Коментари - Подкрепяте ли стачката на столичния "Градски транспорт"? | dnes.dir.bg

Коментари - Подкрепяте ли стачката на столичния "Градски транспорт"? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Шофьорите вземат повече от много учили и преучили, но това се дължи на факта, че няма кадри и нови не идват. Разбирам че за умните и красивите е най-хубаво да вземет по 5-6 бона чисти и другите да им слугуват за 1500лв. - това е проблема на всички гласували за ппдб и продължаващи сляпо да вярват на марионетките на ББ. Уж интелигентни хора, но реално силни идивидуалисти и егоисти с малко на брой приятели, постигнали професионални успехи и доста добро заплащане, не рядко над 10хил. лв. и живеещи в прекрасната ни столица. Те не коментират заемите на държавата или лошата инфраструктура, защото те реално пряко или косвено раотят за тия които усвояват парите.

Много е заради извънредния труд, които полагат

Времето за сетен път доказа некадърността на продължаваме подмяната. Време е вече да ги пратим на бунището на историята и политиката също.

Шофьор се става с основно образование. Шофьори с основно образование взимат повече от университетски преподаватели, че и с 2 висши образования и титли. И за какви условия на труд иде реч? Автопаркът е обновен, кабините са луксозни и климатизирани, джакузита ли да се монтират??? Вижте анкетата - болшинството гласували НЕ подкрепят драйвърите..!!!

Градския транспорт може да бъде много богат. ако върне търговските павилиони край спирките.Ще печели много от наеми. Разчистиха всичко около спирките, за да няма конкуренция на големите търговски вериги Веригите печелят , транспорта губи

ББ воюва с Терзиев чрез синдикатите . Видя го от войната на англосаксите срещу Русия чрез Украйна .

Васко ДСто не знае как да преговаря. Май му се иска да изкара 10 шофьори пред гаража и да им ударят 20 тояги на голо и другите сами ще се откажат от увеличението

Вече не знам какво още да коментирам по темата,защото все повече мисълта ми се накланя в посоката,че не протеста на горките шофьори е с политически интерес,а излизането на всички тези лъжливи коментари срещу желанието на някой за достойни заплати и елементарни условия на труд са с политически интерес.Кмета сигурно много се притеснява от факта,роба в България да не вдигне глава и да не дръзне да си търси правата!!!!На базата на този скъп живот и моята заплата е нищо,но поне когато отивам на работа никой не застрашава живота ми и аз самата не съм отговорна за чужди животи....

Спестените пари от бензин и др. се наливат в новите лъчи на метрото. Щом така са решили - добре.

Сега, много ли са, малки ли са заплатите и то конкретно на градския транспорт в София. Значи доколкото разбирам, проблемите идват и от самото трудово законодателство! Какво имам предвид? - ами сега аз ако реша да стана водач в някое от дружествата никой няма да ми признае общият трудов стаж /33 години/ за клас послужено време и оттам завишение на основната заплата, защото никога през живота си не съм работил като шофьор /като изключим 2 години в казармата/ . И така основна заплата 1 800 лв. клас няма, храна има 200 лв. и извънреден труд, който обаче не следва да надвишава 60 часа месечно. Затова млади шофьори не започват работа или ако започнат след месец-два бягат .Реално работният месец не следва да е повече от 176 часа и тези 60 - 236! Вие знаете ли какво значи да въртиш цял ден геврека из София, където се шофира меко казано безотговорно. Истината е, че трябва да се редуцира администрацията на тези фирми, защото доколкото разбрах 700 човека дебелосерковци се хрантутят в администрацията!

