Пак лампи убийци в тунела ”Ечемишка”
Новите лампи, монтирани при спешния ремонт в тунел “Ечемишка”, заслепяват шофьорите, оплакват се автомобилисти които пътуват често по магистрала “Хемус”.
Обратно в новинатаКоментари - Пак лампи убийци в тунела ”Ечемишка” | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ЗЗ (нерегистриран)
Карайте като мутри с тъмни очила бе....заслепяват ...всеки ден минвам от там ...светят си нормално....а вие си гледайте този пред вас и дръжте дистанция , а не лампите на тавана
Пачо (нерегистриран)
Глупости.
aa (нерегистриран)
ами монтираите лампи като в русия, та да са нормални.
46 (нерегистриран)
Нали за 5 дни свършихме работа за 5 години , какво мрънкате сега аааа
кайчо65 (нерегистриран)
Не вярвам,че точно автомобилен състезател,ще коментира осветление в тунел.Някой от формула 1 да се е оплакал от осветлението втунела на Монако?или излиза,че е по добре тунела да е без осветление?навсякъде и по всяко време по пътя може да стане проишествие,затова има ограничения и едно златно правило за вде секунди разтояние от предната кола.
Bai Debelia Hui (нерегистриран)
А сега Герджика връщай парите. Лед лампи турили. Аман. То туй да не е у дискотеката на село.
Премиери убиват пътищата (нерегистриран)
Новият премиер е на инат както Борисов. Европарите ги трошят...
Възмутен! Липса на класа! (нерегистриран)
ПАК МЪРЛЯШКИ ПО БЪЛГАРСКИ ДЕЙСТВИЯ. А бе какви майки възпитават тоя негоден мъжки свят, съсипал България????Мърли или пълни подлоги, създаващи мъже-олигофрени. Да се назначават на ръководни работни места, изолиращи национален риск САМО ХОРА С ТЕСТ ЗА IQ. Нищо не става от тия елементарни толупи с висше образование, дремейки на служби с десетилетия. Даже не могат да препишат, копират, плагиатстват и приложат чужд опит - на развитите държави. ПЪЛНА ОТВРАТ! ПЪЛНИ НЕКАДЪРНИЦИ! НЕГОДНИЦИ ! Превърнаха България в кочина, в продукт на селяндурски ниски, неизискани и античовешки критерии. В сцена на простолюдие!
A (нерегистриран)
Идиоти фсичките пари за подраска ги обрахте как да пластаме данаци гадове долни
Попай (нерегистриран)
Решението е просто и е намерило приложение в цял свят - ГАСЕТЕ ШИБАНИТЕ ЛАМПИ НОЩЕМ! Никъде в нормалния свят, тунелите нощем не се осветяват със светлина, чиито интензитет е като на дневната такава.
ха ха ха (нерегистриран)
Петилетката за 5 дни!
айде сик.... бе! (нерегистриран)
Какво е това заглавие бе, ахмаци? Лампи убийци НЯМА! Има хора убийци, лъжци и тарикати. Това, че лампите заслепяват не значи, че са убийци!
aa (нерегистриран)
нали тов им казвам, да се учат от опита на сссср/русия (не знам там дали има тунели)
ХОРА,БДЕТЕ- ЧЕРВЕНАТА ЧУМА! (нерегистриран)
Хора , червената напаст пак иде -краде се поголовно всичко - от реактори ,през банки ,до шампоани и помади! При орешарски за 2 месеца окрадоха цял влак с вагоните,барабар с релсите и траверсите! Само за 5 дена обраха 200 бона от ечемишка! Прибирайте жените и децата,пране и суджуци по простирите,компоти от мазата,вечер пускайте кучетата,залоствайте портите и запрягаите чакмака на пушката- навън върлува червената чума на Курнела Нинова ,възпитаничката на Веска Меджидиева!
Аме така е! (нерегистриран)
Тиквуне, ами тези ламби не са турени от гербаджиите, туриха ги нашите!
Шило
Чак пък толкова!
БКП (нерегистриран)
Хайде сега още 600 000 лева за фирмите на партията!
goose
Всички пилоти от Ф1 се оплакват от години заради светкавиците на изхода от тунела в Монако :-) Така че довода ти издиша ...
Петър (нерегистриран)
Да тупнете Геджика по рамото за "добре" свършената работа. Ако ставаше толкова лесно и пенка от Новачене щеше да стане приемиер!
Експерт (нерегистриран)
Ъгълът на заслепяване е 22 градуса. За да не заслепяват лампите те трябва да са с по-тесен ъгъл на излъчване и оттам по-начесто по трасето. Това рефлектира в повече на брой осветителни тела, съответно и по-скъп общ монтаж. Всичко това е повод нормативните изисквания да се игнорират и да се следи само светлинния поток осветеността на пътното платно. Имаме закони, но няма кой да ги изпълнява.
Тед (нерегистриран)
Нали вдигнаха винетките,взеха пари, и пак същата работа.Тези комунисти било те гербаджии ,бесепари и всякакви други НЯМАТ НАЯЖДАНЕ.
... (нерегистриран)
Курнелия Нинова лично трябва да отговаря пред народа за това предателство!
разбиращия (нерегистриран)
Студено-бялата светлина е с цветна температура между 6000-6500 Келвина. В касапски магазин е за препоръчване защото прави да изгледа кървавото месо по прясно!
