КАТ постави ”газова” спирачка пред колите

Газанализатори ще проверяват автомобилите за вредни емисии при регистрация и текущ контрол в КАТ. Ще се спират колите които замърсяват въздуха над допустимото.

Обратно в новината

Коментари - КАТ постави ”газова” спирачка пред колите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ГЕРБ стои ли зад това : дават права на КАТ с едно измерване да нулират спестяванията на хората ... !? ( за тези коли които са внесени и регистрирани според съществуващите правила )

колко кадилници има по улиците, които плачат за проверка. почти на всеки светофар внимавам зад кого съм на тръгване, за да не попадна в сажди. а някои от собтсвениците на тези коли са щастливи от този факт и се чувстват като в локомотив на Ориент Експрес.

Само си се оплакваме един на друг, ама "като си пееш Пенке ле, кой ли те чува".Трябва да се научим да защитаваме гражданските си права и да не позволяваме да ни правят "диви и щастливи"!

да много си права докато си мрънкаме поотделно а не скочим всички все така ще ни цедят тези... нека вдигнат заплатите защо не опитат те да живеят със заплатите на хората поне един месец та тогава да ги питам аз тези нещастници ....

Фандъкова!КАТ!Я,се впрягайте и започвайте редовно да миете улиците,да няма прахоляци и боклуци!Колите били виновни!А автобусите на градския!?А товарните автомобили!?Стига сте ни пробутвали лъжи и сте ни драли,кой от където свари!Това си е геноцид за българите.Еееех,защо не се родих ц.и.г.анин!?

Помните ли когато източиха водите на яз. "Искър" как ни учиха да се бръснем легенче и да си мием зъбите с чашка вода??

Представям си диалога в КАТ: - И какво правим сега? - Ми ще почерпя.... /и не закачат за ауспуха газанализатова/

Основният замърсител е софийска община .Тя ползва автобуси пета употреба. И от тях няма как да излиза парфюм. Те го знаят ,но търсят под вола теле. Защо улиците не се мият нито на пролет, нито лятото?Пясъкът къде отива? -на дебел слой до тротоара и там си остава во веки веков. Дори и да видим ,че някоя мургавелка мете/защото машини няма-скъпо е /тя само вдига прах и събира големите боклуци и отчита и тя километрите,който е измела. Няма контрол и желание да се свърши работата качествено. А и най-важното! Незабравяйте ,че сме много и сме в тежест на държавата, тя е за нас мащеха!!

фандъъъкова колко още мила ти трябват за попълване на личната ти сметка мила...жалка .....т...

абе малоумници дайте на хората нормални заплати и естествено че ще си купят нови коли, стига...вече сте крали и сте се чудили как да ограбвате народа....бе

МАЛОУМНИЦИ! МАНГАЛИТЕ НИКОЙ НЕ ЗАКАЧА. А ТЕ СА ОСНОВНИЯ ЗАМЪРСИТЕЛ ГОРЕЙКИ ВСЕКИДНЕВНО ГУМИ И БИТОВИ ОТПАДЪЦИ.

Газанализаторите си съществуват от началото на 80-те години и към днешна дата всички пунктове за ГТП си ги имат! Само дето не ги използват, защото няма консумативи за тях.Някой непрекъснато преоткрива топлата вода!

Автобусите , автобусите и товарните автомобили, тях какви спирачки че им слагаме "газови " или по добре НОВИ... не пипайте колите. А заплатите....???

И се почна якото рушветене в КАТ за да ти регистрират колицата, която струва колкото катализатор. МАЛОУМНИЦИ ! Това май важи за нас, щото ги търпим...

тези двамата от снимката по един уан уей тикет към паланките от които са дошли в София, без право да се връщат в столицата! ѝпък положението може и да се оправи някога, но не сега! Нагледахме и им се наслушахме на простотийте и гепенето!

Абсолютно си прав! Това са двама идиоти, които нямат представа от състоянието на нещата за които отговарят. То и сега си е такова положението - газоанализират те при регистрация и пререгистрация. Сега "държавата" просто ще похарчи едни пари, за да дойдат комисиони в джоба на Фандъкова и господина.

И както се казва " Да го духат бедните"

Освен, че ще го духат бедните, ще им освободим и пътищата, да се движат самодоволните ни наглеци с крадени пари, т.е. и коли.