А бе има ли разлика от стандарта на живот огромна в тия дето са в къщи в Драгалевци, Бояна, Симеоново и тия по панелките. Ако ножицата в езно общество е над 10 пъти, означава несправедливост. Тия, които карат деца, ученици, студенти, администратори на работа, без пърдящ личен транспорт, но с адекватен градски транспорт до всяка точка, без задръствания и навременно с оптимална организация, техника, дигитална координация, в които трябва да се инвестира, заслужават високи заплати, бдящи над градската сигурност и животи. Нека останат само нещастните автопаркове с опция да забогатяват и си купят по-нови коли дистрибуторите, техниците, разносвачите на стоки, возещи машините си и стоките си в нашата страна с търговия, но без икономика, неоправдаваща нощния транспорт и липсата на работа на 3 смяни при яко производство без прекъсване. БЕЗПЛАТЕН ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ ЗА ДЕЦА, РОДИТЕЛИ, УЧЕНИЦИ, СТУДЕНТИ, ПЕНСИОНЕРИ, АДМИНИСТРАТОРИ със свързаност до всяка точка на градовете - бърз, ефективен, без задръствания, без газове излишни във въздуха ! И специализиран транспорт с облекчения за фирмите-производители в нестандартни часове от денонощието, вместо всеки да надува гърнето на 20-годишна кола!

А бе, има ли разлика от стандарта на живот, къщи и коли на тия в Драгалевци, Бояна, Симеонова... и на тия от люлинските панелки, шофьорите, които отговаряли за живота на всички ученици, студенти, софиянци, ходещи на работа с транспорт, без пърдящи коли с газове ? Ако има адекватен транспорт, ЩО пък всички трябва да се движат с най-нещастния автопарк в Европа по тесните пътища на София, без подлези, надлези и необходими ленти за движение и да замърсяват въздуха по 3-5-7 минути на задръстените светофари??? БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ ГРАДСКИ за ученици, студенти, пенсионери и работещи администратори и ... АВТОМОБИЛИ, само за тия дето си возят инструмента в багажника, за да работят! Както и за основния персонал на България с търговия, но БЕЗ ИКОНОМИКА - търговци, доставчици, дистрибутори, техници

ПРОФЕСИИТЕ, най-много изтощаващи мозъка, според научните световни изследвания са : - космонавт - шофьор - учител - хирург Естеството на горенето на много мозъчни клетки са според натоварванията: КОСМОНАВТЪТ е в друга антиприродна среда в безтегловност и бързо взимане на решения, изпреварващи дори скоростта на космич. кораб. ШОФЬОРЪТ, дори с периферното си зрение отчита всяка секунда в скорост огромна информация за предмети и хора, но и те в движение, а мислите и реакциите му трябва да са според скоростта на движение, а не като в статично положение. Прибавяме шум, светлина, дъжд, газове..... УЧИТЕЛЯТе подложен на непрестанен шум като жужукане, винаги трябва да е в емоционална и умствена кондиция, но и да бди над безопасността на учениците. Никога няма право да е закъснял. Никога! Този вид шум и емоционалната ангажираност изцеждат. ХИРУРГЪТ е длъжен дори на 6-8-часови операции да е във физическа и умствена кондиция с точност на движенията до мм. В ледена операционна. Дори понякога с неизсушени дрехи на гърба си. Дори нощем. И да работи в екип - следи целия екип. Да влиза в операции по спешност, без психическа нагласа. Никога да няма психически бариери за готовност. Я, накарайте жена си да ви сготви в 22ч или съпруга ви да иде до денонощния магазин, или детето ви да си почисти бюрото ! Ако едно ОБЩЕСТВО НЕ Е ГОТОВО да има платени професии, осигуряващи националната сигурност, ТО НЕ СТРУВА! ТО Е В КРАХ ПОСТОЯННО! В СОЦ-а студентите се явявахме на изпит-колоквиум /не с оценки, а с ДА и НЕ/ по "Гражданска отбрана" за грамотност ЩО Е ТО "Национална сигурност", след като ще управляваме хора, отдели на предприятия и институции. НАЦИОНАЛНАТА СИГУРНОСТ касае пътища, ЖП, аеро-транспорт, летища, гари, автогари, енергетика, води и язовири, пощи, телефонии, съобщения, а вече и интернет, болници и здравеопазване, спешна помощ, пожарни и полицейски служби, армия, резервоари с газ, петрол,

