Париж забрани старите коли, Осло - дизеловите

Осло ще забрани движение на дизелови коли от утре за няколко дни в опит да спре силното замърсяване на въздуха. Париж пък забрани по-старите автомобили.

Обратно в новината

Коментари - Париж забрани старите коли, Осло - дизеловите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Следващата стъпка е да се забрани консумацията на боб и кисело зеле.

А тук още има каруци по главните булеварди.

В Париж стари коли и без това няма. Да му мислят тези държави, в които автомобилният парк е средно на 25 години. Сега еврогейовете такъв ще ни го нацепят.

Това, за да си продават електромобилите и доунсайзинг бензиновите трошки. Иначе за старите автомобили голямо ЗА забраната. По важно е и при техническите прегледи да се определят стикерите, според показанията!!!

Фандъкова кога ще спре да ръси пясък, който после вдишваме, да разрешава на циганите да горят гуми и пластмаси, кога ще извозва снега пълен със сол и пясък, Всичко това го дишаме, Фандъкова! И малко да са колите ако настилката е прашна не са виновни колите!

не е за намаляване замърсяването на въздуха, а за осигуряване пазар на нововъведенията в автоиндустрията и баснословни печалби за съответните им производители. Паралелно с това вървят и печалбите на фирмите за рециклиране на стари автомобили. С други думи държавен рекет от най-високо ниво в интерес на частни компании!!!

"Демокрацията" в Европа се изврати в "Робовладелски строй". Няма свобода вече, каквото кажат баш ганстерите, това става. Да ни е честито ...

Ако всички автомобили са да речем електрически, кой ще произведе токът, и с какви точно централи, ТЕЦ ? АЕЦ ? щото фотоволтаиците няма да смогват през зимата, има много недомислици в тези решения

Годината на производство не е от особено значение, колата може и да е на 20 години но да си сложил нов катализатор и дава по-малко вредни емисии при измерване и от 3 годишен автомобил, това са пълни глупости

Колкото и стар да е някой таралясник дето върви само на газ не може да направи никакво замърсяване, защото крайният продукт от горенето но синьото гориво е вода излизаща през аспуха като пара! Какъв е проблемът след като по всички показатели такава кола е технически изправна и нито замърсява въздуха, нито застрашава с нещо другите участници в движението?!

Ша си карам каруцата , защото имам права. Вий дуайте супата. Искате Европа - на ви я.

така трябва. За бедняците има метро. Само за 1.60.

Има едно понятие, наречено "Пирамидата на Маслоу". Основната й идея е, че не може да си гладен или да се чувстваш застрашен и едновременно с това да изпитваш нужда от по-възвишени неща, като самоутвърждаване, признание и т.н. Та и с това замърсяване е така - как да ги разберем тези хора, как да проумеем мотивацията им, като си мислим само за сметките за тока и пазара за довечера.. тук е радост и щастие, че имаш само 10 годишен дизел!

Ще ти монтират катализатор на гъзо.

...аре сбогом на всички дизелови печки и таралясници! Който е на бензин и газ, да си кара спокойно... Да им треснат и една допълнителна еко такса на дизелопопоклонниците...

У нас дизелът е на почит тъй като има откъде да се краде лесно.

Ако излезем от ЕС ще спреш ли да си караш каруцата? Не. Все ще си я караш. Значи не ти е виновна Европата.

Въпроса е че обосновката за тези решения куца много, стар автомобил с нов катализатор няма да даде повече вредни емисии от някой произведен миналата година

Айдеее,нафтовите печки се разбуниха.....от кога говоря,че ще ги спират в големите градове,че са като кремиковски комини

БДЖ прави пачки

забава! Купи си кола и след изнудването със регистрации, застраховки, гориво, глоби ше те задължиме и да не мож да я караш. Това държавата е най-гоуемиа мушеник и рекетьор. \ти, не ме гуедай тъпо, французино, метни насам един фолксваген произведен 1996-та. и без тва вече не ти требва.

Ако това при нас стане, единствените МПС - та по улиците, които ще се движат ще бъдат колите само на мутрите и милинерите.....

А ТИквата вече Седма година не може да ЗАБРАНИ КАРУЦИТЕ в градовете. Даже наскоро ги включиха в доставките на хляб

Ако имате по-добра идея - споделете я. Иначе в намирането на кусури на чужди идеи и чужда работа сме световни шампиони.

Ич не е сложно да ги разберем. Хората трябва да си купуват нови коли на 2-3 години, даже и по-често, че да върви икономиката.

А колко хубаво си е било едно време.....10-15г. чакаш за една руска бракма и само велможите в държавни коли гледали от високо.....а сега всеки човекоподобен иска кола....гейска работа си е,друго е комуноидната работа с човекоподобните зомбита които се лепяха по витрините на Кореком като нощни пеперуди

Ха сега да видим нашите евроатлантици как ще се окъкат. Сигурно направо ще забранят движението на коли с двигатели с вътрешно горене. Интересна картина - по магистралите в едната лента-бързата-конски впрягове, в другата-волски и магарешки. Ековинетки за тези които акат екологични отпадъци, а пътни винетки за вносни впрягове - камили и т.н.

Другари, дайте да дадем!

Ще ти метне друг път. Париж не е цяла Франция...

