България е готова на гъвкавост в преговорите по новите правила за превозвачите

Връщане на камионите в държавата на регистрация всеки месец е абсолютно недопустимо, заяви министърът на транспорта

Обратно в новината

Коментари - България е готова на гъвкавост в преговорите по новите правила за превозвачите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Мдам, на родните феодали ще се наложи да развържат кесията и да излязат на светло. Няма да могат да ползват работниците като крепостни и да си купуват нови "жипки" на по 6 месеца, НАЙС!

Айде почнахме да смъкваме гащите

Регистрират юредически в страната, в която извършват превозите и няма да е необходимо да се връщат. Да ама не.... Ще им скъсат гхха от данъци и застраховки и няма да подбиват цените.

Само че,кой ли ще ви пита?

Българските фирми са перачи на партийни пари , къде се е чулл и видяло да се копуват камиони на килограм без осигурена работа и после викат олеле малеле няма шофьори а пък сега и ни ощетяват искат да ни махнат а те когато подбиваха цените?

Не можеше ли тази гъъвкавост да бъде в началото на подготовката на пакета мобилност? А огава оревахме Европата ' бихме, победихме, отказахме ги" , даже се очакваше новия европарламент да го ткхвърли, защото стария бил копумпирен и т.н." Защото някои си мислят че там е като тука, взема се решение след това от Банкя идва светъл лъч, променя се решението. Да ама в ЕС няма Банкя, има само в България.

Поредния шамар за дипломацията на Международника.

Новият регламент е много по добър за шофьорите но не и за и за цървулите началници

Къде е ББ да обясни, че въпреки, че е известен с прословутата си скромност, няма как да не се похвали, че тези резултати са благодарение на личните му контакти с Макарон, защото е "парлеву франсе".

Ако не си бяхме самоунищожили икономиката, всяка седмица щяхме да имаме товари от страната ни. Това са плодовете на грабителската политика от прехода и сега шепа цървули искат да диктуват на работещи икономики, как да се работи.

От къде са парите за построяването на пътища??? Много ясно че сега трябва да се връщат

Когато работиш в европа, връщането ти в бг. е животозастрашаващо приключение. Никой нормален западен превозвач няма да си пусне камионите в източна европа. В африка е по добре.

До сега се репчеше как много са нейна страна, ама сега пак за сетен път щяла да се надупка поради ''гъвкавост''???? Не виждате ли че лъжите ви рано или късно излизат на яве та не спирате?? Та като Хърватия е председател на някаква законова измислица ще да седне да ви решава вашите искания сякаш я засягат.. Та нали сам боко ви го каза - лицемерието е 100% в еврогейския ама продължавате да лъжете без да си давате сметка че от 10 държави дето ''ви подкрепяли'' при нашетопредседателство сега са останали 4????

Щом родните ни бизнесмени-превозвачи искат да оперират на Западноевропейския пазар на транспортните услуги, нека си регистрират дъщерни фирми или клонове в съответните страни. Нашите родни шофьори само ще спечелят от това - заплати, условия на труд и почивка, социални осигуровки. Просто е.

в момента с добре отработени през вековете изуитстки номера колективният запад си брани интересите от нашите тарикат чорбаджии. В крайна сметка обаче това е един от малкото случаи в които печеливши ще са и черноработниците