Коментари - Авиоинцидентите на българската армия - от 1989 г. до днес | dnes.dir.bg
назад

Авиоинцидентите на българската армия - от 1989 г. до днес

Катастрофата с бойна летателна машина край Шабла не е прецедент

Обратно в новината
| Автор : Радостина Димитрова

Коментари - Авиоинцидентите на българската армия - от 1989 г. до днес | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Е, те всички инцидент 89-та са преди ноември месец... Баш са си част от доброто старо време... Сега не мога да разбера, дали 89-та са я включили от некадърност или е форма на скрита съпротива. :)))) "На 5.10.1989 г. старши лейтенант Валери Лилов Богданов с МиГ-21 загива след отказ на системата АРУ. На 22.06.1989 г. при инцидент катапултират обуч. пилот - лейт. Георги Сотиров Стоименов и пилотинструктор - капитан Христо Сотиров Младенов с МиГ - 21У. На 17.04.1989 г. при инцидент загива лейтенант Валентин Димитров Маринов със Су-25."

че все миг-чета падат ! НЕ на миг-алките !

Седем милиона не могат да поддържат 20 бойни летателни машини?!

Руските изтребители, никой не може, да поддържа. Русия е опасност за България. Само малоумни, си дават на руснаците, да им поправят старите кофи.

На всяка къща в Долна Митрополия има Некролог на загинал летец. 7 милиона българи бачкат, а няма гориво за самолетите, няма нови самолети, нищо няма. Затова пък има делавери за откраднати стотици милиони. Жалко за момчетата. Умират пичове, остават делавераджии и некадърници.

Голая киска хочет ласки - www.BG17.club

Ли пенсионирания генерал радев шев на ввс. 30 жертви без война, как спи този .

На Радев и Янев -грипените, трябва да е ясно, че България не дава своите синове, да загиват, в старите руски кофи. Всякакви сделки с Русия, за бойна техника и оборудване, са смъртно опасни за държавата ни.

Четем за почти 30 жертви , и питам се ча чий хей Чунчо е назначил пиарка, някой умен да ми каже

И да ти каже, пак ще си останеш простак

Не може всички да са интелигентни като теб. Родата им да е от партизански род и да лижеш клитора на курвета.

Най-големия авио инцидент е Радев

Да гръмнеш собствения си изтребител с ПВО! Аз ако бях на мястото на Радев-пилота щях незабавно да си подам оставката и да не се покажа повече пред хората! Дано намерят и спасят момчето!

А преди 1989?

Няма данни. Секретни са и са в Кремъл.

Човекът за съжаление най-вероятно е загинал, но ПИКливите търчат да драскат за политика, белким нИДялко подхвърли някой лев.

Разбира се побеснелите еничарски изроди осраха и тази статия. Дир, вие май с радост си ги приютявате тия, а?

До 1989 в страните от Варшавския договор имаше изискване към военните пилоти за минимум 200 часа нальот годишно. В нашата авиобаза сме стигали до 240-260 часа годишно. И никога не сме чували, че няма керосин, боеприпаси или резервни части. А днешните пилоти ако докарат до 60-70 часа нальот, са на върха на щастието! Демокрация, сър!

Не зная що за корумпиран идиот трябва да бъдеш, за да дадеш на врага си да ремонтира военните ти самолети. А и врагът трябва да е ненормален, че да ти направи качествен ремонт. Руснаците са пияници, но не и ненормалници. Дебелото шкембе е за разстрел.

Фатмака Радев ми обеща повишение на пенсията , ако гласувам за него !! Излъга и мамито му рогато

Преди да се появят комуноидите от шумата , сме ПРОИЗВЕЖДАЛИ две марки самолети ДАР и ЛАЗ !!! Но дойдоха азиатските пълчища , и ни ОСВОБОДИХА !! И от половината територия !! И от интелигенцията !! А сега ни прочутата мунчо идиоти им

за 2019 има 4 инцидента с ф16 и 10 с миг29, сметнете колко летателни часа имат ф-овете и колко миг-овете и микажете колко още знайни и незнайни самолети ползват двигатели като на миг29 и падат като зрели круши годишно???!

