Коментари - Хората искат пешеходна зона пред ”Ал. Невски”, а не автогара | Днес.dir.bg

Хората искат пешеходна зона пред ”Ал. Невски”, а не автогара

Стотици се включиха в онлайн допитването на общинския съветник инж. Симеон Славчев за пространството пред храм "Александър Невски".

Обратно в новината

Коментари - Хората искат пешеходна зона пред ”Ал. Невски”, а не автогара | Днес.dir.bg

Коментари

Решението е: пред входа да се забрани спирането и паркирането на коли, а отстрани и отзад да се обособят платени паркоместа, за време, достатъчно за разглеждане на храма.

Гарата и автобусите НЯМАТ място там. Храмът и зоната около него трябва да са само за пешеходци и оформени като парк ц сърцето на София.

АКО ТУРИСТИ, ЧУЖДЕНЦИ НЕ МОГАТ ДА ДОСТИГНАТ ДО ТАМ, ТО ЩЕ СИ ОСТАНЕ - НЕЩО КАТО цум.

На кого пречат тези автобуси, които тръгват или пристигат в нощните часове или рано сутрин и късно вечер, когато там на практика почти няма пешеходци. Е, през деня автобусите нямат работа там, но колко са те тогава?

Направете си труда да видите наистина колко автобуса спират през деня. Така ще видите и този храм.

Аз пък искам площада и църквата да носят име на българин ,не на руски окупатори.

С това си искане се гавриш с прадедите си, искаш България да е без история, а народ без история, не е народ.

За съжаление, когато Фандъкова, Борисов, Мафиянски и Янчулев презастрояваха София, никой от тях не предвиди места за такива туристически автобуси. ОчевАдно е, че автогарите за регулярните пътувания в България изобщо не може да се ползват от туристическите автобуси. Площада при Ал.Невски е адски удобен за тях - има много място, в Центъра на София е, има наблизо купища линии от градския транспорт, има и метро на 200 метра и т.н.

А кога СО ще разкара автомобилите от Борисовата градина?В частност,хилядата пред и около стадион"Васил Левски". И чий го дири на площа от десетки декара,автокъщата на шкиптъра Сали,пряко свързан с трафик и Фатик,около входа на Парка и по протежение на бул."Драган Цанков"? Ало,ало....Фандъкова,чува ме ли се!?

В началото и аз много се учудвах защо ползват площада до Ал.Невски за екскурзии в чужбина с автобуси, но след като и аз отидох на такава екскурзия, оцених колко подходящо е това място. Другото място, което използват за това е паркинга пред стадион Васил Левски. Очевидно е, че централната автогара и другите автогари не са подходящи за такива автобуси, които престояват там дълго време и на тях са качват и слизат хора с относително много багаж.

Що за безумия сътворяват докараните от село архитекти на София? Качиха се в София на общинските автомобили и се размечтаха за младините си на село с колелото. Да ама София вече повече от сто години не е село. Колоездачите са 0.03% от автомобилите в града. Вместо да разширяват зоната за автомобили и да отварят улици те зорлем се чудят как да затормозят транспорта. Какви велоалеи, какви пет лева като у нас никога няма да има масов велосипеден транспорт поради климатичните ни особености - студена есен и пролет и студена зима. Един град е невъзможно да съществува без автомобилен транспорт. Отворете Московска и други затворени улици. Направете допълнителна маркировка за десен завой пред и без това огромния служебен паркинг на БНБ. Улеснете транспорта а не го затруднявайте с допълнителни глупости. Престанете с тези зони за паркиране които изобщо не облекчават паркирането а служат за касичка. Колко получава един чиновник в центъра за да си позволи да плаща 9 часа по 2 лева? Общинарите изобщо не мислят, че идват следващите избори и ако така продължават хората ще ги изметат като на президентските. Разни селянчета намърдали се на общинската трапеза бъкат от глупави и безсмислени "инициативи" само и само да покажат активност.

