Коментари - 3,3 млн. коли на Audi и Skoda с манипулиращия софтуер на VW | dnes.dir.bg
назад

3,3 млн. коли на Audi и Skoda с манипулиращия софтуер на VW

Общо 3,3 млн. коли на Audi и Skoda в света са оборудвани със софтуера, който позволява на „Фолксваген“ да манипулира с количеството на вредни емисии.

Обратно в новината

Коментари - 3,3 млн. коли на Audi и Skoda с манипулиращия софтуер на VW | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тоя софтуер е писан в Johnson Controls, и сигурно някой заспал програмист от наште си е ставил тест кода в релийз версията за пазара. Сега проверяваме кой е.

Моята Лада е с механичен софтуер и нема проблем.

Бе къде намеси ти ръждата ве. Дръж си я в гаража и не ни занимавай с глупости.

Лакомията не води до нищо добро! Факт! Чудесен пример на новите ни братя. Евала!

Пращайте ги насам на половин цена, че да не ръждясват по складовете ....

Голяма грешка са направили немците, че са се полакомили. Този тип двигатели са с най-добрите показатели за динамика при това с доста приемлив разход на гориво, което пак щеше да е предимство пред другите.

Къв то и софтуер да имат нямат AD Blue или Blue-TEC Обаче и да ги имат тази система работи само в диапазона -5-+35 градуса С. На WV поне разбрахме, че вредните емисии намаляват на празен ход и изправени колела. Така, че като се тегли чертата ще се окаже че в зима и пек останалите и толкова не могат да постигнат.

Ей сега ако паднат цените на половина заради т. нар. скандал, си вземам Голф Седмак, супер кола.

Просто не е истина! Тия успяха да се изгаврят с цялата автомобилна индустрия

Само да не вземе след 50 хил. километра да изреве "алах акбар" и да гръмне?

Глупости на търкалета. Johnson Controls НИКОГА не са произвеждали моторни компютри.

След 100 хилки тръгва турбото, най-слабата част от колата и именно тя е правена в БОШ. Ако човек не внимава, когато това стане двигателчето заминава директно на боклука.

Случайно ли е, че Блатер бе обвинен в корупция точко когато се решаваше за световното по футбол да бъде в Русия? Случайно ли е, че VW бе глобена с тази колосална сума точно когато реши да открие най-модерния си завод в Русия... и то въпроса се повдига точно от САЩ, където са едни от най-НЕ-екологичните автомобили, пред които VW Tiguan изглежда като зелено дърво. Не мисля. Няма нищо случайно в този свят.

Софтуер бе овчи...

Ако някой възмутен реши да си изхвърли 4-5 годишното ауди, да ми се обади.Ще го отърва от този ''боклук''.От мен да мине...Някакъв откачалки, пак гнусните лади взеха да хвалят...То бива ненормалници, ама..

Защо изневеряваш на твоята марка?

Лада със стандарт АВРАЗИЯ 6. Ми да с манипулирана електроника - вместо бушон пирон

По света редовно се рециклират чисто нови коли които никой не купува заради високите им цени или защото не ги харесват заради дизайна или оборудването. Производителите не им свалят цените защото никога няма да вземат парите изхарчени при производството им. Предпочитат да ги разглобят и да ги вложат в нови по удачни модели.

Уважавам конкуренцията..Колкото по-добър фолксваген, толкова по-добър опел...А фолксвагените са много, много добри коли...

Всъщност новите ни братя са стари. Преди 9. 1944 индустрията ни е тясно свързана с Германия, Австиря и Швейцария. Само виж колко немски технически думи сме взаимаствали от тях - шайба, шнур, щекер, шпек, шал, ауспух, изолирбан(д), шибидах, луфт, бормашина, фасунга, бетон, перука, курорт и мн. други.

Тръгва на баба ти хвърчилото момче.

Ми те германците отдавна се гаврят с финес. Чак сега BMW тихомълком пускат кола само с предно задвижване. До сега изтрепаха маса народ с мощното дрифтещо задно.

Чудя се аз защо Поршето ми харчи толкова...

Нема спор, джиткам едно издухало 1,9 не дава да го пипнеш.

Прав си, явно все още по света има хора, които си вършат работата и спират упадъчни държави като русия да вземат глътка въздух.

На три бройки заминаха в диапазона 107 - 165 хилки, Октавии двойка дизел.

Няма нищо случайно.Нищо.сащ иска да счупи гръбнака на най-силната икономика в Европа-всячески.Но защо Европа позволява ,някой да ми обясни.Защо Европа се подчинява безпрекословно на сащ.Елита им ли е подменен ,къде са германците,белгийците французите ,италианцит и т.н.

