Директорът: Спасяваме БДЖ с кански усилия
БДЖ е жизнеспособна компания и държавата вече може да се намеси на тази финална права в реформите, за да бъде спасено окончателно дружеството.
Обратно в новинатаКоментари - Директорът: Спасяваме БДЖ с кански усилия | Днес.dir.bg
Коментари
Дайте да фалираме БДЖ,после ще го купим за жълти стотинки,а после,или ще го дадем на концесия,или ще го препродадем и ще си делнем кинтите. Има и други варианти. Богът-слънце да изчака БДЖ да изпадне в колапс и чак тогава да протегне ръка и отново ще бият камбаните за неговото величие.Помним много такива случаи.
Пътническите превози са абсолютна кочина. Останали са някъде в 60те години на миналия век. Единственото, което донякъде напомня вагони за хора са мотрисите на Сименс. Скоростните влакове са бъдеще непостижимо. Но какво му дреме на директора- той не пътува с БДЖ.
Сега да потърсат отговорност от кражбите на предишните управители, да ги сложат в затвора и да върнат обратно откраднатото. И шеха да платът лесно. То не може да източваш пейсе годин и после ама ние така го заварихме....
В сметките си трябва да вземе и факта, че процентът на примитиви в българското общество е съществено по-голям от този в съседните ни страни, което и обяснява в голяма част огромните загуби.
за "министър" Владимиров НЕ Е НАЯСНО какво представляват тези големи суми, защото говори, ама математиката му е НУЛА!! Той не може да си обясни (както и Борисов) много от икономическите понятия и приема прехвърлянето на средствата от концесията като НЕЩО ОБИКНОВЕНО, НО ТОВА СИ Е чиста форма на КРАЖБА и прехвърляне на пари от ЛЕВИЯ В ДЕСНИЯ ДЪРЖАВЕН ДЖОБ, подсказана от "гениалния" финансов мин-р Горанов -отново склонен на КРАЖБА !! И сега се канят да вземат 210 мил. евро за 15 мотриси и след година нови 210 милиона!!! Евала на глупавия български народ, който ги избра!!!
Чувал бях за кански рев, но за кански усилия не бях чувал. Както и да е. От другаря Владимиров може всичко да се очаква. Сигурно си е внесъл от Кан, Френската ривиера, усилия. Та от там и кански усилия.
Ама този " канския" мошеник пак са ги върнали на работа;Абе служителите протестираха,махнаха го,и като се върна дръгия тъпан Московски,пак го връща!Ей,свинщина!И пак се целят в нерентабилната концесия на летище София,запазена за други мафиоти;И изобщо "няма "да е монопол!
АМИ ,АКО ВЛАКОВЕТЕ БЯХА ПО ДОСТЪПНИ И ПЪРВОТО СТЪПАЛО НА ВАГОНА НЕ БЕШЕ НА 30СМ. ОТ ПЕРОНА,АКО НЯМАШЕ ПО ЛИНИЯТА РУСЕ СОФИЯ ПО 1 ИЛИ 2 СМЕНИ НА ГОРНА ОРЯХОВИЦА /ТОВА ВАЖИ И НА МНОГО ДРУГИ МЕСТА /ХОРАТА СИГУРНО ЩЯХА ДА ПОЛЗВАТ БДЖ,НО ПРИ ТОВА ПОЛОЖЕНИЕ СЕ СЛАГА ГОЛЕМИЯТ КРЪСТ - Х
гага , ако та болат коленете, трябва да пиеш екстрат от зелена мида, и трябва да знаеш , че болестите по коленете и вратъ ти ги ръсят натовските самолети, и ако един ден трябва да заемеш дупката...щ ти каят , че твоите още не са изгнили, и трябва да тъ горът, защото тия парцели струват една фортуна
Владо Комуниста, да не е станал пожизнен Директор на БДЖ! И не е калинка само на ГЕРБ, той е калинка на всички комунисти от 20 години насам. Тотален некадърник, но с железни протекции.
Бладимиров,няма смисъл от кански усилия!Закривате БДЖ като нерентабилни,идваш на село,взимаш мотиката и копаш да си изкараш хляба!
Наскоро пътувах два пъти с влак и искам да споделя впечатленията в случай, че някое отговорно за БДЖ лице ги чете. Взехме първа класа Плевен-Варна и спален вагон Варна-София. Вагоните на първа класа бяха стари и изключително мръсни. Като единствен плюс беше това, че пътниците не бяха много досадни. Спалният вагон не беше толкова стар - беше на доста добро ниво, дори тоалетната беше приемлива. Ако БДЖ се снабди с чисти и нови вагони и направи по-бързи линии за далечните дестинации, бих пътувала с влак вместо автобус, особено докато се построи северна магистрала, свързваща Варна и София. Не може разстоянието от 450 км да се взема за 9 часа, при условие че влакът не зависи от останалия трафик. Времето ни е ценно!
Когато народа ти е овчи, можеш да го лъжеш и да му се присмиваш в очите, а той да ти ръкопляска! Кво спасявате, вие разпродадохте всичко на безценица и напрактика окрадохте и последното останало! Браво ли очаквате да ви кажем ? Каква е тая "новина" ?
Пичове, ще спасявате, но след като спасите БДЖ пробойната ще изникне на друго место, защото сте мошеници, некадърници во главе с патрона си и крадете като луди. Решението е много просто. Престанете да крадете, да пробутвате само собствени некадърни фирми, нещата ще се оправят и държавата ще тръгне напред. То не може да изливаш вода в каца без дъно, като Данаите и да се чудиш защо не се пълни.
а кои ще спаси България от европата, а? а кои ще спаси Балканите от европата, а? а кои ще спаси планетата от европата, а?