БНБ няма служебен паркинг. Имат служебен абонамент за три паркоместа на улицата до БНБ, където не е ясно за какъв десен завой говориш, когато там улицата е еднопосочна (Съборна). Написал си и верни работи, но такива неистини карат човека да отхвърли всичко, което си написал.

Малко история - Точно там между Ал. Невски и СУ преди години беше автогара от там тръгваха примерно автобусите 1,2,3,5,6, .... Малко практика - оказва се, че това място е суперудобно за хората, които отиват на екскурзия автобус или се връщат от нея. За да е удобно трябва да има много място, а такова в София не остана - всички се застрои и презастрои. От друга страна това наистина не е автогара и разумното решение според мен е да се сложи някакъв часови диапазон, в който автобусите може да ползват това пространство, примерно от 21:00 вечер до 08:00 часа сутрин.

Шило

Да, това е решение. Може би, с едва дискусия ще се намери решение. За живущите в София е важно.

В 21 век е нормално София да изглежда подобаващо. Не е трудно да се направи огромен платен паркинг под площада а отгоре да е само за пешеходци. Е трябва и някои от улиците да са с подземни участъци - така и трафика ще се облекчи.

Няколко неща ме дразнят. Псевдоморалистите (както аз ги наричам), които не спират да си представят София без коли. Чудесно, но някой от тях задава ли си въпроса какво правим при липсата на велоалеи, при липсата на качествен градски транспорт и метро, обхващащо всички райони на софия. Как си представят да няма никъде коли. Още нещо, къде според тях, хората живеещи в центъра ще си държат колите? Защото е много лесно да се изфабрикува поредната забрана, но никой не дава алтернатива. Просто от утре няма да паркираш тук, а на въпроса, добре, ок, няма да паркирам тук, но къде да паркирам, получаваш - оправяй се. Е, не е честно. ОК, нека има много ограничения в София за движение на автомобили, но нека има алтернатива и то читава. Да има паркинги, достатъчно и достъпни, да има нормален градски транспорт и метро или пък велоалеи ... Ей такива простички неща, писна ми от този псевдопринципен и аз не знам точно какво - да сме като в Европа, ама само от вън.

Не са важни хората,а какво ще измъдри Мутрата.

Името на църквата е обида за християните и България

Амчи той и паметника на съвецката армия е обида за българската Държава ама тва е положението

Аз викам, понеже си обиден, да са гръмнеш.

Бг народ когато го е строил не е мислил така. Построй си храм и си го кръсти както си искаш.

Абе по-лесно е да се гепи наготово.

Името на църквата е обида за християните въобще, защото е кръстена на мюсюлмански васал. Иначе казано ибрикчия.

Едно време, когато бях млада, любимо нещо ми беше като отида в София да седна на някоя пейка пред "Александър Невски" да си почина и да се насладя на специфичната софийска атмосфера на спокойствие под кестените.

да направиш същото

няма никакви автобуси, хората се разхождат спокойно. Ясно е, че с всякакви дребни и незначителни неща отвличат нашето внимание от къде-къде по-сериозни проблеми - пенсиите, заплатите, нивото на живота, колечиството на мизерстващи и безработни, на престъпления и самоубийства.

То хубаво да има пешеходни зони, ама след дъжд качулка. Зорлем задръствате центъра като насилствено лека полека го правите пешеходен. Аз съм ЗА в района да останат платната за движение на коли, малко синя зона и нека около и пред Невски направят пешеходна част.

То трябва да им уври главата и да забранят дизели и бензини, че тая отрова край няма - всеки ден става все по-задръстено и се влачи още мамуняк с коли. Центъра - само колелета , електромобили, тролеи и да видите как на всички ще ни хареса. Другото са глупости - ще ходя аз с колата до Гурко и Раковска ей така щото съм гъзар - че и няма да ми струва нищо - е те това го няма никъде по света.

