АПИ обезопасява 11 опасни отсечки с нови пътни знаци (снимки)
Освен тях се поставя и друга вертикална сигнализация спрямо спецификата на трасето
Обратно в новинатаКоментари - АПИ обезопасява 11 опасни отсечки с нови пътни знаци (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
коронният номер ,слагат знак и винаги шАфьора е виновен. Че има дупка 50 см,че асфалта е гланциран,че наклона е обратен. Абе знак има ли? Има .ШАфьорът е виновен. Това са АПИ и не само те.
О, УАУ! Пътни знаци!?!! Джигитите се насраха у гащите! Какви строги мерки, какво чудо!
А кого ще обезопасят ВСИЧКИ пътища, като премахнат хилядите излишни и неадекватни, включително забравени с години след временни ограничения, знаци по тях? Само от Бургас до Варна са поне 100. Включително за ограничение на скоростта пред завой до 20 км/ч, който не се отменя нито от знак, нито има кръстовище след него в продължение на 7-8 километра. Или табелата за край на Бяла, посока Варна, която е на половин километър след изчезване на всякаква следа за урбанизация. Преди 40 години с трабант, без да нарушавам правилата от Бургас до Варна стигах за час и 45 минути, сега, със съвременен автомобил 2 часа са абсолютния минимум.
Обезопасява?! Да вземе първо да ги ремонтира, вместо да им слага боя върху дупките и знаци около пътя, това не помага много
Евалааа. Така е най лесно. Турайте знаци на кило вместо да оправите пътищата. Вдигайте винетките и само цълайте с камерите пари да падат. Да ти з... А и държавата
Става въпрос за последния слой от асвалта, който беше изнесен в чували и сакове! Никой нищо не знае разбира се. 70 млн бяха изнесени в 5 следобяд от една банка! Буци, къде си боклук нещастен? Днес един километър достигна умопомрачителните 50 млн, демек метъра е 50 хиляди! Айде бягай бе
Абе Шиши да няма фабрика за знаци. Или Бойко. Или Киро. Или Радев. Все някой е замесен
Тези действат по мързеливия начин, вместо да сложат асфалт те намаляват скороста с знаци че е по лесно така, що да работят и да се морят
А ако знаете колко струват пътните знаци... Там е по-голяма далавера от самото пътно строителство!
Е щом има знаци край, проблемът е решен. Българският ганьо е разумен човек, той спазва закона, шофира нови изправни автомобили и е високообразована личност. Толерантен, разумен и спокоен шофьор е Ганя. Благодарим на управляващата класа, че се грижи за нас. Успех!
Ех някой изкарва много пари на гърба на трагедията...Тези знаци как обезопасяват пътя не ми е ясно.
Тук, в България, знаците са в пъти повече от безопасното! Толкова са много, че човек не може да ги осмисли докато шофира, особено тези, дето си противоречат. Чуди се, кой е по-смисленият знак. Та в края на краищата просто спираме да им обръщаме внимание, щото само ни разсейват и не може да се концентрираме върху безопасното си шофиране. Та, има си правила по подразбиране, които си важат и БЕЗ да са обозначени с пътни знаци. Знаци трябва да има само там, където НАИСТИНА трябват, докато пътя се приведе към стандарта, така че да не трябват знаци. Вземете за пример Гърция - пресичате границата и ограничителните рядко знаци намаляват само около 20-на пъти...
Мали, как обезопасяват само! Еха, какви пътни знаци само! Не 40, 4 кмч да ги направят! Направо даже да забранят колите, щото са основна причина да ПТП! Вече се чувстваме напълно обезопасени!
Я53 - пътят е с влагани некачествени материали Ц67 - пътят е изграден с 30% от необходимите средства Ю94 - опасност от пропадане вдън земя
Слагат пътен знак - готово, обезопасихме. Пълна подигравка с населението. То май свикна, гаврата е ежедневна
Вместо да оправи състоянието на пътищата, държавата отново си измива ръцете с безумни ограничения на скоростта и всякакви забрани. Целта е ясна - събиране на глоби.