Коментари - България е с най-голям ръст на регистрациите на нови автомобили в ЕС през февруари | dnes.dir.bg

Коментари - България е с най-голям ръст на регистрациите на нови автомобили в ЕС през февруари | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

По статистика - 50% от автопарка в БГ е от автомобили над 20 години, 25% е от автомобили между 15 и 20 години, останалите 25% са автомобили до 15 години...

Четеш тази статия , слушаш после политиците и медиите как нещата се оправят и животът става все по-добър. След това се приземяваш на Терминал 1 и след 2-3 часа вече разбираш ,че всичко е поредната ЛЪЖА. Жалко !!!

Стремглаво пълним тротоарите и поляните с паметници.

как реагират хората след като започнат да се чувстват финансово стабилни: 1. Купуват си нова кола. 2. Преместват се в друго жилище. 3. Започват да пътуват. В България се наблюдават и трите. И това е добра новина!

Те се наблюдават трите , но сравнено с другите държави в ЕС в малък процент от населението. Иначе казано латиноамериканско разслояване на обществото.

че какво странно има ,с тези цени на старите таралясници по автокъщите ,нормално е хората да предпочетат нови коли от колкото да дават почти същите за 10-15 годишни таралясници .С парите които ще дадат за стара кола спокойно може да се дадат за първоначална вноска на нов автомобил а остатъка за 3-4 години да се изплати колата,пък и има гаранция и няма да хвърляш една камара с пари за ремонти.Просто и ясно пазарна икономика

Разслояване на обществото винаги е имало и винаги ще има :) В реда на нещата е. Няма как хората да са равни! Едни са мързеливи, други необразовани, трети безперспективни! Имаш и хора, които се развиват и постигат. И статистиката показва, че България върви в правилната посока :) И това е добра новина!

Именно и аз бях така. Трябваше или да дам 25-30 хиляди за 10-15 годишна кола или да си купя нова на лизинг, която излиза 65 и я изплащам 6 години.

Точно тези мързеливите , необразовани и некадърните всеки ден ги гледаме по телевизията как крадат милиарди . Около тях има обръч от още по-некадърни , долни шарлатани и престъпници. А останалите 80% от населението е оскотяло. Да ти пикам на разслоението

Пичага , първоначалната ти вноска е 20-30 хиляди на една среден клас кола , която излиза към 70 000 , имаш и остатъчна стойност от 20 хиляди , лихва от 6% на година , имаш каско поне 2500 на година , гражданска и данък ... Да ти кажа ли колко излиза на месец това и кое е по-изгодно за един човечец , който взима 2000 лева заплата на месец и има дете примерно ? Смешник

Щом те са ти най-големия проблем.... явно попадаш в групата на бедни :) Един успешен и добре устроен човек не се интересува и не говори по този начин. А за финансовото си положение си отговорен само ТИ :) Разслоението е важно и за прогреса. В коя класа попадаш е твое решение :)

Толкова кадърни, успешни, богати българи, ех! Тук е Раят - за определен кръг обаче. Както беше и преди. Добро усвояване на европари. Браво!

Това дачийте са голям бум навсякъде.

Подминаваме сензационото заглавие и почваме да смятаме: ЕС - 450 млн. население / 883 608 нови автомобила = 1 нов автомобил на 509 човека БГ - 6.9 млн. население / 3608 нови автомобила = 1 нов автомобил на 1912 човека Значи сме около 4 пъти по-зле в купуването на нови автомобили от средното за ЕС.

Колата ми е 84 000 лв. Първоначална 10 000, остатъчна 7 000. Автокаско под 2К на година. 150 лв данък. И не помня ГО. Лихва 2.3%. Вноска 870 лв. Грешни са ти сметките :) Винаги си купувам нови коли. Времето по сервизите го използвам за да изкарвам пари, не да си го губя в ненужно чакане.

Освен беден си и злобен. Всъщност често срещано :) Не падам от никъде. Просто работя, хората около мен са успешни.... Животът в България е много хубав, ако си образован, работлив и предпиемчив :) Явно ти не си. За това си виновен само и единствено ТИ :)

Всъщност явно ти си от средите на неуспешните за да си толкова пиперлив.