драги 29 те са си самолети и то доста по-добри от ф-16 а като не се ползват ф-16 а ги държат щото са скъпи какво да кажем

като са толкова добри миговете, защото падат като круши и защо никой не ги купува и защо никой не ги модернизира

Според Еърфорс таймс, официоза на USAF, инцидентите от клас А до С за F-15 са се увеличили от 61 през 2018 г. до 76 през 2019 г., а злополуките за F-16 в тези три класа също са се увеличили от 67 на 90... И това са бройките само на американското ВВС, тук не са включени инцидентите с Ф-ките на Морската пехота и Националната Гвардия, както и тези на Тайванците и Пакистанците, които дори приземиха всичките си Ф-16 докато разследват защо губят толкова много дамолети от този тип.

60-70 инцидента годишно ако има с някой модел самолет най-вероятно никога повече няма да лети. Може би става въпрос за инциденти с размазани по стъклото на кабината мухи или комари. Това което тртябва да провериш, ако искаш да ти стане ясна цялата картина е, колко бройки има в света на въоръжение, колко летателни часа общо имат и на базата на тези две числа да си направиш изводи: става/не става. Какт би казал президента ни "..всичко останало е нальот.."

Ами пише всички фатални в уикито за Ф15 и 16,за 18, за 21 и 35, и т.н., но не съм сигурен обаче че всички инциденти на Китай например се докладват там (или някъде) или на Индия. А я кажете инцидентите на Бг авиацията от 1945-1989 като сте започнали, на Добри Джуров, вторият човек в държавата сина му, кажете за Гагарин и куп известни личности возили се за последно на съвецки алуминиеви (или чугунени да го кажем) ковчези. Да приравниш нация, дето щъка из Марс, с дронове, ще наблюдава първите галактики със позлатен телескоп на майна си райна и такава дето ползва техника от съветско време е глупаво. Новите Ф16 са си нови, може да им е старо името но са модернизирани машини и то доста, което едва ли е валидно за "модернизирани" Миг29 за 5 лв (та дори и могучая да бяха)

Че нали затова спряха производството им... та първо трябваше да строят нов за да има и за нас от тези компрометирани хвърчила, от над 4000 произведени бройки 1/3 стоят по моргите и не летят. А и какво има да ми става ясно като лъжеш изключително нагло... ти твърдиш че през 2019 година има само 4 инцидента с 16-те а през споменатата година само Пакистан губи 4 самолета от този тип, и пак ти казвам че през 2019 има десетки инциденти с тези "ковчези".

Колко МИГ 29 останаха на служба във ВВС на България?

Преди комунизма сме имали 300 самолета.

да, 311 са били със селскостопанските

Jalko za pilota

жалко за държавата бих каза, ако можеше всички , които са дали кръвта си за това парче земя да видят какво става ще се обърнат в гробовете си

Излиза, че СУ-тата на въоряжение в БГ или не летят, или не катастрофират. Уникални машини

Голямо, тежко, грозно, скъпо, шумно и не прави лед ? Руска машина за лед. За съжаление миг29 го кара човек...

Всичко руско е боклук!!! ВВС на Индия от 1971 година насам е загубила 482 изтребителя „МиГ” съветско и руско производство. Това е разказал военният министър на Индия Аракапарамбил Куриан Ентъни.При инцидентите са загинали 171 пилоти (35%), един член на екипажа, осем военнослужещи и 39 мирни жители. Според Ентъни причини за катастрофите са както човешки грешки, така и технически неизправности По-рано беше съобщено, че през последните 3 години Индия е загубила 33 изтребителя,както и 10 вертолета.

що не карат американските дето ББ даде милярди за тях в кеш?