Цялата Мара втасала, та на тоя бензиновите и дизеловите двигатели му пречат! Абе аланкоолу, да си гледал скоро сводките за замърсеността на въздуха? Видя ли кой квартал е най-замърсен и на колко километра е от центъра?

столица по света има такова място в центъра, единствено в Монте-Карло има подземен гараж за туристическите автобуси. Та няма смисъл да квичите като на селския мегдан.

Супер неудобно място ако тръгваш на екскурзия - ито е до гара, нито до летище, нито до метро, изобщо нищо друго освен тролей 9-ка. Така, че и ти ги говориш едни наизуст. И да вземат да се стегнат и да разкарат тия автомобили от града или да им шибнат зверски такси(както обичат), че с тоя асфалт и прахоляк хвърчащ във въздуха сме по-зле и от град без метро(Белград)

Метрото ти е на университета. Има-няма 400 м и автобусните и тролейбусни спирки на университета са на 300 м.

селянин си, личи ти отдалеч, че никъде по света не си стъпвал изобщо! Тези автобуси са туристически, спират, за да видят туристите катедрала Ал.Невски, толкоз.

Не съм виждал на Сан Марко, пред Св.Павел или около колоната на Нелсън спирка на автобуси. Центърът на града не е място за транспортен терминал. Още повече, че се изгради модерна автогара до ст.митница и нищо не пречи екскурзиите и те да тръгват от там.

Добре го е замислил инж.Славчев-демократично,с допитване. Но важното е,какво мислят от ГЕРБ във СОС,които са мнозинство,начело с др.Фандъкова. Та,ако допитаме тях,горе-долу би се получило следното-пространството около Храм-Паметника незабавно да се асфалтира.Първа линия,достигаща до стъпалата,да стане синя зона.2 и 3 -та линия зад нея-зелена.През Храма,да се построи едно локално платно,по което пешеходни туристи от цял Свят,да преминават от стълбите през Олтара.Ангелкова ще къса билетчетата,а Далавери ще следи изкъсо да се пази тишина.

па скоро цела София требе да стане само за кракомобили мое цигански коне, унгарски или понита за децата - няма замърсяшане на въздуха с фини частици - само смрад на тор и едри пльоканки за запечатване на асфалта

Ех мечти, мечти. Да дишаш конска тор, каква идилия. Ама друго си е все пак да смъркаш дзифт и прахоляк - така се чувстваш по-технологичен и модерен, твърде аграрно е иначе.

Най-добре да изровят паветата, да лепнат един готин асфалт и да става за дрифтене. Все пак по-голямата част от туземците в София дойдоха последните 10-на години, а те си имат собствени населени места да си се гордеят , а в София идват само да мочат и ерат. Та питайте ги - мнението ще бъде - асфалтирайте, може и някоя и друга автомивка да сложите.

Сложете и един медицински пост като се засекат и започнат тупалките да има кой да ги превръзва. И химическа тоалетна сложете - не че някой ще ходи там при толкова дървета наоколо. Ама ей така за симулация на дейност, любимото ви занимание на вас от общината.

Мария Габриел в Хоремага!

Който иска пешеходна зона - да си ходи на село и да пешеходи колкото иска, това е столица.

Подкрепям! Освен това в столицата разстоянията са доволно големи, дори и за да пресечеш центъра от край, до край. Утре ще ги питам тия с големите претенции, като остареят, как точно ще стигнат от лъвов мост до орлов мост, с бастуна (не за друго, да се разходат). Освен това, няма лошо да има пешеходни зони, но нека има и места за паркиране, защото такива просто не се правят.

да открият тоалетни за пътниците от автобусите. по цени на клира !

Най-добре да превърнат Александър Невски в автобусен терминал - ще бъде много удобно в центъра на града!

Веднъж тръгвах въодушевена за екскурзия от там и някаква злобна бабо-лелка ми подвикна - "тук автогара стана".

И у колко звезден отел дрема на таа екскурзия, то явно това ти е у тимберицата само.