....аварийни служби със складове за храни, питейна вода, одеала, палатки, лекарства и превързочни материали - службите на "Червен кръст", подземни убежища за населението във всеки квартал, сирени и уведомление, МЕДИИ - радио, тв, вестници /4-тата власт !/. Сеизмични и климатични прогнози, дори астрономическата ни станция, БАН, Институт за ваксини / беше в ТОП 2 в света и го затвориха 2001 г/, фармацевтика - всичко касаещо живота ви е НАЦИОНАЛНА СИГУРНОСТ ! Когато се изказвате тук с празнодумство и ежедневна злоба, знайте от какво зависи живота ви в случай на война или природно бедствие, НЕ ДАЙ БОЖЕ !!! Защото тези неплатени професии ни оставиха без българи, те бягат и търсят навън заплащане, рискувайки семействата си! ВИЕ, БЪЛГАРИ, трябваше отдавна да защитите учителите си, лекарите си, мед-сестрите на 400 лв. заплати доскоро, защото всички имате родители, поне, влизащи в болници и разчитащи на денонощно наблюдение и обслужване, поне от сестри. Вие трябваше да се борите за ЖП, МТел, Пощи, Болници и закрити училища, ферми и ниви, даващи ви храна, шофьори и полицаи, НО...НО ЗАПЛАТИ И БРОЙ С ЕФЕКТИВНОСТ ! Днес имаме армия от 30 000 регистрирани, а вероятно 50 000ен град от аутисти и деца със специални нужди, армия от неграмотни на социални помощи, избягали лекари, шофьори, тесни специалисти....милиони откраднати хора, в които Държавата е вложила поне по 50 000 е, според статистиката във ваксини, мед грижи, образование, транспорт, логистика... 4 млн души изгубихме по 50 000 евро са 200 МИЛИАРДА ЕВРО, равно на 400 млр лв, вложени от всички нас. За сведение - БВП за първи път у нас е 102 млр евро ! Пари се изработват и печелят, но брой хора не се насмогват с векове - така много народи и цивилизации са се затрили. Нас ни има тук над 1300 г като ДЪРЖАВА!

И СМЕ ДЛЪЖНИ да я оставим на децата си ! В СОЦ-а имахме БВП 20-40 млр БВП продукт. БЪЛГАРИЯ НИКОГА НЕ Е БИЛА ПО-БОГАТА - говорят банкерите. Но кои професии упражняват ДНЕС жителите на Русе, Плевен, Бургас, Стара Загора, Пазарджик в сърцето на най-богатата земя на Балканите от Бяло море до Унгария и Италия /най-големите градове преди, след София, Пловдив и Варна/ . Продавачка, маникюрист, фризьор, автомонтьор, сервитьор, барман, охранител, разносвач на стоки! ТОВА ИКОНОМИКА ЛИ Е ??? Мислете за бъдещето на вас, децата и внуците ви, когато се изказвате! За националната сигурност, а не си проветрявайте зъбите и злобите в душичките си! Съседска или кариерна, роднинска или състезателно приятелска. БЪДЕЩЕТО ВИ ЗАВИСИ от вашата бдителност, ум, прозрение и склонност към манипулации. Нямате дори "Гранофорин" - зелено зъболекарско мастило, лекуващо афти в устата на децата ви, защото ни е забранено да го произвеждаме, щом искаме лекарства за рак, пристигащи тук отвън в пакет с нещо такова, но не струва стотинки. Сещайте се. Краставиците ни са криви, а доматите ни са от Турция и Гърция, когато хранехме СССР с народ на 1/6 от сушата на планетата. Яйцата ви са внос! Зърното ви е от Украйна, както и захарта. Посочете една сфера на националната ни сигурност, без фалиращите ТЕЦ и БДЖ да са българска собственост ! А1, Виваком, съобщения,ЧЕЗ, вода, ток, летище, пристанище, модерни болници, медии - БТВ, НОВА тв, златни находища със сребро и още много метали, перлит, медно производство - втори в света по медни тръби,..., всички хранителни вериги, мебелни, строителни материали, бяла и черна техника - Метро, Билла, Кауфланд, Лидъл, Кока кола, Практикер, Бриколаж, Технополис, Техномаркет, Бау хаус, Кроношпан, Кнауф, Баумит, Рьофикс, Теранова, Шийдел... Ха, сега мислете колко печалби излизат навън, колко данъци се плащат във вашата хазна и какви заплати да взимат тия, които ви возят на работа и на училище! Все още в български общински фирми !