През 1971 година Индия политически подкрепя Източен Пакистан заради което Пакистан напада Индия, в операцията "Чингис хан" Пакистан унищожава 11 индийски военно-въздушни бази и намиращите се там самолети...Е, индийците си го връщат тъпкано на Пакистан, който капитулира, а в последствие дори САЩ със своите самолетоносачи не може да спре създаването на подкрепяната от Индия Бангладеш. А F-16 има чудното свойство при кацане да създава такова претоварване че пилотите губят съзнание, дори като екстра, в бройките които ще получим някога в бъдеще време, ни обещаха че самолета ще проверява дали пилота е в съзнание и ако не е самолета сам щял да набира височина за да не се разбие в пистата, нещо което се е случило с една трета от произведените F-16... То и затова Индия се отказа да купува F-21, тунингования за индийските ВВС F-16. Междувпрочем на 4,Септември, 2018, Локхийд Мартин публикуваха прес релийз в който Вивек Лалл, Вице-президент на Локхийд Мартин Аеронаутикс, оповести че са сключили договор с Тата за това че крилата на всички бъдещи Ф-16 ще бъдат произвеждани от Тата Адвансед систем Лимитед в... Индия, а от Тата допълниха че електрониката на тези самолети също ще е тяхно дело, така че хората си имат приказка и производствените връзки-))

МИР НА ПРАХЪТ ИМ НА ВСИЧКИ ЗАГИНАЛИ ПИЛОТИ. МИЗЕРНИЦИТЕ ДЕТО УПРАВЛЯВАТ ДЪРЖАВАТА И ТЪРГАШИТЕ ОРГАНИЗИРАЩИ ТЪРГОВЕ СА ВИНОВНИ..... КОЛКО ТРЕНАЖОРА ИМА У НАС........ И ПОЛЗВАТ ЛИ СЕ РЕДОВНО......... ПАРИ ЗА ГОРИВО НЕМА...... ОРЯЗАНИ ЛЕТАТЕЛНИ ЧАСОВЕ...... "КОСМИЧЕСКА СИЛА" ТРЕЕ АРМИЯТА СЕ ДИГНЕ И С ПО ЕДИН САП В РЪКА У ГЩ, МО И ПАРЛАМЕНТА, МИНИСТЕРСКИО... ВЪРТИ, ВЪРТИ ДА ПРАЩЯТ РАЗБИТИ ЧЕРЕПИ И КОСТИ

А защо от 89 -та искаме да прочетем и за тези преди 89-та.

Изводът е че българите не могат да летят. Да купуваме ц400 и стига сме правили простотии! Военен самолет във века на дроновете и бързите ракети е като да се топлиш с дърва и въглища в центъра на софия. Самолета е нападателно оръжие, кого ще нападаме

Хайде да не взимаме от "бившия" Сесесере. Достатъчно им сърбаме попарата от 1944 насам.

Индия само за миналата година има 3 разбити Миг-29. Аре стига сте се вайкали. Случва се. 26 Nov 20 MiG-29K 08 May 20 MiG-29 UPG 23 Feb 20 MiG-29K 16 Nov 19 MiG-29K

Всичко русиянско трябва да бъде изхвърлено от държава член на НАТО.

Шило

Аре стига словоблудстване със съдбата на тоя човек бе, говеда! Каквато и да е причината-техническа неизправност, пилотска грешка, все е в резултат на нечие друго поведение-недостатъпна подръжка или калпава такава, недостатъчни часове за пилота, щото няма кинти за полетите.... А не се ли допуска и нещо здравословно да е стабало

А дали участниците в учението не са свалили този самолет? За да тренират и отработят издирване на паднал самолет и на изчезналия пилот. Може би са искали в реални условия да продължат ученнието в тази насока, издирване на катастрофирал самолет?

А възможно ли е да жена ти да прави учение с комшията ти?

А възможно ли е да отидеш на психиатър??? Имаш спешна нужда от лечение!!!