставката,колко пъти,един ли,сто ли беше сменяван на този пост,за възкръсне като Феникс и за да полага"кански"усилия за"доброто и бъдещето"на БДЖ.Стачки,протести на железничари-това там.Типичен кадър на ГЕРБ.

Бойкооо, тоя не трябваше ли да е вече в затвора!

За съжаление към днешна дата автомобилът трябва да се обяви за оръжие и да мине към режима с оръжията. Тоест да отпадне книжката любителска категория и да останат единствено автомобилите на полиция, пожарна, спешна помощ, градски транспорт, таксиметрови и куриерски услуги но единствено под формата на общинска собственост. Останалото да се вози с БДЖ - извънградски превози, товари и прочее. Така че БДЖ има бъдеще от гледна точка на това, че българинът просто не умее да управлява МПС, а и е далеч по-лесен за автоматизация. Тоест дори и някой влак да случи на некадърен машинист автоматиката може да направи катастрофата невъзможна.

Това е пълен некадърник, като всички гърбави калинки!

Защо ?

бай Ставри ще му обърне алаброса на другата страна....

Вие сте безнадеждни празноглавци. Нищо не можете да спасите. Лозунги и празни приказки не изправят страна. Всеки от управлението плямпа за промени, но главите на всички са празни и без никви гънки.

Книжка влак не кара!Защо няма млади хора в БДЖ и НКЖИ?За 400-500 лева....,понеже нямат трудов стаж....Вземат млади от гетото вече!Не знаят да четат!

С конски усилия, може и с магарешки.

vasil

Грабливата птица КАНЯ издава специфичен ПИСЪК. Прилагателното КАНСКИ върви САМО И ЕДИНСТВЕНО със съществителното ПИСЪК. Има "кански писък/писъци",има "пищи кански" -и толкова. КАНСКИ УСИЛИЯ,КАНСКИ МЪКИ са БЕЗСМИСЛИЦА.

Преди време на централна гара търсех влак, попитах началник-гарата/с червена фуражка/ и той не знаеше на кой коловоз е влакът.

Докато има няколко бедежета, в управлението на които са се скрили, все още, остатъци от комунистическата номенклатура, железницата ще достигне до пълния си фалит.

Az mi dustava ogromnoto oduvolsdtvie dasa voza sas vlag-ima edna romanti4nos vav tova. No slu4vaneto na slu4kovi obstuiatelstva slu4vaemo slu4vashti se slu4vatelno.

Преди седмица трябваше да хвана влак от Карлово до София....Една кисела лелка на билетното гише 15 минути не можа да ми обясни кога има влак и кога пристига в София...Влакът така или иначе пристигна с 20 минути закъснение...Мръсотията и миризмите във вагоните нямат описване...Та в това, което написах, къде по-точно с необходими "кански" усилия и наливане на милиони за да не е така?....

Хем български, хем държавни и хем все още - железници ?

Как в Европа влаковете са на печалба и всеки предпочита за разстояние 400-500 км да пътува с влак? А тук с нашите 600км на държавата никой не иска и да си помили за БДЖ? Който е пътувал на запад с влак, знае много добре разликата: чисти вагони, висока скорост, добро обслужване, спазване на разписание. Когато нашите постигнат тези характеристики, и те ще са на печалба. А товарни превози и в БГ са на печалба. Но всички политици искат да крадат, да "фалират" и после да "приватизират" за без пари и последното останало държавно имущество.

Второто ти изречение плод на възпаления ти мозък ли е?

То и в демократическата номенклатура е пълно с остатъци. Остатъците от комунистическата номенклатура се пребоядисаха в демократи, ама само външно.

да не забравяме, че по време на "комунизма" бяха построени мяколко десетки хиляди железопътни линии, бяха електрифицирани хиляди километри, и влаковете бяха предпочитано средство за пътуване!Тоталното отричане на миналото не води до по-добро бъдеще, а до тъпчене на едно място!

Окрадохме БДЖ с кански усилия

Що да не поиска? Наскоро предпочетох БДЖ пред автобус. Защо да пътувам 3-4 часа в застарял автобус с претенции, усилен до ненормалност климатик (осигуряващ "комфорт" ама на обратно), да съм наблъскан плътно с всякакви екземпляри похъркващи, шушукащи без спиране или говорещи по телефони? Влизаш в първа класа на БДЖ, 5 човека на кръст в целия вагон, сядаш и си пътуваш спокойно. С нещо по-зле ли е от автобуса?

Вижте, Хора... - просто Ни трябва Комплексна програма ЗА Транспорта ! а. Включваща Всички видове транспорт ! б. Имаща предвид И обществения И частния ! в. Осигуряваща найСъвременен контекст както на возилата, така И на Съответна инфраструктура, а И на Логистика&Управленир ! ...и която Следва да Е : - с ИзцялоНаше Производство, Поддръжка и Развойна дейност ! - в Равнопоставено и Равноотговорно Партниране с Уважаваните Световни Лидери, било компании било Структури !

след 27 години на ,,кански,, усилия... все още има за ,,приватизиране,,...!!! кои ли все още ,,вярва,, на тези ,,терминатори,,...!!!

заема не е ли заради влакчетата сименс?