Помислете си и за природни бедствия! Кой ще ви вози, уведоми, линейки, лекари, аварийни служби от ел техници, шофьори, водни аварии.. БДЕТЕ НАД ВОДИТЕ СИ И ЯЗОВИРИТЕ СИ, РЕКИТЕ, ХРАНИЛИЩАТА И РЕЗЕРВОАРИТЕ, ПЪТИЩАТА, СЪОБЩЕНИЯТА, МЕДИИТЕ И МОБИЛНИТЕ СИ ОПЕРАТОРИ ! НЕ ГЛЕДАЙТЕ И НЕ БРОЙТЕ ЗАПЛАТИТЕ НА ТИЯ РАБОТЕЩИ ИЗВЪНРЕДНО ВСЕКИ МЕСЕЦ ХОРА ! ДА НЕ ПРОГОНВАМЕ СПЕЦИАЛИСТИТЕ СИ НАВЪН! КУЛТУРАТА И ОБРАЗОВАНИЕТО, НАУКАТА СА В А Ж Н И ЗА ВСЕКИ НАРОД, ИСКАЩ ДА ОСТАНЕ ! БДЕТЕ НАД ГРАНИЦИТЕ СИ! Щом шеф на болница може да взима заплата под и над 100 000 лв. означава, че и сестри, лекари и чистачки могат да бъдат с достойно заплащане и с нужните апаратури и работни средства и консумативи за ефективност от труда им. Вие искате ли учителката на детето ви да е със скъсан чорапогащник и беззъба ??? А лекарят ви с бледозелена кожа от изтощение, но да ви лекува според световните тенденции? А шофьорът на трамвая да е недоспал, прежълтял и пред инфаркт ? Че и пиещ вечер? Ами нормалните са привлечени от заплащане и не давят неудовлетворение с алкохол от лекар до шофьор. АЗ СЪМ ЗА безплатен градски транспорт, но ЕФЕКТИВЕН! Безплатно здравеопазване, но ЕФЕКТИВНО ! Има си начини на организация в дигитално време, без раздут персонал! Направиха лекарите ни писари и търговци, а шофьорите ни страдалци, возещи народа на и от работа! МИСЛЕТЕ ! .

Не зная какъв човек стои зад името ,,Лудият Макс",но неговите коментари са най-смислени и интелегентни.

Много в погрешна посока вървят всички,които си мислят,че шофьорите са необразовани хора!!!!Колкото и да не ви се вярва сред тях има хора не само с образование ,но и хора с висше.Вместо да обиждате хора,които не познавате само защото,са дръзнали да направят това което всеки в България иска,но се страхува си задайте въпроса какво вие можете да направите за вашите достойни заплати и елементарни условия на труд!!!!

goose

Това е Екатерина Йорданова, председател на Съюза на транспортните синдикати в България. Тя е причината в София да няма градски транспорт цяла седмица, а вероятно и още по-дълго. Но Екатерина Йорданова има и друга работа. Две, за да сме по-конкретни – общински съветник в Столичния общински съвет от квотата на ГЕРБ още от 2011 г. насам и председател на ГЕРБ-Жени от 2021 г. насам. С други думи, Екатерина Йорданова не е шофьор на автобус, не е ватман, не е и контрола в градския. Но говори от тяхно име и се възползва от неизвестността си. Всъщност много от вас все пак са я виждали. Сещате ли се групата от достолепни дами на средна възраст, метнали се на врата на Бойко Борисов, когато го пуснаха от ареста? Йорданова бе една от тях. Като общински съветник Йорданова със сигурност знае, че е невъзможно заплатите на всички 7 хил. служители на градския транспорт, от шофьорите до секретарките, да се вдигнат с по 1500 лв. чисто в рамките на три години. Ако беше възможно и лесно – да го е направила в 13-те години, в които е участвала в управлението на града с кмет на ГЕРБ и мнозинство на ГЕРБ. Като председател на ГЕРБ-Жени обаче това просто няма значение. Има значение само какво казва Бойко Борисов. А той каза, че софиянци трябва да страдат.

Уволнете половината от тези протестиращи негодяй дето въртят геврека .Трамвайте и автобусите вървят полупразни ,което е велико разхищение .Въведете Юбер ,споделеното пътуване и край с тази пастмина която разиграва града .