В колкото си искам, отврат.

Напълно съм съгласен! Туристическите автобуси могат да чакат пред МЕИ-то. А паркингът ДА СЕ МАХА!!! Същото важи и за всички заведения, заради които не останаха градинки и паркове в София!

Развитието на град като София не може да става с допитване до "хората" на парче. Първо защото понятието "хората" или "гражданите" и всякакви подобни не е ясно каква представителност имат. Второ не е ясно доколко са информирани за алтернативите, възможностите и бюджета. И сега да започнем - семестйвта с малки деца ли са хората, 20 годишншните ли са хората, 70 годишните ли са хората, живеещите в Люлин ли са хората или живеещите в центъра. Хората с автомобили ли се движат или с градски транспорт? И следващия въпрос - колко биха платили "хората" за да се осъществи дадена идея. Решаваме, че 1млн. искаме нещо, което струва 1 млрд. Склонни ли сме да плащаме допълнително по 100лв. годишно в продължение на 10 години. Специално за София следва първо да се разберем, че всяко нещо го плащаме ние, а не Бойко Борисов си ги вади от джоба и ги дава на Фъндъкова и след това да мислим какво да правим.

А в страна,като ШВЕЙЦАРИЯ,защо може? Да,ние не сме Швейцария. А защо поне малко да не станем?

Шило

Според мен, не само около Невски, а цялата зона на жълтите плочки трябва да стане пешеходна зона. Централна част, музеи, галерии, търговски обекти. Мисля, че ще е доста атрактивно и полезно.

Може,ама не си познал. "В името на гражданите и за трайно оптимизиране на градската среда и трафика в нашия град"....бла,бла,бла,от СОС трябва да вземат друго творческо решение. Зоната около храма може да стане трилентово кръгово кръстовище.Така щото,да се направи пробив към Алея Яворов през Орлов Мост,директно през Борисовата градина,например. Дежурен асфалтьор-компания"Трейс".

Шило

:(

Коментари - Хората искат пешеходна зона пред ”Ал. Невски”, а не автогара | Днес.dir.bg

Хората искат пешеходна зона пред ”Ал. Невски”, а не автогара

Стотици се включиха в онлайн допитването на общинския съветник инж. Симеон Славчев за пространството пред храм "Александър Невски".

Обратно в новината

Коментари - Хората искат пешеходна зона пред ”Ал. Невски”, а не автогара | Днес.dir.bg

Коментари

Решението е: пред входа да се забрани спирането и паркирането на коли, а отстрани и отзад да се обособят платени паркоместа, за време, достатъчно за разглеждане на храма.

Гарата и автобусите НЯМАТ място там. Храмът и зоната около него трябва да са само за пешеходци и оформени като парк ц сърцето на София.

АКО ТУРИСТИ, ЧУЖДЕНЦИ НЕ МОГАТ ДА ДОСТИГНАТ ДО ТАМ, ТО ЩЕ СИ ОСТАНЕ - НЕЩО КАТО цум.

На кого пречат тези автобуси, които тръгват или пристигат в нощните часове или рано сутрин и късно вечер, когато там на практика почти няма пешеходци. Е, през деня автобусите нямат работа там, но колко са те тогава?

Направете си труда да видите наистина колко автобуса спират през деня. Така ще видите и този храм.

Аз пък искам площада и църквата да носят име на българин ,не на руски окупатори.

С това си искане се гавриш с прадедите си, искаш България да е без история, а народ без история, не е народ.

За съжаление, когато Фандъкова, Борисов, Мафиянски и Янчулев презастрояваха София, никой от тях не предвиди места за такива туристически автобуси. ОчевАдно е, че автогарите за регулярните пътувания в България изобщо не може да се ползват от туристическите автобуси. Площада при Ал.Невски е адски удобен за тях - има много място, в Центъра на София е, има наблизо купища линии от градския транспорт, има и метро на 200 метра и т.н.