експерт (нерегистриран)
За справки: НАУЧНОИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА, ИЗПИТВАТЕЛНА И КАЛИБРОВЪЧНА ЛАБОРАТОРИЯ ПО ОСВЕТИТЕЛНА ТЕХНИКА ТУ София
Идиот до идиота (нерегистриран)
ЛЕД лампите са опасни за тунел, кой идиот реши да ги поставят там? У нас идиотите са много и опасни, защото са в управлението на държавата.
друг разбирач (нерегистриран)
В грешка си. За хубав червен цвят месото се осветява с преобладаващо зелена светлина.
Жоро (нерегистриран)
Пълни глупости. Много са си добре лампите
fekalut metev (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
3евзек
Мен ако питаш, за да не заслепяват лампите, трябва да светят в посока на движението, а не срещу него и ако щат на 522 градуса да са, няма да заслепяват никого. При двупосочно е по-трудно да се постигне, но така или иначе никой не го мисли.
3евзек
Журналята пак пак да сметнат метрите в секунда - 70 км/ч правят около 19,5 м/с, а 14 м/с - около 50 км/ч.
разбиращият (нерегистриран)
Хватката при ледовете е ,да се изстиска максимума от лед драйвера за да се постигне максимален интензитет на излъчване. При един и същ захранващ лед драйвер,интензитета на светлина в лумени е по малък при използването на топло излъчващи лед! Ей затуй се ръгат студено излъчващи лед диоди за да има по голям добив на светлина за ват консумирана електрическа енергия! Студеното излъчване не е комфортно за окото. Енергетично оправданите и най-близко до възприемането на човешкото око са натриевите лампи с високо налягане.
3евзек
През деня или през нощта?
Корнелия (нерегистриран)
"Монтирани бяха LED лампи, купени миналата година с обществена поръчка за ремонта на дясната тръба."
разбиращият (нерегистриран)
тръгват с луксметъра и правят замервания,на всеки десет метра при различна височина на осветителното тяло. От там избират оптималния осветителен поток без да заслепява водачите на МПС.
3евзек
Май взе да става късно и да не ми се чете много.
3евзек
Става дума за нощ, не за ден. Има известна разлика.
кайчо65 (нерегистриран)
:))Но на изхода и от светкавиците,и предполагам тези които не са на почетната стълбичка:)
Присмехулник (нерегистриран)
с новите светодиодни лампи, новият премиер направи една петгодишна революция за пет дни, но до колкото си спомням това било само "аварийното" осветление, което струваше едни големи пари от които дори прокуратурата се заинтересува (а добре се знае, че където има много пари - и прокуратурата - там:-))). отмениха ли вече задължителното използване на къси светлини в навлизането в тунел? :-)))
3евзек
Оптималният светлинен поток не е постоянна величина. Той трябва да се управлява от сензори извън тунела. Хем ток ще се спести, хем комфортът ще се увеличи.
Един голям (нерегистриран)
На българския народ никой не угоди и няма да угоди.........................
разбиращият (нерегистриран)
Когато търговците се опитват да ви пробутват лед лампи с студена светлина, винаги оправданието им е -тези светят най-силно! Това е вярно що се касае до разходът на електрическа мощност за лумен интензитет. А за комфорта на осветление е друга бира.
сузиту (нерегистриран)
за кво изобщо са тези лампи в тонела нали колите си имат фарове
3евзек
Знаеш ли колко светлина трябва, за да бъде преходът от дневната плавен за окото? И какви фарове са необходими за осигуряването й?
BG (нерегистриран)
Ха добър ден. Тия LED лампи и осветление са голяма помия. Но китаецът гледа да демонстрира колко силно свети - българският вносител и той е пълен идиот и не се заглежда в подробности.
79717 (нерегистриран)
За справка: Малоумните бакшиши или пишлегарите с беемвета със сини китайски ксенони (6000К) са също толкова опасни! Тия хора защо не си дават сметка, че в мокро време влажния асфалт поглъща синия спектър на светлината от самоделните ксенони....
Новият (нерегистриран)
Новият Премиер прави нещата така , все едно е Последниер.
11 (нерегистриран)
А кога точно ги заслепява - през нощта или през деня, щото има значение.
Айде де (нерегистриран)
И ти мислиш, че осветлението е направено за 5 дни без проект? Е няма как. Няма как и проектът да е напарвен в тези 5 дни и одобрен, работено е по готов проект от по-рано. Тук новото правителство няма никаков отношение
Крум Дончев - изперкъл (нерегистриран)
Добре, ако беше топла, тогава изперкали експерт щеше да реве, че ако пътувате през нощта, добре, ама през деня "се удължава времето за реакция на острата светлина" и много, ама много лЬОшо Разбира се, стига да има въобще подобен експерт!
миииииии...... (нерегистриран)
Много просто - осветеността навън трябва да е равна на тази вътре. Затова се слага датчик, който при ярко слънце увеличава осветеността в тунела, а при сумрак го намалява. Това е същото дето си го имаме на смартфоните и се нарича адаптивна светлина на екрана.
НАЙ
Гвоздейков: В понеделник от Германия към България тръгват първите 20 модернизирани вагона
Матури 2024: Какво ново чака учениците
Първан Симеонов: Затъваме, хора
Връщат тленните останки на цар Фердинанд I в България
Русия обяви, че е превзела пет села в Харковска област
Стотици хора бяха евакуирани от Харковска област след руска атака
Връщат тленните останки на цар Фердинанд I в България
Русия обяви, че е превзела пет села в Харковска област
Първан Симеонов: Затъваме, хора
Анатомия на американските избори – кой и как избира президента на САЩ