Париж забрани старите коли, Осло - дизеловите
Осло ще забрани движение на дизелови коли от утре за няколко дни в опит да спре силното замърсяване на въздуха. Париж пък забрани по-старите автомобили.
Обратно в новинатаКоментари - Париж забрани старите коли, Осло - дизеловите | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Bluf (нерегистриран)
Следващата стъпка е да се забрани консумацията на боб и кисело зеле.
сашо (нерегистриран)
А тук още има каруци по главните булеварди.
у нас (нерегистриран)
В Париж стари коли и без това няма. Да му мислят тези държави, в които автомобилният парк е средно на 25 години. Сега еврогейовете такъв ще ни го нацепят.
Александър (нерегистриран)
Това, за да си продават електромобилите и доунсайзинг бензиновите трошки. Иначе за старите автомобили голямо ЗА забраната. По важно е и при техническите прегледи да се определят стикерите, според показанията!!!
Владислав (нерегистриран)
Фандъкова кога ще спре да ръси пясък, който после вдишваме, да разрешава на циганите да горят гуми и пластмаси, кога ще извозва снега пълен със сол и пясък, Всичко това го дишаме, Фандъкова! И малко да са колите ако настилката е прашна не са виновни колите!
И всичко това (нерегистриран)
не е за намаляване замърсяването на въздуха, а за осигуряване пазар на нововъведенията в автоиндустрията и баснословни печалби за съответните им производители. Паралелно с това вървят и печалбите на фирмите за рециклиране на стари автомобили. С други думи държавен рекет от най-високо ниво в интерес на частни компании!!!
Демон (нерегистриран)
"Демокрацията" в Европа се изврати в "Робовладелски строй". Няма свобода вече, каквото кажат баш ганстерите, това става. Да ни е честито ...
Но (нерегистриран)
Ако всички автомобили са да речем електрически, кой ще произведе токът, и с какви точно централи, ТЕЦ ? АЕЦ ? щото фотоволтаиците няма да смогват през зимата, има много недомислици в тези решения
::: (нерегистриран)
Годината на производство не е от особено значение, колата може и да е на 20 години но да си сложил нов катализатор и дава по-малко вредни емисии при измерване и от 3 годишен автомобил, това са пълни глупости
Санде, прав си но до някъде! (нерегистриран)
Колкото и стар да е някой таралясник дето върви само на газ не може да направи никакво замърсяване, защото крайният продукт от горенето но синьото гориво е вода излизаща през аспуха като пара! Какъв е проблемът след като по всички показатели такава кола е технически изправна и нито замърсява въздуха, нито застрашава с нещо другите участници в движението?!
isthislove (нерегистриран)
Ша си карам каруцата , защото имам права. Вий дуайте супата. Искате Европа - на ви я.
4 (нерегистриран)
така трябва. За бедняците има метро. Само за 1.60.
Красная Кухая ЛЕйка
Има едно понятие, наречено "Пирамидата на Маслоу". Основната й идея е, че не може да си гладен или да се чувстваш застрашен и едновременно с това да изпитваш нужда от по-възвишени неща, като самоутвърждаване, признание и т.н. Та и с това замърсяване е така - как да ги разберем тези хора, как да проумеем мотивацията им, като си мислим само за сметките за тока и пазара за довечера.. тук е радост и щастие, че имаш само 10 годишен дизел!
рфешение (нерегистриран)
Ще ти монтират катализатор на гъзо.
Бензин (нерегистриран)
...аре сбогом на всички дизелови печки и таралясници! Който е на бензин и газ, да си кара спокойно... Да им треснат и една допълнителна еко такса на дизелопопоклонниците...
дизел (нерегистриран)
У нас дизелът е на почит тъй като има откъде да се краде лесно.
логика (нерегистриран)
Ако излезем от ЕС ще спреш ли да си караш каруцата? Не. Все ще си я караш. Значи не ти е виновна Европата.
Голубая Смарт Кофа (нерегистриран)
Въпроса е че обосновката за тези решения куца много, стар автомобил с нов катализатор няма да даде повече вредни емисии от някой произведен миналата година
7/8 (нерегистриран)
Айдеее,нафтовите печки се разбуниха.....от кога говоря,че ще ги спират в големите градове,че са като кремиковски комини
Mитко Пешев (нерегистриран)
БДЖ прави пачки
sps_hrsf@abv.bg
забава! Купи си кола и след изнудването със регистрации, застраховки, гориво, глоби ше те задължиме и да не мож да я караш. Това държавата е най-гоуемиа мушеник и рекетьор. \ти, не ме гуедай тъпо, французино, метни насам един фолксваген произведен 1996-та. и без тва вече не ти требва.
