Коментари - Авиоинцидентите на българската армия - от 1989 г. до днес | dnes.dir.bg
назад

Авиоинцидентите на българската армия - от 1989 г. до днес

Катастрофата с бойна летателна машина край Шабла не е прецедент

Обратно в новината
| Автор : Радостина Димитрова

Коментари - Авиоинцидентите на българската армия - от 1989 г. до днес | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А дали участниците в учението не са свалили този самолет? За да тренират и отработят издирване на паднал самолет и на изчезналия пилот. Може би са искали в реални условия да продължат ученнието в тази насока, издирване на катастрофирал самолет?

Всичко русиянско трябва да бъде изхвърлено от държава член на НАТО.

Индия само за миналата година има 3 разбити Миг-29. Аре стига сте се вайкали. Случва се. 26 Nov 20 MiG-29K 08 May 20 MiG-29 UPG 23 Feb 20 MiG-29K 16 Nov 19 MiG-29K

А възможно ли е да жена ти да прави учение с комшията ти?

Шило

Аре стига словоблудстване със съдбата на тоя човек бе, говеда! Каквато и да е причината-техническа неизправност, пилотска грешка, все е в резултат на нечие друго поведение-недостатъпна подръжка или калпава такава, недостатъчни часове за пилота, щото няма кинти за полетите.... А не се ли допуска и нещо здравословно да е стабало

Изводът е че българите не могат да летят. Да купуваме ц400 и стига сме правили простотии! Военен самолет във века на дроновете и бързите ракети е като да се топлиш с дърва и въглища в центъра на софия. Самолета е нападателно оръжие, кого ще нападаме

Хайде да не взимаме от "бившия" Сесесере. Достатъчно им сърбаме попарата от 1944 насам.

А защо от 89 -та искаме да прочетем и за тези преди 89-та.

МИР НА ПРАХЪТ ИМ НА ВСИЧКИ ЗАГИНАЛИ ПИЛОТИ. МИЗЕРНИЦИТЕ ДЕТО УПРАВЛЯВАТ ДЪРЖАВАТА И ТЪРГАШИТЕ ОРГАНИЗИРАЩИ ТЪРГОВЕ СА ВИНОВНИ..... КОЛКО ТРЕНАЖОРА ИМА У НАС........ И ПОЛЗВАТ ЛИ СЕ РЕДОВНО......... ПАРИ ЗА ГОРИВО НЕМА...... ОРЯЗАНИ ЛЕТАТЕЛНИ ЧАСОВЕ...... "КОСМИЧЕСКА СИЛА" ТРЕЕ АРМИЯТА СЕ ДИГНЕ И С ПО ЕДИН САП В РЪКА У ГЩ, МО И ПАРЛАМЕНТА, МИНИСТЕРСКИО... ВЪРТИ, ВЪРТИ ДА ПРАЩЯТ РАЗБИТИ ЧЕРЕПИ И КОСТИ

Всичко руско е боклук!!! ВВС на Индия от 1971 година насам е загубила 482 изтребителя „МиГ” съветско и руско производство. Това е разказал военният министър на Индия Аракапарамбил Куриан Ентъни.При инцидентите са загинали 171 пилоти (35%), един член на екипажа, осем военнослужещи и 39 мирни жители. Според Ентъни причини за катастрофите са както човешки грешки, така и технически неизправности По-рано беше съобщено, че през последните 3 години Индия е загубила 33 изтребителя,както и 10 вертолета.

Голямо, тежко, грозно, скъпо, шумно и не прави лед ? Руска машина за лед. За съжаление миг29 го кара човек...

Излиза, че СУ-тата на въоряжение в БГ или не летят, или не катастрофират. Уникални машини

А възможно ли е да отидеш на психиатър??? Имаш спешна нужда от лечение!!!

що не карат американските дето ББ даде милярди за тях в кеш?

Jalko za pilota

Колко МИГ 29 останаха на служба във ВВС на България?

