Автобус по линията София-Свети Влас се движи с пукнато предно стъкло
След сигнал на пътуващи, превозното средство е спряно и на шофьора е съставен акт
Обратно в новинатаКоментари - Автобус по линията София-Свети Влас се движи с пукнато предно стъкло | Днес.dir.bg
Коментари
Аз на автобус на тази фирма не се качвам. Но понякога ми се налага спешно да пътувам и съм принудена да се возя в някакви такива изгнили, мръсни и вмирисани превозни средства. Единствени за района. Освен това са и претъпкани с правостоящи. Всеки път треперя от ужас дали ще стигнем живи и невредими.
не че зашитавам шофьора, но тези хора минават милиони километри през живота си....някакви глоби за 250 лв. са нищо...да не говорим ,че толкова много полицай да седят и да дебнат не съм видял по света...винаги си някой километър отгоре...и някой да се прави на света вода ненапита, айде...много лицемерми и изкуствени станахме и ние, като ония западняците...а за стъклото...явно не е било проблем щом са го пуснали полицайте, така че и това не е "нюз"...пореден булшит...
Да ама като си купувате билет търсите най-ниска цена. А после скапан автобус еми какво очаквате? Шофьорът бил смотан еми какъв да е като работи за 1000 лева които я му ги палят я не???
Аз лично днес бях във въпросния автобус.Полицаите ни спряха до Ихтиман,след 25минутно изчакване и недоумение, какво се случва шофьорът ни съобщи,че има малък проблем и след като дотича към полицейската кола в един момент се появи друга кола сива на цвят качи го и замина.... До този момент знаем,че има само малък проблем,след което една от пътничките в автобуса решава да отиде до полицейската кола(от която полицаите не излизат да обяснят на 40 човека защо шофьорът си тръгна) да разбере какво се случва.Та малкия проблем беше актове за 250 лв.,които шофьорът не си бил платил .Да не говорим за мръсотията ,която беше в автобуса ,и за салфетките ,които бяха сложени във въздуховодите на климатика в целия автобус,до седалката ми откъм прозореца имаше фас от цигара,колани също липсваха и пр.И в тазвечершните новини водача на автобуса заяви ,еми не е проблем стъклото Аз карам бавничко ,с ,,актове за превишена скорост за 250 лв”.След 7 часа и половина се дотътрихме до Бургас-„Благодаря”на Юнион Ивкони за пътуването
А кой ви кара да се качвате на автобус на тази фирма или сте хванати от гората или ви качиха насила,така ли е?Аз дори да не знам нищо за фирмата като видя стар или мизерен автобус и не се качвам изобщо.Освен да коментираме акъла и културата на водача и фирмата добре е първо да погледнем себе си и да се запитаме дали и аз не съм като тях и след като сте се качил на автобусът им виждайки всички нередности и не сте слязъл изводът,е че и вие ста като тях.
Пукнато не означава абсолютно нищо , това не е стъклото на панелката и да духа , излита камъче и се пука , но това не означава , че автобуса е негоден за придвижване и трябва да бъде спрян на средата на пътя .
Нищо невинно няма в пукнато стъкло.Площта на тия стъкла е няколко квадратни метра, тия автобуси жулят със 100 км/ч че и повече.Не ти трябва да си професор по физика за да разбереш, че това стъкло изпитва много сериозно натоварване.Ако се пръсне това стъкло в движение в лицето на шофьора, той дали ще ужържи автобуса на пътя или ще го пльосне в близката пропаст, а?Предлагате хората да го проверят това нещо на собствен гръб и на гърба на децата си?Защо?Защо да го правят?Искате да живеете в Европейска държава?Отнасяйте се сериозно към пукнати стъкла на чуждите автобуси, и се отнасяйте още по-сериозно към пукнатите стъкла на СОБСТВЕНИТЕ си автобуси!Това е, друго няма.Лесно е.
Единственото,което може да се пръсне е безмозъчната ви тиква.Тези стъкла са триплекс,което значи,че са от три слоя,две стъкла по средата залепени със синтетичен материал наподобяващ епоксидна смола,но много по-здрав и еластичен поради,което дори цялото стъкло да се напука и счупи от него няма да хвърчат много и големи парчета стъкла.Единствено е възможно малки парченца да се отлепят вследствие на директен удар и то само на мястото на удара.
Ми да звъннат на Гласмеджик да им го оправят. Моите бусове само в тази фирма ходят и съм пре доволен.
малииии гулям прублем пукнато стъкло-проблема не е само в това-карате си по магистралата и изведнъж-чат- камъче по стъклото и на другия ден -пукнатина-казвате си имам каско и проблема е решен - да ама не запошва ходене по мъките-имате ли протокол от КАТ ,в колко часа и минути стана , на кой километър номера на другия видяхте ли камъчето черно ли беше или сиво с коко се движехте и т.н. накрая ще ви кажат-чакайте да излезе решениетои тогава ще сменим стъклото- а дотогава какво -спираш колата от движение ли -този проблем си стои на дневен ред и няма кой да го реши и едно стъкло не прави МПС-то годно за движение важно е да но чак пък толкова да подскачаме
Браво на тая жена.Крайно време е ние като потребители да заемем по-активна позиция.Ясно е че няма какво да чакаме "бизнесмени" и чиновници да се загрижат за нашия комфорт и безопасност.Няма да ви отнеме много време да огледате автобуса в който ще ви возят.Изглежда ли занемерен?Гумите му износени ли са?Шофьора лъха ли на ракия от 5 метра? И тн.Не бъдете безропотни говеда, платили сте си - искайте си!С бае ви Ганя само така се излиза на глава.
