Коментари - Алтернативно трасе ще облекчи трафика от "Люлин" | dnes.dir.bg
назад

Алтернативно трасе ще облекчи трафика от "Люлин"

Проектът е изготвен по инициатива на председателя на Столичния общински съвет Георги Георгиев

Обратно в новината
| Редактор : Милена Милева

Коментари - Алтернативно трасе ще облекчи трафика от "Люлин" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А аз искам да знам, на кой кръгъл идиот му хрумна да възстановява трасе на умряла трамвайна линия за милиони левове ? Та на него се возят точно две бабички и един дядо на които просто им е трудно да слязат в подлеза на метрото ! Защо беше толкова трудно това трасе да бъде елиминирано, като с това действие да беше предоставена възможност да се направят 3 ленти в посока от и към центъра в чисто новия тунел на Люлин и с това да се приключи с тази постоянна тапа и вливането на движението от 3 ленти в две и отново в 3 ленти на Мега МОЛ Люлин ? Цялата идея е толкова сбъркана, че няма на къде просто !!! Абе важното е да се правят ремонти, а на ремонтите - ремонти, както и да се крадат едни пари, пък данъкоплатците да го духат и да си намират алтернативни маршрути ! А втори тунел ще има някой друг път - Блажени са верующите !!!

Който облекчи трафика в София и ми намери паркомясто ще гласувам за него за президент. Люлин 3

Никаква алтернатива не е това. Алтернатива ще има ако е отворен нов път, макар и временен. Сега се предлага разчертаване на пътното платно с две кофи боя и готово.

За времето, което е затворен тунела за Люлин , в Албяния са построени 12 км. магистрала. Според мен това е последния крупен корупционен ход на Фандъка. От една страна взема много пари, от друга разгонва фамилията на живеещите в Люлин. Виждали ли сте колко работници са на обекта през деня ? До 5 човека от които 3 гледат какво правят другите двама.

Тази алтернатива всички хора я знаят, но тя не разтоварва движението. Люлин има над 300000 население, дори и повече. Общинарите да помислят за още един тунел и да построят нов лъч. Ако по-малко се краде от данъците, това може да се постигне.

по-скоро алтернативна община трябва - такава дето не възлага обекти на гербидж крадливи фирми с по двама мангали! може ли 2 години да се подменят трамвайни релси??? 1 година да се ремонтира половинка тунел??? герберски крадци ненаяли се!

Тъпи общинари мислете как да работят и нощем и събота и неделя за по-бърз ремонт.Мислете и за тунел2

Пълни глупости!

Да махнат бус лентите и в двете посоки и да се забрани левия завой към затвора в посока център.Има си ляв на Константин Величков.

Алтернативно трасе е например направата и пускането на пробив от Люлин5/6 към кръстовището на К.Величков с Несторов. Сега като увеличите червеното на П.Дертлиев при Мегамол ще направите тапа за идващите от магистралата за Перник.

Не че нещо , ама тия неща не се ли мислят преди да се почне ремонта? Иначе планът им е "гениален"! Всъщност за тези , които живеем в този район е ясно , че то друга алтернатива няма , но си е друго да ни е направен и план , и то от най - умните хора управлявали София някога! Охх , аз лично се смея , че иначе трябва да си сложа въжето , сигурен съм , че така е и с повечето хора - остава ни да се забавляваме само на всичко около нас.

Да ви еба путката майчина олигофрени от столична община. Вие изобщо знаете ли в момента какво е на Сливница!!!! А знаете ли какво ще стане като махнете едната лента за направо към тунела и сложите 2 за наляво към Сливница!!! Вие сте пълни олигофрени и е време всички да си ходите на село, да ринете на кравите и да не се занимавате с неща дето не разбирате цървули селски!!!

Тия от софийска община явно не са пътували по основното (задръстено) и алтернативното (също задръстено трасе). Вместо да мислят глупости да вземат да приключат ремонта за седмица, както правят в белите държави. Ако не могат просто да се махат, за да може на тяхно място да дойдат по-можещи.

Напълно подкрепям мнението Ви. Само да допълня, че по принцип за осигуряване на алтернитивни тразсета трябва да се мисли още на фаза идеен проект, а не няколко месеца след започване на същинските дейности по реконструкцията. Но както се казва - не убивайте пианиста, той толкова си може ...

И няма да има голям смисъл, освен да премести част от задръстването от т.нар. приротетно трасе по малките квартални улички. Сливница си има определен капацитет и той няма да се удвои само с една зелена вълна ...

Напротив, зелената вълна вдига капацитета значително. Освен ако има кой да кара с 10км/ч отгоре над изчисленото и да спира на всеки светофар, карайки всички зад него също да спират. Освен това двойно не е необходимо. С 10% по-голяма пропускателна способност задръстванията стават някъде около наполовина по-малки.

Случайно да си калинка, зевзек? Щото друг не може да измисли подобно нещо??? Бул.Сливница пресича главни артерии - бул. К. Величков, Опълченска, бул Хр. Ботев. Хаосът, благодарение на тази глупост ще се засили още. След затварянето и на ул. Кукуш, пътуването по Сливница е ГОЛЕМ УЖАС!

Без Паника

Ало, Юда, На аз съм калинка, зевзек съм, ами ти си прост. Всеки ден ви гледам как глупаците минавате по Сливница. Всеки се бута да бъде напред и в резултат спира да чака за по 2-3 секунди, вместо да кара по-бавно и да минава без да спира. Преди известно време преизчислиха зелената вълна от около 50 км/ч на около 60. Разчетени са за няколко по-бързи премиунавания на час. Обаче глупаците пак се бутате да сте напред, все едно сте линейки или пожарни, и резултатът е почти същият. Главни артерии са ринговите булеварди, каквито К. Величков. Опълченска и Хр. Ботев не са. По ринговите трафикът заобикаля центъра. Зелената вълна по Сливница, Д. Николаев и Ситняково е чак до Цариградско, ако няма глупаци, които хем по-бавно стигате, хем си хабите бензина и спирачките, хем се оплаквате колко били скъпи горивата. А най-хубавото е, че нямате власт, иначе резилът щеше да е още по-голям.