Машинист стана изпълнителен директор на БДЖ
45-годишният Чавдар Трендафилов е новият изпълнителен директор на БДЖ. Това бе решено на първото заседание на новите членове на Съвета на директорите на холдинга, съобщи БТА.
Обратно в новинатаКоментари - Машинист стана изпълнителен директор на БДЖ | Днес.dir.bg
Коментари
Ами по белия свят когато се оздравява някаква затънала система се назначава човек извън тази системата.Ама при нас не е като навсякъде, а и да беше все тая.В държава където хора които не са се качвали на влак и пращали пратка по железниците блокират гарите в защита на същите ще си е все така...
Ще ми обясниш ли кое е точно обратното, че нещо не ми е ясно...Може би да насначим още хора,да пуснем нови влакове, за всеки пътник по вагон,машина,шафнер,контрольор,касиерка и още 5-6 човека и ако може да платя на контрольора на ръка, че не ми се дават много пари за билет...Същото и за вдеки колет или товар и ако може всеки кашон в отделен вагон...
С Указ на Държавния съвет 1562 от 21 май 1984 г. ПЖИ "Тодор Каблешков" се преобразува във Висше военно транспортно училище "Тодор Каблешков". Определя се срокът на обучение в двете квалификационни равнища - пет години за висшия курс и три години за полувисшия. Видовете специалности във висшия курс, квалификацията "инженер-оператор в транспорта" и други. Професионалните направления и специалностите във висшия курс са съобразени с утвърдената номенклатура в страната. Поради общия характер на професионалната дейност специалностите в полувисшия курс също са отнесени към съответните професионални направления. Направление "Машиностроене и уредостроене" Висш курс: Технология и организация на жп транспорта; Железопътна техника; Подемно-транспортни пътни и строителни машини. Полувисш курс: Технология и организация на жп транспорта; Железопътна техника- ел. локомотиви; Железопътна техника- дизелови локомотиви; Железопътна техника- вагони; Подемно-транспортни пътни и строителни машини. КЪДЕ ВИДЯХТЕ МАШИНИСТ С ВИСШЕ?
Дали пък за директор на метрополитена ще назначат бай Иван с кирката? Дано не съм прав! И нищо лично към новият директор. Дано се справи!Пожелавам му успех!!!
Какво да чета?-Ако новия изпълнителен директор на БДЖ не е завършил друго освен "Експлоатация и ремонт на подвижен железопътен състав" . То какво му е образованието а ? И да ти кажа , нагледах се на машинисти.
Една система затъва когато се ръководи от човек, който хал хабер си няма от дейността й - някой спуснат отгоре. Точно това е решението - начело да е човек, който е бил прост бачкатор и знае за какво иде реч.
Точно така "гого" - прост бачкатор, просто управление - това е девиза на ГЕРБ! Напред по релсите!?
Ето кой ще "кара" влака!!-МАШИНИСТ!!! Вече мога да гарантирам че отговорността за съсипването на БДЖ ще бъде РАЗМИТА-куче влачи диря няма!! Сбогом на БДЖ!!!
че бай Киро-каруцаря е предявил претенции за включване в борда на директорите. Запитан какво смята за оздравяването на БДЖ той отвърнал - "Яз умрЕл кон до сЕги немам"
На идиотите им се обяснява повече:) та .... закъсало, каквото и да е се оправя само с инвестиции и с желание от управляващите..... т.е нови влакове събиране на товарен и пътнически транспорт /пътническия в цял свят е на дотация/ и т.н това го знаят всички. Просто някой иска да гушне нещо без пари, както стана с цялата ни държава айде нататък мисли ако можеш, ако ли не здраве да е.