А кога СО ще разкара автомобилите от Борисовата градина?В частност,хилядата пред и около стадион"Васил Левски". И чий го дири на площа от десетки декара,автокъщата на шкиптъра Сали,пряко свързан с трафик и Фатик,около входа на Парка и по протежение на бул."Драган Цанков"? Ало,ало....Фандъкова,чува ме ли се!?

В началото и аз много се учудвах защо ползват площада до Ал.Невски за екскурзии в чужбина с автобуси, но след като и аз отидох на такава екскурзия, оцених колко подходящо е това място. Другото място, което използват за това е паркинга пред стадион Васил Левски. Очевидно е, че централната автогара и другите автогари не са подходящи за такива автобуси, които престояват там дълго време и на тях са качват и слизат хора с относително много багаж.

Що за безумия сътворяват докараните от село архитекти на София? Качиха се в София на общинските автомобили и се размечтаха за младините си на село с колелото. Да ама София вече повече от сто години не е село. Колоездачите са 0.03% от автомобилите в града. Вместо да разширяват зоната за автомобили и да отварят улици те зорлем се чудят как да затормозят транспорта. Какви велоалеи, какви пет лева като у нас никога няма да има масов велосипеден транспорт поради климатичните ни особености - студена есен и пролет и студена зима. Един град е невъзможно да съществува без автомобилен транспорт. Отворете Московска и други затворени улици. Направете допълнителна маркировка за десен завой пред и без това огромния служебен паркинг на БНБ. Улеснете транспорта а не го затруднявайте с допълнителни глупости. Престанете с тези зони за паркиране които изобщо не облекчават паркирането а служат за касичка. Колко получава един чиновник в центъра за да си позволи да плаща 9 часа по 2 лева? Общинарите изобщо не мислят, че идват следващите избори и ако така продължават хората ще ги изметат като на президентските. Разни селянчета намърдали се на общинската трапеза бъкат от глупави и безсмислени "инициативи" само и само да покажат активност.

БНБ няма служебен паркинг. Имат служебен абонамент за три паркоместа на улицата до БНБ, където не е ясно за какъв десен завой говориш, когато там улицата е еднопосочна (Съборна). Написал си и верни работи, но такива неистини карат човека да отхвърли всичко, което си написал.

Малко история - Точно там между Ал. Невски и СУ преди години беше автогара от там тръгваха примерно автобусите 1,2,3,5,6, .... Малко практика - оказва се, че това място е суперудобно за хората, които отиват на екскурзия автобус или се връщат от нея. За да е удобно трябва да има много място, а такова в София не остана - всички се застрои и презастрои. От друга страна това наистина не е автогара и разумното решение според мен е да се сложи някакъв часови диапазон, в който автобусите може да ползват това пространство, примерно от 21:00 вечер до 08:00 часа сутрин.

Шило

Да, това е решение. Може би, с едва дискусия ще се намери решение. За живущите в София е важно.

В 21 век е нормално София да изглежда подобаващо. Не е трудно да се направи огромен платен паркинг под площада а отгоре да е само за пешеходци. Е трябва и някои от улиците да са с подземни участъци - така и трафика ще се облекчи.

Няколко неща ме дразнят. Псевдоморалистите (както аз ги наричам), които не спират да си представят София без коли. Чудесно, но някой от тях задава ли си въпроса какво правим при липсата на велоалеи, при липсата на качествен градски транспорт и метро, обхващащо всички райони на софия. Как си представят да няма никъде коли. Още нещо, къде според тях, хората живеещи в центъра ще си държат колите? Защото е много лесно да се изфабрикува поредната забрана, но никой не дава алтернатива. Просто от утре няма да паркираш тук, а на въпроса, добре, ок, няма да паркирам тук, но къде да паркирам, получаваш - оправяй се. Е, не е честно. ОК, нека има много ограничения в София за движение на автомобили, но нека има алтернатива и то читава. Да има паркинги, достатъчно и достъпни, да има нормален градски транспорт и метро или пък велоалеи ... Ей такива простички неща, писна ми от този псевдопринципен и аз не знам точно какво - да сме като в Европа, ама само от вън.

