Коментари - Alaska Airlines приземи всичките си самолети Boeing 737 MAX заради "изхвръкналия" прозорец | Днес.dir.bg

Alaska Airlines приземи всичките си самолети Boeing 737 MAX заради "изхвръкналия" прозорец

Проблемният самолет е бил практически съвсем нов, доставен едва в края на октомври 2023

Обратно в новината

Коментари - Alaska Airlines приземи всичките си самолети Boeing 737 MAX заради "изхвръкналия" прозорец | Днес.dir.bg

Коментари

Не се научихте да пишете, ама цензуриране коментари. Бездарници!

Защо не ми публикуват коментари, в които няма нищо обидно? А иначе ползват Гугъл преводач.

Дайте ги тея Бойнги, на нашите автоджамбази в Дупница и Труд, ще ги излъскат, ще ги пратят на тенекеджии - майстори, дори автохоризонта винаги ще показва синьо ибезоблачно небе... няма да ги познаят производителите.

Най-вероятно човешка намеса/грешка. Ще се изясни скоро, другари.

The area of the panel blown out features an emergency exit for high density configuration, however, is not used as emergency exit by Alaska Airlines, the exit door was covered by a panel inside the cabin to prevent access to the release mechanism.

Покрай двете катастрофи с 737 Max излезе много хубав документален филм за Боинг. Изгледайте го, да видите какво става с компанията последните години.

Не съм специалист, но не му върви на този самолет. Възможно е някой да си е оставил ръцете при сглобяването и да не се засегнати всички самолети. Ще се разбере.

През цялата Всв единствено русняците използват дърво за самолетите си поради некадърност да обработват алумин

Никога ли не успяваш да се фокусираш, винаги ли на към Русия те тегли?

Я колко тъпаци се събрали да коментират нещо от което и грам понятие си нямат

Не знам какво още трябва да стане, за да се спре от производство този самолет. Типичната наглост на господарите на света пренебрегва нормите за безопасност. Те и нас си ни @бават с Фките.

Тиго глупак.Райънеър летят само на такива както и Саутуест досега нито един проблем.Даяай адреса да идвам и да те орървавам от живота гледам че ти е труден

Райън еър ползват само 737-800 .Имат голяма поръчка за 737-мах но поради големите проблеми с този самолет са замразили поръчката. 737-800 е далеч по-сигурен модел от този който още с пускането си на пазара уби много хора.

Верно ли бе глупак а що пише че имат 140 Макс 8.

Къде го пише бе? Глу.пака си ти: Boeing 737 MAX – поръчали са над 180 самолета, но поради проблемите с този тип самолети доставките са отложени.[7]

Ми пише го бе тъпак ако не можеш да четеш не е мой проблем.Заядлив боклук ето затова е измислено огнестрелното оръжие

Аз затова вече ме летя с тях :-)))

"огромен рекорд за безопасност" -тъпи журналя! С гугъл транслейт ли лупкате?

Преди 6 месеца летях с тези авиолинии от Portland oregon до San Diego CA. Бяха по-добрия избор от ниско бюджетнитe Spirit (тип Easyjet). Американците са долно племе. Сс двойно гражданство съм и живея между България и Америка. Не се чувствам у дома си нито тук нито там.

ние какво сме виновно че си се родил хермафродит

Тъпи журналя, не прозорец,а аварийната врата. Първо разберете после пишете. Има чужди медии.

"Всеки самолет ще бъде върнат в експлоатация само след завършване на пълна поддръжка и проверки за безопасност. Очакваме всички проверки да приключат в следващите няколко дни"....Ще проверите щателно 65 самолета за няколко дни. Тъпите американци може и да ви повярват.....

Бате ,самолето е убав ,ама е цига.н.ски .Нема страшно ша стане и за вторичните.Аха.

Понеже самолетите станаха повече, повече инциденти ще има с тях.

Само дето и седалката засмукана.

На вниманието на преводача: Safety record не значи "рекорд за безопасност". От друга страна, то си традиционното смешно недомислие, запазена марка на дир-а.

Има и снимки, не е прозорец, а вратата на аварийния изход. И това е самолет на 1 месец.

Този модел все едно е прокълнат.

Или все едно са го правили некадърници. Но въпреки постоянните му технически проблеми, не го изтеглят. Явно и той е едно от нещата, които са "прекалено големи, за да паднат", както разправяха америслямците, докато спасяваха фалиралите от алчност америслямски банки с парите на америслямските данъкоплатци, които в това време масово си губеха жилищата заради невъзможност да си плащат ипотеките и не могат да си позволят да се лекуват от нищо по-сериозно от настинка.

Ша купат руските че са шокар ама нямат авиноника техна

Просто е правен набързо, за парички....демократично, с вградени атлантически ценности.