Ако е вярно че столичният транспорт взимат заплати доста над средните, то не виждам защо този който им плаща (кметът ли, кой?) не започне масова чистка и преназначаване на нови заплати +100 лв на сегашните, и изравнени за водачите в метрото и наземния транспорт. Също така безвъзвратно орязване (нарича се оптимизация) на раздутия административен персонал и преназначаване с адекватно намалени заплати. Не виждам кой закон се нарушава, ако се постъпи така и ми е чидно защо не се прави.

Навсякъде растат цените, защо си мислите, че някой трябва да живее нормално, а останалите да не живеем.... Военни, полицаи... те пък какво толкова правят, че да им увеличават толкова много заплатите?

Пазят управляващите от народната любов...

Какво са това 1500 лева за лудницата транспортна мрежа София. Аз съм се чудил как е възможно "софиянец" застанал в лентата задължително наляво, да завие надясно. Или на Цариградско да изпреварва на жълт светофар. За това говорят и случаите напоследък леки коли да блъскат трамваи в безумни комбинации, да паркира "само за 5 минути" до трамвайна линия в които се разминава с отнесен мигач или огънат калник. Някой може ли да обясни защо 300 лапачи взимат 4 -5 месечи заплати на водач обществен транспорт, но не плаща ДОД, здравни, и други, а са му осигурени по закон. В същото време когато водачите блъскат извънредни, не им се осигуряват отпуските да не говорим спазването на "работно време" и регулярни почивки за празниците. Джендърчето кмет, с претенции, да се качи в автобус, трамвай, тролей за се вози редом до водача 8 часа 20 дена в месеца и после да се произнесе 1500 лева малко ли са -много ли са за водач на ППС в София

Като имам предвид че в София тези транспортни работници шофират по 12 часа на смяна и големи идиоти са им на главите напълно ги подкрепям да продължат стачката. Общинарите да си намалят хонорарите и да върнат това което са откраднали на общината та да има пари за заплати.

Stanko

Не подкрепям блокажа.Това е шантаж Другите хора не са виновни,че шофьорите смятат,че са с малки заплати.

сТанко, години вече се противиш срещу несгодите довели протести от работещи. какъв шантаж е работещ в градския транспорт у Софето на някаква "средна заплата" и сравни със заплатите на лежперите законотворци. Сравни с условията, времетраенето, продължителността на работното време, почивки, отпуски. Защо все гледате в канчето на другите. Имах един познат който казваше "Аз не знам 200 лева много ли са, малко ли са" за заплата, но харчеше по 100 лева на ден за капризите на дъщеря си. В същото време и работещите при него бяха "длъжни" да работят по гнайса, по изработката на басейн в двора, облицовка на тавана тип яхтена обшивка ....Така че не гледай хората от твоя прозорец, започни поне месец да работиш тяхната работа

Защо да се сравняват заплатите САМО на шефьорите и ватманитге!?!?А на другите раблотещи-техните заплати стигат ли им!?!Айде,успех в живота!

Те не смятат, реално са малки и това се знае от много дълго време. За работно време, отпуски и извънреден труд даже няма да коментирам. Ако обичате, проверете си информацията и не се изказвайте неподготвен друг път.

Нормално е всеки да иска достойно заплащане, но къде са исканията на медицинските работници. А не да е пълно с изнемогващи пенсионерки в отделенията, училищата, детските заведения. Няма да се намери някой да си сложи главата в торбата и да национализира сметките на Шиши, ББ, и другите олигарси. Тогава ще има пари за всичко, но не се знае този някой кога ще му ,,видят сметката"

И аз се питам къде са. Докато всеки гледа само своето канче няма да се оправим. Сега е момента народа да се обедини и да докаже, че не сме "кофти материал" както беше наречен българския народ преди време - от всички помним кой зеленчук...

наглостта на тези шофьорчета няма край...

