България е с най-голям ръст на регистрациите на нови автомобили в ЕС през февруари
Най-много се купуват новите коли с бензинови двигатели
Обратно в новинатаКоментари - България е с най-голям ръст на регистрациите на нови автомобили в ЕС през февруари | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
той ръста (нерегистриран)
е много заблуждаващ! купили миналата година 1000 бройки тая година 2000 и е ти ръст 100% Някъде купили 1000 000 и после купили 1010000 и те ти нещо мижаво . Но реално се купуват много повече и преди и сега
mert (нерегистриран)
В България в момента ръста се дължи на няколко елемента: 1. В България караме най-старите автомобили в ЕС и ги имаме най-много. Народа кара невероятни кошници на по 20-25 години. На всички им е писнало от сервизи, драми с части, калпави механици и т.н. Читавите сервизи се броят на пръстите на ръката, чакането е по 1 месец да ти влезне колата там и по 2 седмици да излезе. А надника на механиците стана почти като във фирмен сервиз... И пак си оставят ръцете. След 25 годишна кошница карането на съвремемен автомобил, макар и малко досадно заради хилядите мерки за безопасност и електроника, е чудесно. 2. Автомобилите горе долу държат цени, а заплатите растат. В момента 500 лв на месец за нов автомобил хич не е лоша оферта за 4-5 години. При евтините модели с ръчка, в тази цена влиза и задължителното каско. 3. Банките се чудят на кой да дадат пари, и гълъб да мине, ще му датат 30 хиляди за трохи. 70-80 годишни пенсионери им дават потребителски за добро утро (за радост на наследниците). 4. Всеки нормален човек иска кола СЕГА, отколкото някакво подобие на кола след 1-3 години, във връзка със Зелената сделка на Урсула.
Удвоили са се (нерегистриран)
Лани един Тая година два
Ааа (нерегистриран)
Подминаваме сензационото заглавие и почваме да смятаме: ЕС - 450 млн. население / 883 608 нови автомобила = 1 нов автомобил на 509 човека БГ - 6.9 млн. население / 3608 нови автомобила = 1 нов автомобил на 1912 човека Значи сме около 4 пъти по-зле в купуването на нови автомобили от средното за ЕС.
az (нерегистриран)
Освен това има разлика между нова Дачия и ново Ауди !
да ама (нерегистриран)
Дачия е най-продавата кола в ЕС, а горките бедни европейци не им пука какво карат, стига да върви да е евтино. Тая снобария с аЛдитата и беенветата си е типично източно европейска простотия. Като концепцията е "дай да караме като идиоти, пък ако се блъснем, ще оцелеем, да му мислят тия с другите коли".
азаз (нерегистриран)
Дачия е на 10-то място за 2023г. след Ауди,ФВ,Шкода,Пежо,Рено,БМВ,Мерцедес,Тойота и Кия . А за Януари 2024 е на 7-мо. Поне си направи труда да провериш фактите преди да пишеш глупости.
321 (нерегистриран)
Това дачийте са голям бум навсякъде.
коментар (нерегистриран)
Толкова кадърни, успешни, богати българи, ех! Тук е Раят - за определен кръг обаче. Както беше и преди. Добро усвояване на европари. Браво!
Има има (нерегистриран)
Всъщност явно ти си от средите на неуспешните за да си толкова пиперлив.
димо (нерегистриран)
че какво странно има ,с тези цени на старите таралясници по автокъщите ,нормално е хората да предпочетат нови коли от колкото да дават почти същите за 10-15 годишни таралясници .С парите които ще дадат за стара кола спокойно може да се дадат за първоначална вноска на нов автомобил а остатъка за 3-4 години да се изплати колата,пък и има гаранция и няма да хвърляш една камара с пари за ремонти.Просто и ясно пазарна икономика
1111 (нерегистриран)
Именно и аз бях така. Трябваше или да дам 25-30 хиляди за 10-15 годишна кола или да си купя нова на лизинг, която излиза 65 и я изплащам 6 години.
Аман от философи (нерегистриран)
Моля само за сведение на необразованата публика да ни споделите следното: 1. За каква марка, модел, модификация и възраст/пробег става дума в думите Ви "25-30 хиляди за 10-15 годишна кола"? 2. Каква марка, модел и модификация (възраст: нова, пробег: 0) си купихте за "65 и я изплащам 6 години". п.п. Някои си купуваме автомобилите в магазините, автокъщите и на улицата. Не словоблудстваме по форумите.