има проблем с качеството на човешки фактор, работещ в Боинг.

Америслямското авиоинженерство отново в действие. Нищо чудно, че след 40 години и 1.5 трилионa долара не могат да накарат т.нар. си "суперсамолет" даже да лети без да пада и им се разбиват бомбардировачи за по половин милиард.

Над 50% от всичко което лети във въздуха с мотор, е излязло от фабриките на Боинг. Във всяка точка от времето, във въздуха има минимум 10 хиляди самолета произведени от Боинг.

Откъде е тази статистика?

Намери си ги сам.

Потърсих. Няма такова нещо - очевидно лъжеш.

Също така знаем и, че този самолет въобще не трябва да лети. Боинг също си го знаеха, но мълчаха, до двете катастрофи. Да си знаете....

Ако самоледа беше русский, щеше да кацне меко с парашут!

На майка ти в ...ПУХА!!

...така е, като нямаш мозъчни, ...не драскай тука.

А стига, бе! ....Не подозирате ли , че агент на Путин е набил един юмрук в джама на аероплана?! ...Па к'вото стане.

Ха..ха "А стига, бе!", зевзек смотан.

Пич, що си прайш тука мека пишка с амерканците.?? ...Те са нация техническа.

Вижда се :) затова ли и Боинг и Еърбус имаха конструкторски бюра в Москва ?

защото като се разпадна съветското самолетостроене, цяла армия от авиоконструктори остана на улицата. По същия начин НАСА взе Роскосмос под аренда за да го спаси от колапс.

Едно време какви самолети имаше .... От стомана и алуминиеви сплави . Сега ги правят от фибран и монтажна пяна .... то се вижда на видеото .

Струва ми се, че този инцидент ще свали акциите на Боинг значително, а в Тулуза вече потриват доволно ръце. Не е ОК да падне цяла врата по време на полет и то на толкова добре изпитан модел като 737 MAX.

И сега ще завалят поръчки от цял свят за МС-21

Сеа разбрах защо Аржентина не иска вече в БРИКС.

....толкова добре изпитан модел като 737 MAX.....ох, посмяхме се, дай сега сериозно.....

Вчера тупна един В1В, днес тези таратайки... Не е на добре...

“Проблемният прозорец е разположен непосредствено зад крилото и се отваря единствено при евакуация.” Майкоооо, Това е авариен изход и е врата, а не прозорец! Лили, лилиии, кво да ти кажа?

Аварийният изход НЕ Е ВРАТА!

А какво е, бе пич? Ескалатор?

Авариен изход :) Научи разликата между двете :) и после пиши. Очевадно си незнаещ!

Летял съм на този тип самолет "Boeing 737 MAX 8" - това дето е паднало си е авариен изход. Има си прозорец в средата, но нещото дето се отваря е доста по-голямо. По-малко е от основните врати, но колкот човек да се изхлузи през него си става. Пред самия изход няма седалка. Пътеката е малко по-широка от стандартната между две седалки.

Врата бе, вратата се е отворила !

не е врата

Както се казва по тяхному: "If it's boeing I ain't going!"

Верно ли ве, другар. Тук съм от 20+ години и такова животно нема.

Браво на екипажа и на Boeing, че са успели да приземят практически пълна с гориво машина. Поздравления на Boeing, че машината е издържала.

Боинг отдавна вече не са и сянката на това, което бяха. CEO-то е счетоводител, а наскоро назначиха за COO също счетодовителка... За сравнение, COOто на SpaceX има дипломи по машиностроене и приложна математика. Airbus също се управлява от инженери.

Такава е тенденцията навсякъде - акционерите искат пари, а не добри самолети

Сложих плюсче на комената, защото това е самата истина. Инае никак не ми харесва като новина. Не може хората, които ръководят дадена дейност да не разбират от дейността. Сигурно и двамата са факири на счетоводните статистики, но дейността не се управлява само от счетоводните статистики. Когато две неща на хартия са еднакви, не означава, че те ще са еднакви и в материал. Именно инженера с опит ще направи тази разлика, а счетоводителя не.