През 1971 година Индия политически подкрепя Източен Пакистан заради което Пакистан напада Индия, в операцията "Чингис хан" Пакистан унищожава 11 индийски военно-въздушни бази и намиращите се там самолети...Е, индийците си го връщат тъпкано на Пакистан, който капитулира, а в последствие дори САЩ със своите самолетоносачи не може да спре създаването на подкрепяната от Индия Бангладеш. А F-16 има чудното свойство при кацане да създава такова претоварване че пилотите губят съзнание, дори като екстра, в бройките които ще получим някога в бъдеще време, ни обещаха че самолета ще проверява дали пилота е в съзнание и ако не е самолета сам щял да набира височина за да не се разбие в пистата, нещо което се е случило с една трета от произведените F-16... То и затова Индия се отказа да купува F-21, тунингования за индийските ВВС F-16. Междувпрочем на 4,Септември, 2018, Локхийд Мартин публикуваха прес релийз в който Вивек Лалл, Вице-президент на Локхийд Мартин Аеронаутикс, оповести че са сключили договор с Тата за това че крилата на всички бъдещи Ф-16 ще бъдат произвеждани от Тата Адвансед систем Лимитед в... Индия, а от Тата допълниха че електрониката на тези самолети също ще е тяхно дело, така че хората си имат приказка и производствените връзки-))

Преди комунизма сме имали 300 самолета.

за 2019 има 4 инцидента с ф16 и 10 с миг29, сметнете колко летателни часа имат ф-овете и колко миг-овете и микажете колко още знайни и незнайни самолети ползват двигатели като на миг29 и падат като зрели круши годишно???!

да, 311 са били със селскостопанските

драги 29 те са си самолети и то доста по-добри от ф-16 а като не се ползват ф-16 а ги държат щото са скъпи какво да кажем

жалко за държавата бих каза, ако можеше всички , които са дали кръвта си за това парче земя да видят какво става ще се обърнат в гробовете си

като са толкова добри миговете, защото падат като круши и защо никой не ги купува и защо никой не ги модернизира

Преди да се появят комуноидите от шумата , сме ПРОИЗВЕЖДАЛИ две марки самолети ДАР и ЛАЗ !!! Но дойдоха азиатските пълчища , и ни ОСВОБОДИХА !! И от половината територия !! И от интелигенцията !! А сега ни прочутата мунчо идиоти им

Фатмака Радев ми обеща повишение на пенсията , ако гласувам за него !! Излъга и мамито му рогато

Според Еърфорс таймс, официоза на USAF, инцидентите от клас А до С за F-15 са се увеличили от 61 през 2018 г. до 76 през 2019 г., а злополуките за F-16 в тези три класа също са се увеличили от 67 на 90... И това са бройките само на американското ВВС, тук не са включени инцидентите с Ф-ките на Морската пехота и Националната Гвардия, както и тези на Тайванците и Пакистанците, които дори приземиха всичките си Ф-16 докато разследват защо губят толкова много дамолети от този тип.

60-70 инцидента годишно ако има с някой модел самолет най-вероятно никога повече няма да лети. Може би става въпрос за инциденти с размазани по стъклото на кабината мухи или комари. Това което тртябва да провериш, ако искаш да ти стане ясна цялата картина е, колко бройки има в света на въоръжение, колко летателни часа общо имат и на базата на тези две числа да си направиш изводи: става/не става. Какт би казал президента ни "..всичко останало е нальот.."