КАТ първо да спре рейсовете на градският транспорт и на големите товарни камиони.,и след това да се занимава с простотии.Отидете в Англия да видите колко стари коли има и че такъв проблем няма,а в България се търсят не съществуващи проблеми за да рекетират бедните българи.Имам въпрос когато работеше КРЕМИКОВЦИ имаше ли замърсяване?ДА,а сега замърсяването според рекетьорите е още по голлямо след спирането на КРЕМИКОВЦИ!Верно сме факири по изкривяване на фактите.

тук някой ще си напълни касичката, както със софийските светофари и инвалидните ескалатори - ненужно, неудобно, скъпо

Интересно ще се взема ли предвид какви емисии е нормално да излъчва всеки модел кола. Например Кадилак от 1960г. или Лада, или Волга...

Най накрая кистален въздух. Очакваме и водата да стане кристална!Ще стане ,като в Банкя УРА!

Най-после...

"Да се движимее пешаа...", както пееха "Щурците" в песента си "Веселина". Защото всичко де що се мота по сокаците е за скрап! И ще настане мир и тишина, мирис на борова сморла ще изпълни въздуха в градове и паланки, стройни и вталени хора ще тичат като изоглавени да не закъснеят за работа, въобще - Рай на Земята. И без това открай време КАТ се славят като една от най-високоерудираните институции.. Гледай ти логика! Наказваш роба, че е беден и борави с каквото може да си позволи, а не му повдигаш статуса и възможностите да закупи нещо ново! С такава антилогика - транзитно покрай Шенген и...право цопваш в морето.

Не знаех, че тука се карат коли с парни двигатели на въглища ... Явно, щото като излезна навън вуни на въглища, а аз си мислех че е от печки и котли за отопление. А то е било от автомобилите с парни котли ... Мислех си, че са на бензин и дизел, а то какво било. Мммм. То дизелът пуска малко серен оксид ама това дето вуни си е въглищак, черен мазен въглищак изгорял даже... Фърляте ни от общината пясък в очите да отбележите дейност... То впрочем ако така излъжете европата да не ни глобява за екология пак добре ама нас да ни лъжете и носовете ни да лъжете си е за срам.

Гледам и аз съм почнал да приказвам много. Слушах Фъндъкова в някакво интервю. Каза си го, че по принцип през зимата отоплението на твърдо гориво е основен източник на замърсяване но взимат мерки свързани с автомобилите за да вземат все пак някакви мерки. Поне си го каза че автомобилите сега не са основният източник на замърсяване. Но можеха да си правят ПР-а през пролетта да не ни дразнят сега. Сега през зимата проблема е в битовото отопление на въглища. Защо да не вкарат програма за подпомагане за подновяване на отоплителните системи на частни лица в София с такива на газ, нафта или пелети? И ... солидна екотакса на въглищата като цяло. Може и да подпомагнат инсталациаята на газови котли и изграждане на газова инфраструктура за локално отопление. Но в никакъв слъчай не трябва да налагат такса на качествени сухи дърва за огрев. В някоѝ страни горенето на сухи и качествени дърва в добри камини затворен тип както и котли се води като едно от най-екологичните начини за отопление. Пелетите също влизат в екологичните щото горят остатъци от дърва и стават за автоматично подаване в котли. А защо дървата се водят екологични. Защото за да израстнат тези дърва са поели въгледвуокис през миналите 50-тина години. Т.е. са неутрални за въгледвъокисният баланс. А автотранспорта ... е там на газ и на ток да ги караме без данъци.

А бе , не ви ли правят впечатление ниско прелитащите денонощно граждански аеероплани транзитно , на ниска височина - около 3-4 км над южните квартали наСофия в посока от северозапад-югоизток ??? Това е поне от Една година насам . Колко тона изгорели газове изшиват над столицата ? Питал съм в Екоотдела на Столична община , не са и чували ! А нали са обществена организация и трябва да им пука за столичани . Или ги е срам от Р В Д към Авиолинийте или си траят умишлено заради кинти .

Леле ама не знаех, че и самолетите летат на парни котли с кюмур.... Те тва е сега схванах.

Столична Община и КАТ една мафиотска дружба !

Столична Мафиотска Община стои над закона, най-големия рекетьор в ЕС !!!!! Скоби, Паяци, паркинг зони без гратисен толеранс, дори и пред гари и автогари, липса на всякакъв отчет пред софиянци за приходи и разходи, довело до разруха в крайните квартали приличащи на гета, сега и поредния автомобилен рекет .......... търпението ни се изчерпа, Фъндъкова и всички мафиотски съветници вън не ви искаме вече !!!!!

Преди много, махого години улиците се миеха всяка вечер и се чистеше, а комините на бедна София пушеха яко.София беше райска градина. ДАНЧЕ взимай МЕТЛАТА и почвай да чистиш и да миеш не ни пробутвай поредните фишеци има и други неща с които да усвоиш някой лев.