Лобутов (нерегистриран)
Ако това при нас стане, единствените МПС - та по улиците, които ще се движат ще бъдат колите само на мутрите и милинерите.....
Митко Пешев (нерегистриран)
А ТИквата вече Седма година не може да ЗАБРАНИ КАРУЦИТЕ в градовете. Даже наскоро ги включиха в доставките на хляб
Красная Кухая ЛЕйка
Ако имате по-добра идея - споделете я. Иначе в намирането на кусури на чужди идеи и чужда работа сме световни шампиони.
MM (нерегистриран)
Ич не е сложно да ги разберем. Хората трябва да си купуват нови коли на 2-3 години, даже и по-често, че да върви икономиката.
7/8 (нерегистриран)
А колко хубаво си е било едно време.....10-15г. чакаш за една руска бракма и само велможите в държавни коли гледали от високо.....а сега всеки човекоподобен иска кола....гейска работа си е,друго е комуноидната работа с човекоподобните зомбита които се лепяха по витрините на Кореком като нощни пеперуди
Дааа (нерегистриран)
Ха сега да видим нашите евроатлантици как ще се окъкат. Сигурно направо ще забранят движението на коли с двигатели с вътрешно горене. Интересна картина - по магистралите в едната лента-бързата-конски впрягове, в другата-волски и магарешки. Ековинетки за тези които акат екологични отпадъци, а пътни винетки за вносни впрягове - камили и т.н.
да дадем (нерегистриран)
Другари, дайте да дадем!
313 (нерегистриран)
Ще ти метне друг път. Париж не е цяла Франция...
ММ (нерегистриран)
Т'ва е щото е зелен и го дразни смога в София. Иначе за да сме честни, като беше кмет се пробва да ги забрани, ама разни НПО-та нададоха зловещ вой, заведоха дела и накрая баце даде назад....
Ха-ха (нерегистриран)
Предположението, че човешката дейност може да повлияе на климата на Земята е просто пълна глупост за зарибяване на тъпанарите. Всичко е борба за пазари и желание да с продават все повече боклуци на тъпите роби, като се обявят за незаконни днешните им таралясници.
Голубая Смарт Кофа (нерегистриран)
Вече е изказано, нов катализатор и всичко е точно, но автоиндустрията няма полза от това, сещате ли се ?
7/8 (нерегистриран)
Сега Ал Бънди ще ги забрани а Пиги ще се вози на файтон оборудват във Филиповци
Голубая Смарт Кофа (нерегистриран)
На такива като вас каквото и да им се каже все едно и също бръщолевят вместо да се замислят какво се случва вече и какви са корпоративните интереси зад тези решения
7/8 (нерегистриран)
И сега как селенията ще ходи до градо да пазари ако им спрат таралясниците...че и до МОЛ-овете няма да могат да ходят да покажат новия анцуг:)))
Мдаа (нерегистриран)
Едно си Ганчо знае едно си бае. Явно си прекалено неграмотен за да не осъзнаваш колко тонове боклуци генерират човешките същества като теб на година! Но щом ти си живее в мърсотия поне не пречи на другите.
Дайте ги насам! (нерегистриран)
Стари били, вредни били. Я елате да ги видите след като забраната влезе в сила, по автокъщите в България. Всичките са на стотина хиляди км., карани от баби, доктори, без да е пушено в тях и т.н. Нали България е "площадката за третиране на автоотпадъци" на Европа.
7/8 (нерегистриран)
Норвегия е 4-та в света по добив на петрол и газ,всички бензиностанции в Скандинавия са техни(52% държавно участие) и с най-скъп бензин и петрол......всяка 4-та кола в момента там е електрическа,не хибрид та селски тикви как мислите.....по-прости ли са тези хора от другите или си пазят природата за която след това много хора дават пари за да я видят????
тцц (нерегистриран)
точно всичките дизелови и нови и стари коли са проблем. бензиновата кола е в пъти по-чиста, дори и стара, па какво остава, че старите са почти всички на газ...
sps_hrsf@abv.bg
професоре, айде да подредиме замърсителите по важнос, а? Постни твоите и щи постнем мойте веднагас. За сапоставка, така. И даже щи обясним защо над моите има ореол на светци и мъченице
Веско (нерегистриран)
Абсолютно е прав човека. Имаш ли си идея колко ресурси и вредни емисии коства на природата производството на един нов автомобил!