Не са важни хората,а какво ще измъдри Мутрата.

Името на църквата е обида за християните и България

Амчи той и паметника на съвецката армия е обида за българската Държава ама тва е положението

Аз викам, понеже си обиден, да са гръмнеш.

Бг народ когато го е строил не е мислил така. Построй си храм и си го кръсти както си искаш.

Абе по-лесно е да се гепи наготово.

Името на църквата е обида за християните въобще, защото е кръстена на мюсюлмански васал. Иначе казано ибрикчия.

Едно време, когато бях млада, любимо нещо ми беше като отида в София да седна на някоя пейка пред "Александър Невски" да си почина и да се насладя на специфичната софийска атмосфера на спокойствие под кестените.

да направиш същото

няма никакви автобуси, хората се разхождат спокойно. Ясно е, че с всякакви дребни и незначителни неща отвличат нашето внимание от къде-къде по-сериозни проблеми - пенсиите, заплатите, нивото на живота, колечиството на мизерстващи и безработни, на престъпления и самоубийства.

То хубаво да има пешеходни зони, ама след дъжд качулка. Зорлем задръствате центъра като насилствено лека полека го правите пешеходен. Аз съм ЗА в района да останат платната за движение на коли, малко синя зона и нека около и пред Невски направят пешеходна част.

То трябва да им уври главата и да забранят дизели и бензини, че тая отрова край няма - всеки ден става все по-задръстено и се влачи още мамуняк с коли. Центъра - само колелета , електромобили, тролеи и да видите как на всички ще ни хареса. Другото са глупости - ще ходя аз с колата до Гурко и Раковска ей така щото съм гъзар - че и няма да ми струва нищо - е те това го няма никъде по света.

Цялата Мара втасала, та на тоя бензиновите и дизеловите двигатели му пречат! Абе аланкоолу, да си гледал скоро сводките за замърсеността на въздуха? Видя ли кой квартал е най-замърсен и на колко километра е от центъра?

столица по света има такова място в центъра, единствено в Монте-Карло има подземен гараж за туристическите автобуси. Та няма смисъл да квичите като на селския мегдан.

Супер неудобно място ако тръгваш на екскурзия - ито е до гара, нито до летище, нито до метро, изобщо нищо друго освен тролей 9-ка. Така, че и ти ги говориш едни наизуст. И да вземат да се стегнат и да разкарат тия автомобили от града или да им шибнат зверски такси(както обичат), че с тоя асфалт и прахоляк хвърчащ във въздуха сме по-зле и от град без метро(Белград)

Метрото ти е на университета. Има-няма 400 м и автобусните и тролейбусни спирки на университета са на 300 м.

селянин си, личи ти отдалеч, че никъде по света не си стъпвал изобщо! Тези автобуси са туристически, спират, за да видят туристите катедрала Ал.Невски, толкоз.

Не съм виждал на Сан Марко, пред Св.Павел или около колоната на Нелсън спирка на автобуси. Центърът на града не е място за транспортен терминал. Още повече, че се изгради модерна автогара до ст.митница и нищо не пречи екскурзиите и те да тръгват от там.

Добре го е замислил инж.Славчев-демократично,с допитване. Но важното е,какво мислят от ГЕРБ във СОС,които са мнозинство,начело с др.Фандъкова. Та,ако допитаме тях,горе-долу би се получило следното-пространството около Храм-Паметника незабавно да се асфалтира.Първа линия,достигаща до стъпалата,да стане синя зона.2 и 3 -та линия зад нея-зелена.През Храма,да се построи едно локално платно,по което пешеходни туристи от цял Свят,да преминават от стълбите през Олтара.Ангелкова ще къса билетчетата,а Далавери ще следи изкъсо да се пази тишина.