Да изхвръкне прозорец е МНОГО СЕРИОЗЕН ПРОБЛЕМ . мОЖЕ ДА ГОВОРИ ЗА КОНСТРУКТИВН ПРОБЛЕМ .Не искам да влизам в детайли за първите самолети и проблемите точно с прозорците

леко полеко и ръждясалите ф22 и после ф35 от светкавиците и ще видиме голия задник на милиардите за впк на фалиралите сащисани ротшилдови рептили,рептилите са висши същества живеещи по 300 400 години ама не и в нашия славянски свят,и ще мрът голи с опашки от доларови хартии

Коментари - Alaska Airlines приземи всичките си самолети Boeing 737 MAX заради "изхвръкналия" прозорец | Днес.dir.bg

Alaska Airlines приземи всичките си самолети Boeing 737 MAX заради "изхвръкналия" прозорец

Проблемният самолет е бил практически съвсем нов, доставен едва в края на октомври 2023

Обратно в новината

Коментари - Alaska Airlines приземи всичките си самолети Boeing 737 MAX заради "изхвръкналия" прозорец | Днес.dir.bg

Коментари

Не се научихте да пишете, ама цензуриране коментари. Бездарници!

Защо не ми публикуват коментари, в които няма нищо обидно? А иначе ползват Гугъл преводач.

Дайте ги тея Бойнги, на нашите автоджамбази в Дупница и Труд, ще ги излъскат, ще ги пратят на тенекеджии - майстори, дори автохоризонта винаги ще показва синьо ибезоблачно небе... няма да ги познаят производителите.

Най-вероятно човешка намеса/грешка. Ще се изясни скоро, другари.

The area of the panel blown out features an emergency exit for high density configuration, however, is not used as emergency exit by Alaska Airlines, the exit door was covered by a panel inside the cabin to prevent access to the release mechanism.

Покрай двете катастрофи с 737 Max излезе много хубав документален филм за Боинг. Изгледайте го, да видите какво става с компанията последните години.

Не съм специалист, но не му върви на този самолет. Възможно е някой да си е оставил ръцете при сглобяването и да не се засегнати всички самолети. Ще се разбере.

През цялата Всв единствено русняците използват дърво за самолетите си поради некадърност да обработват алумин

Никога ли не успяваш да се фокусираш, винаги ли на към Русия те тегли?

Я колко тъпаци се събрали да коментират нещо от което и грам понятие си нямат

Не знам какво още трябва да стане, за да се спре от производство този самолет. Типичната наглост на господарите на света пренебрегва нормите за безопасност. Те и нас си ни @бават с Фките.

Тиго глупак.Райънеър летят само на такива както и Саутуест досега нито един проблем.Даяай адреса да идвам и да те орървавам от живота гледам че ти е труден

Райън еър ползват само 737-800 .Имат голяма поръчка за 737-мах но поради големите проблеми с този самолет са замразили поръчката. 737-800 е далеч по-сигурен модел от този който още с пускането си на пазара уби много хора.

Верно ли бе глупак а що пише че имат 140 Макс 8.

Къде го пише бе? Глу.пака си ти: Boeing 737 MAX – поръчали са над 180 самолета, но поради проблемите с този тип самолети доставките са отложени.[7]

Ми пише го бе тъпак ако не можеш да четеш не е мой проблем.Заядлив боклук ето затова е измислено огнестрелното оръжие

Аз затова вече ме летя с тях :-)))

"огромен рекорд за безопасност" -тъпи журналя! С гугъл транслейт ли лупкате?

Преди 6 месеца летях с тези авиолинии от Portland oregon до San Diego CA. Бяха по-добрия избор от ниско бюджетнитe Spirit (тип Easyjet). Американците са долно племе. Сс двойно гражданство съм и живея между България и Америка. Не се чувствам у дома си нито тук нито там.

ние какво сме виновно че си се родил хермафродит

Тъпи журналя, не прозорец,а аварийната врата. Първо разберете после пишете. Има чужди медии.

"Всеки самолет ще бъде върнат в експлоатация само след завършване на пълна поддръжка и проверки за безопасност. Очакваме всички проверки да приключат в следващите няколко дни"....Ще проверите щателно 65 самолета за няколко дни. Тъпите американци може и да ви повярват.....

Бате ,самолето е убав ,ама е цига.н.ски .Нема страшно ша стане и за вторичните.Аха.

Понеже самолетите станаха повече, повече инциденти ще има с тях.

Само дето и седалката засмукана.

На вниманието на преводача: Safety record не значи "рекорд за безопасност". От друга страна, то си традиционното смешно недомислие, запазена марка на дир-а.

Има и снимки, не е прозорец, а вратата на аварийния изход. И това е самолет на 1 месец.

Този модел все едно е прокълнат.

Или все едно са го правили некадърници. Но въпреки постоянните му технически проблеми, не го изтеглят. Явно и той е едно от нещата, които са "прекалено големи, за да паднат", както разправяха америслямците, докато спасяваха фалиралите от алчност америслямски банки с парите на америслямските данъкоплатци, които в това време масово си губеха жилищата заради невъзможност да си плащат ипотеките и не могат да си позволят да се лекуват от нищо по-сериозно от настинка.

Ша купат руските че са шокар ама нямат авиноника техна

Просто е правен набързо, за парички....демократично, с вградени атлантически ценности.