Ами пише всички фатални в уикито за Ф15 и 16,за 18, за 21 и 35, и т.н., но не съм сигурен обаче че всички инциденти на Китай например се докладват там (или някъде) или на Индия. А я кажете инцидентите на Бг авиацията от 1945-1989 като сте започнали, на Добри Джуров, вторият човек в държавата сина му, кажете за Гагарин и куп известни личности возили се за последно на съвецки алуминиеви (или чугунени да го кажем) ковчези. Да приравниш нация, дето щъка из Марс, с дронове, ще наблюдава първите галактики със позлатен телескоп на майна си райна и такава дето ползва техника от съветско време е глупаво. Новите Ф16 са си нови, може да им е старо името но са модернизирани машини и то доста, което едва ли е валидно за "модернизирани" Миг29 за 5 лв (та дори и могучая да бяха)

Не зная що за корумпиран идиот трябва да бъдеш, за да дадеш на врага си да ремонтира военните ти самолети. А и врагът трябва да е ненормален, че да ти направи качествен ремонт. Руснаците са пияници, но не и ненормалници. Дебелото шкембе е за разстрел.

До 1989 в страните от Варшавския договор имаше изискване към военните пилоти за минимум 200 часа нальот годишно. В нашата авиобаза сме стигали до 240-260 часа годишно. И никога не сме чували, че няма керосин, боеприпаси или резервни части. А днешните пилоти ако докарат до 60-70 часа нальот, са на върха на щастието! Демокрация, сър!

Разбира се побеснелите еничарски изроди осраха и тази статия. Дир, вие май с радост си ги приютявате тия, а?

Човекът за съжаление най-вероятно е загинал, но ПИКливите търчат да драскат за политика, белким нИДялко подхвърли някой лев.

А преди 1989?

Да гръмнеш собствения си изтребител с ПВО! Аз ако бях на мястото на Радев-пилота щях незабавно да си подам оставката и да не се покажа повече пред хората! Дано намерят и спасят момчето!

Най-големия авио инцидент е Радев

Че нали затова спряха производството им... та първо трябваше да строят нов за да има и за нас от тези компрометирани хвърчила, от над 4000 произведени бройки 1/3 стоят по моргите и не летят. А и какво има да ми става ясно като лъжеш изключително нагло... ти твърдиш че през 2019 година има само 4 инцидента с 16-те а през споменатата година само Пакистан губи 4 самолета от този тип, и пак ти казвам че през 2019 има десетки инциденти с тези "ковчези".

Четем за почти 30 жертви , и питам се ча чий хей Чунчо е назначил пиарка, някой умен да ми каже

И да ти каже, пак ще си останеш простак

Не може всички да са интелигентни като теб. Родата им да е от партизански род и да лижеш клитора на курвета.

Ли пенсионирания генерал радев шев на ввс. 30 жертви без война, как спи този .

Няма данни. Секретни са и са в Кремъл.

Голая киска хочет ласки - www.BG17.club

На всяка къща в Долна Митрополия има Некролог на загинал летец. 7 милиона българи бачкат, а няма гориво за самолетите, няма нови самолети, нищо няма. Затова пък има делавери за откраднати стотици милиони. Жалко за момчетата. Умират пичове, остават делавераджии и некадърници.

Седем милиона не могат да поддържат 20 бойни летателни машини?!

че все миг-чета падат ! НЕ на миг-алките !

Е, те всички инцидент 89-та са преди ноември месец... Баш са си част от доброто старо време... Сега не мога да разбера, дали 89-та са я включили от некадърност или е форма на скрита съпротива. :)))) "На 5.10.1989 г. старши лейтенант Валери Лилов Богданов с МиГ-21 загива след отказ на системата АРУ. На 22.06.1989 г. при инцидент катапултират обуч. пилот - лейт. Георги Сотиров Стоименов и пилотинструктор - капитан Христо Сотиров Младенов с МиГ - 21У. На 17.04.1989 г. при инцидент загива лейтенант Валентин Димитров Маринов със Су-25."

На Радев и Янев -грипените, трябва да е ясно, че България не дава своите синове, да загиват, в старите руски кофи. Всякакви сделки с Русия, за бойна техника и оборудване, са смъртно опасни за държавата ни.

Руските изтребители, никой не може, да поддържа. Русия е опасност за България. Само малоумни, си дават на руснаците, да им поправят старите кофи.