па скоро цела София требе да стане само за кракомобили мое цигански коне, унгарски или понита за децата - няма замърсяшане на въздуха с фини частици - само смрад на тор и едри пльоканки за запечатване на асфалта

Ех мечти, мечти. Да дишаш конска тор, каква идилия. Ама друго си е все пак да смъркаш дзифт и прахоляк - така се чувстваш по-технологичен и модерен, твърде аграрно е иначе.

Най-добре да изровят паветата, да лепнат един готин асфалт и да става за дрифтене. Все пак по-голямата част от туземците в София дойдоха последните 10-на години, а те си имат собствени населени места да си се гордеят , а в София идват само да мочат и ерат. Та питайте ги - мнението ще бъде - асфалтирайте, може и някоя и друга автомивка да сложите.

Сложете и един медицински пост като се засекат и започнат тупалките да има кой да ги превръзва. И химическа тоалетна сложете - не че някой ще ходи там при толкова дървета наоколо. Ама ей така за симулация на дейност, любимото ви занимание на вас от общината.

Мария Габриел в Хоремага!

Който иска пешеходна зона - да си ходи на село и да пешеходи колкото иска, това е столица.

Подкрепям! Освен това в столицата разстоянията са доволно големи, дори и за да пресечеш центъра от край, до край. Утре ще ги питам тия с големите претенции, като остареят, как точно ще стигнат от лъвов мост до орлов мост, с бастуна (не за друго, да се разходат). Освен това, няма лошо да има пешеходни зони, но нека има и места за паркиране, защото такива просто не се правят.

да открият тоалетни за пътниците от автобусите. по цени на клира !

Най-добре да превърнат Александър Невски в автобусен терминал - ще бъде много удобно в центъра на града!

Веднъж тръгвах въодушевена за екскурзия от там и някаква злобна бабо-лелка ми подвикна - "тук автогара стана".

И у колко звезден отел дрема на таа екскурзия, то явно това ти е у тимберицата само.

В колкото си искам, отврат.

Напълно съм съгласен! Туристическите автобуси могат да чакат пред МЕИ-то. А паркингът ДА СЕ МАХА!!! Същото важи и за всички заведения, заради които не останаха градинки и паркове в София!

Развитието на град като София не може да става с допитване до "хората" на парче. Първо защото понятието "хората" или "гражданите" и всякакви подобни не е ясно каква представителност имат. Второ не е ясно доколко са информирани за алтернативите, възможностите и бюджета. И сега да започнем - семестйвта с малки деца ли са хората, 20 годишншните ли са хората, 70 годишните ли са хората, живеещите в Люлин ли са хората или живеещите в центъра. Хората с автомобили ли се движат или с градски транспорт? И следващия въпрос - колко биха платили "хората" за да се осъществи дадена идея. Решаваме, че 1млн. искаме нещо, което струва 1 млрд. Склонни ли сме да плащаме допълнително по 100лв. годишно в продължение на 10 години. Специално за София следва първо да се разберем, че всяко нещо го плащаме ние, а не Бойко Борисов си ги вади от джоба и ги дава на Фъндъкова и след това да мислим какво да правим.

А в страна,като ШВЕЙЦАРИЯ,защо може? Да,ние не сме Швейцария. А защо поне малко да не станем?

Шило

Според мен, не само около Невски, а цялата зона на жълтите плочки трябва да стане пешеходна зона. Централна част, музеи, галерии, търговски обекти. Мисля, че ще е доста атрактивно и полезно.

Може,ама не си познал. "В името на гражданите и за трайно оптимизиране на градската среда и трафика в нашия град"....бла,бла,бла,от СОС трябва да вземат друго творческо решение. Зоната около храма може да стане трилентово кръгово кръстовище.Така щото,да се направи пробив към Алея Яворов през Орлов Мост,директно през Борисовата градина,например. Дежурен асфалтьор-компания"Трейс".

Шило

:(