Да

За натовареността и извънредните часове работа, които между другото им се заплащат са прави, но и никой не ги кара насила да стоят там, а що се отнася до заплатите им искам да отбележа, че в родната администрация редови ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ с повече от 20 години стаж получава по-малко от един водач на превозно средство в СК ГТ , но пък за сметка на това е длъжен да спазва цял куп ограничения, да носи отговорност за какво ли не и да подписва всякакви декларации даващи право на сульо и пульо да ровят в личния му живот. С оглед на горното аман от претенции за заплати от хора надценяващи собствената си значимост без да вземат предвид различните суми, които получават като добавки към основната заплата, като нямам предвид само въпросните протестиращи в момента, защото на много хора им писна и от едни други, които по-голямата част от лятото почиват, а през останалото време 95 % от тях присъстват на работното си място по половин ден "отбивайки номера" и след това оплакващи се колко им е трудно. Темата е много подходяща за писане и коментари но мисля, че в общи линии става ясно какво имам предвид.

Нормално е да взимат повече от един държавен служител! Държавният служител в общи линии паразитира на гърба на обществото и единственият му продукт е още по-голяма бюрокрация и затруднения във всяка една област от ежедневието на гражданите. Да шофьорите може да са неуки и... но отговарят пряко за живота и здравето на всички пътници в превозното средство, а също и на другите участници в движението. Така че, съветвам държавните службогонци да си мълчат и да се радват на заплатите защото и това им е прекалено много...

Я да питаме колко вземат шефовете в градския транспорт, да видим техните заплати какви са? Сигурно по 10 бона на месец взимат, щом тези са с по 3000лв ..., намалете на директорите заплатите, щом не успяват да създадатх нормални условия на труд на тези хора! Къде са им тоалетните с топла вода и сапун, това е най-елементарното....

Вкараме ли индийци и пакистанци, ще си вкараме с тях и терористи! Направо да викнем и Газа при нас

Намалете администрацията. Сега до всеки един шофьор има и един администратор.

сега без градски транспорт се стига по бързо с кола

ТОва е стачка на герб за провокация

Време е кмета да си внесе индийци ! При 1,5 милярда население - все 1000 шофьора ще се мерят !

“Още 400лв тая година, още 500лв следващата и още 600лв през 2026г”. Аз ако поискам нещо подобно - просто ще ми посочат вратата да го търся другаде. На вас мирише ли ви на политика и клоунада, или само на мен?

Заповядайте да работите при нас! Никого не гоним; ще се радваме да имаме нови колеги. Защо мислите, че взимаме много пари, а вие по-малко? Защо не се включите към екипа ни?

Вие като ви е толкова трудно що се не махнете за да си намерите по.добра и по -платена работа .Така и ние ще се отървем от изнудвачи .

Седя и се чудя, колко от подкрепящите и използващи градски транспорт имат заплата от 4000 лв, за да оправдават този рекет над кмета и блокаж на града от неграмотни шофьори подклаждани от същите некадърници управлявали София 20 години и лакеите им в синдикатите (същите, които са просто кърлежи и смучат пари за нищо) После Терзиев бил виновен, че спестил хаоса и един ден децата не били на училище ... голям проблем не можели да учат - само до преди седмица половината отсъстваха, защото някой беше решил да си слива почивните дни.

Шофьор е опасна работа като цяло и е стрес също, шофьор на камион се води една от най опасните С 2000 лева можеш ли да се храниш, да не говорим да си купиш жилище. Друг е въпроса че тия хора не са си потърсили преквалификациа като не са доволни. Но 400 кинта е разумен иск като цяло не искат х2

Тава е основната заплата, допълнително вземат надбавки за прослужено време и т.н. , като заплатите са им над 3000 лв ..

А защо трябва да си купи жилище ?! Може и на почивка на Малдивите трябва да иде ?! Все пак е шофьор а не ядрен физик. Оставете най - накрая то ва комунистическо мислене , че трябва да имат апартаменти , коли и тн. Отдавна живеем в капитализъм и всеки трябва да си знае мястото в социалната йерархия. Кати искат много пари , кмета да последва примера на Европа - има индийци и пакистанци на “корем “, за по 500 - 600 евро заплата !

Не я подкрепяме. Не взимат малко за това, което вършат. Единственото, което е - прочетох някъде за заплатата на хората, които поддържат техниеското състояние на автобусите, тяхната заплата беше наистина ниска, а работата им е важна.