Красная Кухая ЛЕйка
В Осло се съмнявам да си махат катализаторите или да не им работят добре. Само в България Техн. преглед е фиктивен и на практика ти проверяват само спирачките. Очевидно това не е достатъчно.
Пешо (нерегистриран)
По-добре да не се движиш, отколкото да умреш от рак на белите дробове. Но българинът е тъпо животно, купува си стар трошляк, иска и до контейнера за смет да ходи с него, и после като се разболее от някоя ужасна болест - някой да му плаща и лечението. Мизерници сме ние, мизерници. Достатъчно е да се види колко нови автомобили се продават в България, и колко 20-годишни талиги. Ще кажете - "ами бедни сме". Не сме бедни - прости сме. Простотията води и до бедност, а не обратното.
Красимир Василев
На такива като тебе няма угодия. За това едно време ви лекувахме по Белене.
7/8 (нерегистриран)
Личи си ,че си пълен профан в автомобилостроенето......нов катализатрор и хоп,готово но май изобщо не си чувал.че такива катализатори имат само колите от последните 10г тук а другите даже и гърнетата не са им в ред а някои и на отработено масло да карат а знаеш ли колко струва един нов катализатор????Масово филтрите за едри частици се махат на 3-тата год. от покупката,че се задръстват и никой не иска да дава още пари
Нищо лично (нерегистриран)
Ромите с каруците не ги лови този закон. Очаквам ЕС да се наводни с каруци и магарешки и конски изпражнения. Ето така се лобира за големите производители на коли. ГМО продуктите са къде къде по-вредни, но нали са произведени в САЩ и Канада - значи ще ни ги наложат демократично.
Манипулация (нерегистриран)
Броят автомобили и вредните емисии от тях въобще не е толкова висок, колкото пресата се опитва да ни го докаже! Къде е най-замърсен въздуха? Шанхай, Пекин и другите китайски градове. Защо? Там са аутсорснати почти всички световни производства - и за обувки и за дрехи, и за автомобили -така че ако трябва да се затваря нещо първо заводите трябва да се затворят, защото замърсяват въздуха в хиляди пъти повече от леките автомобили. Ами рециклирането на една батерия на електромобил? То да не става без вредни емисии и да не е екологично? Поредната манипулация и промиване на мозъци! Виж че и на запад не знаят какво да правят вече - дизелите ли да забраняват или старите автомобили да ограничават, съвсем са се бъгнали.
Мезе (нерегистриран)
А София забранява старите хора. Контролът се възлага на НОИ и МЗ.
Spiritus malum (нерегистриран)
Тъпаци забранихте всичко хубаво!
Пешо (нерегистриран)
ГМО продуктите не са задължително вредни - това е журналистическа измислица. Примерно генни модификации по пшеницата са спасили милиони хора от глад в Африка. Но от какъвто и да е ГМО продукт, много по-вреден в въздухът, който дишаме. Примерно в София в момента - 250микрограма фини праходи частици на куб.м. - този прах ти влиза директно през алвеолите в кръвта, и ако се разминеш само с астма, си щастливец. Затова хората забраняват дизелите и старите коли, ама ние тука даже си ги искаме, малки данъци, режем катализатори и ДПФи "да върви повече", и после що в болницата и аптеката опашката е до входа, а? Щото сме "хитреци", ама прости хитреци.
НАЙ
Си Дзинпин пристигна в Париж, ще търси изход от кризата в Украйна заедно с Франция
Чудо в Бродилово, миро потече от иконата на Св. Пантелеймон (снимки)
В нощта на Великден: Украйна свали 23 руски дрона, Русия твърди, че контролира село Очеретине
Два военни самолета докараха още руски инструктори в Нигер
Тръмп Тауър в Белград? Все едно талибаните да строят на мястото на атентатите от 9/11
Си Дзинпин пристигна в Париж, ще търси изход от кризата в Украйна заедно с Франция
Чудо в Бродилово, миро потече от иконата на Св. Пантелеймон (снимки)
Доклад: Светът е свидетел на най-тежкия изблик на антисемитизъм от Втората световна война
В нощта на Великден: Украйна свали 23 руски дрона, Русия твърди, че контролира село Очеретине
НАТО ще се намеси пряко във войната в Украйна, ако Русия пресече една от две червени линии