Абе а стойност (нерегистриран)
Пичага , първоначалната ти вноска е 20-30 хиляди на една среден клас кола , която излиза към 70 000 , имаш и остатъчна стойност от 20 хиляди , лихва от 6% на година , имаш каско поне 2500 на година , гражданска и данък ... Да ти кажа ли колко излиза на месец това и кое е по-изгодно за един човечец , който взима 2000 лева заплата на месец и има дете примерно ? Смешник
Я да видим (нерегистриран)
Колата ми е 84 000 лв. Първоначална 10 000, остатъчна 7 000. Автокаско под 2К на година. 150 лв данък. И не помня ГО. Лихва 2.3%. Вноска 870 лв. Грешни са ти сметките :) Винаги си купувам нови коли. Времето по сервизите го използвам за да изкарвам пари, не да си го губя в ненужно чакане.
мерт (нерегистриран)
Нова кола, ръчни скорости, може да се намери в интервала 30-40 хиляди лева, в зависимост от марката, 10 отгоре вземаш автомат. От бюджетните марки Рено, Дачия и Шкода. Дали ще е Каптур, Меган, Дъстър, Джогер или Камия. Идва с 3-7 години гаранция, в зависимост от продавача. "Нова" 10-15 годишна кошница, "нов внос", "карана от баба само до църквата и обратно, и то само в Неделя" е 20-30 хиляди. И после трябва да я обслужиш и да се кръстиш да върви. Нова, Каското е 2 бона, остатъчна стойност 10-15%. При първоначално вноска 20% месечната вноска излиза доста добре. Но спестените нерви при сблъсък с родните "майстори", това да седиш без кола по 1 месец, че все нещо и има и т.н. ... новата кола определено си струва. Да, преди, когато втора ръка беше еФтино, не беше. Но сега е.
Имаше публикация наскоро (нерегистриран)
как реагират хората след като започнат да се чувстват финансово стабилни: 1. Купуват си нова кола. 2. Преместват се в друго жилище. 3. Започват да пътуват. В България се наблюдават и трите. И това е добра новина!
хтгтщх (нерегистриран)
Те се наблюдават трите , но сравнено с другите държави в ЕС в малък процент от населението. Иначе казано латиноамериканско разслояване на обществото.
Хмммм (нерегистриран)
Разслояване на обществото винаги е имало и винаги ще има :) В реда на нещата е. Няма как хората да са равни! Едни са мързеливи, други необразовани, трети безперспективни! Имаш и хора, които се развиват и постигат. И статистиката показва, че България върви в правилната посока :) И това е добра новина!
Хехе (нерегистриран)
Точно тези мързеливите , необразовани и некадърните всеки ден ги гледаме по телевизията как крадат милиарди . Около тях има обръч от още по-некадърни , долни шарлатани и престъпници. А останалите 80% от населението е оскотяло. Да ти пикам на разслоението
Хмммм (нерегистриран)
Щом те са ти най-големия проблем.... явно попадаш в групата на бедни :) Един успешен и добре устроен човек не се интересува и не говори по този начин. А за финансовото си положение си отговорен само ТИ :) Разслоението е важно и за прогреса. В коя класа попадаш е твое решение :)
Хахахахахаха (нерегистриран)
Освен беден си и злобен. Всъщност често срещано :) Не падам от никъде. Просто работя, хората около мен са успешни.... Животът в България е много хубав, ако си образован, работлив и предпиемчив :) Явно ти не си. За това си виновен само и единствено ТИ :)
гошо (нерегистриран)
Процентът на харчещите и пътуващи хора в България е очевидно нараснал. Другото е някакви извратени мнения по форумите. Живях почти 20 години в стара демокрация и богата държава преди да реша да се върна за постоянно и мога да кажа, че България се променя за добро, независимо дали това се харесва на някой или не.
Жик так (нерегистриран)
Стремглаво пълним тротоарите и поляните с паметници.
Иво (нерегистриран)
Четеш тази статия , слушаш после политиците и медиите как нещата се оправят и животът става все по-добър. След това се приземяваш на Терминал 1 и след 2-3 часа вече разбираш ,че всичко е поредната ЛЪЖА. Жалко !!!
АКМ (нерегистриран)
По статистика - 50% от автопарка в БГ е от автомобили над 20 години, 25% е от автомобили между 15 и 20 години, останалите 25% са автомобили до 15 години...
мдар (нерегистриран)
Точно затова и е тази новина, народа почва постепенно да подменя старите кошници с чисто нови. Колкото по-стара кошницата, толкова по-нова новата кола.
НАЙ
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Русия твърди, че е ударила влак, превозващ оръжия от Запада за Киев
Украинското разузнаване унищожи руски хеликоптер на военно летище край Москва (видео)
Шефът на Здравната каса ще съди Лена Бориславова за клевета
Освободиха областните управители на столицата, Софийска област, Русе, Сливен, Ловеч и Силистра
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Руски атаки срещу енергийна инфраструктура в 3 украински области. Ударени са 4 ТЕЦ-а
Украинското разузнаване унищожи руски хеликоптер на военно летище край Москва (видео)
Русия твърди, че е ударила влак, превозващ оръжия от Запада за Киев
Киев отвърна на атаките: Удари с дронове руски петролни рафинерии и военно летище