има проблем с качеството на човешки фактор, работещ в Боинг.

Америслямското авиоинженерство отново в действие. Нищо чудно, че след 40 години и 1.5 трилионa долара не могат да накарат т.нар. си "суперсамолет" даже да лети без да пада и им се разбиват бомбардировачи за по половин милиард.

Над 50% от всичко което лети във въздуха с мотор, е излязло от фабриките на Боинг. Във всяка точка от времето, във въздуха има минимум 10 хиляди самолета произведени от Боинг.

Откъде е тази статистика?

Намери си ги сам.

Потърсих. Няма такова нещо - очевидно лъжеш.

Също така знаем и, че този самолет въобще не трябва да лети. Боинг също си го знаеха, но мълчаха, до двете катастрофи. Да си знаете....

Ако самоледа беше русский, щеше да кацне меко с парашут!

На майка ти в ...ПУХА!!

...така е, като нямаш мозъчни, ...не драскай тука.

А стига, бе! ....Не подозирате ли , че агент на Путин е набил един юмрук в джама на аероплана?! ...Па к'вото стане.

Ха..ха "А стига, бе!", зевзек смотан.

Пич, що си прайш тука мека пишка с амерканците.?? ...Те са нация техническа.

Вижда се :) затова ли и Боинг и Еърбус имаха конструкторски бюра в Москва ?

защото като се разпадна съветското самолетостроене, цяла армия от авиоконструктори остана на улицата. По същия начин НАСА взе Роскосмос под аренда за да го спаси от колапс.

Едно време какви самолети имаше .... От стомана и алуминиеви сплави . Сега ги правят от фибран и монтажна пяна .... то се вижда на видеото .

Струва ми се, че този инцидент ще свали акциите на Боинг значително, а в Тулуза вече потриват доволно ръце. Не е ОК да падне цяла врата по време на полет и то на толкова добре изпитан модел като 737 MAX.

И сега ще завалят поръчки от цял свят за МС-21

Сеа разбрах защо Аржентина не иска вече в БРИКС.

....толкова добре изпитан модел като 737 MAX.....ох, посмяхме се, дай сега сериозно.....

Вчера тупна един В1В, днес тези таратайки... Не е на добре...

“Проблемният прозорец е разположен непосредствено зад крилото и се отваря единствено при евакуация.” Майкоооо, Това е авариен изход и е врата, а не прозорец! Лили, лилиии, кво да ти кажа?

Аварийният изход НЕ Е ВРАТА!

А какво е, бе пич? Ескалатор?

Авариен изход :) Научи разликата между двете :) и после пиши. Очевадно си незнаещ!

Летял съм на този тип самолет "Boeing 737 MAX 8" - това дето е паднало си е авариен изход. Има си прозорец в средата, но нещото дето се отваря е доста по-голямо. По-малко е от основните врати, но колкот човек да се изхлузи през него си става. Пред самия изход няма седалка. Пътеката е малко по-широка от стандартната между две седалки.

Врата бе, вратата се е отворила !

не е врата

Както се казва по тяхному: "If it's boeing I ain't going!"

Верно ли ве, другар. Тук съм от 20+ години и такова животно нема.

Браво на екипажа и на Boeing, че са успели да приземят практически пълна с гориво машина. Поздравления на Boeing, че машината е издържала.

Боинг отдавна вече не са и сянката на това, което бяха. CEO-то е счетоводител, а наскоро назначиха за COO също счетодовителка... За сравнение, COOто на SpaceX има дипломи по машиностроене и приложна математика. Airbus също се управлява от инженери.

Такава е тенденцията навсякъде - акционерите искат пари, а не добри самолети

Сложих плюсче на комената, защото това е самата истина. Инае никак не ми харесва като новина. Не може хората, които ръководят дадена дейност да не разбират от дейността. Сигурно и двамата са факири на счетоводните статистики, но дейността не се управлява само от счетоводните статистики. Когато две неща на хартия са еднакви, не означава, че те ще са еднакви и в материал. Именно инженера с опит ще направи тази разлика, а счетоводителя не.

Да изхвръкне прозорец е МНОГО СЕРИОЗЕН ПРОБЛЕМ . мОЖЕ ДА ГОВОРИ ЗА КОНСТРУКТИВН ПРОБЛЕМ .Не искам да влизам в детайли за първите самолети и проблемите точно с прозорците

леко полеко и ръждясалите ф22 и после ф35 от светкавиците и ще видиме голия задник на милиардите за впк на фалиралите сащисани ротшилдови рептили,рептилите са висши същества живеещи по 300 400 години ама не и в нашия славянски свят,и ще мрът голи с опашки от доларови хартии