Коментари - Машинист стана изпълнителен директор на БДЖ | dnes.dir.bg
назад

Машинист стана изпълнителен директор на БДЖ

45-годишният Чавдар Трендафилов е новият изпълнителен директор на БДЖ. Това бе решено на първото заседание на новите членове на Съвета на директорите на холдинга, съобщи БТА.

Обратно в новината

Коментари - Машинист стана изпълнителен директор на БДЖ | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

уХА--:мащинист: не можел да упраблява БДЖ компания А какъв трябва да е ?---месар или зарзаватчия .. А : пожарникар и ченге : могат ли да управляват цяла държава-----а?

Що за подвеждащо заглавие? Бивш машинист може, но "Машинист стана..." означава, че последната му длъжност е била машинист, което е далече от истината. По същата логика за половината жени може да се каже "сервитьорка стана еди каква си", защото е била сервитьорка за 2 месеца когато е била на 19г.

За да се оправи , БДЖ трябва да се военизира и да се управлява по устав. Така могат да спрат огромните кражби и източване, като се въведат особено строги санкций. Абсурд е БДЖ да е на загуба, защото е МОНОПОЛ.

Какъв МОНОПОЛ бе ами БЖК и Булмаркет?????

Това, че може да кара влака , незначи, че може да оправлява компания от ранга на БДЖ. Това е все едно да назначиш санитарка за шев на болница.

да да, определено не може за Оправлява! Оправлението на едно такова Оправление като Оправление БДЖ е много трудно нещо за Оправляване, Ганьо!

Каква санитарка, какъв шеВ? Ако говориш за шеВ и кройка, леко си сбъркал темата.

Защо Съвета на директорите все още не взема решение за уволнението на управителите на двете дъщерни дружества? Та нима само Владимиров е отговорен за бедственото положение в БДЖ? Първи трябва да бъде освободен и подведен под съдебна отговорност управителя на БДЖ Товарни превози Пламен Джуров. Министър Кръстев, обърнете се към ДАНС и Криминална полиция и ще получите така желаните от Вас сигнали за корупция и умишлена безстопанственост. Гледайте на БДЖ като собственик, а не като чиновник.

Тоя е пълен бушон. За съжаление в голяма част от българските големи компании се поставят за мениджъри хора, които са от тази област, но няма никакъв мениджърски опит. По този начин фирмите умират.

Това което е наистина изненадващо, е че новият изпълнителен директор не е бил полицай.

беше машинис, и стана Инспектор към Община "Красно село", отговарящ за ГОЛЕМИТЕ кучушките лайна.в градинките за децата. Обаче месната ЕКО-инспекторка, го навре на кучито вгз! Искати ли имито Й ?

за кокожките, да излеза, да им дам, и заборавих да са пОпиша: баба Тодорка. Данима търсат сас серсемети, егати!!

Новият изпълнителен директор ,началническата му кариера тръгна след подминаването му с пътнически влак на ЧЕРВЕН семафор и без малко да последва челен удар с друг влак,за което го наказаха ,като го направиха началник експлоатация в лок. депо София.С такива хора каква железница очакваме?

Е те тоя Н.Н. се намърда и там,а където е бил никойс добро не го е запомнил

аззз

тия по върховете лесно се махат, днес ги има утре не, ама тия долу, дето цели фамилии с крадене на нафта изхраниха те кога ще бъдат дисциплинарно уволнени? Потрес пълен са служителите, кой не се е качвал на влак той не знае какво поведение имат, във влака се държат сякаш им е бащиния простите селяндури, смърдят на ракия, псуват, викат, играят карти, краката на седалките, катар се с кондукторите, "ти мене не ме ли знаеш кой съм" вика един и не си покзава картата, абе пълна селяния, всички дребни служители трябва да бъдат незабавно уволнени с най-тежкото дисциплинарно наказание и да се назначат читави хора, но така че да няма приемственост и да са с гражданско потекло. Тогава БДЖ може и да започне да се пооправя

Определено трябва да е човек от сферата. Не може както на АЕЦ Козлодуй - вафладжия.

