Българите карат най-старите коли в Европа
Българите карат най-старите коли в Европа, показват данни на Европейската асоциация на вносителите на автомобили за възрастта на автомобилите в ЕС през 2016 г.
Обратно в новинатаКоментари - Българите карат най-старите коли в Европа | Днес.dir.bg
Коментари
да се забранят и да се бракуват колите над 5 год. Имаме толкова много коли за продаване.
Тази"новина"е публикувана многократно. Всички сме убедени,че е така. И всички знаем,че сме най-бедните в ЕС,което обяснява всичко. По-интересното е,че ножицата между старите таралясници и свръх луксозните и скъпи автомобили е огромна.На светофара-Опел Вектра на 20г.до БМВ 7 от 2016г.........
Не може да сме нацията с най-ниски доходи в Европа 30 години поред и да караме най-новите коли. Само, че в Б-я вместо да се замисли някой защо е така и как да се оправи положението, ще тръгнат по милиционерски по най-лесния път - ще нагърбим финансово собствениците на стари коли, защото видиш ли, в Европа така стимулирали хората да си сменят колите. Сакаш у нас хората от кеф кърпят таралясници.
Тия от Европата лъжат! Не е вярно! В Бустаня ние живеем в икономически разцвет , заплатите нарастват всеки ден , Сикаджията реже лентички всяка седмица и жителя на Бустаня става все по-богат всеки изминал ден. Невъзможно е след като живеем в такъв уникален за ЕС икономически разцвет и заплатите според мутроида Велев и братя ГЕЛ мания от Делиормана нарастват в пъти над производителснотта ние да караме най-старите трошки в Европа. Това просто не е възможно! Явно не са преровили Артопарка на дървеняците от Парламента и техните роднини. Ти да видиш после как щеше да изглежда статистиката :)
За сметка на това вземаме най-малки заплати, живеем най-кратко и сме най-нещастните жители сигурно не на европа, а на света. И всичко това благодавение на демокрацията!
Явно не са те лаяли лисиците по пътищата. Колкото по- стара и проста кола- толкова по- малко лаене.
Автомобилите си имат ресурс и ако си в него то аз не виждам проблем. Е ако двигателят започне да гори масло и се налага поредният основен ремонт е съвсем друга работа ... но дали това е случаят при нас?
Още 7 години ГеРП и ще караме най-новите магарешки каруци. Щото старите коли нема да издържат повече. Минаваме на Каруци и Ездитни животни.
При това състояние на улиците в София и цялата междуградска пътна мрежа, начело с магистралите, включително и новите /то такива няма реално, всичко е в кратери, ями, възвишения, дупки, кърпежи и други офруд предизвикателства/, се учудвам, че не караме танкове. В тези условия и най-новият мерцедес след година, не е същата кола. Да не говорим, че в София няма неударена, неожулена или ненадраскана кола. В най-добрият случай, някой все ще ти удари вратата, докато се тътри да слиза от своята. Да не говорим за щетите от градушките. В България трябва да си луд или да полудееш от нерви ако караш нова кола. Затова и шофьорите освен, че не могат да карат и не знаят правилата са много изнервени. Но въпреки това всичко живо шофира и плаща данъци, глоби, горива и т. н.. Че как иначе.
Има и др. фактор-ВСЕКИ сервиз, ще ти кажат, че колите до 2000-2002 год. са В ПЪТИ по-издържливи и с евтин ремонт. Новите, особено последните 5 год. са за 10 год. употреба и после НЕ СТАВАТ ... Ако говорим за замърсяване-то не зависи от годните! 20 год. кола на газ е 10 пъти по-чиста от дизел на 2 год! И 2-3 пъти по-чиста от бензин на 4-5 год. - всичките тия дизели и бензини НИКОЙ не им оправя катализатора защото е скъпо, след 5 год. са ЯКО олово и метали бълващи. А гаста - бълва - вода + въглероден двуокис .
В Русия продължителността на живота е по-ниска. И при соца беше по-ниска. А като си некадърен и мързелив като средностатистически русофилски дебил, каква заплата искаш да взимаш?
Странно - след скандалите се оказа, че новите коли "цапат" колкото старите - та не разбрах какво точно ...
Ако се доразвие статистиката, може би ще се окаже, че караме най-старите и процентно най-много дизелови коли, сравнени с бензиновите.