в края на м.ноември 2017 взимам абтобус от Кюстендил до София. Вали сняг. Бусът без отопление, но това да беше кахъра. Замръзнаха прозорците и спирахме из завоите на планините. Нищо се не види, конденз и мъглга вътре, едвам криволичим. В Сф вече почнах да крещя на шофера - абе, ти не можеш да го караш това нещо без видимост, остави, че се смръзнахме вътре! И ми каза - я, повече не се качвай! Така са автобусите! Рекъх - ще се оплача с билета. Рече ми - я си....таковай... И така. Всички го знаем, но си траем, докато не стане голямата беля.
И какво като има пукнатини? Случвало ми се е камъче да удари стъклото и треперя докато се върна и отида да го напряват... Относно "изгнилите кочини" - Ми вижте ни пътищата, качеството на горивата (една държава без национален стандарт, държава ли е?) - как да инвестираш 25-50000лв в нов автомобил , за да го трошиш и плащаш скъпа и прескъпа поддръжка
И какво като има пукнатини? Случвало ми се е камъче да удари стъклото и треперя докато се върна и отида да го напряват... Относно "изгнилите кочини" - Ми вижте ни пътищата, качеството на горивата (една държава без национален стандарт, държава ли е?) - как да инвестираш 25-50000лв в нов автомобил , за да го трошиш и плащаш скъпа и прескъпа поддръжка
Сега докато е още в сила психозата от катастрофата в Своге, ще се подават сигнали за шофьори с пъпчиви лица, лош дъх от устата и намерена смачкана хартийка на пода при седалки 8-ми ред в дясно. Всяко чудо за три дни. Все пак дано малко да постегнат контрпола по пътищата. Днес гледах как по второкласен път със завои един ТИР караше с около 120 км/ч и изпреварваше все едно е спортна лека кола. Чак лошо да му стане на човек от такъв идиотизъм.
"Съставен е акт за пукнатината на предното стъкло на автомобила, по преценка на служителите на МВР автобусът е продължил изпълнението на курса" Хептен го удариха някои на "съзнателност". Дори и полицията го е пуснала да се прибере барабар с пътниците. Случва се такова нещо. И нали все пак трябва да се прибереш, да се обадиш на застрахователя, да го види и да ти даде протокол. Пък после го оправяй. Иначе нерде морето, нерде Софето.
Има опасност. Ето пример - Случвало ми се е птичета да се удрят в преното ми стъкло. Когато няма пукнатина - няма проблем. Но ако птичето се удари в пукнатината? Това вече е зона на слабост в стъклото. Чупи се стъклото и шофьорът прави катастрофа... Да, хипотеза е, де верочтността е минимална, но има ли я?
Като хипотеза, птичето може да е щъркел и тогава няма значение дали имаш пукнатина или нямаш. Не бива да се стига до абсурди. Дай да почнем за спираме колите за драскотина по гумата например, щото като хипотеза ако удариш в някоя дълбока яма "ослабената" гума ше гръмне.
В Германия дори TÜV можеш да минеш с пукнато стъкло (ако пукнатината не пречи на видимоста на шофьора). Малко прекаляват в България.
Днес видях един автобус като се движеше му се въртяха гумите.
Поголовно се карат изгнили кочини на 4 колела, прегледите им са формални, наблюдавам ги и гледат колкото да ми вземат 40 лв. за прегледа на колата (за автобус сигурно е доста), въобще не влизаха отдолу да погледнат шаси, окачване, спирачни маркучи, изгнили носачи. Че и пътищата ни не са стока е ясно, но и държавата че върви след събитията е още по ясно, след дъжд качулка дето се вика, ще търсят под вола теле и накрая починалите ще са виновни че са се качили за екскурзия.
Ми нали трябва да спрат 3/4 от колите? Народа не кара гнили кочини щото е много богат! Айде да кажем че тебе не те интересува че има и бедни, да го духат бедните и да ходят пеш. Да, но ако спреш от движение 3/4 от хората (основно по провинцията) това сериозно ще удари и икономиката и съответно парите на богатите също ще понамаляет. Не е изключено и ти да станеш пешеходец при един строг подход към техническите прегледи. Да не говорим че катастрофи от технически неизправности са рядкост голяма, това става ако не работят спирачки, но това се усеща моментално и водач тръгнал с неработещи спирачки си е убиец.
Айде, айде.Народа си е народ, Юнион Ивкони си е Юнион-Ивкони.Бай Ганьо бизнесмена много обича скъпи билети и евтина поддръжка, ама трябва вече да се слага край на тая промоция, че нямаме излишни хора за погребване.Искаш да печелиш от превоз?Поддържай си техниката!Не само пукнати стъкла, в мръсни автобуси трябва хората да отказват да се качват.