че бай Киро-каруцаря е предявил претенции за включване в борда на директорите. Запитан какво смята за оздравяването на БДЖ той отвърнал - "Яз умрЕл кон до сЕги немам"

Ето кой ще "кара" влака!!-МАШИНИСТ!!! Вече мога да гарантирам че отговорността за съсипването на БДЖ ще бъде РАЗМИТА-куче влачи диря няма!! Сбогом на БДЖ!!!

Дали пък за директор на метрополитена ще назначат бай Иван с кирката? Дано не съм прав! И нищо лично към новият директор. Дано се справи!Пожелавам му успех!!!

го познавам. Той е свесент човек и няма да се съгласи.

С Указ на Държавния съвет 1562 от 21 май 1984 г. ПЖИ "Тодор Каблешков" се преобразува във Висше военно транспортно училище "Тодор Каблешков". Определя се срокът на обучение в двете квалификационни равнища - пет години за висшия курс и три години за полувисшия. Видовете специалности във висшия курс, квалификацията "инженер-оператор в транспорта" и други. Професионалните направления и специалностите във висшия курс са съобразени с утвърдената номенклатура в страната. Поради общия характер на професионалната дейност специалностите в полувисшия курс също са отнесени към съответните професионални направления. Направление "Машиностроене и уредостроене" Висш курс: Технология и организация на жп транспорта; Железопътна техника; Подемно-транспортни пътни и строителни машини. Полувисш курс: Технология и организация на жп транспорта; Железопътна техника- ел. локомотиви; Железопътна техника- дизелови локомотиви; Железопътна техника- вагони; Подемно-транспортни пътни и строителни машини. КЪДЕ ВИДЯХТЕ МАШИНИСТ С ВИСШЕ?

Така,така,чукча писател,чукча не читател...

Какво да чета?-Ако новия изпълнителен директор на БДЖ не е завършил друго освен "Експлоатация и ремонт на подвижен железопътен състав" . То какво му е образованието а ? И да ти кажа , нагледах се на машинисти.

Тия, дето пишат новините, и особено заглавията, може би са с висше образование, но са малоумници, гонещи само сензационния лаф. Тоя Трендафилов е работил само 5 минути като машинист, а след това дълго време на различни ръководни длъжности. Но ни съобщават само, че бивш машинист ще управлява БДЖ. Гледай им акъла и им крой шапка (на новинарите)

Много си прав за журналята, обаче въпроса ми е . 1985 е последния випуск с 5 годишен договор за работа по специалноста ,следващите тогавашният министър на траспорта Васил Цанов ги прави на 10 години .Е колко трябва да си връзкар за да изскубеш от договора? А пък като знам какъв контингент бяхме, майка плаче-междо другото визирам и себе си!

Ще ми обясниш ли кое е точно обратното, че нещо не ми е ясно...Може би да насначим още хора,да пуснем нови влакове, за всеки пътник по вагон,машина,шафнер,контрольор,касиерка и още 5-6 човека и ако може да платя на контрольора на ръка, че не ми се дават много пари за билет...Същото и за вдеки колет или товар и ако може всеки кашон в отделен вагон...

На идиотите им се обяснява повече:) та .... закъсало, каквото и да е се оправя само с инвестиции и с желание от управляващите..... т.е нови влакове събиране на товарен и пътнически транспорт /пътническия в цял свят е на дотация/ и т.н това го знаят всички. Просто някой иска да гушне нещо без пари, както стана с цялата ни държава айде нататък мисли ако можеш, ако ли не здраве да е.

Ама ти да не ми казваш, че товарни превози са на печалба.Митове и легенди...

ха да видим сега кой ще кара влака ;)

Що, кой да стане шеф на БДЖ - някой зоолог или богослов ??

Ами по белия свят когато се оздравява някаква затънала система се назначава човек извън тази системата.Ама при нас не е като навсякъде, а и да беше все тая.В държава където хора които не са се качвали на влак и пращали пратка по железниците блокират гарите в защита на същите ще си е все така...

Една система затъва когато се ръководи от човек, който хал хабер си няма от дейността й - някой спуснат отгоре. Точно това е решението - начело да е човек, който е бил прост бачкатор и знае за какво иде реч.

Има много фирми специализирани в ликвидация на затънали дружества.

Да но, има и много фирми със специалисти по оздравяване на затънали дружества!