тия по върховете лесно се махат, днес ги има утре не, ама тия долу, дето цели фамилии с крадене на нафта изхраниха те кога ще бъдат дисциплинарно уволнени? Потрес пълен са служителите, кой не се е качвал на влак той не знае какво поведение имат, във влака се държат сякаш им е бащиния простите селяндури, смърдят на ракия, псуват, викат, играят карти, краката на седалките, катар се с кондукторите, "ти мене не ме ли знаеш кой съм" вика един и не си покзава картата, абе пълна селяния, всички дребни служители трябва да бъдат незабавно уволнени с най-тежкото дисциплинарно наказание и да се назначат читави хора, но така че да няма приемственост и да са с гражданско потекло. Тогава БДЖ може и да започне да се пооправя
Тия, дето пишат новините, и особено заглавията, може би са с висше образование, но са малоумници, гонещи само сензационния лаф. Тоя Трендафилов е работил само 5 минути като машинист, а след това дълго време на различни ръководни длъжности. Но ни съобщават само, че бивш машинист ще управлява БДЖ. Гледай им акъла и им крой шапка (на новинарите)
Новият изпълнителен директор ,началническата му кариера тръгна след подминаването му с пътнически влак на ЧЕРВЕН семафор и без малко да последва челен удар с друг влак,за което го наказаха ,като го направиха началник експлоатация в лок. депо София.С такива хора каква железница очакваме?
беше машинис, и стана Инспектор към Община "Красно село", отговарящ за ГОЛЕМИТЕ кучушките лайна.в градинките за децата. Обаче месната ЕКО-инспекторка, го навре на кучито вгз! Искати ли имито Й ?
Това което е наистина изненадващо, е че новият изпълнителен директор не е бил полицай.
за кокожките, да излеза, да им дам, и заборавих да са пОпиша: баба Тодорка. Данима търсат сас серсемети, егати!!
Тоя е пълен бушон. За съжаление в голяма част от българските големи компании се поставят за мениджъри хора, които са от тази област, но няма никакъв мениджърски опит. По този начин фирмите умират.
Защо Съвета на директорите все още не взема решение за уволнението на управителите на двете дъщерни дружества? Та нима само Владимиров е отговорен за бедственото положение в БДЖ? Първи трябва да бъде освободен и подведен под съдебна отговорност управителя на БДЖ Товарни превози Пламен Джуров. Министър Кръстев, обърнете се към ДАНС и Криминална полиция и ще получите така желаните от Вас сигнали за корупция и умишлена безстопанственост. Гледайте на БДЖ като собственик, а не като чиновник.
Това, че може да кара влака , незначи, че може да оправлява компания от ранга на БДЖ. Това е все едно да назначиш санитарка за шев на болница.
За да се оправи , БДЖ трябва да се военизира и да се управлява по устав. Така могат да спрат огромните кражби и източване, като се въведат особено строги санкций. Абсурд е БДЖ да е на загуба, защото е МОНОПОЛ.
Много си прав за журналята, обаче въпроса ми е . 1985 е последния випуск с 5 годишен договор за работа по специалноста ,следващите тогавашният министър на траспорта Васил Цанов ги прави на 10 години .Е колко трябва да си връзкар за да изскубеш от договора? А пък като знам какъв контингент бяхме, майка плаче-междо другото визирам и себе си!
На гара ОБЕДИНЕНА , на гара Илиенци, на гара Вакарел когато хвърлиха Чукуровската вертушка в пропаста.Доволен ли си от отговора приятелю?
да да, определено не може за Оправлява! Оправлението на едно такова Оправление като Оправление БДЖ е много трудно нещо за Оправляване, Ганьо!
Що за подвеждащо заглавие? Бивш машинист може, но "Машинист стана..." означава, че последната му длъжност е била машинист, което е далече от истината. По същата логика за половината жени може да се каже "сервитьорка стана еди каква си", защото е била сервитьорка за 2 месеца когато е била на 19г.
уХА--:мащинист: не можел да упраблява БДЖ компания А какъв трябва да е ?---месар или зарзаватчия .. А : пожарникар и ченге : могат ли да управляват цяла държава-----а?