явно нищо не сте прочел.....жалко

уважаеми цървули тука, дето 3000лв. са ви много и разни с по 4 висши взимали по 3К на месец и били много... Една проста наджукена 20 годишна курва от ало-то, дето отваря краката по 3х на ден прави по 20К на месец! 20 000! И не плаща данъци, осигуровки, нищо не работи и с нищо не допринася за БВП! Складира си парите в биткойн... аре трепете се за по 3К! Тая същата бси купува кола за 100К 8 излиза на улицата със самочувствие все едно е вип, па вие протестирайте...

То и мъжки курви има ! Вдигай ги и ти ! Все пак е шофьор , със максимум образование 12 клас ! Колко да взима като е необразован ?! Колко - милиони може би!

Банда тъпаци, надъхани от Хекимян и Григорова ( и лицата зад тях) с абсурдни искания да изнудват кмета, защото явно е спрял някаква далавера и пречи някому!!!

Гледайки резултатите, много жалко, колко хора са станали егоистични нарциси. Жалко.

Нека да им вдигнат заплатите, но искам и адекватно (!!!) обснение как така с улици по-пълни с автомобили заради стачката стигнах с колата до работа по-бързо и по-лесно. Културата на водачите в градския транспорт е нулева ( с малки изключения) и силно се надявам, макар да не го вярвам, новите заплати да оправят и това.

Обяснението е елементарно - колите не са повече, защото учениците си бяха вкъщи. Днес ще е различно.

Всичко тръгна от тези даскали ,на които им раздадоха неимоверно високи заплати.,а те само се чешат по пиленцата.Как може един шофьор, който е под постоянен стрес по улиците на София да взима по малко от един даскал ,който на нищо не научи малоумниците и има по 3 месеца ваканции без никаква отговорност.

Транспортните работници към момента на протеста взимат два пъти повече заплата от учителите!Отделно са работници в категория труд!Да не казваме с какво образование може да станеш шофьор,ватман . Заповядайте и станете учител! Родителите не могат да се справят с едно- две у дома,а искате учителя да се справи с 20-30 деца и да няма никакви права! Не съм даскал и никога няма да пожелая да съм евтина гувернантка, защото учителите са това!

Ами на родните МИЛИЦИОНЕРИ не им ли увеличиха заплатите?! Това много заслужено ли беше?! Защо на безхаберните рекетьори и охранители на мафията (т.е. милиционерите) да се плащат държавни пари, а на тези, дето по цял ден поемат гнева на безхаберните водачи на МПС (вкл. мафиози и охранителите им, които карат на червено, в затворени улици и сякаш са купили държавата) да не им се увеличи възнаграждението от същите тези държавни пари. Освен това броят служители в градския транспорт е далеч по-малът от броят на милиционерите! Така че тежестта на бюджета ще е далеч по-малка. И още по-далеч бих стигнал - да намалят с 10% увеличението на заплатите милиционерите-мафиози. Така ще има поне за 50% за увеличение на градския транспорт ;)

се едно е спрял тока като у испанско! То от там тръгна и кризата от 2008 и цикъла иде пак хахахахаха

Категорично НЕ

Да

Не подкрепям, нямат основание,защото получават заплатите си. Аз през 2010 г -зимата не получих заплата цял месец, не сме протестирали нито съм чупила поликлиниката ,в която работех.Моята заплата е 1500 лв, в болничен съм и вземам 80 % от нея. Работя в МЦ и не съм санитар...Да направят надземния транспорт ПОЧАСОВ и да намалят заплатите им!!!

Ако шофьорът на автобуса внезапно се нуждае от спешна медицинска помощ, съжалявам, нищо лично, но имам протест, не работя. Заплатите на лекарите са по-ниски от тези на шофьорите

Не подкрепям и не одобрявам стачката. Няма нормална държава, в която ние, учителите, да получаваме наполовина по-малко. оше си чакаме увеличението от 1 март 25 г. Аз имам 3 висши образования, преподавам компютърно моделиране и информационни технологии от 3 до 12 клас и непрекъснато ходя на обучения и разработвам уроци, защото по моя предмет всичко непрекъснато се развива. Старши учител съм с 1900 лева заплата. Все пак те всички са със средно образование! Искат 150 % от средната работна заплата, а нашата по Закон трябва да достигне до 125% от нея, но това все още е мираж. Няма такава държава!