Процентът на харчещите и пътуващи хора в България е очевидно нараснал. Другото е някакви извратени мнения по форумите. Живях почти 20 години в стара демокрация и богата държава преди да реша да се върна за постоянно и мога да кажа, че България се променя за добро, независимо дали това се харесва на някой или не.

Лани един Тая година два

Освен това има разлика между нова Дачия и ново Ауди !

В България в момента ръста се дължи на няколко елемента: 1. В България караме най-старите автомобили в ЕС и ги имаме най-много. Народа кара невероятни кошници на по 20-25 години. На всички им е писнало от сервизи, драми с части, калпави механици и т.н. Читавите сервизи се броят на пръстите на ръката, чакането е по 1 месец да ти влезне колата там и по 2 седмици да излезе. А надника на механиците стана почти като във фирмен сервиз... И пак си оставят ръцете. След 25 годишна кошница карането на съвремемен автомобил, макар и малко досадно заради хилядите мерки за безопасност и електроника, е чудесно. 2. Автомобилите горе долу държат цени, а заплатите растат. В момента 500 лв на месец за нов автомобил хич не е лоша оферта за 4-5 години. При евтините модели с ръчка, в тази цена влиза и задължителното каско. 3. Банките се чудят на кой да дадат пари, и гълъб да мине, ще му датат 30 хиляди за трохи. 70-80 годишни пенсионери им дават потребителски за добро утро (за радост на наследниците). 4. Всеки нормален човек иска кола СЕГА, отколкото някакво подобие на кола след 1-3 години, във връзка със Зелената сделка на Урсула.

Дачия е най-продавата кола в ЕС, а горките бедни европейци не им пука какво карат, стига да върви да е евтино. Тая снобария с аЛдитата и беенветата си е типично източно европейска простотия. Като концепцията е "дай да караме като идиоти, пък ако се блъснем, ще оцелеем, да му мислят тия с другите коли".

Нова кола, ръчни скорости, може да се намери в интервала 30-40 хиляди лева, в зависимост от марката, 10 отгоре вземаш автомат. От бюджетните марки Рено, Дачия и Шкода. Дали ще е Каптур, Меган, Дъстър, Джогер или Камия. Идва с 3-7 години гаранция, в зависимост от продавача. "Нова" 10-15 годишна кошница, "нов внос", "карана от баба само до църквата и обратно, и то само в Неделя" е 20-30 хиляди. И после трябва да я обслужиш и да се кръстиш да върви. Нова, Каското е 2 бона, остатъчна стойност 10-15%. При първоначално вноска 20% месечната вноска излиза доста добре. Но спестените нерви при сблъсък с родните "майстори", това да седиш без кола по 1 месец, че все нещо и има и т.н. ... новата кола определено си струва. Да, преди, когато втора ръка беше еФтино, не беше. Но сега е.

е много заблуждаващ! купили миналата година 1000 бройки тая година 2000 и е ти ръст 100% Някъде купили 1000 000 и после купили 1010000 и те ти нещо мижаво . Но реално се купуват много повече и преди и сега

Точно затова и е тази новина, народа почва постепенно да подменя старите кошници с чисто нови. Колкото по-стара кошницата, толкова по-нова новата кола.

Моля само за сведение на необразованата публика да ни споделите следното: 1. За каква марка, модел, модификация и възраст/пробег става дума в думите Ви "25-30 хиляди за 10-15 годишна кола"? 2. Каква марка, модел и модификация (възраст: нова, пробег: 0) си купихте за "65 и я изплащам 6 години". п.п. Някои си купуваме автомобилите в магазините, автокъщите и на улицата. Не словоблудстваме по форумите.

Дачия е на 10-то място за 2023г. след Ауди,ФВ,Шкода,Пежо,Рено,БМВ,Мерцедес,Тойота и Кия . А за Януари 2024 е на 7-мо. Поне си направи труда да провериш фактите преди да пишеш глупости.