Т'ва е щото е зелен и го дразни смога в София. Иначе за да сме честни, като беше кмет се пробва да ги забрани, ама разни НПО-та нададоха зловещ вой, заведоха дела и накрая баце даде назад....

Предположението, че човешката дейност може да повлияе на климата на Земята е просто пълна глупост за зарибяване на тъпанарите. Всичко е борба за пазари и желание да с продават все повече боклуци на тъпите роби, като се обявят за незаконни днешните им таралясници.

Вече е изказано, нов катализатор и всичко е точно, но автоиндустрията няма полза от това, сещате ли се ?

Сега Ал Бънди ще ги забрани а Пиги ще се вози на файтон оборудват във Филиповци

На такива като вас каквото и да им се каже все едно и също бръщолевят вместо да се замислят какво се случва вече и какви са корпоративните интереси зад тези решения

И сега как селенията ще ходи до градо да пазари ако им спрат таралясниците...че и до МОЛ-овете няма да могат да ходят да покажат новия анцуг:)))

Едно си Ганчо знае едно си бае. Явно си прекалено неграмотен за да не осъзнаваш колко тонове боклуци генерират човешките същества като теб на година! Но щом ти си живее в мърсотия поне не пречи на другите.

Стари били, вредни били. Я елате да ги видите след като забраната влезе в сила, по автокъщите в България. Всичките са на стотина хиляди км., карани от баби, доктори, без да е пушено в тях и т.н. Нали България е "площадката за третиране на автоотпадъци" на Европа.

Норвегия е 4-та в света по добив на петрол и газ,всички бензиностанции в Скандинавия са техни(52% държавно участие) и с най-скъп бензин и петрол......всяка 4-та кола в момента там е електрическа,не хибрид та селски тикви как мислите.....по-прости ли са тези хора от другите или си пазят природата за която след това много хора дават пари за да я видят????

точно всичките дизелови и нови и стари коли са проблем. бензиновата кола е в пъти по-чиста, дори и стара, па какво остава, че старите са почти всички на газ...

професоре, айде да подредиме замърсителите по важнос, а? Постни твоите и щи постнем мойте веднагас. За сапоставка, така. И даже щи обясним защо над моите има ореол на светци и мъченице

Абсолютно е прав човека. Имаш ли си идея колко ресурси и вредни емисии коства на природата производството на един нов автомобил!

В Осло се съмнявам да си махат катализаторите или да не им работят добре. Само в България Техн. преглед е фиктивен и на практика ти проверяват само спирачките. Очевидно това не е достатъчно.

По-добре да не се движиш, отколкото да умреш от рак на белите дробове. Но българинът е тъпо животно, купува си стар трошляк, иска и до контейнера за смет да ходи с него, и после като се разболее от някоя ужасна болест - някой да му плаща и лечението. Мизерници сме ние, мизерници. Достатъчно е да се види колко нови автомобили се продават в България, и колко 20-годишни талиги. Ще кажете - "ами бедни сме". Не сме бедни - прости сме. Простотията води и до бедност, а не обратното.

На такива като тебе няма угодия. За това едно време ви лекувахме по Белене.

Личи си ,че си пълен профан в автомобилостроенето......нов катализатрор и хоп,готово но май изобщо не си чувал.че такива катализатори имат само колите от последните 10г тук а другите даже и гърнетата не са им в ред а някои и на отработено масло да карат а знаеш ли колко струва един нов катализатор????Масово филтрите за едри частици се махат на 3-тата год. от покупката,че се задръстват и никой не иска да дава още пари

Ромите с каруците не ги лови този закон. Очаквам ЕС да се наводни с каруци и магарешки и конски изпражнения. Ето така се лобира за големите производители на коли. ГМО продуктите са къде къде по-вредни, но нали са произведени в САЩ и Канада - значи ще ни ги наложат демократично.

Броят автомобили и вредните емисии от тях въобще не е толкова висок, колкото пресата се опитва да ни го докаже! Къде е най-замърсен въздуха? Шанхай, Пекин и другите китайски градове. Защо? Там са аутсорснати почти всички световни производства - и за обувки и за дрехи, и за автомобили -така че ако трябва да се затваря нещо първо заводите трябва да се затворят, защото замърсяват въздуха в хиляди пъти повече от леките автомобили. Ами рециклирането на една батерия на електромобил? То да не става без вредни емисии и да не е екологично? Поредната манипулация и промиване на мозъци! Виж че и на запад не знаят какво да правят вече - дизелите ли да забраняват или старите автомобили да ограничават, съвсем са се бъгнали.

А София забранява старите хора. Контролът се възлага на НОИ и МЗ.

Тъпаци забранихте всичко хубаво!

ГМО продуктите не са задължително вредни - това е журналистическа измислица. Примерно генни модификации по пшеницата са спасили милиони хора от глад в Африка. Но от какъвто и да е ГМО продукт, много по-вреден в въздухът, който дишаме. Примерно в София в момента - 250микрограма фини праходи частици на куб.м. - този прах ти влиза директно през алвеолите в кръвта, и ако се разминеш само с астма, си щастливец. Затова хората забраняват дизелите и старите коли, ама ние тука даже си ги искаме, малки данъци, режем катализатори и ДПФи "да върви повече", и после що в болницата и аптеката опашката е до входа, а? Щото сме "хитреци", ама прости хитреци.