Боко ще се погрижи това да не стане.

Човека е пропуснaл една нула а, ти първите седем години и даваш акъл, който никой не ти искa. По-добре е да вземеш метлатa и да метеш зaтрупаните с боклуци и кал улици и пътища, все ще има някаква ползa , отколкото да ръсиш тъпотиите си тук.

Сори пичове , АМА ПАК ни правят на Обонгоподобни ! Доли и уличните врабчета знаят , че причина за мръсният въздух през зимата са най-вече КЮМБЕТАТА на твърдо гориво и отпадъчни материали , използвани най-вече от братята РОМИ ! За това обаче - ни дума , ни вопъл , ни стон ! Щото те , разбира се - ИМАТ ПРАВА !!! А това , че Българинът е най-беден в Европа и кара основно ДЪРТИ ТАРАЛЯСНИЦИ , внесени от АВТОМОРГИТЕ на запад ??? За това дали има някой виновен ???

Колата ми е минала технически преглед.На следващия преглед,ако съм извън нормата,не трябва да мина прегледа.За какво са тия ГТП?На какво основание ще пишат АКТОВЕ на хората.Нали ГТП е всяка година!За да се проверява колата и газовете ѝ.ЗА К,во ми е ГТП?Само да ми взимат парите ли?

При проверка на даден автомобил за вредни емисии, е редно уредът да бъден поставен в диапазон според нивото на емисии заложено в закон, по който автомобилът е излязъл от производството годен да ги покрие! Не е редно да се мери всичко с една везна. Отделно, че това всичко е просто игра с публиката, за да може да бъде доена редовно.Иде времето когато потреблението ще бъде регулирано със закон, колкото и да не ви харесва.Защото тези с големите кинти искат още и още, а и си имат законотворци на които да платят за да им защитят интереса! Да ви е честита демокрацията!

ама "наште" хора пак ще минават срещу определена сума на определен канал. В КАТ каналите са повечко от седем. Ако оставят един за контрол след регистрация поне 30% ще са неизрядни, ама на никой не му стиска да направи такъв контрол.

Пак гласувайте ФАНДЪКА да стане кмет.

Не от газоанализатори , а с технологични изследвания се показа че почти всички нови автомобили имат вградена функция за манипулиране на такива проверки. Те не трябва ли да се спрат перманентно ?!

А ще ми отпусне ли скапаната държава помощ както става в Германия за нов амтомобил и това е поредната пи ар акция на вносителите на автомобили да им купуваме скъпо и прескъпо новите коли , които са направени така че да изкарат горе-долу пет-шест години и през това време да ме цакат във фирмените им сервизи и застрахователите със застраховките , щото били на "загуба".Дори лъжеха , че ще въведат системата бонус-малус.Да нямаш нарушения ще плащаш по-малко.Тате обеща да ми купи велосипед ама друг път. Дори гражданската е вдигната спрямо миналогидишната.Всички ни взеха на мезе.Като няма икономика дайте да живеем от тегуби,данъци,такси и всякакви берии.Сега ще се вдигне всичко с новите цени на тока за промишлеността.Налято и за простите граждани.То бива бива ама ще избие някъде балона.

..няма някакви плебеи, да се мотат в гумите на уяли се с еврофондове гербери каращи последни модели автомобили, дори трябва да сложат забрана и за автомобили и до 20000лв.

Защо Фадъкова харчи пари и дарява на КАТ?! Това ми е мътно!

Не бутай пияния - той сам ще падне .

Къде мога да прочета ОСНОВАНИЕТО, за тази драстична мярка. Може ли някой да ми посочизакон, наредба или каквото и да било. Всичко се атакува в съда!

Що не вземат първо да обърнат внимание на качеството на горивото. Моя двигател има изискване да работи с цетаново число не по-ниско от 49. На Лукойл дизела е 51. За какво изобщо говорим - то е като да запалиш една гума, ама да очакваш да дими като брикети, не повече...

КАТ да се оправят с конските впрягове.Г-жа Лешникова обеща,че от 01.01.2017 ще ги спира.

Как ние гражданите можем да проверим дали корумпирани контролните органи. Няма да лъжат собствениците на изрядни автомобили. Като им казват, че уж са неизрядни и им искат пари/рушвет/ за да напишат в документите, че са изрядни. Причината за корупцията е най вече в законите и устройството на държавата. трябва да се въведат много тежки наказания за лице с контролни функции, което не си върши работата или изнудва гражданите за да им датде нужният документ.

