Алтернативно трасе ще облекчи трафика от "Люлин"
Проектът е изготвен по инициатива на председателя на Столичния общински съвет Георги Георгиев
Обратно в новинатаКоментари - Алтернативно трасе ще облекчи трафика от "Люлин" | Днес.dir.bg
Коментари
А аз искам да знам, на кой кръгъл идиот му хрумна да възстановява трасе на умряла трамвайна линия за милиони левове ? Та на него се возят точно две бабички и един дядо на които просто им е трудно да слязат в подлеза на метрото ! Защо беше толкова трудно това трасе да бъде елиминирано, като с това действие да беше предоставена възможност да се направят 3 ленти в посока от и към центъра в чисто новия тунел на Люлин и с това да се приключи с тази постоянна тапа и вливането на движението от 3 ленти в две и отново в 3 ленти на Мега МОЛ Люлин ? Цялата идея е толкова сбъркана, че няма на къде просто !!! Абе важното е да се правят ремонти, а на ремонтите - ремонти, както и да се крадат едни пари, пък данъкоплатците да го духат и да си намират алтернативни маршрути ! А втори тунел ще има някой друг път - Блажени са верующите !!!
Който облекчи трафика в София и ми намери паркомясто ще гласувам за него за президент. Люлин 3
Никаква алтернатива не е това. Алтернатива ще има ако е отворен нов път, макар и временен. Сега се предлага разчертаване на пътното платно с две кофи боя и готово.
За времето, което е затворен тунела за Люлин , в Албяния са построени 12 км. магистрала. Според мен това е последния крупен корупционен ход на Фандъка. От една страна взема много пари, от друга разгонва фамилията на живеещите в Люлин. Виждали ли сте колко работници са на обекта през деня ? До 5 човека от които 3 гледат какво правят другите двама.
Тази алтернатива всички хора я знаят, но тя не разтоварва движението. Люлин има над 300000 население, дори и повече. Общинарите да помислят за още един тунел и да построят нов лъч. Ако по-малко се краде от данъците, това може да се постигне.
по-скоро алтернативна община трябва - такава дето не възлага обекти на гербидж крадливи фирми с по двама мангали! може ли 2 години да се подменят трамвайни релси??? 1 година да се ремонтира половинка тунел??? герберски крадци ненаяли се!
Тъпи общинари мислете как да работят и нощем и събота и неделя за по-бърз ремонт.Мислете и за тунел2
Да махнат бус лентите и в двете посоки и да се забрани левия завой към затвора в посока център.Има си ляв на Константин Величков.
Алтернативно трасе е например направата и пускането на пробив от Люлин5/6 към кръстовището на К.Величков с Несторов. Сега като увеличите червеното на П.Дертлиев при Мегамол ще направите тапа за идващите от магистралата за Перник.
Не че нещо , ама тия неща не се ли мислят преди да се почне ремонта? Иначе планът им е "гениален"! Всъщност за тези , които живеем в този район е ясно , че то друга алтернатива няма , но си е друго да ни е направен и план , и то от най - умните хора управлявали София някога! Охх , аз лично се смея , че иначе трябва да си сложа въжето , сигурен съм , че така е и с повечето хора - остава ни да се забавляваме само на всичко около нас.
Да ви еба путката майчина олигофрени от столична община. Вие изобщо знаете ли в момента какво е на Сливница!!!! А знаете ли какво ще стане като махнете едната лента за направо към тунела и сложите 2 за наляво към Сливница!!! Вие сте пълни олигофрени и е време всички да си ходите на село, да ринете на кравите и да не се занимавате с неща дето не разбирате цървули селски!!!
Тия от софийска община явно не са пътували по основното (задръстено) и алтернативното (също задръстено трасе). Вместо да мислят глупости да вземат да приключат ремонта за седмица, както правят в белите държави. Ако не могат просто да се махат, за да може на тяхно място да дойдат по-можещи.
Напълно подкрепям мнението Ви. Само да допълня, че по принцип за осигуряване на алтернитивни тразсета трябва да се мисли още на фаза идеен проект, а не няколко месеца след започване на същинските дейности по реконструкцията. Но както се казва - не убивайте пианиста, той толкова си може ...
И няма да има голям смисъл, освен да премести част от задръстването от т.нар. приротетно трасе по малките квартални улички. Сливница си има определен капацитет и той няма да се удвои само с една зелена вълна ...
Напротив, зелената вълна вдига капацитета значително. Освен ако има кой да кара с 10км/ч отгоре над изчисленото и да спира на всеки светофар, карайки всички зад него също да спират. Освен това двойно не е необходимо. С 10% по-голяма пропускателна способност задръстванията стават някъде около наполовина по-малки.
Случайно да си калинка, зевзек? Щото друг не може да измисли подобно нещо??? Бул.Сливница пресича главни артерии - бул. К. Величков, Опълченска, бул Хр. Ботев. Хаосът, благодарение на тази глупост ще се засили още. След затварянето и на ул. Кукуш, пътуването по Сливница е ГОЛЕМ УЖАС!
Ало, Юда, На аз съм калинка, зевзек съм, ами ти си прост. Всеки ден ви гледам как глупаците минавате по Сливница. Всеки се бута да бъде напред и в резултат спира да чака за по 2-3 секунди, вместо да кара по-бавно и да минава без да спира. Преди известно време преизчислиха зелената вълна от около 50 км/ч на около 60. Разчетени са за няколко по-бързи премиунавания на час. Обаче глупаците пак се бутате да сте напред, все едно сте линейки или пожарни, и резултатът е почти същият. Главни артерии са ринговите булеварди, каквито К. Величков. Опълченска и Хр. Ботев не са. По ринговите трафикът заобикаля центъра. Зелената вълна по Сливница, Д. Николаев и Ситняково е чак до Цариградско, ако няма глупаци, които хем по-бавно стигате, хем си хабите бензина и спирачките, хем се оплаквате колко били скъпи горивата. А най-хубавото е, че нямате власт, иначе резилът щеше да е още по-голям.