Браво, подкрепяме. Само да не стане така, че да я оздравят и после да дойде някой "инвеститор" и да я "приватизира" за 1 евро.

На печалба са, тъй като цените там са поне 4-5 пъти по-високи от тези тук

В главата на уважаемата стОдентка, май няма какво да се възпали.

Какво ни будалка поредната герберска "калинка"!? Тези милиони, които БДЖ дължи са за нови влакове, да не би тези заеми да са от 40 години?

а кои ще спаси България от европата, а? а кои ще спаси Балканите от европата, а? а кои ще спаси планетата от европата, а?

Пичове, ще спасявате, но след като спасите БДЖ пробойната ще изникне на друго место, защото сте мошеници, некадърници во главе с патрона си и крадете като луди. Решението е много просто. Престанете да крадете, да пробутвате само собствени некадърни фирми, нещата ще се оправят и държавата ще тръгне напред. То не може да изливаш вода в каца без дъно, като Данаите и да се чудиш защо не се пълни.

Не знам какво спасявате вие гърбавите,ама крадете като за последно.

Когато народа ти е овчи, можеш да го лъжеш и да му се присмиваш в очите, а той да ти ръкопляска! Кво спасявате, вие разпродадохте всичко на безценица и напрактика окрадохте и последното останало! Браво ли очаквате да ви кажем ? Каква е тая "новина" ?

Наскоро пътувах два пъти с влак и искам да споделя впечатленията в случай, че някое отговорно за БДЖ лице ги чете. Взехме първа класа Плевен-Варна и спален вагон Варна-София. Вагоните на първа класа бяха стари и изключително мръсни. Като единствен плюс беше това, че пътниците не бяха много досадни. Спалният вагон не беше толкова стар - беше на доста добро ниво, дори тоалетната беше приемлива. Ако БДЖ се снабди с чисти и нови вагони и направи по-бързи линии за далечните дестинации, бих пътувала с влак вместо автобус, особено докато се построи северна магистрала, свързваща Варна и София. Не може разстоянието от 450 км да се взема за 9 часа, при условие че влакът не зависи от останалия трафик. Времето ни е ценно!

А,цената на билетите? Нищо не казваш.

Бладимиров,няма смисъл от кански усилия!Закривате БДЖ като нерентабилни,идваш на село,взимаш мотиката и копаш да си изкараш хляба!

vasil

Навремето Османската империя се опита... ;-)

Владо Комуниста, да не е станал пожизнен Директор на БДЖ! И не е калинка само на ГЕРБ, той е калинка на всички комунисти от 20 години насам. Тотален некадърник, но с железни протекции.

АМИ ,АКО ВЛАКОВЕТЕ БЯХА ПО ДОСТЪПНИ И ПЪРВОТО СТЪПАЛО НА ВАГОНА НЕ БЕШЕ НА 30СМ. ОТ ПЕРОНА,АКО НЯМАШЕ ПО ЛИНИЯТА РУСЕ СОФИЯ ПО 1 ИЛИ 2 СМЕНИ НА ГОРНА ОРЯХОВИЦА /ТОВА ВАЖИ И НА МНОГО ДРУГИ МЕСТА /ХОРАТА СИГУРНО ЩЯХА ДА ПОЛЗВАТ БДЖ,НО ПРИ ТОВА ПОЛОЖЕНИЕ СЕ СЛАГА ГОЛЕМИЯТ КРЪСТ - Х

Ама този " канския" мошеник пак са ги върнали на работа;Абе служителите протестираха,махнаха го,и като се върна дръгия тъпан Московски,пак го връща!Ей,свинщина!И пак се целят в нерентабилната концесия на летище София,запазена за други мафиоти;И изобщо "няма "да е монопол!

Чувал бях за кански рев, но за кански усилия не бях чувал. Както и да е. От другаря Владимиров може всичко да се очаква. Сигурно си е внесъл от Кан, Френската ривиера, усилия. Та от там и кански усилия.

Товаришч Путин из КГБ.

гага , ако та болат коленете, трябва да пиеш екстрат от зелена мида, и трябва да знаеш , че болестите по коленете и вратъ ти ги ръсят натовските самолети, и ако един ден трябва да заемеш дупката...щ ти каят , че твоите още не са изгнили, и трябва да тъ горът, защото тия парцели струват една фортуна

за "министър" Владимиров НЕ Е НАЯСНО какво представляват тези големи суми, защото говори, ама математиката му е НУЛА!! Той не може да си обясни (както и Борисов) много от икономическите понятия и приема прехвърлянето на средствата от концесията като НЕЩО ОБИКНОВЕНО, НО ТОВА СИ Е чиста форма на КРАЖБА и прехвърляне на пари от ЛЕВИЯ В ДЕСНИЯ ДЪРЖАВЕН ДЖОБ, подсказана от "гениалния" финансов мин-р Горанов -отново склонен на КРАЖБА !! И сега се канят да вземат 210 мил. евро за 15 мотриси и след година нови 210 милиона!!! Евала на глупавия български народ, който ги избра!!!

животът е кратък,изживей го бавно и спокойно

Щом упорито го връщат значи знае как се "снася"!

В сметките си трябва да вземе и факта, че процентът на примитиви в българското общество е съществено по-голям от този в съседните ни страни, което и обяснява в голяма част огромните загуби.