с повишена трудност: Ако държавните и общински служители се договорят да получават 150% или 125% от средната заплата, каква заплата трябва да получават в частния сектор, за да може общата средна заплата на всички трудещи се да е 100% от средната и ще има ли кой да работи в частния сектор, за да плаща данъците на всички от държавния и общинския?!?

Колко часов работен ден имате, реално? Колко дни годишен отпуск имате? В края на всяка календарна година учителите получавате и допълнителни пари, нали? По няколко хиляди?! Имате образование, но все пак от значение са и условията на труд. Имате право да изразите своето недоволство, защо не стачкуват?!

Уточнение: Служителите от Столичен градски транспорт плащат данъци, нещо сте се объркали.

И аз съм учител. Колегията обаче прекалява. Прекалява, не толкова със заплатите, а с кражбите от екскурзии, с кражбите от "обученията"... Факт е, че за учители има много кандидати, а шофьорите не стигат. Не знам какъв е проблемът шофьорите да имат по-високи заплати. Вашите "3 висшета" знаем колко струва. По-малко от едно средно специално от преди 20 години.

Заплатата на старши учител е 2198 от 01.ч3.2025 и след приемане на Наредба 4 увеличението ще е задължително

А подаръчетата в картички, дето получавате на тримесечие от загрижени родители броите ли ги? Защото никой не мецва за тая практика, а само реве, че му била ниска заплатата ;(

Сигурно стачкуват с причина, ама това не е начинът проблемът да се реши. Горката икономика.

ВСЕКИ ИМА ПРАВО ДА СТАЧКУВА И ДА СЕ ПРОВЕЖДАТ ДОПИТВАНИЯ С НАРОДА ! ТОВА Е ДЕМОКРАЦИЯ , А НЕ ХУНТАТА ДА РЕШАВА , КАКВОТО СИИ ИСКА ! ПРОТЕСТИ ДО ДУПКА И ОСТАВКА НА КМЕТА НА СОФИЯ , ПЪК И ПРАВИТЕЛСТВОТО НА ГЕРБ , ТЕ СА ВИНОВНИ ЗАЩОТО ФАНДЪКОВА УНИЩОЖИ ГРАЦКИЯ ТРАНСПОРТ И СЕГА СЕ КРИЕ ЗАД ГЪРБА НА ДЕПУТАТСКИЯ КОРПУС , СЪД ЗА ФАНДЪКОВА !

Елате да карате в София автобус да видите какво е. С кола не искам да излизам пък камо ли да съм шофьор на автобус, тролей и т.н. Да ставате в 3 часа сутрин за 1 ва смяна. Умниците веднага ще кажат да напускат. Да ще напускат, а кой ще кара автобусите? Този, който ги призовава да напускат ли? После ще ревете, че няма градски транспорт. За 5000 лв. няма да ме навият да карам в София, която я превърнаха в едно презастроено, натъпкано село. Тези пари никога не ги взимат в пълния размер, тъй като всеки месец имат глоби. Я преразход на гориво, я закъснения, я нещо друго. Няма и къде да отидеш до тоалетна след курса. Така, че хич не се оглеждайте в техния труд, а се замислете малко. Ще стане както с лекарите по много населени места и направо закриват болниците, накрая ще закрият и градския транспорт.

в държава с пазарна икономика сме. На мен, като не ми харесва работата и заплащането, я сменям. Въпроса е можете ли да работите друго?

Кметът не е виновен! Виновни са мафията - мнозинство в столична община,а именно - гроб авджии,бесепари,контрери и тем подобни типове,подвластни на мафия,която иска да си върне контрола върху София и да продължава да краде! Чудят се какво да измислят,за да го накарат да абдикира от поста си! Браво на Терзиев! Не се поддава на долни мафиотски прийоми,толкова типични за едно недалечно минало и за съжаление и настояще! Отмъстителната Мутра не може да си прости загубата в София! А шофьорите са нагли - 3-4 хиляди заплата и искат още! Лекарите взимат по- малко! Да не би да е безотговорна тяхната работа? А колко години учене…. Айде сиктер!