Какво ни будалка поредната герберска "калинка"!? Тези милиони, които БДЖ дължи са за нови влакове, да не би тези заеми да са от 40 години?
Браво, подкрепяме. Само да не стане така, че да я оздравят и после да дойде някой "инвеститор" и да я "приватизира" за 1 евро.
след 27 години на ,,кански,, усилия... все още има за ,,приватизиране,,...!!! кои ли все още ,,вярва,, на тези ,,терминатори,,...!!!
Вижте, Хора... - просто Ни трябва Комплексна програма ЗА Транспорта ! а. Включваща Всички видове транспорт ! б. Имаща предвид И обществения И частния ! в. Осигуряваща найСъвременен контекст както на возилата, така И на Съответна инфраструктура, а И на Логистика&Управленир ! ...и която Следва да Е : - с ИзцялоНаше Производство, Поддръжка и Развойна дейност ! - в Равнопоставено и Равноотговорно Партниране с Уважаваните Световни Лидери, било компании било Структури !
Как в Европа влаковете са на печалба и всеки предпочита за разстояние 400-500 км да пътува с влак? А тук с нашите 600км на държавата никой не иска и да си помили за БДЖ? Който е пътувал на запад с влак, знае много добре разликата: чисти вагони, висока скорост, добро обслужване, спазване на разписание. Когато нашите постигнат тези характеристики, и те ще са на печалба. А товарни превози и в БГ са на печалба. Но всички политици искат да крадат, да "фалират" и после да "приватизират" за без пари и последното останало държавно имущество.
Що да не поиска? Наскоро предпочетох БДЖ пред автобус. Защо да пътувам 3-4 часа в застарял автобус с претенции, усилен до ненормалност климатик (осигуряващ "комфорт" ама на обратно), да съм наблъскан плътно с всякакви екземпляри похъркващи, шушукащи без спиране или говорещи по телефони? Влизаш в първа класа на БДЖ, 5 човека на кръст в целия вагон, сядаш и си пътуваш спокойно. С нещо по-зле ли е от автобуса?
Преди седмица трябваше да хвана влак от Карлово до София....Една кисела лелка на билетното гише 15 минути не можа да ми обясни кога има влак и кога пристига в София...Влакът така или иначе пристигна с 20 минути закъснение...Мръсотията и миризмите във вагоните нямат описване...Та в това, което написах, къде по-точно с необходими "кански" усилия и наливане на милиони за да не е така?....
Az mi dustava ogromnoto oduvolsdtvie dasa voza sas vlag-ima edna romanti4nos vav tova. No slu4vaneto na slu4kovi obstuiatelstva slu4vaemo slu4vashti se slu4vatelno.
Докато има няколко бедежета, в управлението на които са се скрили, все още, остатъци от комунистическата номенклатура, железницата ще достигне до пълния си фалит.
То и в демократическата номенклатура е пълно с остатъци. Остатъците от комунистическата номенклатура се пребоядисаха в демократи, ама само външно.
да не забравяме, че по време на "комунизма" бяха построени мяколко десетки хиляди железопътни линии, бяха електрифицирани хиляди километри, и влаковете бяха предпочитано средство за пътуване!Тоталното отричане на миналото не води до по-добро бъдеще, а до тъпчене на едно място!
Преди време на централна гара търсех влак, попитах началник-гарата/с червена фуражка/ и той не знаеше на кой коловоз е влакът.
Грабливата птица КАНЯ издава специфичен ПИСЪК. Прилагателното КАНСКИ върви САМО И ЕДИНСТВЕНО със съществителното ПИСЪК. Има "кански писък/писъци",има "пищи кански" -и толкова. КАНСКИ УСИЛИЯ,КАНСКИ МЪКИ са БЕЗСМИСЛИЦА.
Книжка влак не кара!Защо няма млади хора в БДЖ и НКЖИ?За 400-500 лева....,понеже нямат трудов стаж....Вземат млади от гетото вече!Не знаят да четат!
Вие сте безнадеждни празноглавци. Нищо не можете да спасите. Лозунги и празни приказки не изправят страна. Всеки от управлението плямпа за промени, но главите на всички са празни и без никви гънки.
За съжаление към днешна дата автомобилът трябва да се обяви за оръжие и да мине към режима с оръжията. Тоест да отпадне книжката любителска категория и да останат единствено автомобилите на полиция, пожарна, спешна помощ, градски транспорт, таксиметрови и куриерски услуги но единствено под формата на общинска собственост. Останалото да се вози с БДЖ - извънградски превози, товари и прочее. Така че БДЖ има бъдеще от гледна точка на това, че българинът просто не умее да управлява МПС, а и е далеч по-лесен за автоматизация. Тоест дори и някой влак да случи на некадърен машинист автоматиката може да направи катастрофата невъзможна.
"Директорът"г-н Владимиров беше уличаван не знам колко си пъти вече в безстопанственост,липса на умения,конфликт на интереси....и още много.Не помня колко пъти му беше искана оставката,колко пъти,един ли,сто ли беше сменяван на този пост,за възкръсне като Феникс и за да полага"кански"усилия за"доброто и бъдещето"на БДЖ.Стачки,протести на железничари-това там.Типичен кадър на ГЕРБ.
Кво спасяване, кви 5 лв, бре клоун? Чи то не останаха релси, гари и кантони, да не говорим за подвижния състав. Кой сиромах шъ ти пътува с влакове, дет вали сняг или горят хора, още повече, че дори махленските наместници имат служебни коли. И ко шъ возите с товарните таралясници, захарно цикло, памук, тирове или натовски гаубици?