Като гледаме и слушаме герб как ни говорят за ,,развитието " на страната ни си казваме ТОВА Е ГРЕШКА ,НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ, НИЕ? НЕ ВЪЗМОЖНО. Е да ,ама не. Кой нормален ще си купи стара кола ,ако има нормални доходи?Хората не са виновни ,а бандата ,която ни управлява след 1998г до днес. Всички те са с нови и скъпи коли. Новите коли ги правят да задържат 5 г. и се батисват. А старите произведени преди години са още здрави. Защо е така? ЗАЩОТО ХОРАТА МОГАТ ГА СИ КУПЯТ НОВА КОЛА И ОБОРОТА ЗА ПРОИЗВОДИТЕЛЯ ВЪРВИ. А у нас дори и ,,повишението" на пенсията не е дадено ,не разбрали ,не чули. Лицемери. Имаш,една сума за пенсии и след раздаването остават повече пари. Защо ? Защото УМИШЛЕНО СТЕ ГО ИЗВЪРШИЛИ.Моля някой остроумен да не каже ,че преди 89г се чакаше над 10 г. за кола .Тази банда е същата ,те са закърмени от бкп и се видоизменят само по НАИМЕНОВАНИЕ.
а ако дойдат вашите на власт ще има по един нов москвич за всеки. Митко, Митко, отдалеч ти личи, че си бил под фуражка.
Като сме загрижени за мястото, в което живеем, защо не чистим и не мием улиците, а дишаме мръсотията и прахта.
Тир-овете и тежките камиони, разказват играта на пътищата и магистралите. Направо замята трепери под някои от тях.
В другите държави няма проблем с тия работи. Само пътеките на Винету не издържат и на мотопед
Автопарка в българия се обнови и караме нармални машини.Преди 20-30 госини карахме руски боклуци-москвичи,запорожци,волги на нашите родители правиха основен ремонт на колите по пътищата.така е в Македония и сърбия сега.
Бе не знам, честно казано. Гледам непоследък тенденция има някакви кифлета и кисели дупета на по 20 години да се клатят в каляски за по 80-100+ бона и то масово чисто новички, а от де парици? Не може на всички мама и тате да работят Негови велможи примерно, нали? Лично из София наблюдавам предимно коли до 5 години. Тия, дето караме талиги на по 15 години вече сме малко.
Че то имали някоя негативна класация в която България да не е на първо място? Диарията която се лее от разни платени манипулатори или откровени глупаци колко сме добре няма как да мине.
които ще се предприемат това да не е така. Всички знаем нещата от статията,в т.ч. и управляващите, но решение до момента няма. Чакаме санкцията от ЕС, за да си я платим. А не трудно да се сложат екотакси, които са в зависимост от възрастта на автомобилите и вътре в двата най замърсени града да карат само със специални винетки само напълно изправни автомобили.
искаш да кажеш бандата която окраде и разпродаде българската икономика от 1989 до 1997 г, когато обраха и парите на хората от банките,пенсионните фондове и т.н.
Моля?! Естествено, че всеки си чисти и си пере гащите. Какво общо има това с чистотата на улиците и поддържането на големите пространства. Улиците трябва да се мият ежедневно. И да изметеш пред дома си или чистачката да измете и измие пред входа, това е като да спазваш хигиена, живеейки на бунища. Много тъп въпрос. Явно ти не си чистиш и не държиш на хигиената. Защото ако чистеше щеше да те дразни останалата мръсотия. Аман от нечистоплътни селяндури като теб. Мозъкът ти не ти ли сигнализира, когато реши да напишеш тази глупост. Или ти не го слушаш, или нямаш мозък. И защо намесваш Борисов?!
европейското лицемерие проповядва съхраняване на природните ресурси: не си отпечатвай фактурата; в същото време разпиляват планетата, купувайки си нова кола на 5 години, при положение, че една добра кола върви поне 15; това двуличие срещаш НА ВСЯКА КРАЧКА в европа
данъци и такса смет, която и досега е процент от данъчната оценка и е крайно време да се разбере от всички, че с нашите пари искаме поддържане на улиците, тротоарите и зелените площи пред домовете ни.Гражданите са длъжми да пазят чистота и толкова.
Колкото е по прост един народ, толкова повече компенсира с вещи, най вече с коли, простака получава самочувствие като си друса задника в кола, като изпреварва с трантонетката си другите простаци...