Оправихме ли приема в детските градини , че започнахме да конфискуваме колите на трудещите се които са дали последните си пари за тях. Какво като дадоха на полицаите пари да си купят по един катализатор за Нова година !

КАКВО Е ПРАВНОТО ОСНОВАНИЕ ЗА ТОВА.ПАК ЛИ ЩЕ ДЕРЕТЕ КОЖАТА НА НАЙ - БЕДНИТЕ.... ТЕЗИ С ДРЕХИ И КОЛИ ВТОРА УПОТРЕБА.ДОКАРАХТЕ НАРОДА ДО ДЪНОТО НА МИЗЕРИЯТА И ОЩЕ ИСКАТЕ ДА ГО ДЕРЕТЕ. ДЪРЖАВАТА СТАНА БУХАЛКАТА НА МУТРИТЕ СРЕЩУ ХОРАТА ---- НАЛИ ДРУГАРИ МИЛИЦИОНЕРИ И ПОЖАРНИКАРИ ---- АМА ТОЛКОВА МОЖЕТЕ- ЕЛЕМЕНТАРНО.ПЪРВОСИГНАЛНО. НАГЛО И СИЛОВО----БЕЗСИЛИЕ .УПРАВЛЕНЧЕСКА НЕМОЩ И НЕКЪДЪРНОСТ....ЗА 9 ГОДИНИ САМО ТОВА ЛИ НАУЧИХТЕ--- ДА МАЧКАТЕ НАРОДА И ДА НАКОЛЕНЧВАТЕ НАВЪН.УПРАЖНЕНИЕТО ПРЕДИ 10 11 БЕШЕ НА ИЗТОК.А СЕГА НА ЗАПАД. НО ПОЗАТА Е ЕДНА И СЪЩА....И ДО КОГА МУХЛЬОВЦИ......

Нека някой с истинска информация директно от извора да посочи на кои точно стандарти трябва да отговаря автомобила. Защото те са от EURO 1 ДО EURO 6. Какъв ще е механизма, по който на пътя ще определят към кой стандарт ще трябва да отговаря даден автомобил. Щото ако приложат от EURO 4 нагоре, няма смисъл от анализатори - трябва да спрат 95 % от колите само по поглед. Освен това някои автомобили имат заводски варианти на изпълнение на EURO 3 и EURO 4 за една и съща година на производство. Например моето BMW E46 2002 г. има вариант на ауспуховата система, отговарящ на EURO 3 и такъв, отговарящ на EURO 4. Някак си не ми е много ясно как ще се приложи цялата тази работа с проверка на пътя..

В допълнение - на една голяма част от автомобилите в талона не е отбелязан о към кой стандарт трябва да отговарят. А си мисля, че точно те ще са проблемните коли, които замърсяват...

Абе на око ще ги спират, тия газ анализатори са за парлама! Хората с ограничени финансови ще бъдат принудени да теглят кредити, за да закупят нови 'еко автомобили'. Така ще се завърти оборот на банките. Като няма икономика брули народа и така...

Даден автомобил трябва да се проверява според нормите, които са били в ефект към датата на производство. Иначе държавата подлежи на санкциониране защо не е проверила производството на дадена компания и на пазара са били пуснати автомобили,. неотговарящи на нормативите Да ви е честита демокрацията!

Няма как тоя курник да има вариант еуро 4, тъй като стандарта е създаден няколко години по късно и никога не действа със задна дата. Разбирай модел създаден преди стандарта, си остава със стария стандарт пък ако ще да покрива сега и еуро 6. Нвярвай на всичко писано по интернет.

По празниците в София нямаше много автомобили, а не се дишаше. Мангалите горят всичко, което им попадне. Не е проблемът в автомобилите, какъвто се опитват да го изкарат.

пореден пИдалъзъм на Боци и компира от белчин баня...

Първо трябва да се забрани изкупуването на катализатори.Старите коли от Европа идват с катализатор но тук при регистрирането се въртят едни момчета и оглеждат колите.Особено ако е дизел карат след колата и сутринта се оказваш без катализатор.Същото се отнася и за работещите юнаци по автокъщите (особено пернишките в София).Вземат ти адреса от договора за покупка и пак си без катализатор!

Този управленски шедьовър дори и д-р Доган не можа да предвиди .

И сега какво ще правят автокъщите със западните строшеняци, дето ги изхвърлиха у нас??????

Аможе ли вместо да ми слага ограничения селяните да си сецвърнат по родните места?! Тогава ще си карамавтомобил с външно горене и пак ще е чисто!