Хайде стига с това "скандал"! Хората са се погрижили колите им да влизат в ефикасен режим на работа, когато двигателят работи на празни обороти (напр.в задръстване) или когато колата стои на място, а колелата се движат. На който не му харесва, да си преработи стандартите за тестване така, че да съответстват на нормалния ходови режим. Що се отнася до нас - не е зле първо да се справим с наркоманчетата, дето крадат каталитичните филтри и да подкрепим полицията, когато хванат такъв и му поизправят гърбината, а чак после да се занимаваме с измислени "скандали", дето са чиста проба подмолни удари от конкуренцията.

Надали VW са единствената автомобилна компания, която е открила топлата вода и има подобен софтуер за манипулация на данните. Просто сега западните партньори са решили да нанесат тежък удар по немската икономика. А информацията вероятно са я разбрали от подслушвания, които са извършвали с години, които вероятно продължават да извършват и днес.

Правим ли от мухата слон? Щото много го издуха тоя слон, нещо.

А дали пък всичко гореизброено не е в обратна зависимост с екологичността на двигателя?

Хей, Мушморок има ли Порше с дизелов двигател?

Преди две седмица на познат му откраднаха катализатора.

Явно си много в час с нормите на замърсяване в САЩ и респективно във всеки отделен щат.Мога да ти кажа,че мерките там са жестоки.И не е въпроса коя кола е по зелена,а дали заявените норми отговарят на истината!!!!!От заявените норми зависи ДАНЪКА,зависи МИТО!!!Ето къде е проблема,а не дали Тигуан е по-екологичен от Форд Мустанг!!Понял?? М/у другото,понеже си наясно и с еколгочините норми в Русия,ще кажеш ли новата Лада Веста на какви норми отговаря???Знам само ,че използва двигател Рено 1.6 от 1998г!!Същият се монтира от 10г и на Дачия:-)

Смешното е ,че САЩ от години отказват да подпишат споразумението от Киото за вредните емисии и бълват какво ли не в атмосферата ...а сега реват за аудитата...

Да, ама работи. Я опитай да пъхнеш пирон в някоя тойота! Компютъро има да те псува, заедно с цялата рода, чак до Адам и Ева. Което обаче не му пречи да бъде откраднат, без да каже гък, посред бял ден от централна софийска улица. Нито да го "намерят" застрахователите след седмица, без никакви видими интервенции по колата.

пък на нас краставиците ни били криви,да ви таковам еуро стандартите

Американците от едно време са си малко наивни, да не кажа прости..Никога не са харесвали дизелите, вероятно си мислят, че бензинов мотор с разход 18 на 100 е по-екологичен от дизел с разход 5 на 100...А напоследък са влюбени в хибридите, вместо да прочетат как се правят батериите им и колко са ''екологични''....

Немска им работа! :) За някакво си проблемче и веднага си подал оставката! А американците са толкова тъпички, че дори отнеха на Ланс Армстронг всички титли за грешка в софтуера, та едно Фолксвагенче го правите на проблем.

Американските коли са огромни, с огромни двигатели и с огромен разход. А колкото е по-мощтна една кола, толкова повече замърсява. Статистически май не е тайна, че Америка се водят един от големите замърсители на въздуха.

Да, шпек и курорт са често използвани технически термини, като ендшпил, цайтнот и цугцванг.

Ха ха И ни е в блока имаме двама дето си мислят, че печките им за дърва са с много добри горивни показатели ама окъдяват целия квартал със сажди.

Има, има Двигателят е с обем 4.2 литра и разполага с 386 к.с. !!!!

Глупости, българският клон се занимава само с табла и стъклоподемници, никой не им разрешава да се занимават с управление на двигателя.

Пълна лъжа, единствените страни неподписали това споразумение са Русия и Китай ........ уливате се от глупава пропаганда. Много лесно може да се провери като се потърси в която и да е търсачка в интернет !!!!!!!

Има

...германците пак "изгърмеха" с техниката като през зимата пред Москва ,Сталинград и ....Курск... Па моета "Лада" -"седмичка",само в събота и неделя ми изпренесе с ремаркето по баира кажи -речи 7-8 тона камянак,днес ,като и го откачих е като млад развързан жребец....бега ,че се не запира...не моа да сваря да и сложа 5-тата,че с тези ограничения ,снимки и ....яки глоби...какъвто съм си "прошляк",че и без "връзки".....малеееееййй....мани....мани....Вече имам и нов талон ...от тези двойните,с инфо от целата информация от големия талон,така ,че унгарците да го духат ....ще я пришпоря до ....немско тази есен....до сега не смеех ...:))))

Тук не става въпрос колко замърсява. Ако това е проблема, до сега да са измерили софтуера на моето чудо на брикети в кухнята.

веднъж и аз да съм съгласен с тебе!